Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пожежних і рятувальних служб
Очікувана вартість
308 558,00 UAH
UA-2020-12-02-012116-b 2b929dd4547d4ba6bb228b3849a48b29
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:41
Очікувана вартість: 308 558,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту(ДК 021:2015: 75251000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, згідно дислокації навчальних закладів освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 30 календарних днів у безготівковій формі Місцезнаходження замовника. 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Вид закупівлі: для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: Ціна 100 %. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:33
Тендерна документація АПС.doc
02 грудня 2020 17:33
Проект договору АПС.doc
02 грудня 2020 17:33
ОГОЛОШЕННЯ Обслуговування АПС.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-02-012116-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 29 січня 2021 15:39
Скарга
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2021 10:19
рішення від 01.02.2021 № 1683 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 10:19
рішення від 11.02.2021 № 2493.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2021 21:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ від 11.02.2021 № 2493-р/пк-пз щодо розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель порушення усунуто
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2021 15:13

Документи подані скаржником

29 січня 2021 09:48
Скарга.pdf

Документи подані замовником

04 лютого 2021 16:11
Пояснення на СКАРГУ.pdf
04 лютого 2021 16:11
Поясгнення скарга АПС.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 278 659,32
UAH з ПДВ
268 284,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" 279 990,00
UAH з ПДВ
268 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2021 16:51
Електронний підпис
16 січня 2021 16:50
Відповідь.pdf
17 грудня 2020 18:07
Електронний підпис
17 грудня 2020 18:04
Фтізіатрія ТО (002).PDF
17 грудня 2020 18:04
ст.17.pdf
17 грудня 2020 18:04
Рішення.pdf
17 грудня 2020 18:04
Пульт та авто.pdf
17 грудня 2020 18:04
пропозиція.pdf
17 грудня 2020 18:04
про субпідрядника.pdf
17 грудня 2020 18:04
про статут.pdf
17 грудня 2020 18:04
про працівників.pdf
17 грудня 2020 18:04
про матбазу.pdf
17 грудня 2020 18:04
про ліцензію.pdf
17 грудня 2020 18:04
про авансовий платіж.pdf
17 грудня 2020 18:04
Опис статут.pdf
17 грудня 2020 18:04
Накладні.pdf
17 грудня 2020 18:04
Наказ на директора.pdf
17 грудня 2020 18:04
модельний статут.pdf
17 грудня 2020 18:04
Ліцензія.pdf
17 грудня 2020 18:04
Ліцензія копія.pdf
17 грудня 2020 18:04
кошторис.pdf
17 грудня 2020 18:04
копія рішення.pdf
17 грудня 2020 18:04
згода на обробку даних.pdf
17 грудня 2020 18:04
до повноважень.pdf
17 грудня 2020 18:04
Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 18:04
Відгук1.pdf
17 грудня 2020 18:04
Відгук.pdf
17 грудня 2020 18:04
Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2020 18:04
акти до договору 11-20.pdf
17 грудня 2020 18:04
акти до договору 10-20.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 13:39
Електронний підпис
28 січня 2021 11:06
Довідка МВС
28 січня 2021 11:06
Довідки ст. 17
22 січня 2021 17:03
Електронний підпис
22 січня 2021 16:56
Аналогічний договір
17 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:07
Пропозиція та довідки.pdf
17 грудня 2020 14:07
Проект Договору.pdf
17 грудня 2020 14:07
Кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
Очікує рішення 268 284,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 14:28
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
Рішення скасоване 268 284,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 14:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 січня 2021 13:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ЗАХИСТ"
#42509387
Рішення скасоване 268 290,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 14:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 січня 2021 15:33

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутня Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного). Аналогічним вважається договір з надання послуг, що є предметом закупівлі. 1.2 Відсутня копія аналогічного договору (договорів) в повному обсязі з усіма додатками, актами здачі-приймання наданих послуг з підписами обох сторін, що зазначений (і) у довідці згідно п. 4 цього додатку. 1.3. Відсутній відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, зазначеного Учасником у довідці згідно п. 4 цього додатку. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.Пункт 4 Додатку 2 до Тендерної документації. Учасник для участі у закупівлі має надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного). Аналогічним вважається договір з надання послуг, що є предметом закупівлі. 2.2 Пункт 5 Додатку 2 до Тендерної документації. Учасник для участі у закупівлі має надати копію аналогічного договору (договорів), що зазначений (і) у довідці згідно п. 4 цього додатку. 2.3 Пункт 6 Додатку 2 до Тендерної документації. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: - відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, зазначеного Учасником у довідці згідно п. 4 цього додатку. - зазначений (зазначені) у довідці договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками, акти здачі-приймання наданих послуг з підписами обох сторін. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного). Аналогічним вважається договір з надання послуг, що є предметом закупівлі. В нашому випадку це відповідні послуги за ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб. 3.2. Надати копію аналогічного договору (договорів) в повному обсязі з усіма додатками, актами здачі-приймання наданих послуг з підписами обох сторін, що зазначений (і) у довідці згідно п. 4 цього додатку. 3.3 Надати відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, зазначеного Учасником у довідці згідно п. 4 цього додатку.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутня Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного). Аналогічним вважається договір з надання послуг, що є предметом закупівлі. 1.2 Відсутня копія аналогічного договору (договорів) в повному обсязі з усіма додатками, актами здачі-приймання наданих послуг з підписами обох сторін, що зазначений (і) у довідці згідно п. 4 цього додатку. 1.3. Відсутній відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, зазначеного Учасником у довідці згідно п. 4 цього додатку. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.Пункт 4 Додатку 2 до Тендерної документації. Учасник для участі у закупівлі має надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного). Аналогічним вважається договір з надання послуг, що є предметом закупівлі. 2.2 Пункт 5 Додатку 2 до Тендерної документації. Учасник для участі у закупівлі має надати копію аналогічного договору (договорів), що зазначений (і) у довідці згідно п. 4 цього додатку. 2.3 Пункт 6 Додатку 2 до Тендерної документації. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: - відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, зазначеного Учасником у довідці згідно п. 4 цього додатку. - зазначений (зазначені) у довідці договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками, акти здачі-приймання наданих послуг з підписами обох сторін. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного). Аналогічним вважається договір з надання послуг, що є предметом закупівлі. В нашому випадку це відповідні послуги за ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб. 3.2. Надати копію аналогічного договору (договорів) в повному обсязі з усіма додатками, актами здачі-приймання наданих послуг з підписами обох сторін, що зазначений (і) у довідці згідно п. 4 цього додатку. 3.3 Надати відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, зазначеного Учасником у довідці згідно п. 4 цього додатку.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 15:33
Кінець періоду оскарження: 05 березня 2021 00:00
Дата відміни: 05 березня 2021 00:03
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: процедура закупівлі послуг з технічного обслуговування систем протипожежного захисту для навчальних закладів освіти Московського району м. Харкова на 2021 рік, яка була розпочата 02.12.2020, передбачала обслуговування систем протипожежного захисту з початку 2021 року. Річна сума закупівлі складала 308 558,00 грн. На даний час договір на закупівлю зазначених послуг не укладено, у зв’язку з чим відбувся перерозподіл бюджетних коштів та скорочення видатків на цю закупівлю. Відповідно до розрахунку видатків, що наданий економічним відділом, очікувана сума закупівлі послуг з технічного обслуговування систем протипожежного захисту на березень-грудень 2021 року складає 257 133,00 грн.