Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКОМОСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04056316 |
Вебсайт: | https://vmgromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 80074, Україна , Львівська обл., Сокальський р-н, м. Великі Мости, вул. ШЕВЧЕНКА, буд. 6 |
Контактна особа: |
Наталія Груба +380977006340 hruba-natalia@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 763 507,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 818,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Вид забезпечення тендерної пропозиції: не вимагається Замовником.
Умови надання банківської гарантії: не передбачається.
Місце поставки товарів - заклади освіти Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області (згідно з тендерною документацією)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 7(семи) робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2020 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2020 16:51 |
Проєкт договору вугілля.docx | |
02 грудня 2020 16:51 |
оголошення вугілля.docx | |
02 грудня 2020 16:51 |
т.д. вугілля 2021р..doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-16-000023 ● 77046724100c4d7ea082f0e75454c874
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2021 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.01.2021 № 10
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.01.2021 № 10.
.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2020-12-02-011490-b, 02.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі товарів: за кодом CPV за ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ГЖР (0-200); суміш вугілля кам’яного Г (Г2)/ГЖ (13-100)), тендерний комітет Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області повідомляє наступне: 1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Сузір’я» умовам тендерної документації Замовника, зокрема умови проєкту договору, наданого у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Сузір’я» не відповідають умовам проєкту договору, наведеному у Додатку № 3 до тендерної документації Замовника (далі – Додаток № 3) - в Розділі IV Порядок здійснення оплати відсутні пункти 4.3 та 4.4 щодо застосування штрафних санкцій (штрафу, пені) за порушення терміну оплати. Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Розділу 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - підписаний проєкт Договору про закупівлю (Додаток 3 ТД), та Лист в довільній формі про погодження Учасника з істотними умовами договору. У тендерній пропозиції Учасника ПП «Сузір’я» містить файл «Частина 2.PDF» в якій останнім надано проєкт договору та лист про погодження Учасника з істотними умовами договору. Таким чином, ПП «Сузір’я» виконав вимогу п. 1.1. ч. 1 Розділу 3 тендерної документації. При цьому, Замовник звертає увагу, що в проєкті договору, який подано разом з тендерною документацією (в одному файлі) дані пункти відсутні (не передбачені), а отже Учасником було надано документ ідентичний до того, який міститься в складі тендерної документації у вигляді додатка. З огляду на вищевказане, а також відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» - це не може бути підставою для відхилення. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 4 Розділу 6 тендерної документації: «Істотними умовами, які не можуть бути змінені при підготовці договору є: • предмет договору • ціну договору • строки. Отже, Замовник чітко вказує на умови договору, які не можуть бути змінені Учасником і умови оплати до цього переліку не входять, а отже підлягають незначному коригуванню. п. 4.2. ч. 4 Розділу 6: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (в тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі». Оскільки умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця закупівлі, ПП «Сузір’я» відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Проєкт договору оприлюднений Замовником є лише проєктом, тобто не є остаточною редакцією, а відповідно можливі уточнення та зміни до нього. В проєкті наданого Учасником також міститься Розділ 4 Порядок здійснення оплати, а отже суть та зміст проєкту зберігає свою значимість та відповідає проєкту, що поданий замовником. Таким чином, учасник надав всі документи, які вимагались тендерною документацією. При цьому, вся інформація, яка міститься в проєкті договору оприлюдненого замовником – наявна і в проєкті договору наданого Учасником-переможцем без суттєвих відхилень та без зміни істотних умов договору, що не може бути підставою для відхилення з підстав передбачених ст. 31 Закону. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що пропозиція Учасника-переможця ПП «Сузір’я» відповідала всім вимогам тендерної документації і була правомірно акцептована замовником. Зважаючи на факт укладення Договору за підсумками процедури проведення закупівлі, а також на те, що вказаний Договір виконується належним чином, у Замовника відсутні зауваження та претензії до Учасника та якості поставки товарів, вважаємо неможливим усунути виявлені порушення законодавства в частині розірвання договору про закупівлю. Також повідомляємо, що виявлені порушення та зауваження, проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при оприлюдненні інформації, складанні тендерної документації та кваліфікації учасників. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому було проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету.
2021-02-01 11:32:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДВУГЛЕТРЕЙД" |
761 175,00
UAH з ПДВ
|
602 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
739 470,00
UAH з ПДВ
|
698 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Сузір'я |
744 570,00
UAH з ПДВ
|
744 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДВУГЛЕТРЕЙД" #43858362 |
Відхилено |
602 440,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 14:38
|
|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #39782701 |
Відхилено |
698 400,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 14:52
|
|
ПП Сузір'я #22404614 |
Переможець |
744 570,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 15:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 08:37
|
Дод.угода 1.zip | зміни до договору |
20 жовтня 2021 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 12:24
|
Договір.zip | укладений |
12 січня 2021 12:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | І. Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 р.(із змінами), пп.2 п.11.2 розділу 11 Договору: "Інші умови" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: -збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання такого товару на ринку, за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю,- не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю; 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти у новій редакції: 1.1.п.1.3. Кількість товарів: 347,05 т (згідно додатку №1 до Договору про закупівлю). 1.2. Додаток до Договору про закупівлю №7/01-21 від 12 січня 2021 року: 1. вугілля кам'яне марки ГЖР (0-200)- 332,05т6 21т по 1950,00 грн.; 311,05т по 2144,00 грн.; 2. суміш вугілля кам'яного Г (Г2)/ ГЖ (13-100)-15т по 2448,00 грн. 2. Дана Угода вступає в силу з моменту її підписання та є невід'ємною частиною договору про закупівлю №7/01-21 від 12 січня 2021 року. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 7/01-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |