Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тунельних та притунельних споруд Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену на ділянці від станції «Позняки» до станції «Червоний хутір». Проектні роботи, код 45453000-7 за ДК 021:2015 «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
24 486 189,60 UAH
UA-2020-12-02-010803-b 94d0919d1f074aafa8c29c0eb3adb503
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ольга Василівна

380442385809 O.Vysotska@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Висоцька Ольга Василівна
380442385809
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 13:21
Очікувана вартість: 24 486 189,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт тунельних та притунельних споруд Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену на ділянці від станції «Позняки» до станції «Червоний хутір». Проектні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за якісно виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів здавання-приймання виконаних робіт відповідного(-них) етапу(-ів) робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 13:29
Повідомлення учасникам.doc
15 грудня 2020 13:29
Додаток 6.docx
15 грудня 2020 13:29
Додаток 3.docx
15 грудня 2020 13:29
ТД.doc
02 грудня 2020 16:25
Додаток 1.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 2.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 4.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 7.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 5.docx
15 грудня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 13:29
Повідомлення учасникам.doc
15 грудня 2020 13:29
Додаток 6.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 6.docx
15 грудня 2020 13:29
Додаток 3.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 3.docx
15 грудня 2020 13:29
ТД.doc
02 грудня 2020 16:25
ТД.doc
02 грудня 2020 16:25
Додаток 1.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 2.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 4.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 7.docx
02 грудня 2020 16:25
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-010803-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОТУНЕЛЬПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39542859
Дата подання: 10 грудня 2020 20:58
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації – «Проєкт договору» в Розділ 7.
П. 7.1. Розділу 7 Додатку 3 до тендерної документації – «Проєкт договору» передбачає, що «За невиконання, або неналежне виконання договірних зобов’язань Замовник і Підрядник несуть відповідальність згідно чинного законодавства України та умов цього Договору». Але пунктами 7.1.1.-7.1.3. передбачено виключно відповідальність Підрядника.
Пропонуємо додати в проект договору п. 7.1.4., який буде передбачати симетричну відповідальність замовника, наступного змісту:
«7.1.4. У разі порушення Замовником зобов’язань вказаних в розділі 4 і також в пп. 5.6.3., 6.1.3., 6.1.4. останній сплачує Підряднику пеню у розмірі 0,1% від вартості неоплачених робіт за кожний день прострочення, а за прострочення виконання понад 30 (тридцять) днів, додатково стягується штраф у розмірі 7% вартості неоплачених робіт».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2020 13:33
Внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-12-02-010803-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОТУНЕЛЬПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39542859
Дата подання: 10 грудня 2020 21:02
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації – «Проєкт договору» щодо зняття невизначеності та узгодження термінів виконання робіт.
Оголошення даних відкритих торгів декларує: «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021», а початок аукціону: 22 грудня 2020 12:40.
Тобто за сприятливому збігу обставин договір на виконання цих робіт буде укладено в січні 2021 року.

Але п. 5.2. проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачає в тому числі: «Загальний строк виконання робіт по цьому Договору становить ________ ______ місяців з дати отримання Підрядником письмового замовлення про початок виконання проектних робіт (визначаються відповідно до вимог тендерної документації та умов пропозиції переможця процедури закупівлі але НЕ ПОВИННІ ПЕРЕВИЩУВАТИ 9 КАЛЕНДАРНИХ МІСЯЦІВ).» (виділено нами).
Поряд з цим згідно з п. 1.2.2. проекту договору «Подання проектної документації до експертної організації для проведення її експертизи та отримання позитивного експертного звіту про розгляд проектної документації здійснюється Замовником відповідно до вимог чинного законодавства.
Супровід проектної документації та усунення всіх виявлених експертною організацією зауважень здійснює Підрядник.».
А згідно з п. 1.5. проекту договору - «1.5. Роботи відповідно до умов цього Договору будуть вважатись виконаними з моменту передачі Підрядником Замовнику розробленої проектної документації, отримання Замовником позитивного експертного звіту та всіх необхідних погоджень, передбачених законодавством України.»
Просимо Замовника внести зміни в п. 5.2. проекту договору, а саме: «Загальний строк виконання робіт по цьому Договору становить ________ ______ місяців з дати отримання Підрядником письмового замовлення про початок виконання проектних робіт (визначаються відповідно до вимог тендерної документації та умов пропозиції переможця процедури закупівлі АЛЕ НЕ ПОВИННІ ПЕРЕВИЩУВАТИ 12 КАЛЕНДАРНИХ МІСЯЦІВ)». Це було б доцільно, беручі до уваги той факт, що в тендерній документації не розглядається форма календарного плану до договору.
Це також приведе проект договору у відповідність до строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31 грудня 2021, задекларованому в оголошенні UA-2020-12-02-010803-b.
Просимо також при необхідності внести інші правки, бо терміни проходження експертизи таких проектів згідно нормативів можуть тривати до 90 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2020 13:34
Внесені зміни до тендерної документації

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-01-21-000002 • 8bae117bf5d84103ada38c1bc06f9a2e
Автор звернення: Сєдова Ганна Володимирівна
Дата створення звернення: 2021-01-21 14:20
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС" прийняло участь у відкритих торгах «Капітальний ремонт тунельних та притунельних споруд Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену на ділянці від станції «Позняки» до станції «Червоний хутір». Проектні роботи, код 45453000-7 за ДК 021:2015 «Капітальний ремонт і реставрація»», (ідентифікатор закупівлі, розміщеної в інформаційно - телекомунікаційній системі «Prozorro» UA-2020-12-02-010803-b). Аукціон було завершено 24 грудня 2020 в 13:54 Результати: ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ", - 8 299 450,00 грн. з ПДВ; ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА", - 8 299 500,00 грн. з ПДВ; АТ "КИЇВМЕТРОБУД", - 8 300 000,00 грн. з ПДВ; ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС", - 14 740 000,00 грн. з ПДВ. Пропозицію переможця аукціону, - ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ", електронною системою закупівель було автоматично визначено як пропозицію з аномально низькою ціною. Учасник надав обґрунтування аномально низької ціни своєї тендерної пропозиції згідно законодавства. Згідно з вимогами абзацу 2 частини 14 Ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості. Протоколом № 74 від 20.01.2021 Замовник торгів, - Комунальне Підприємство "Київський Метрополітен" відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» як не відповідаючу встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника, і розглянути наступну тендерну пропозицію, - ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА". Враховуючи чисельний досвід закупівель ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" у даного Замовника, у нас є підстави вважати, що Замовник акцептує їх тендерну пропозицію. Як вказано вище, ця пропозиція має ціну 8 299 500,00 грн. з ПДВ, що на 50 грн. (!) дорожче пропозиції переможця аукціону. ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС" вважає, що якісне виконання проектних робіт (предмету закупівлі) за вказаний рівень цін не можливе. Наші аргументи: 1. Наш субпідрядник у цьому тендері, - ТОВ «МЕТРОТУНЕЛЬПРОЕКТ», є генеральним проектувальником по об’єкту «Капітальний ремонт перегінних тунелів між станціями «Тараса Шевченка» та «Почайна» Оболонсько-Теремківської лінії Київського метрополітену». Договір з цим же Замовником було укладено на підставі тендеру «Проектні роботи: Капітальний ремонт перегінних тунелів між станціями «Тараса Шевченка» та «Почайна» Оболонсько-Теремківської лінії Київського метрополітену (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021:2015)» (ідентифікатор закупівлі, розміщеної в інформаційно - телекомунікаційній системі «Prozorro» UA-2018-09-17-000129-a). Було проведено комплексну експертизу проекту і отримано Експертний Звіт «УКРБУДЕКСПЕРТИЗА» № 3-222-19-ЕП/КО від 27.09.2019. На підставі пп. 5.7.2, 5.7.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС" цей об’єкт було прийнято як об’єкт-аналог для розрахунків. Довжина ділянки хімічного закріплення ґрунтів: об’єкту-аналогу – 181 м, даного об’єкту – більш ніж 5900 м. Сума договору на «Проектні роботи: Капітальний ремонт перегінних тунелів між станціями «Тараса Шевченка» та «Почайна»…» склала 1228248 грн. з ПДВ. Вартість проектних робіт згідно з кошторисом, затвердженим Експертним Звітом № 3-222-19-ЕП/КО (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Дод. К п.52) – 2500,658 тис.грн., виходячи з вартості будівельно-монтажних робіт за однією з самих дешевих технологій хімічного закріплення ґрунтів. На підставі пп. 5.7.2, 5.7.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013, згідно з п. 5.5.3 ДСТУ Б Д.1.1 – 7:2013 розрахована на підставі Табл. А.3.5 Зміни 3 ДСТУ Б Д.1.1 – 7:2013 вартість проектних робіт для даного об’єкту без будь-яких понижуючих коефіцієнтів стане понад 35 млн. грн! 2. Наведений в обґрунтуванні аномально низької ціни досвід від ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ" - «Капітальний ремонт перегінних тунелів метрополітену між станціями «Осокорки» та «Позняки» Сирецько-Печерської лінії метрополітену від впливу будівництва торговельно-розважального центру (стадія «П», стадія «РД») не може бути коректним прикладом досвіду ціноутворення. По перше тому, що такі роботи – частина проектних робіт в складі проектування іншого об’єкту; по друге, замовник - ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-КАПІТАЛ", тобто проектування велося не за кошти громади або державні кошти. Замовник - комерційна структура, може частково брати на себе окремі витрати: інженерні вишукування, обстеження, інструментальні дослідження технічного стану, експертиза в складі всього об’єкту, тощо… 3. Наш субпідрядник у цьому тендері, - ТОВ «МЕТРОТУНЕЛЬПРОЕКТ» направило замовлення щодо вартості обстеження технічного стану тунельних та притунельних споруд в найбільш відоме провідне підприємство щодо виконання такого типу робіт, - Державне Підприємство "Науково-Дослідний Інститут Будівельного Виробництва" (ДП НДІБВ). Їм також було передано Додаток 2 до даної тендерної документації, - Технічну Специфікацію. На жаль, результат розрахунків було отримано вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з розрахунками ДП НДІБВ вартість вказаних робіт щодо цього конкретного даного об’єкту складе 3876868,21 грн! Наведені вище аргументи по пп. 1 і 3, а також розрахунки договірної ціни, надані в складі тендерних пропозицій учасників закупівлі ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ" і ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" ведуть до виникнення питання щодо отримання публічного пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, тобто визначено очікувану вартість предмета закупівлі? Деякі факти щодо чисельних закупівель ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" у КП "Київський Метрополітен": 1. Реставрація з пристосуванням для сучасного використання станції «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену та будівництвом другого вестибюля у Солом’янському районі. (Проєктні роботи. Стадія «П» та «Р»), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт», Ідентифікатор закупівлі в «Prozorro» - UA-2020-08-28-001516-a, Очікувана вартість закупівлі - 71 403 405,33 грн., Остаточна пропозиція ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" - 29 800 000,00 грн., більш 58% нібито економії! 2. «Капітальний ремонт тунельних та притунельних споруд Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену на ділянці від станції «Позняки» до станції «Червоний хутір». Проектні роботи, код 45453000-7 за ДК 021:2015 «Капітальний ремонт і реставрація»», Ідентифікатор закупівлі в «Prozorro» - UA-2020-12-02-010803-b, Очікувана вартість закупівлі - 24 486 189,60 грн., Остаточна пропозиція ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" - 8 299 500,00 грн., 66% нібито економії! 3. «Реконструкція виходу №1 станції «Виставковий центр» Оболонсько-Теремківської лінії з будівництвом підземного переходу та примиканням його до підвуличного підземного переходу на просп. Академіка Глушкова в Голосіївському районі (Проектні роботи. Стадія «П», «Р») (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)», Ідентифікатор закупівлі в «Prozorro» - UA-2019-07-02-000111-b, Очікувана вартість закупівлі - 3 841 648,70 грн., Остаточна пропозиція ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" - 2 099 000,00 грн., Більш 45% нібито економії, переможець! 4. Технічне переоснащення інфраструктури наземної дільниці Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену (Проектні роботи. Стадія «П», «Р») (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015), Ідентифікатор закупівлі в «Prozorro» - UA-2019-05-31-000245-b, Очікувана вартість закупівлі - 27 442 419,50 грн., Остаточна пропозиція ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" - 19 058 300,00 грн., 30,55% нібито економії, переможець!! Договори по пп. 3 і 4 на сьогодні не виконані, хоч терміни їх виконання, вказані в відповідних тендерних документаціях давно сплили. Найбільш вірогідний подальший перебіг подій – коригування цих проектів за додатковими технічними вимогами, що веде до значних витрат часу і збільшенню кінцевої реальної вартості проектних робіт. ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС" вважає, що Замовник, - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН", повинен відхилити тендерні пропозиції з аномально низькими цінами. ПРОШУ: 1. Прийняти дане звернення до розгляду. 2. Розпочати моніторинг закупівлі UA-2020-12-02-010803-b. 3. Перевірити дії посадових осіб Комунального Підприємства "Київський Метрополітен" стосовно вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі. 4. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення. 5. Про результати розгляду цієї заяви повідомити заявника письмово на Еmail у строки та порядку, передбачені чинним законодавством. З повагою, Директор Сєдова Г.В.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000093 ● 392959a1ab81460d90c31f5bb5bd2297
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40

Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-12-02-010803-b 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 15:56:36

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тунельних та притунельних споруд Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену на ділянці від станції «Позняки» до станції «Червоний хутір». Проектні роботи, код 45453000-7 за ДК 021:2015 «Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-02-010803-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено їх очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-18 14:26:27

На запит Державної аудиторської служби України від 16.02.2021 про надання пояснення щодо процедури закупівлі

Відповідь на запит викладено в литсі від 18.02.2021 №52-ТК з додатками


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ" 8 554 592,40
UAH з ПДВ
8 299 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" 9 900 000,00
UAH з ПДВ
8 299 500,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "КИЇВМЕТРОБУД" 17 061 068,96
UAH з ПДВ
8 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС" 14 873 272,00
UAH з ПДВ
14 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2021 09:51
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:49
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:19
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:16
2 Договірна ціна.pdf
23 грудня 2020 16:16
5.2 Відгук.pdf
23 грудня 2020 16:16
5.2 Відгук 332_КМП_22_12_2020.pdf
23 грудня 2020 16:16
4.3 Сертифікати разом.pdf
23 грудня 2020 16:16
1 Умови пропозиції.PDF

Конфіденційні документи

23 грудня 2020 16:16
7 Паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

персональні дані директора Шаповала Є.М.

Публічні документи

23 грудня 2020 15:37
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:34
7.1. Наказ зміна назви 319.pdf
23 грудня 2020 15:34
4.3.Сертифікат Сета Л.М..pdf
23 грудня 2020 15:34
2. Договірна ціна.pdf
23 грудня 2020 15:34
1.Умови пропозиції.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 02:32
Електронний підпис
05 березня 2021 02:26
Відгук-1_МТП_завірений.pdf
05 березня 2021 02:26
Відгук-2_МТП_завірений.pdf
23 грудня 2020 16:54
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:28
Умови пропозиції.pdf
23 грудня 2020 16:28
Відгук-2_МТП.pdf
23 грудня 2020 16:28
Відгук-1_МТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ"

ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"

АТ "КИЇВМЕТРОБУД"

ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ"
#36798738
Відхилено
8 299 450,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 14:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2021 13:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 грудня 2020 00:00
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
#30390020
Відхилено 8 299 500,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 15:57
АТ "КИЇВМЕТРОБУД"
#01387432
Відхилено
8 300 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 14:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2021 14:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 січня 2021 00:00
ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС"
#42667985
Відхилено 14 740 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 17:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 11:42

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель завантажено довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання проектних робіт ТОВ «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» від 17.12.2020 №575/01-КМП (далі - Довідка), в якій зазначено «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» підтверджуємо наявність технічного обладнання, вимірювальних інструментів та приладів, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення, тощо, необхідного для виконання робіт з науково-технічного супроводу». Роботи з науково-технічного супроводу не є предметом закупівлі. Крім того, в таблиці Довідки відсутній перелік вимірювальних інструментів та приладів. 2. Підпунктом 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання проектних робіт (технічного обладнання, вимірювальних інструментів та приладів, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення тощо). 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону та підпункту 3.3 пункту 3 «Інша інформація» розділу Ⅴ «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання проектних робіт (технічного обладнання, вимірювальних інструментів та приладів, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення тощо).

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

20 січня 2021 14:15
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:19
Електронний підпис

Документи

26 січня 2021 15:57
Електронний підпис
20 січня 2021 14:16
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Акціонерного товариства «КИЇВМЕТРОБУД» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель: - завантажено довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.12.2020 №769/4 (далі - Довідка) від субпідрядної спеціалізованої організації ТОВ «Київська проектна група», в якій відсутня інформація щодо посади, прізвища, ім’я та по-батькові уповноваженої особи, та відсутній підпис. - відсутній лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці (від 23.12.2020 №1351/3) з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 2. Підпунктом 5.1 «Документ(и), що підтверджує(ють) відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо підтвердження: - наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема шляхом надання: довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання проектних робіт (технічного обладнання, вимірювальних інструментів та приладів, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення тощо), від субпідрядника(ів) (у разі залучення субпідрядних спеціалізованих організацій до виконання робіт в обсязі не менше 20%). - досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема шляхом надання: листа-відгуку (листів-відгуків), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону та підпункту 3.3 пункту 3 «Інша інформація» розділу Ⅴ «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від субпідрядної спеціалізованої організації ТОВ «Київська проектна група», необхідних для виконання проектних робіт (технічного обладнання, вимірювальних інструментів та приладів, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення тощо), оформленої належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові уповноваженої особи, що підписала цю довідку; - листа-відгука (листів-відгуків) від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 23.12.2020 №1351/3.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

11 лютого 2021 14:26
Електронний підпис
28 січня 2021 13:45
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель учасником завантажено: - довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.12.2020 №22/12-11, в таблиці якої відсутній перелік вимірювальних інструментів та приладів; - довідку про укомплектованість інженерно-технічними працівниками від 22.12.2020 №22/12-13, в якій зазначено лише одного інженерно-технічного працівника, а саме начальника відділу проектування електричних мереж Медведєва М.П.; - кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури від 14.08.2012 №АР002308, виданого Медведєву М.П.; - довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 23.12.2020 №23/12-8, в якій міститься інформація про договори від 06.02.2019 №МТП-06/02/19 та від 11.11.2019 №МТП-111119, укладені з ТОВ «МЕТРОТУНЕЛЬПРОЕКТ», та позитивні відгуки про належне виконання зазначених договорів (листи від 21.12.2020 №21/12-3 та №21/12-4). В довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та позитивних відгуках міститься інформація про виконання договорів Товариством з обмеженою відповідальністю «ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС», як субпроектувальником, що не відповідає вимозі тендерної документації Замовника, де під аналогічним договором слід розуміти договір підряду. 2. Підпунктом 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання документів: - довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання проектних робіт (технічного обладнання, вимірювальних інструментів та приладів, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення тощо); - довідки, складеної у довільній формі, про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, категорії інженер – проектувальник для забезпечення інженерно-будівельного проектування відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; - кваліфікаційних сертифікатів виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, зазначених в довідці про укомплектованість інженерно-технічними працівниками; - довідки про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з встановленою формою; - листа-відгуку (листів-відгуків), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, відповідно до частини 9 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" та підпункту 3.3 пункту 3 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання проектних робіт (технічного обладнання, вимірювальних інструментів та приладів, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення тощо); - довідки, складеної у довільній формі, про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників (не менше двох), що мають кваліфікаційні сертифікати виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, категорії інженер – проектувальник для забезпечення інженерно-будівельного проектування відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та надати кваліфікаційні сертифікати цих працівників; - довідки про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (договору (договорів) підряду), згідно з встановленою формою та листа-відгуку (листів-відгуків), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в цій довідці.

Документи

11 березня 2021 17:16
Електронний підпис
16 лютого 2021 12:15
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
11 березня 2021 17:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі