Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Висоцька Ольга Василівна 380442385809 O.Vysotska@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 24 486 189,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за якісно виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів здавання-приймання виконаних робіт відповідного(-них) етапу(-ів) робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2020 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2020 13:29 |
Повідомлення учасникам.doc | |
15 грудня 2020 13:29 |
Додаток 6.docx | |
15 грудня 2020 13:29 |
Додаток 3.docx | |
15 грудня 2020 13:29 |
ТД.doc | |
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 1.docx | |
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 2.docx | |
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 4.docx | |
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 7.docx | |
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 5.docx |
15 грудня 2020 13:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2020 13:29 |
Повідомлення учасникам.doc
|
|||
15 грудня 2020 13:29 |
Додаток 6.docx
|
|||
15 грудня 2020 13:29 |
Додаток 3.docx
|
|||
15 грудня 2020 13:29 |
ТД.doc
|
|||
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 1.docx
|
|||
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 2.docx
|
|||
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 4.docx
|
|||
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 7.docx
|
|||
02 грудня 2020 16:25 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пропонуємо додати в проект договору п. 7.1.4., який буде передбачати симетричну відповідальність замовника, наступного змісту:
«7.1.4. У разі порушення Замовником зобов’язань вказаних в розділі 4 і також в пп. 5.6.3., 6.1.3., 6.1.4. останній сплачує Підряднику пеню у розмірі 0,1% від вартості неоплачених робіт за кожний день прострочення, а за прострочення виконання понад 30 (тридцять) днів, додатково стягується штраф у розмірі 7% вартості неоплачених робіт».
Тобто за сприятливому збігу обставин договір на виконання цих робіт буде укладено в січні 2021 року.
Але п. 5.2. проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачає в тому числі: «Загальний строк виконання робіт по цьому Договору становить ________ ______ місяців з дати отримання Підрядником письмового замовлення про початок виконання проектних робіт (визначаються відповідно до вимог тендерної документації та умов пропозиції переможця процедури закупівлі але НЕ ПОВИННІ ПЕРЕВИЩУВАТИ 9 КАЛЕНДАРНИХ МІСЯЦІВ).» (виділено нами).
Поряд з цим згідно з п. 1.2.2. проекту договору «Подання проектної документації до експертної організації для проведення її експертизи та отримання позитивного експертного звіту про розгляд проектної документації здійснюється Замовником відповідно до вимог чинного законодавства.
Супровід проектної документації та усунення всіх виявлених експертною організацією зауважень здійснює Підрядник.».
А згідно з п. 1.5. проекту договору - «1.5. Роботи відповідно до умов цього Договору будуть вважатись виконаними з моменту передачі Підрядником Замовнику розробленої проектної документації, отримання Замовником позитивного експертного звіту та всіх необхідних погоджень, передбачених законодавством України.»
Просимо Замовника внести зміни в п. 5.2. проекту договору, а саме: «Загальний строк виконання робіт по цьому Договору становить ________ ______ місяців з дати отримання Підрядником письмового замовлення про початок виконання проектних робіт (визначаються відповідно до вимог тендерної документації та умов пропозиції переможця процедури закупівлі АЛЕ НЕ ПОВИННІ ПЕРЕВИЩУВАТИ 12 КАЛЕНДАРНИХ МІСЯЦІВ)». Це було б доцільно, беручі до уваги той факт, що в тендерній документації не розглядається форма календарного плану до договору.
Це також приведе проект договору у відповідність до строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31 грудня 2021, задекларованому в оголошенні UA-2020-12-02-010803-b.
Просимо також при необхідності внести інші правки, бо терміни проходження експертизи таких проектів згідно нормативів можуть тривати до 90 робочих днів.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000093 ● 392959a1ab81460d90c31f5bb5bd2297
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-12-02-010803-b 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 15:56:36
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тунельних та притунельних споруд Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену на ділянці від станції «Позняки» до станції «Червоний хутір». Проектні роботи, код 45453000-7 за ДК 021:2015 «Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-02-010803-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено їх очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-18 14:26:27
На запит Державної аудиторської служби України від 16.02.2021 про надання пояснення щодо процедури закупівлі
Відповідь на запит викладено в литсі від 18.02.2021 №52-ТК з додатками
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ" |
8 554 592,40
UAH з ПДВ
|
8 299 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" |
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
8 299 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "КИЇВМЕТРОБУД" |
17 061 068,96
UAH з ПДВ
|
8 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС" |
14 873 272,00
UAH з ПДВ
|
14 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ" #36798738 |
Відхилено |
8 299 450,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2021 13:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 грудня 2020 00:00
|
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" #30390020 |
Відхилено |
8 299 500,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2021 15:57
|
|
АТ "КИЇВМЕТРОБУД" #01387432 |
Відхилено |
8 300 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 14:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2021 14:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 січня 2021 00:00
|
ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС" #42667985 |
Відхилено |
14 740 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 17:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 11:42
|