Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг з фізичної охорони об'єкту та пультової охорони
Очікувана вартість
199 960,00 UAH
UA-2020-12-02-009140-b 7628aa04eb644cdb89e1cc83f5537556
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Тетяна Юріївна

380536743979 analiz@kremen.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057287
Вебсайт: http://kremen.gov.ua
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2, каб. 514
Контактна особа: Авраменко Тетяна Юріївна
380536743979
analiz@kremen.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:23
Очікувана вартість: 199 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки, з питомою вагою 100%, є ціна .
Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Забезпечення громадського порядку під час проведення засідань виконавчого комітету та Кременчуцької міської ради за адресою: пл. Перемоги, 2, м. Кременчук, 39600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
1 посл.
Охорона приміщень адмінбудівлі, що знаходиться за адресою: вулиця Перемоги, 9/1, м. Кременчук, Полтавська обл., 39600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
1 посл.
Охоронна сигналізація в адміністративному приміщенні за адресою: вул. Першотравнева, 1, м. Кременчук, 39600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
1 посл.
Охоронна сигналізація в адміністративному приміщенні за адресою: вул. І. Сердюка, 27 м. Кременчук, 39600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
1 посл.
Охоронна сигналізація в адміністративній будівлі за адресою: пл. Перемоги, 2, м. Кременчук, 39600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
1 посл.
Охоронна сигналізація в адміністративній будівлі за адресою: вул. Перемоги, 9/1, м. Кременчук, 39600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник розраховується із Виконавцем за фактично надані послуги. Оплата Замовником послуг здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг. Підставою для розрахунку є наданий Виконавцем рахунок. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 15:23
Додаток 3.doc
02 грудня 2020 15:23
Додаток 4.doc
02 грудня 2020 15:23
Додаток 2.doc
02 грудня 2020 15:23
Додаток 1.doc
02 грудня 2020 15:23
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА КМР 193 939,20
UAH з ПДВ
191 939,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сокіл Гард 2019" 198 793,70
UAH з ПДВ
192 555,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:01
Установчі документи.pdf
10 грудня 2020 11:01
Лист-погодження ДОД1.pdf
10 грудня 2020 11:01
Копії свідоцтв на ТЗ.pdf
10 грудня 2020 11:01
Довідка про учасника.pdf
10 грудня 2020 11:01
Довідка про пульт ЦС.pdf
10 грудня 2020 11:01
Довідка ліцензія.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 17:24
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:21
Статут.PDF
08 грудня 2020 17:21
Витяг Єдиний податок.PDF
08 грудня 2020 17:21
ТЗ 8114.PDF
08 грудня 2020 17:21
8 Проєкт договору.PDF
08 грудня 2020 17:21
Договір ТЗ 8114.PDF
08 грудня 2020 17:21
Договір суборенди ТЗ.PDF
08 грудня 2020 17:21
Договір оренди ТЗ.PDF
08 грудня 2020 17:21
Договір оренди ТЗ 8114.PDF
08 грудня 2020 17:21
Договір пульт.PDF
08 грудня 2020 17:21
7 ТЗ.PDF
08 грудня 2020 17:21
2 Кількісні якісні.PDF
08 грудня 2020 17:21
1 Тендерна пропозиція.PDF
08 грудня 2020 17:21
5 Довідка про учасника.PDF
08 грудня 2020 17:21
3 Працівники.PDF
08 грудня 2020 17:21
4 Гарнт лист 3 розряд.PDF
08 грудня 2020 17:21
6 Пульт.PDF
08 грудня 2020 17:21
Договір суборенди ТЗ.PDF
08 грудня 2020 17:21
Договір оренди ТЗ.PDF
08 грудня 2020 17:21
Паспорт директора.PDF
08 грудня 2020 17:21
Виписка з ЄДР.PDF
08 грудня 2020 17:21
ІПН директора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА КМР

ТОВ "Сокіл Гард 2019"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА КМР
#41072883
Переможець 191 939,60
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:07

Документи

18 грудня 2020 15:06
Електронний підпис
18 грудня 2020 15:06
ПРОТОКОЛ_75.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА КМР
#41072883
191 939,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2020 15:06
Електронний підпис
18 грудня 2020 15:06
ПРОТОКОЛ_75.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:22
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:19
Допка_Мунварта.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 16:37
Додугода мунварта (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:37
Договір Мунварта.pdf укладений
30 грудня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в істотні умови договору в зв'язку зі зменшенням потреби замовника.
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 153 005,03
UAH (в тому числі ПДВ 25 500,84 UAH)