Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (заморожена ціла морська: хек)
Очікувана вартість
1 029 210,00 UAH
UA-2020-12-02-008747-b d3626dd303624e4f96e57f6aee039411
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 11:05
Очікувана вартість: 1 029 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 146,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (заморожена ціла морська: хек)
Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 кілограми
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (заморожена ціла морська: хек)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення.Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 16:19
Додаток_3_порівняльна_таблиця.PDF
09 грудня 2020 16:19
Нова_редакція_ТД.PDF
09 грудня 2020 16:19
Нова_редакція_Додаток_3.PDF
09 грудня 2020 16:19
порівняльна_таблиця___ТД.PDF
09 грудня 2020 16:19
Перелік змін до тендерної документації.docx
02 грудня 2020 15:10
Додаток_4.PDF
02 грудня 2020 15:10
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
02 грудня 2020 15:10
Додаток_1.PDF
09 грудня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 16:19
Додаток_3_порівняльна_таблиця.PDF
09 грудня 2020 16:19
Нова_редакція_ТД.PDF
02 грудня 2020 15:10
ТД.PDF
09 грудня 2020 16:19
Нова_редакція_Додаток_3.PDF
02 грудня 2020 15:10
ДОДАТОК_3.PDF
09 грудня 2020 16:19
порівняльна_таблиця___ТД.PDF
09 грудня 2020 16:19
Перелік змін до тендерної документації.docx
02 грудня 2020 15:10
Додаток_4.PDF
02 грудня 2020 15:10
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
02 грудня 2020 15:10
Додаток_1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 823 680,00
UAH з ПДВ
805 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА" 855 400,00
UAH з ПДВ
806 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 15:25
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:22
Довідка податкова.pdf
22 грудня 2020 15:58
Довідки ст 17.pdf
22 грудня 2020 15:35
оновлена пропозиція.pdf
22 грудня 2020 15:35
Довідка(3).zip
22 грудня 2020 15:35
Довідка МВС.pdf
22 грудня 2020 15:35
банкрутство.pdf
14 грудня 2020 15:34
Електронний підпис
14 грудня 2020 15:32
лист-гарантія ст17.pdf
09 грудня 2020 15:12
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:12
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:11
ХАССП ISO.pdf
09 грудня 2020 15:11
Статут.pdf
09 грудня 2020 15:11
Статистика.pdf
09 грудня 2020 15:11
сертифікат на аудит.pdf
09 грудня 2020 15:11
свідоцтво лінькова.pdf
09 грудня 2020 15:11
Потужності.pdf
09 грудня 2020 15:11
паспорт код.pdf
09 грудня 2020 15:11
договір СЕС.pdf
09 грудня 2020 15:11
Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2020 15:11
виписка зЄДР.pdf
09 грудня 2020 15:11
Акт СЕС.pdf
09 грудня 2020 15:11
технічні вимоги.pdf
09 грудня 2020 15:11
тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 15:11
проект договір.pdf
09 грудня 2020 15:11
пояснювальна записка.pdf
09 грудня 2020 15:11
Лист-гарантія ст 17.pdf
09 грудня 2020 15:11
лист щодо витрат.pdf
09 грудня 2020 15:11
лист санкції.pdf
09 грудня 2020 15:11
лист сан.паспорти.pdf
09 грудня 2020 15:11
лист довкілля.pdf
09 грудня 2020 15:11
Довідки щодо підпису.pdf
09 грудня 2020 15:11
довідка працівників.pdf
09 грудня 2020 15:11
довідка МТБ.pdf
09 грудня 2020 15:11
Довідка ГМО.pdf
09 грудня 2020 15:11
Декларація хек.pdf
09 грудня 2020 15:11
гарантійний лист 22 ДНЗ.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 11:47
Електронний підпис
17 грудня 2020 11:46
Риба.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Переможець 805 740,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 14:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
805 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 13:31
Дод. угода №2-4 від 09.12.2021р. до дог.№ 2 від 04.01.2021р..pdf зміни до договору
09 грудня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 08:42
Дод. угода №2-3 від 15.11.2021р. до дог. №2 від 04.01.2021р..pdf зміни до договору
15 листопада 2021 08:42
Дод. угода №2-3 від 15.11.2021р. до дог. №2 від 14.01.2021р..pdf зміни до договору
15 листопада 2021 08:36
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 16:37
додаткова угода №2-2 від 12.10.2021 до договору №2 від 04.01.2021.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 14:36
Дод. угода №2-1 від 06.04.2021р до дог. №2 від 04.01.2021р..pdf зміни до договору
06 квітня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:44
договір №2 від 04.01.2021.pdf укладений
04 січня 2021 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 628 524,00
UAH (в тому числі ПДВ 104 754,00 UAH)