Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Черемшина" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово)
Очікувана вартість
245 700,00 UAH
UA-2020-12-02-008438-c ● a376c2ae3ac94914a8f43d06c0332cd9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний дошкільний навчальний заклад "Черемшина" |
Код ЄДРПОУ: | 36132154 |
Місцезнаходження: | 52800, Україна , Дніпропетровська обл., ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Молодіжна, буд. 18 |
Контактна особа: |
Верзіліна Світлана Володимирівна (05633)5-12-58 cheremshina2015@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 22:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 15:56 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 245 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 228,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Черемшина" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52800, Україна, Дніпропетровська область, Першотравенськ, вул.Молодіжна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно ст 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2020 20:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2020 20:26 |
ТД Черемшина зі змінами.docx | |
02 грудня 2020 22:26 |
ТД Черемшина 2021.docx |
10 грудня 2020 20:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 грудня 2020 20:26 |
ТД Черемшина зі змінами.docx
|
|||
02 грудня 2020 22:26 |
ТД Черемшина 2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-02-008438-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 07 грудня 2020 15:08
Аналогічний досвід
Шановний замоник, в документації міститься вимога про надання: "копію аналогічного договору надання послуг з охорони закладів освіти". Послуги охорони можуть надаватися в різних закладах, однак головним є досвід виконання аналогічних договорів, а не конкретна прив'язка до "закладів освіти". Цим обмежується коло потенційних учасників, і вбачається їх дискримінація з боку Замовника. Чим вам може не підійти аналогічний досвід від інших замовників, де може бути 5 постів охорони з реагування чи більше? Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації. З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2020 20:28
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
По-перше, навчальні заклади – це будівля, в якій щодня знаходиться велика кількість дітей, батьків, викладачів, тому основне завдання охорони - створити в цих закладах безпечне середовище.
По-друге, для організації ефективної охорони освітніх установ необхідний цілий комплекс заходів, який повинен включати в себе:
1. розміщення постів фізичної охорони на вході, і в разі потреби на поверхах і прилеглій території
2. розробка графіка обходів
3. розміщення систем відеоспостереження
4. консультації щодо поліпшення системи охорони
5. регулярні заняття з учнями з техніки безпеки і реагування при виникненні позаштатних ситуацій;
6. недопущення на шкільну територію осіб в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння;
7. надання допомоги персоналу школи в припиненні конфліктних ситуацій, що виникають між вчителями та учнями, між самими учнями або за участю їх батьків.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації, бо охорона навчальних закладів є відповідальним завданням, мета якого забезпечити безпечне перебування в приміщенні, проведення навчального процесу і роботу викладацького складу. Особливо важливою також є безпека під час проведення масових шкільних закладів.
Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
По-перше, навчальні заклади – це будівля, в якій щодня знаходиться велика кількість дітей, батьків, викладачів, тому основне завдання охорони - створити в цих закладах безпечне середовище.
По-друге, для організації ефективної охорони освітніх установ необхідний цілий комплекс заходів, який повинен включати в себе:
1. розміщення постів фізичної охорони на вході, і в разі потреби на поверхах і прилеглій території
2. розробка графіка обходів
3. розміщення систем відеоспостереження
4. консультації щодо поліпшення системи охорони
5. регулярні заняття з учнями з техніки безпеки і реагування при виникненні позаштатних ситуацій;
6. недопущення на шкільну територію осіб в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння;
7. надання допомоги персоналу школи в припиненні конфліктних ситуацій, що виникають між вчителями та учнями, між самими учнями або за участю їх батьків.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації, бо охорона навчальних закладів є відповідальним завданням, мета якого забезпечити безпечне перебування в приміщенні, проведення навчального процесу і роботу викладацького складу. Особливо важливою також є безпека під час проведення масових шкільних закладів.
Номер вимоги: UA-2020-12-02-008438-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 07 грудня 2020 15:09
Вік охоронників
Шановний замовник,! В документації міститься вимога щодо віку охоронників: не перевищує 60 років (як в кваліфікаційних критеріях, так і в проекті договору) . Ми як приватна структура у своїй діяльності керуємось, перш за все, Законом України "Про охоронну діяльність" (далі - Закон) та Постановою Кабінеу Міністрів України "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" (далі - Постанова). Згідно ст.11 Закону та п. 17 Постанови: Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності..." Тобто, ці документи визначають лише мінімальний, а НЕ ГРАНИЧНИЙ ВІК персоналу охорону. Вимагаємо прибрати посилання на гранчичний вік (не перевищує 60 років) , оскільки дана вимога дискримінує учасника та людей похилого віку. З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2020 20:28
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо:
Під час встановлення граничного віку охоронців Замовник керувався положеннями наказу Мінсоцполітики від 29.12.2014 № 336 у редакції від 26.12.2014. Оскільки, охоронник повинен уміти попередити потенційну небезпеку і уникнути її, знати, як діяти в екстремальних ситуаціях; вміти швидко зреагувати, не піддаватися паніці, аналізувати ситуацію, миттєво приймати рішення. Охоронник має бути спостережливим, наполегливим, здатним до тривалого збереження високої активності, з добре розвиненою довготривалою пам’яттю на зовнішність і поведінку людей, навколишнє оточення. Повинен мати низьку навіюваність і здатність брати на себе відповідальність у складних ситуаціях, при необхідності проявляти наполегливість. Не будуть зайвими в роботі охоронника розвинене наочно-образне і практичне мислення, здібність до відтворення зорового образу за словесним описом, уміння прийняти правильне рішення при недостатній кількості необхідної інформації, за відсутності часу на її осмислення.
І одними з необхідних якостей має бути емоційно-вольова стійкість, адже ця робота пов’язана з підвищеним ризиком.
З точки зору медичної практики проти показами до цієї роботи можуть бути захворювання нервової системи і опорно-рухового апарату, виражене зниження зору і слуху.
Під час встановлення граничного віку охоронців Замовник керувався положеннями наказу Мінсоцполітики від 29.12.2014 № 336 у редакції від 26.12.2014. Оскільки, охоронник повинен уміти попередити потенційну небезпеку і уникнути її, знати, як діяти в екстремальних ситуаціях; вміти швидко зреагувати, не піддаватися паніці, аналізувати ситуацію, миттєво приймати рішення. Охоронник має бути спостережливим, наполегливим, здатним до тривалого збереження високої активності, з добре розвиненою довготривалою пам’яттю на зовнішність і поведінку людей, навколишнє оточення. Повинен мати низьку навіюваність і здатність брати на себе відповідальність у складних ситуаціях, при необхідності проявляти наполегливість. Не будуть зайвими в роботі охоронника розвинене наочно-образне і практичне мислення, здібність до відтворення зорового образу за словесним описом, уміння прийняти правильне рішення при недостатній кількості необхідної інформації, за відсутності часу на її осмислення.
І одними з необхідних якостей має бути емоційно-вольова стійкість, адже ця робота пов’язана з підвищеним ризиком.
З точки зору медичної практики проти показами до цієї роботи можуть бути захворювання нервової системи і опорно-рухового апарату, виражене зниження зору і слуху.
Номер вимоги: UA-2020-12-02-008438-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 07 грудня 2020 15:10
Приміщення в Першотравенську
Шановний Замовнику, Ваша вимога про наявність в учасників приміщення в Першотравенську дискримінує учасників з інших регіонів України, так як участь зможуть взяти лише ті учасники, які знаходяться в місці надання послуг. При цьому, зауважуємо, що у разі перемоги, учаснику не складає труднощів укласти договір оренди приміщення та перемістити матеріально-технічну базу до місця надання послуг. Вимагаємо виключити дану вимогу, як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2020 20:27
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або оренди нерухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Першотравенську. Відповідний критерій був застосований з метою належного виконання в подальшому переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Першотравенську є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони навчальних закладів, що будуть включати супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності.
Враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території Першотравенська відповідних груп швидкого реагування, які повинні мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Першотравенську. Крім того, Виконавець повинен буде забезпечити відвідування відповідальними начальниками охорони Виконавця Об’єктів для здійснення організаційних заходів, для належного виконання зобов’язань за Договором, і їх погодження з керівництвом Замовника, що територіально знаходиться у м. Першотравенську.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у місті відповідно.
Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або оренди нерухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Першотравенську. Відповідний критерій був застосований з метою належного виконання в подальшому переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Першотравенську є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони навчальних закладів, що будуть включати супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності.
Враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території Першотравенська відповідних груп швидкого реагування, які повинні мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Першотравенську. Крім того, Виконавець повинен буде забезпечити відвідування відповідальними начальниками охорони Виконавця Об’єктів для здійснення організаційних заходів, для належного виконання зобов’язань за Договором, і їх погодження з керівництвом Замовника, що територіально знаходиться у м. Першотравенську.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у місті відповідно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" |
241 920,00
UAH з ПДВ
|
240 691,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "У.Б.О.З." |
241 820,50
UAH з ПДВ
|
241 820,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" #35284685 |
Переможець |
240 691,50
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 22:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2021 22:18
|
доп 2 черемшина.pdf | зміни до договору |
17 січня 2021 22:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2021 22:18
|
доп 1 черемшина.pdf | зміни до договору |
17 січня 2021 22:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 23:27
|
черемшина 83.pdf | укладений |
06 січня 2021 23:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна статті |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |