Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Казка" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово)
Очікувана вартість
245 700,00 UAH
UA-2020-12-02-008420-c 7fd1ad211a4e4f6ab63d636f46685a85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трифонова Ольга Вікторівна

(05633)5-28-83 sadskazka1972@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Казка"
Код ЄДРПОУ: 36132133
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Ювілейна, буд. 11а
Контактна особа: Трифонова Ольга Вікторівна
(05633)5-28-83
sadskazka1972@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 22:12
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 13:19
Початок аукціону: 18 грудня 2020 13:19
Очікувана вартість: 245 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 228,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Казка" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, Першотравенськ, вулЮвілейна,11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно ст 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 20:17
ТД Казка зі змінами.docx
02 грудня 2020 22:12
ТД Казка 2021.docx
10 грудня 2020 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 22:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 20:17
ТД Казка зі змінами.docx
02 грудня 2020 22:12
ТД Казка 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-008420-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 07 грудня 2020 14:40
Приміщення в Першотравенську
Шановний Замовнику, Ваша вимога про наявність в учасників приміщення в Першотравенську дискримінує учасників з інших регіонів України, так як участь зможуть взяти лише ті учасники, які знаходяться в місці надання послуг. При цьому, зауважуємо, що у разі перемоги, учаснику не складає труднощів укласти договір оренди приміщення та перемістити матеріально-технічну базу до місця надання послуг. Вимагаємо виключити дану вимогу, як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2020 20:19
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або оренди нерухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Першотравенську. Відповідний критерій був застосований з метою належного виконання в подальшому переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Першотравенську є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони навчальних закладів, що будуть включати супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності.
Враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території Першотравенська відповідних груп швидкого реагування, які повинні мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Першотравенську. Крім того, Виконавець повинен буде забезпечити відвідування відповідальними начальниками охорони Виконавця Об’єктів для здійснення організаційних заходів, для належного виконання зобов’язань за Договором, і їх погодження з керівництвом Замовника, що територіально знаходиться у м. Першотравенську.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у місті відповідно.
Номер вимоги: UA-2020-12-02-008420-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 07 грудня 2020 14:41
Вік охоронників
Шановний замовник,! В документації міститься вимога щодо віку охоронників: не перевищує 60 років (як в кваліфікаційних критеріях, так і в проекті договору) . Ми як приватна структура у своїй діяльності керуємось, перш за все, Законом України "Про охоронну діяльність" (далі - Закон) та Постановою Кабінеу Міністрів України "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" (далі - Постанова). Згідно ст.11 Закону та п. 17 Постанови: Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності..." Тобто, ці документи визначають лише мінімальний, а НЕ ГРАНИЧНИЙ ВІК персоналу охорону. Вимагаємо прибрати посилання на гранчичний вік (не перевищує 60 років) , оскільки дана вимога дискримінує учасника та людей похилого віку. З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2020 20:19
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо:
Під час встановлення граничного віку охоронців Замовник керувався положеннями наказу Мінсоцполітики від 29.12.2014 № 336 у редакції від 26.12.2014. Оскільки, охоронник повинен уміти попередити потенційну небезпеку і уникнути її, знати, як діяти в екстремальних ситуаціях; вміти швидко зреагувати, не піддаватися паніці, аналізувати ситуацію, миттєво приймати рішення. Охоронник має бути спостережливим, наполегливим, здатним до тривалого збереження високої активності, з добре розвиненою довготривалою пам’яттю на зовнішність і поведінку людей, навколишнє оточення. Повинен мати низьку навіюваність і здатність брати на себе відповідальність у складних ситуаціях, при необхідності проявляти наполегливість. Не будуть зайвими в роботі охоронника розвинене наочно-образне і практичне мислення, здібність до відтворення зорового образу за словесним описом, уміння прийняти правильне рішення при недостатній кількості необхідної інформації, за відсутності часу на її осмислення.
І одними з необхідних якостей має бути емоційно-вольова стійкість, адже ця робота пов’язана з підвищеним ризиком.
З точки зору медичної практики проти показами до цієї роботи можуть бути захворювання нервової системи і опорно-рухового апарату, виражене зниження зору і слуху.
Номер вимоги: UA-2020-12-02-008420-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 07 грудня 2020 14:42
Аналогічний досвід
Шановний замоник, в документації міститься вимога про надання: "копію аналогічного договору надання послуг з охорони закладів освіти". Послуги охорони можуть надаватися в різних закладах, однак головним є досвід виконання аналогічних договорів, а не конкретна прив'язка до "закладів освіти". Цим обмежується коло потенційних учасників, і вбачається їх дискримінація з боку Замовника. Чим вам може не підійти аналогічний досвід від інших замовників, де може бути 5 постів охорони з реагування чи більше? Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації. З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2020 20:19
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
По-перше, навчальні заклади – це будівля, в якій щодня знаходиться велика кількість дітей, батьків, викладачів, тому основне завдання охорони - створити в цих закладах безпечне середовище.
По-друге, для організації ефективної охорони освітніх установ необхідний цілий комплекс заходів, який повинен включати в себе:
1. розміщення постів фізичної охорони на вході, і в разі потреби на поверхах і прилеглій території
2. розробка графіка обходів
3. розміщення систем відеоспостереження
4. консультації щодо поліпшення системи охорони
5. регулярні заняття з учнями з техніки безпеки і реагування при виникненні позаштатних ситуацій;
6. недопущення на шкільну територію осіб в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння;
7. надання допомоги персоналу школи в припиненні конфліктних ситуацій, що виникають між вчителями та учнями, між самими учнями або за участю їх батьків.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації, бо охорона навчальних закладів є відповідальним завданням, мета якого забезпечити безпечне перебування в приміщенні, проведення навчального процесу і роботу викладацького складу. Особливо важливою також є безпека під час проведення масових шкільних закладів.

Документи

10 грудня 2020 20:19
місце території.docx

Документи

10 грудня 2020 20:19
вік охорони.docx

Документи

10 грудня 2020 20:19
аналогічний договір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" 241 920,00
UAH з ПДВ
240 691,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "У.Б.О.З." 241 820,50
UAH з ПДВ
241 820,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 11:02
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:02
Dovidka_Х.pdf
30 грудня 2020 11:02
Довідка 28.12 Х.pdf
30 грудня 2020 11:02
Довідка 28.12 ПП.pdf
30 грудня 2020 11:02
Дов.про банкрутство.pdf
17 грудня 2020 23:08
Електронний підпис
17 грудня 2020 23:08
Тарасова довідка.pdf
17 грудня 2020 23:08
Колесник сертифікати.pdf
17 грудня 2020 23:08
Кириленко довідка.pdf
17 грудня 2020 22:35
Електронний підпис
17 грудня 2020 22:35
СШ1 2.19.pdf
17 грудня 2020 22:35
СТАТУТ.pdf
17 грудня 2020 22:35
Св.про реєстр..pdf
17 грудня 2020 22:35
Св.ЄП.pdf
17 грудня 2020 22:35
Оренда приміщення.pdf
17 грудня 2020 22:35
Ліцензія.pdf
17 грудня 2020 22:35
Дог.СШ1.pdf
17 грудня 2020 22:35
Дані підписанта.pdf
17 грудня 2020 22:35
Виписка.pdf
17 грудня 2020 22:35
126 Істотні умови каз.pdf
17 грудня 2020 22:35
123 Дов.щодо помилок каз.pdf
17 грудня 2020 22:35
122 Пояснення про ПДВ ка.pdf
17 грудня 2020 22:35
121 Відомості Дод.4 каз.pdf
17 грудня 2020 22:35
118 Дов.щодо Дод.2 каз.pdf
17 грудня 2020 22:35
115 Дов.щодо МГШР Каз.pdf
17 грудня 2020 22:35
113 Аналог.договори Каз.pdf
17 грудня 2020 22:35
112 Пропозиція Казка.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 23:25
Пропозиція Сказка.pdf
17 грудня 2020 21:34
Ст.17.pdf
17 грудня 2020 21:34
Працівники МТБ.pdf
17 грудня 2020 21:34
МГШР.pdf
17 грудня 2020 21:34
Копії документів.pdf
17 грудня 2020 21:34
Істотні умови.pdf
17 грудня 2020 21:34
Пропозиція Сказка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "У.Б.О.З."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС"
#35284685
Переможець 240 691,50
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 22:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 22:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС"
#35284685
240 691,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 15:05
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 22:04
доп 2 казка.pdf зміни до договору
17 січня 2021 22:04
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 22:03
доп 1 казка.pdf зміни до договору
17 січня 2021 22:02
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 23:14
казка 85.pdf укладений
06 січня 2021 23:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна статті
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 240 691,50
UAH