Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охорони вузлів комерційного обліку, за допомогою технічних засобів охорони
Очікувана вартість
1 305 000,00 UAH
UA-2020-12-02-007613-b ● de9257e0a4294f36930b0f80a77c6813
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Левочкіна Оксана Анатоліївна (044) 207-61-65 LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2020 12:33 |
Очікувана вартість: | 1 305 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги охорони вузлів комерційного обліку, за допомогою технічних засобів охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ щомісячно шляхом перерахування грошових коштів на наданий ВИКОНАЦЕМ поточний рахунок, що вказаний в Розділі 11 цього Договору протягом 45 календарних днів з дня підписання обома Сторонами Акта наданих послуг (далі Акт) за умови надання рахунку. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 16:27 |
ТД 7971 Охорона вузлів зі змінами 18.12.2020.docx | |
18 грудня 2020 16:27 |
Перелік змін, охор.посл. 18.12.2020.docx | |
11 грудня 2020 13:54 |
ТД 7971 Охорона вузлів зі змінами 11.12.2020.docx | |
11 грудня 2020 13:54 |
Перелік змін, охор.посл. 11.12.2020.docx | |
07 грудня 2020 11:28 |
ТД 7971 Охорона вузлів зі змінами 07.12.2020.docx | |
07 грудня 2020 11:28 |
Перелік змін Охорона вузлів 07.12.2020.docx | |
02 грудня 2020 14:29 |
ТД 7971 Охорона вузлів.doc |
18 грудня 2020 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 грудня 2020 16:27 |
ТД 7971 Охорона вузлів зі змінами 18.12.2020.docx
|
|||||||||
18 грудня 2020 16:27 |
Перелік змін, охор.посл. 18.12.2020.docx
|
|||||||||
11 грудня 2020 13:54 |
ТД 7971 Охорона вузлів зі змінами 11.12.2020.docx
|
|||||||||
11 грудня 2020 13:54 |
Перелік змін, охор.посл. 11.12.2020.docx
|
|||||||||
07 грудня 2020 11:28 |
ТД 7971 Охорона вузлів зі змінами 07.12.2020.docx
|
|||||||||
07 грудня 2020 11:28 |
Перелік змін Охорона вузлів 07.12.2020.docx
|
|||||||||
02 грудня 2020 14:29 |
ТД 7971 Охорона вузлів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 03 грудня 2020 12:32
Дата відповіді: 03 грудня 2020 19:25
Згідно технічного завдання, необхідно здійснити на кожному об’єкті, де будуть надаватися послуги, власними силами та за власний рахунок монтаж обладнання необхідного для надання послуг. Після монтажу обладнання переходить у власність Замовника чи залишається у власності Виконавця?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Після монтажу, обладнання залишається у власності Виконавця.
Після монтажу, обладнання залишається у власності Виконавця.
Працівники
Дата подання: 04 грудня 2020 09:27
Дата відповіді: 04 грудня 2020 12:59
В документації ви вимагаєте довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі.
Допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів).
Що ви маєте на увазі?
Що Учасники повинні підтвердити наявність працівників лише які працюють за цмвільно-правовими договорами?
Трудові книжки не підходять?
Яку кількість працівників ви вимагаєете та які підтверджуючі документи працевлаштування ви хочете від Учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
1. Учасник торгів підтверджує наявність кваліфікованого персоналу довідкою у довільній формі з переліком фахівців. Якщо Учасник має трудові відносини з працівниками на підставі цивільно-правових договорів, то у такому випадку, Учасник, додатково до довідки, надає копії цивільно-правових договорів з такими працівниками. Вимога про надання копії трудових книжок відсутня.
2. Детальні вимоги щодо кількості, кваліфікації персоналу та документів на підтвердження кваліфікації наведені в п.5 Додатку 4 до тендерної документації"
1. Учасник торгів підтверджує наявність кваліфікованого персоналу довідкою у довільній формі з переліком фахівців. Якщо Учасник має трудові відносини з працівниками на підставі цивільно-правових договорів, то у такому випадку, Учасник, додатково до довідки, надає копії цивільно-правових договорів з такими працівниками. Вимога про надання копії трудових книжок відсутня.
2. Детальні вимоги щодо кількості, кваліфікації персоналу та документів на підтвердження кваліфікації наведені в п.5 Додатку 4 до тендерної документації"
Сертифікат відповідності
Дата подання: 04 грудня 2020 09:36
Дата відповіді: 07 грудня 2020 10:19
обладнання повинно повідати вимогам , ДСТУ EN 50131-3:2014, ДСТУ EN 50131-3:2014, ДСТУ EN 50131-1:2014, ДСТУ EN 50131-6:2012 та підтверджується документально у складі пропозиції сертифікатом відповідності;
Мова йде про обладнання яке буде монтуватися?
Як учасник заздалегідь може передбечити яке обладнання буде монтуватися?
Та чому у тех завданні відсутній список об'єктів?
Який сертифікат відповідності ви хочете бачити?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо відповдності нормативам. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме: з Додатку 4 до тендерної документації з пункту 7.2.1 Сертифікація обладнання відповідно до ДСТУ, буде видалено абзац - відповідати вимогам , ДСТУ EN 50131-3:2014, ДСТУ EN 50131-3:2014, ДСТУ EN 50131-1:2014, ДСТУ EN 50131-6:2012 та підтверджується документально у складі пропозиції сертифікатом відповідності. Щодо списку об'єктів. Передбачити список об’єктів не можливо в зв’язку з тим, що він формується згідно Протоколів зборів мешканців житлових будинків, що дали згоду на встановлення охоронної сигналізації. Згідно діючого договору у 2020р. охороні підлягає 33 вузла обліку теплової енергії.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-02-007613-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 15 січня 2021 22:55
Дата подання: 15 січня 2021 22:55
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2021 16:28
рішення від 18.01.2021 №794+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 16:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 27 01 2021 №1434.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 16:01
рішення від 27.01.2021 №1434.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 19:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Відповідно до рішення №1434-р/пк-пз від 27.01.2021 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (АМКУ) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) зобов’язане скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ЕОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «ОРЛАН» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» переможцем процедури закупівлі «Послуги охорони вузлів комерційного обліку, за допомогою технічних засобів охорони», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-02-007613-b.
2. З метою виконання рішень АМКУ та дотримання всіх принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, - скасувати попередньо прийняті рішення №192 від 05.01.2021 та №208 від 11.01.2021.
Дата виконання рішення замовником: 02 лютого 2021 11:19
Номер скарги: UA-2020-12-02-007613-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 12 лютого 2021 16:49
Дата подання: 12 лютого 2021 16:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2021 10:33
рішення від 16.02.2021 № 2742 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 10:33
інформація про резулятивну частину рішення від 26.02.2021 № 3669.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 17:18
рішення від 26.02.2021 № 3669.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ЕОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «ОРЛАН» та рішення про визначення переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» за процедурою закупівлі ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги охорони вузлів комерційного обліку, за допомогою технічних засобів охорони), оголошення UA-2020-12-02-007613-b
Дата виконання рішення замовником: 09 березня 2021 12:23
Номер скарги: UA-2020-12-02-007613-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 16 березня 2021 16:51
Дата подання: 16 березня 2021 16:51
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 березня 2021 19:57
рішення від 18.03.2021 № 5362 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 19:57
інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2021 №6328.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 17:38
рішення від 29.03.2021 №6328.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 18:34
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-04-05-000004 • 3617bd0884484bedb7f4ec07e5599295
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-04-05
•
16:13
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
ГО «ЧЕСНІ ЗАКУПІВЛІ», яка слідкую за додержанням законодавства у сфері публічних закупівель та цільовим використанням коштів державних виявила порушення під час проведення закупівель КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" (Код ЄДРПОУ: 40538421).
02.12.2020 КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" оприлюднено оголошення UA-2020-12-02-007613-b про проведення відкритих торгів.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі prozorro.gov.ua щодо вищевикладеної закупівлі надали наступні учасники:
1) ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН""
2) ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ"
3) ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"
Станом на 05.04.2021 рік КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" було визнало переможцем Закупівлі ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018".
Нашою Громадською організацією було досліджено документи, які подавалось Учасниками закупівлі у тендерних пропозиціях та під час розгляду скарг АМКУ.
Виходячи з даних документів та рішень Замовника, які неодноразово оскаржувалася учасником закупівлі ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", можливо прийти до висновку, що Замовник цілеспрямовано дискредитує Учасників закупівлі та вступив в змову з переможцем, а саме ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018".
Даний факт підтверджується тим, що замовник спеціально прописав в Тендерній документації вимогу щодо надання документів, які втратили свою силу ще в 2012 році, а саме надання Правил захисту від статичної електрики.
Окрім того, про змову з ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" може свідчити той факт, що ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" під час розгляду однієї зі скарг надав лист від ПП «НьюБуд» щодо навчання з охорони праці з правилами захисту від статичної електрики.
В даному навчальному закладі начебто навчалися працівники ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", однак виходячи зі змісту даного листа, є змога зробити висновки, що ПП «НьюБуд» не здійснює навчання з правил захисту від статичної електрики з моменту втрати чинності даного нормативно-правового акту.
Протокол перевірки знань, які надав ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" датуються 2020 роком, однак ПП «НьюБуд» перестав здійснювати навчання даних правил з 2012 року.
Також, вважаємо, що Замовник свідомо не звернувся за підтвердженням щодо достовірності інформації до ПП «НьюБуд», хоча мав всі підстави для проведення перевірки вищевказаного документу.
Тому вбачаємо в діях Замовника корупційну складову та розтрату коштів.
На підставі викладеного, відповідно до ст. ст. 2, 5, 10, 12, 13 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положення про Державну фінансову інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 23.04.2011 року №499/2011, Порядку проведення перевірок державних закупівель Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №631 від 01.08.2013 року, ст.ст. 2, 3, 8, 16, 22, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу МЕРТ №490 від 22.03.2019 року «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», керуючись ст.ст. 1, 3, 5, 14, Закону України «Про звернення громадян» -
ВИМАГАЄМО:
1. Здійснити моніторинг/перевірку фактів та обставин, викладених у даному зверненні, щодо дотримання законодавства про публічні закупівлі у межа Вашої Компетенції. У разі їх підтвердження – вжити дієвих заходів для усунення порушень згідно вимог чинного законодавства.
2. Відповідь про результати розгляду цього звернення надати мені за адресою: chesnizakupivli@gmail.com у строки, передбачені законодавством.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" |
1 152 000,00
UAH з ПДВ
|
827 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" |
1 305 000,00
UAH з ПДВ
|
828 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Рішення скасоване |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 11:09
|
|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789 |
Рішення скасоване |
827 999,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 11:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" #43337338 |
Рішення скасоване |
828 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 11:11
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 січня 2021 00:00
|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Рішення скасоване |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 11:11
|
|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789 |
Рішення скасоване |
827 999,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 10:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2021 11:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" #43337338 |
Рішення скасоване |
828 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 10:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 лютого 2021 00:00
|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Рішення скасоване |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 10:38
|
|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789 |
Відхилено |
827 999,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 14:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" #43337338 |
Відхилено |
828 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 12:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 березня 2021 00:00
|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 20:27
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 16:40
|
Договір_369-ЕЗ-21_09.04.2021, ТОВ ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018.pdf | укладений |
14 квітня 2021 16:38
|