Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Берізка" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово)
Очікувана вартість
245 700,00 UAH
UA-2020-12-02-007498-c 495ba70fe1c44da1b32134e341c4972f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпова Ганна Олександрівна

(05633)5-33-21 kdnzberizka21@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Берізка"
Код ЄДРПОУ: 36132149
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Чайковського, буд. 21
Контактна особа: Карпова Ганна Олександрівна
(05633)5-33-21
kdnzberizka21@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 15:15
Початок аукціону: 18 грудня 2020 15:15
Очікувана вартість: 245 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 228,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Берізка" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, Першотравенськ, вул.Чайковського,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування – місцевий бюджет. Згідно ст 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 18:39
ТД Берізка зі змінами.docx
02 грудня 2020 17:15
ТД Берізка 2021.docx
10 грудня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 18:39
ТД Берізка зі змінами.docx
02 грудня 2020 17:15
ТД Берізка 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-007498-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 07 грудня 2020 12:03
Приміщення в Першотравенську
Шановний Замовнику, Ваша вимога про наявність в учасників приміщення в Першотравенську дискримінує учасників з інших регіонів України, так як участь зможуть взяти лише ті учасники, які знаходяться в місці надання послуг. При цьому, зауважуємо, що у разі перемоги, учаснику не складає труднощів укласти договір оренди приміщення та перемістити матеріально-технічну базу до місця надання послуг. Вимагаємо виключити дану вимогу, як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2020 18:34
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або оренди нерухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Першотравенську. Відповідний критерій був застосований з метою належного виконання в подальшому переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Першотравенську є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони навчальних закладів, що будуть включати супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності.
Враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території Першотравенська відповідних груп швидкого реагування, які повинні мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Першотравенську. Крім того, Виконавець повинен буде забезпечити відвідування відповідальними начальниками охорони Виконавця Об’єктів для здійснення організаційних заходів, для належного виконання зобов’язань за Договором, і їх погодження з керівництвом Замовника, що територіально знаходиться у м. Першотравенську.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у місті відповідно.

Документи

10 грудня 2020 18:34
місце території.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" 241 920,00
UAH з ПДВ
240 691,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "У.Б.О.З." 241 820,50
UAH з ПДВ
241 820,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:36
Dovidka_Х.pdf
30 грудня 2020 11:36
Довідка 28.12 Х.pdf
30 грудня 2020 11:36
Довідка 28.12 ПП.pdf
30 грудня 2020 11:36
Дов.про банкрутство.pdf
17 грудня 2020 23:14
Електронний підпис
17 грудня 2020 23:14
Тарасова довідка.pdf
17 грудня 2020 23:14
Колесник сертифікати.pdf
17 грудня 2020 23:14
Кириленко довідка.pdf
17 грудня 2020 22:50
Електронний підпис
17 грудня 2020 22:50
СШ1 2.19.pdf
17 грудня 2020 22:50
СТАТУТ.pdf
17 грудня 2020 22:50
Св.про реєстр..pdf
17 грудня 2020 22:50
Св.ЄП.pdf
17 грудня 2020 22:50
Оренда приміщення.pdf
17 грудня 2020 22:50
Ліцензія.pdf
17 грудня 2020 22:50
Дог.СШ1.pdf
17 грудня 2020 22:50
Дані підписанта.pdf
17 грудня 2020 22:50
Виписка.pdf
17 грудня 2020 22:50
191 Лист-гарантія Дод.7.pdf
17 грудня 2020 22:50
190 Істотні умови.pdf
17 грудня 2020 22:50
187 Дов.щодо помилок.pdf
17 грудня 2020 22:50
186 Пояснення про ПДВ.pdf
17 грудня 2020 22:50
185 Відомості Дод.4.pdf
17 грудня 2020 22:50
184 Лист-зг.на обробку.pdf
17 грудня 2020 22:50
183 Дов.щодо підписанта.pdf
17 грудня 2020 22:50
182 Дов.щодо Дод.2.pdf
17 грудня 2020 22:50
181 Дов.щодо ч.1 та 2 ст.17.pdf
17 грудня 2020 22:50
179 Дов.щодо МГШР.pdf
17 грудня 2020 22:50
178 Обладнання та МТБ.pdf
17 грудня 2020 22:50
177 Аналог.договори.pdf
17 грудня 2020 22:50
176 Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 23:19
Пропозиція Берізка.pdf
17 грудня 2020 21:40
Ст.17.pdf
17 грудня 2020 21:40
Працівники МТБ.pdf
17 грудня 2020 21:40
МГШР.pdf
17 грудня 2020 21:40
Копії документів.pdf
17 грудня 2020 21:40
Істотні умови.pdf
17 грудня 2020 21:40
Пропозиція Берізка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "У.Б.О.З."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС"
#35284685
Переможець 240 691,50
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 22:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 22:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС"
#35284685
240 691,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 10:12
допка аттік.pdf укладений
28 жовтня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 16:02
допка аттік.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 22:23
доп 2 берізка.pdf зміни до договору
17 січня 2021 22:21
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 22:21
доп 1 берізка.pdf зміни до договору
17 січня 2021 22:20
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 23:19
берізка 82.pdf укладений
06 січня 2021 23:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна статті
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Берізка" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово) 1 послуга 180 518,40
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 180 518,40
UAH
Причини розірвання договору: у звязку з реорганізацією