Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Берізка" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово)
Очікувана вартість
245 700,00 UAH
UA-2020-12-02-007498-c ● 495ba70fe1c44da1b32134e341c4972f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний дошкільний навчальний заклад "Берізка" |
Код ЄДРПОУ: | 36132149 |
Місцезнаходження: | 52800, Україна , Дніпропетровська обл., ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Чайковського, буд. 21 |
Контактна особа: |
Карпова Ганна Олександрівна (05633)5-33-21 kdnzberizka21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 15:15 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 15:15 |
Очікувана вартість: | 245 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 228,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Берізка" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52800, Україна, Дніпропетровська область, Першотравенськ, вул.Чайковського,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування – місцевий бюджет. Згідно ст 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2020 18:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2020 18:39 |
ТД Берізка зі змінами.docx | |
02 грудня 2020 17:15 |
ТД Берізка 2021.docx |
10 грудня 2020 18:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 грудня 2020 18:39 |
ТД Берізка зі змінами.docx
|
|||
02 грудня 2020 17:15 |
ТД Берізка 2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-02-007498-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 07 грудня 2020 12:03
Приміщення в Першотравенську
Шановний Замовнику, Ваша вимога про наявність в учасників приміщення в Першотравенську дискримінує учасників з інших регіонів України, так як участь зможуть взяти лише ті учасники, які знаходяться в місці надання послуг. При цьому, зауважуємо, що у разі перемоги, учаснику не складає труднощів укласти договір оренди приміщення та перемістити матеріально-технічну базу до місця надання послуг. Вимагаємо виключити дану вимогу, як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2020 18:34
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або оренди нерухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Першотравенську. Відповідний критерій був застосований з метою належного виконання в подальшому переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Першотравенську є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони навчальних закладів, що будуть включати супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності.
Враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території Першотравенська відповідних груп швидкого реагування, які повинні мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Першотравенську. Крім того, Виконавець повинен буде забезпечити відвідування відповідальними начальниками охорони Виконавця Об’єктів для здійснення організаційних заходів, для належного виконання зобов’язань за Договором, і їх погодження з керівництвом Замовника, що територіально знаходиться у м. Першотравенську.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у місті відповідно.
Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або оренди нерухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Першотравенську. Відповідний критерій був застосований з метою належного виконання в подальшому переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Першотравенську є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони навчальних закладів, що будуть включати супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності.
Враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території Першотравенська відповідних груп швидкого реагування, які повинні мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Першотравенську. Крім того, Виконавець повинен буде забезпечити відвідування відповідальними начальниками охорони Виконавця Об’єктів для здійснення організаційних заходів, для належного виконання зобов’язань за Договором, і їх погодження з керівництвом Замовника, що територіально знаходиться у м. Першотравенську.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у місті відповідно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" |
241 920,00
UAH з ПДВ
|
240 691,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "У.Б.О.З." |
241 820,50
UAH з ПДВ
|
241 820,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" #35284685 |
Переможець |
240 691,50
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 22:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 10:12
|
допка аттік.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:02
|
допка аттік.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2021 22:23
|
доп 2 берізка.pdf | зміни до договору |
17 січня 2021 22:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2021 22:21
|
доп 1 берізка.pdf | зміни до договору |
17 січня 2021 22:20
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 23:19
|
берізка 82.pdf | укладений |
06 січня 2021 23:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна статті |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ"Берізка" у період з 17:30 до 6:00 у робочі дні, у вихідні та святкові дні-цілодобово) | 1 | послуга |
180 518,40
UAH
|