Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги таксі (транспортні послуги)
Очікувана вартість
1 908 080,00 UAH
UA-2020-12-02-007491-c cc84579a06b94b0da44cc31c3bd006c3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ралець Олена Анатоліївна

+380977643904 zakupivli@srvk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 05410872
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого (Мелешкіна), буд. 32
Контактна особа: Ралець Олена Анатоліївна
+380977643904
zakupivli@srvk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2020 11:11
Початок аукціону: 29 грудня 2020 11:11
Очікувана вартість: 1 908 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 080,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60120000-5: Послуги таксі


Згідно наявної потреби у закупівлі на 2021 рік. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Послуги таксі (транспортні послуги). Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 60120000-5 Послуги таксі. Критерій оцінки пропозицій - ціна 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасником, викладаються виключно українською мовою. Документи, які складаються не самим учасником, а іншими установами (організаціями, підприємствами тощо) та подаються ним у складі пропозиції, можуть бути викладені російською мовою без супроводження перекладом на українську мову.

Згідно наявної потреби у закупівлі на 2021 рік. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Послуги таксі (транспортні послуги). Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 60120000-5 Послуги таксі. Критерій оцінки пропозицій - ціна 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасником, викладаються виключно українською мовою. Документи, які складаються не самим учасником, а іншими установами (організаціями, підприємствами тощо) та подаються ним у складі пропозиції, можуть бути викладені російською мовою без супроводження перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги таксі (транспортні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60120000-5 — Послуги таксі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником шляхом оплати рахунка, пред’явленого Виконавцем на оплату послуг. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Послуги таксі (транспортні послуги). Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 60120000-5 Послуги таксі. Критерій оцінки пропозицій - ціна 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасником, викладаються виключно українською мовою. Документи, які складаються не самим учасником, а іншими установами (організаціями, підприємствами тощо) та подаються ним у складі пропозиції, можуть бути викладені російською мовою без супроводження перекладом на українську мову. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2020 23:50
Перелік змін до тендерної документації 3.docx
18 грудня 2020 23:50
ТД автопослуги 2021 (3).docx
18 грудня 2020 17:58
ТД автопослуги 2021 зі змінами (2).docx
15 грудня 2020 16:56
ТД автопослуги 2021 зі змінами.docx
02 грудня 2020 17:14
ТД автопослуги 2021.docx
18 грудня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 17:58
Перелік змін до тендерної документації (2).docx
15 грудня 2020 16:56
Перелік змін до тендерної документації.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ 1 689 760,00
UAH з ПДВ
1 689 760,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОБАЗА №1" 1 888 656,52
UAH з ПДВ
1 888 656,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2021 15:53
Електронний підпис
12 січня 2021 15:49
Електронний підпис
12 січня 2021 07:26
Електронний підпис
12 січня 2021 06:25
Реєстр та документи 2.pdf
12 січня 2021 06:15
Реєстр та документи 5.pdf
12 січня 2021 06:15
Реєстр та документи 4.pdf
12 січня 2021 06:15
Реєстр та документи 2.pdf
12 січня 2021 06:14
Реєстр та документи 5.pdf
12 січня 2021 06:14
Реєстр та документи 3.pdf
12 січня 2021 06:14
Реєстр та документи 4.pdf
12 січня 2021 06:14
Реєстр та документи 6.pdf
12 січня 2021 06:14
Реєстр та документи 8.pdf
12 січня 2021 06:14
Реєстр та документи 9.pdf
12 січня 2021 06:14
Реэстр та документи 1.pdf
12 січня 2021 06:07
Реєстр та документи 5.pdf
12 січня 2021 06:06
Реєстр та документи 4.pdf
12 січня 2021 06:04
Реєстр та документи 6.pdf
12 січня 2021 06:04
Реэстр та документи 1.pdf
12 січня 2021 06:04
Реєстр та документи 3.pdf
12 січня 2021 06:04
Реєстр та документи 8.pdf
12 січня 2021 06:04
Реєстр та документи 2.pdf
12 січня 2021 06:04
Реєстр та документи 9.pdf
26 грудня 2020 23:57
Електронний підпис
26 грудня 2020 23:54
20201226_234741.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233156.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234238.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233256.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234508.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234415.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233727.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_232824.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234747.jpg
26 грудня 2020 23:54
Договір 1.pdf
26 грудня 2020 23:54
20201226_234708.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234639.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234438.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234430.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233205.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234543.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234720.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234824.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234735.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233336.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234632.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234038.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234732.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234149.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234457.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233233.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233353.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234655.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234832.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234813.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234623.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234202.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233151.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234609.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234511.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234221.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234829.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233359.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234635.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234125.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234759.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233305.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234551.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234650.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233210.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_232817.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_232719.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234022.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233706.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234802.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234744.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_232746.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233223.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234606.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233812.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234121.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233134.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233342.jpg
26 грудня 2020 23:54
Лист-відгук.pdf
26 грудня 2020 23:54
20201226_234839.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234051.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234404.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234530.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234537.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233822.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234706.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233656.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233145.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233139.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234846.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234353.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234034.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_232652.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234546.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234442.jpg
26 грудня 2020 23:54
Проект договору.pdf
26 грудня 2020 23:54
20201226_234335.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234915.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234109.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234525.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234434.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234657.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233214.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234855.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233347.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233219.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233833.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234835.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234401.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233711.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234804.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234558.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234113.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234715.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234736.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233741.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234816.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233807.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233405.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234211.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234918.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234809.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234601.jpg
26 грудня 2020 23:54
Договір 2.pdf
26 грудня 2020 23:54
20201226_234522.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234749.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234850.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234628.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234637.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234604.jpg
26 грудня 2020 23:54
Договір на ремонт.pdf
26 грудня 2020 23:54
20201226_234424.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234703.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233735.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_232754.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234339.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233128.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234533.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234625.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234228.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234225.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234612.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234908.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234644.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234116.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234857.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234016.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234101.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234821.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233829.jpg
26 грудня 2020 23:54
Договір на оренду.pdf
26 грудня 2020 23:54
20201226_232801.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233842.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234729.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234235.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234540.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234010.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234555.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234454.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234246.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234756.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234912.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234516.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233200.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233758.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234910.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234419.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234233.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234427.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234902.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234620.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234726.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_232810.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234243.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234837.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234852.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234630.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233228.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233300.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234105.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234652.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233747.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234905.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234357.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233252.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234157.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234047.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_233720.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234145.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234819.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234900.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234241.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234348.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234056.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234345.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234449.jpg
26 грудня 2020 23:54
20201226_234849.jpg

Публічні документи

24 грудня 2020 17:46
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:41
ПротоколиТС.pdf
24 грудня 2020 17:41
Довідка про транспорт.pdf
24 грудня 2020 17:41
Трудові.pdf
24 грудня 2020 17:41
Страховки водії.pdf
24 грудня 2020 17:41
Пропозиція.pdf
24 грудня 2020 17:41
Проєкт договору лист.pdf
24 грудня 2020 17:41
про працівників.pdf
24 грудня 2020 17:41
Повноваження підпису.pdf
24 грудня 2020 17:41
Медичні довідки.pdf
24 грудня 2020 17:41
Ліцензія.pdf
24 грудня 2020 17:41
Досівід договір 2.pdf
24 грудня 2020 17:41
Досвід договір 1.pdf
24 грудня 2020 17:41
Досвід відгук.pdf
24 грудня 2020 17:41
Договір СТО.pdf
24 грудня 2020 17:41
Договір досвід 3 акти.pdf
24 грудня 2020 17:41
Довідки.pdf
24 грудня 2020 17:41
Довідки ст 17.pdf
24 грудня 2020 17:41
Довідка МТ базу.pdf
24 грудня 2020 17:41
Акти договір 2.pdf
24 грудня 2020 17:41
Акти договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОБАЗА №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ
#2856205459
Очікує рішення 1 689 760,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 11:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 17:22

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Курочки Едуарда Станіславовича в процедурі відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-02-007491-c) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, які вимагалися від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону згідно Додатку 1 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надав перелік документів, що мають підвередити відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Однак, завантажені файли не підписані, велика кількість документів розміщено на кількох сторінках, які не пронумеровані, що унеможливлює перевірку поданих документів та підтвердити їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Варто зауважити, що відповідно до п. 1 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. За загальним правилом документи, які розміщуються на кількох сторінках, нумеруються. На другій та наступних сторінках зазначається: продовження документу, додатку тощо. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином, з метою усунення невідповідностей у документах Учасник має підтвердити інформацію щодо переліку документів, які надані учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям зазначеним у Додатку 1 до тендерної документації, шляхом завантаження довідки (за підписом учасника). Довідка надається в довільній формі у вигляді таблиці з обов’язковим зазначенням інформації, а саме: 1) порядковий номер документа; 2) назва документа; 3) кількість файлів, що завантажені до системи; 4) найменування/назва файлу, завантаженого до системи. Приклад: 1) порядковий номер документа - 1; 2) назва/найменування документа – копія трудової книжки Іванова Івана Івановича; 3) кількість файлів завантажені до системи – 2; 4) найменування/назва файлу, що завантажено до системи – 20201226_234741.jpg 26 грудня 2020 23:54, 20201226_233156.jpg 26 грудня 2020 23:54.

Документи

29 грудня 2020 11:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 січня 2021 15:31
Кінець періоду оскарження: 27 січня 2021 00:00
Дата відміни: 27 січня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно частини 2 пункту 1 статті 32 Закону, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. А саме порушено порядок внесення змін до тендерної документації визначений пунктом 10 статті 11 та пунктом 2 статті 24 Закону, абзацом 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку від 11 червня 2020 року №1082.
Документи:
16 січня 2021 15:31
Електронний підпис
16 січня 2021 15:30
Протокол 2 відміна тендеру.pdf