Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення Орільського ліцею Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський район, смт. Орілька, вул. Заводська, 12 (влаштування автоматичної пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
995 987,00 UAH
UA-2020-12-02-007284-c e7a36fcbd55a4bfbadb83d98b5949f0e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Ольга Володимирівна

+380992667787 OLGANAUMENKO003@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146162
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А
Контактна особа: Науменко Ольга Володимирівна
+380992667787
OLGANAUMENKO003@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 15:00
Очікувана вартість: 995 987,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 979,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт приміщення Орільського ліцею Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський район, смт. Орілька, вул. Заводська, 12 (влаштування автоматичної пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64640, Україна, Харківська область, с. Орілька, Заводська, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:55
Робочий проєкт.rar
02 грудня 2020 16:55
Зведений кошторисний розрахунок АПС 12.doc
02 грудня 2020 16:55
Вимоги АПС роботи 12.docx
02 грудня 2020 16:55
Дод.5 Проєкт договору АПС роботи 12.docx
02 грудня 2020 16:55
Оголошення АПС роботи 12.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що відбувається???
Дата подання: 05 грудня 2020 11:52
Дата відповіді: 07 грудня 2020 14:51
Яким чином ви плануєте отримання виконання монтажних робіт, якщо тільки підписати договір з переможцем ви зможете не раніше 18 грудня 2020 року? А термін виконання у вас заначений 18 грудня 2020 року!!!
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в Оголошенні зазначені дати щодо: «Звернення за роз’ясненнями» , «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» та «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» . Дата, що Ви зазначаєте є орієнтовною (не точною), обгрунтованою особистим прогнозом. Також звертаємо Вашу увагу що у діючому законодавстві не існує чітко прописаних строків виконання робіт, заявлених у даній спрощеній закупівлі.
Згідно ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо вимог до предмету закупівлі:
« 4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Строк виконання робіт не є вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, так як є однаковим для всіх учасників спрощеної закупівлі.
Документація Оголошення та Вимог до предмету закупівлі складена згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не порушує його вимог.
Дякуємо, що приймаєте активну участь у досягненні прозорості у закупівлях!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-007284-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОЛЬЧУГА ЛТД", Код ЄДРПОУ:38837047
Дата подання: 05 грудня 2020 11:58
Приберіть з Оголошення маячню!
Вимагаємо прибрати цю МАЯЧНЮ: "-по працівникам учасника, Учасник надає: оригінал документу, який підтверджує проходження особою (особами) учасника, в сертифікованих відповідно до діючого законодавства лабораторіях або медичних установах тесту на наявність/відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) методом полімеразної цепної реакції (дата проведення тесту повинна бути не раніше дати оголошення про проведення закупівлі)". Вам вже писали в минулій закупівлі, яку ви скасували, що це суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі (у переможця - так, ви можете це попросити)!!! НЕ ГРАЙТЕСЬ З ВОГНЕМ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2020 14:55
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що згідно вимог п.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». У зв’зку з тим, що наразі пройти тест на наявність/відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) методом полімеразної цепної реакції не є неможливим та є загальнодоступним для будь-якої особи, вимога щодо надання Учасником оригіналу документу, який підтверджує проходження особою (особами) учасника, в сертифікованих відповідно до діючого законодавства лабораторіях або медичних установах тесту на наявність/відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) методом полімеразної цепної реакції (дата проведення тесту повинна бути не раніше дати оголошення про проведення закупівлі) не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Та зазначаємо, що своїм обов’язком вважаємо забезпечити безпеку життя та здоров’я учнів і працівників комунального закладу Орільський ліцей Лозівської районної ради Харківської області. Особливо під час поточної глобальної пандемії короновірусної їнфекції Covid19, викликаної короновірусом Sars-Cov-2. Так як здійснення заходу обстеження передбачає відвідування закладу, ми вимушені включити до Вимог до предмету закупівлі що « - по працівникам учасника, Учасник надає: оригінал документу, який підтверджує проходження особою (особами) учасника, в сертифікованих відповідно до діючого законодавства лабораторіях або медичних установах тесту на наявність/відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) методом полімеразної цепної реакції (дата проведення тесту повинна бути не раніше дати оголошення про проведення закупівлі).» Тим самим максимізувати захист від небезпеки зараження короновірусною інфекцією (Covid19 та/або Sars-Cov-2) учнів та працівників закладу.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена Замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Дякуємо, що приймаєте активну участь у досягненні прозорості у закупівлях!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 761 875,00
UAH з ПДВ
761 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 11:12
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:10
25. Кошторис.pdf
11 грудня 2020 11:10
23. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2020 11:10
18.1 Мед. картка Ковнер.pdf
11 грудня 2020 11:10
16.2 Ковнер Ковід.pdf
11 грудня 2020 11:10
16.1 Паршуков Ковід.pdf
11 грудня 2020 11:10
15. АКТ ОБСТЕЖЕННЯ.pdf
11 грудня 2020 11:10
14. Проект договору.pdf
11 грудня 2020 11:10
12. Календарний план.pdf
11 грудня 2020 11:10
11. Конт. інфо..pdf
11 грудня 2020 11:10
10. Довідка Ст 17 - 2.pdf
11 грудня 2020 11:10
9. Довідка Ст 17 -1.pdf
11 грудня 2020 11:10
8. Код.pdf
11 грудня 2020 11:10
7. Паспорт.pdf
11 грудня 2020 11:10
6.3 АНП Журавка.pdf
11 грудня 2020 11:10
6.2 Договір Журавка.pdf
11 грудня 2020 11:10
5. Довідка МТБ.pdf
11 грудня 2020 11:10
3. Витяг з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 11:10
2. Паспорт.pdf
11 грудня 2020 11:10
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1856212517
Переможець 761 875,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 13:17

Документи

14 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
14 грудня 2020 13:16
Протокол №281.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1856212517
761 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
14 грудня 2020 13:16
Протокол №281.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:57
Договір №14-С АПС 12 роботи.pdf укладений
18 грудня 2020 13:55