Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
76 800,00 UAH
UA-2020-12-02-006982-b 8e13ddeb54ce4586a7b33664a1544053
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Ярова

+380502291648 osvita_dss_zn2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43085255
Місцезнаходження: 27422, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янський р-н., с. Дмитрівка, пл. Перемоги, буд. 12
Контактна особа: Вероніка Ярова
+380502291648
osvita_dss_zn2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 13:20
Очікувана вартість: 76 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 768,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Жирність - не менше 2,5% але не більше 3,2%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кілограми
Молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-006982-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МП Мрія", Код ЄДРПОУ:24150945
Дата подання: 24 грудня 2020 09:17
Не відповідність ТД
Документація ТОВ САВВА ГРУПП не відповідає вимогам, а саме:
1. У додатку 1 абзац для юридичних осіб п.5 вказано надати :"Сканкопії документів, що підтверджують якість товару/продукції (сертифікат відповідності, декларація виробника, тощо, але з посиланням на стандарт вказаний в технічних характеристиках предмета закупівлі)". В свою чергу в технічних характеристиках предмета закупівлі Додаток 2 споживча тара "Плівка – пакети, ємністю 1000 г". В складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника, в якій вказано нетто 950 г., що не відповідає вимогам.
2. Також згідно того ж Додатку 2 Оцінка якості "Якість товару повинна відповідати діючим стандартам та вимогам ДСТУ". В декларації виробника вказано Молоко питне пастеризоване ДСТУ 2661:2010 в колонці "Умови зберігання та строк придатності" вказано не більше 14 діб. А згідно ДСТУ 2661:2010 Молоко коров'яче питне роділ Правила зберігання вказано, що:" Молоко пастеризоване та пряжене зберігають за температури (4 ± 2) °С
• у пакетах з поліетиленової плівки — не більше ніж 72 год;
• у пакетах з комбінованого матеріалу, пляшках з полімерних матеріалів — не більше ніж 7 діб.
Але аж ні як не 14 діб. Тому даний вид продукції не може відповідати вимогам ДСТУ.
3. У додатку 1 Перевізнику потрібно надати рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування). В складі тендерної пропозиції надано договіри аренди автотранспортних засобів з перевізниками ФОП Пономаренко О.І. та ФОП Жадан В.Г. Але не надано рішень або повідомлень про їх державну реєстрацію потужностей Перевізників для виду діяльності – транспортування. Що не відповідає вимогам ТД.
Тому просимо Вас, ще раз переглянути своє рішеня щодо переможця.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 грудня 2020 12:27
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 грудня 2020 12:27
Шановний Учаснику, уповноваженою особою, була розглянута Ваша вимога, та частково задовільнена. Детальніше про розгляд вимоги у рішенні, що додається.
Номер вимоги: UA-2020-12-02-006982-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ САВВА ГРУПП, Код ЄДРПОУ:43094935
Дата подання: 24 грудня 2020 10:19
заперечення
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на вимогу ТОВ МП «Мрія»
Щодо не відповідності вимогам оголошення пропозиції ТОВ Савва Групп»

Документація ТОВ САВВА ГРУПП не відповідає вимогам, а саме:
1. У додатку 1 абзац для юридичних осіб п.5 вказано надати :"Сканкопії документів, що підтверджують якість товару/продукції (сертифікат відповідності, декларація виробника, тощо, але з посиланням на стандарт вказаний в технічних характеристиках предмета закупівлі)". В свою чергу в технічних характеристиках предмета закупівлі Додаток 2 споживча тара "Плівка – пакети, ємністю 1000 г". В складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника, в якій вказано нетто 950 г., що не відповідає вимогам.
З огляду на вищезазначене мабуть ТОВ МП «Мрія» мабуть не догадується, що дана продукція поставляється до дошкільних та навчальних закладів в яких пребувають діти і не розуміє, що для приготування страв видається молочна продукція порційно а не літрами заливають в кожну дитину. В оголошенні зазначена загальна кількість продукції яка розрахована на певний період виходячи з добової потреби на кожну дитину.
2. Також згідно того ж Додатку 2 Оцінка якості "Якість товару повинна відповідати діючим стандартам та вимогам ДСТУ". В декларації виробника вказано Молоко питне пастеризоване ДСТУ 2661:2010 в колонці "Умови зберігання та строк придатності" вказано не більше 14 діб. А згідно ДСТУ 2661:2010 Молоко коров'яче питне роділ Правила зберігання вказано, що:" Молоко пастеризоване та пряжене зберігають за температури (4 ± 2) °С у пакетах з поліетиленової плівки — не більше ніж 72 год;• у пакетах з комбінованого матеріалу, пляшках з полімерних матеріалів — не більше ніж 7 діб. Але аж ні як не 14 діб. Тому даний вид продукції не може відповідати вимогам ДСТУ.
З даного питання повідомляємо, що виробник продукції якими себе називає ТОВ МП «Мрія» мабуть не читав вищезазначене ДСТУ та вводе в оману уповноважену особу використовуючи частини даного ДСТУ, а саме.
1. Молоко пастеризоване та пряжене зберігають за температури (4 ± 2) °С
• у пакетах з поліетиленової плівки — не більше ніж 72 год;
• у пакетах з комбінованого матеріалу, пляшках з полімерних матеріалів — не більше ніж 7 діб.
1. Молоко стерилізоване та ультрапастеризоване зберігають за температури від 1 °С до 25 °С за відсутності сонячного світла:
• для молока ультрапастеризованого — не більше ніж 45 діб;
• для молока стерилізованого — не більше ніж 90 діб.
Строки придатності питного молока може встановлювати виробник (залежно від якості сировини, рівня технології виробництва, характеристик обладнання, умов фасування та властивостей пакувальних матеріалів) за умов відповідності питного молока вимогам цього стандарту та погодження цих строків з центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я.
З огляду на вищезазначене просимо Вас, дати можливість виробнику, ще раз почитати дане ДСТУ і не писати те, що в них на умі.
3. У додатку 1 Перевізнику потрібно надати рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування). В складі тендерної пропозиції надано договіри аренди автотранспортних засобів з перевізниками ФОП Пономаренко О.І. та ФОП Жадан В.Г. Але не надано рішень або повідомлень про їх державну реєстрацію потужностей Перевізників для виду діяльності – транспортування. Що не відповідає вимогам ТД.

З даного питання повідомляємо, що чергова вигадка ТОВ МП «Мрія» не відповідає дійсності, оскільки в складі пропозиції надані договора оренди транспорних засобів а не договора надання послуг з перевезення, як і сам зазначає в своїй вимогі скаржник. Дані вигадки учасника, який відверто не хоче читати закони, а саме Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, а саме
Стаття 25. Державна реєстрація потужностей
1. Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.

З огляду на вищевикладене просимо Вас відхилити вищезазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 грудня 2020 12:27
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-12-02-006982-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МП Мрія", Код ЄДРПОУ:24150945
Дата подання: 24 грудня 2020 22:23
Вимога
ТОВ МП "Мрія" не згодна з Вашим рішенням щодо відхилення нашої пропозиції, а саме:
1.Згідно протоколу №128 від 24.12.2020 р. нами не було надано документ, який підтверджує відповідності транспортних засобів вимогам ст. 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування).
В нашій документації надано такий документ, а саме Акт Держпродслужби №65 від 28 вересня 2020 р., де в розділі 1.11 п.1.11.17 вказано, що:"Зберігання і транспортування харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, інших не харчових продуктів у спосіб, що згідно з оцінкою ризиків запобігає їх взаємному негативному впливу на безпечність харчового продукту, забезпечено. Дотримання вимог до транспортних засобів забезпечено ". На сторінці 22 цього Акту вказано, що перелік питань щодо проведення заходу складено 1.ЗУ " Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Що і вимагалося в ТД.
2. У інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника або комірника інформація про експедитора відсутня оскільки дана посада в ТОВ МП "Мрія" відсутня в штатному розписі. І такі обов'язки покладені на водія автотранспортних засобів (згідно посадової інструкції). Тому відсутність даної інформації стосовно експедитора транспортного не є порушенням та невідповідністю кваліфікації.
Також 22.12.2020 р. ТОВ САВВА ГРУПП була подана вимога. Розглядали її до 24.12.2020 р. За даний час Вами було переглянуто нашу тендерну документацію повторно і протоколом №128 від 24.12.2020 р. було відхилено нашу пропозицію згідно з п.1 частини13 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі." Але не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду (повторного розгляду) тендерних пропозицій, Замовник повинен був опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Цього зроблено не було. Чим порушено Ст. 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій п.16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
А згідно протоколу відхилення невідповідність була в інформації та/або документах, які відносяться до Додатку 1:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Тому вимагаємо прийняти правомірне та законне рішення відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2020 11:03
В ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне:
1. Відповідно до вимог абзацу 5 ч.1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме – документ, який підтверджує відповідність транспортних засобів вимогам ст. 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування).
Скаржником у складі пропозиції, наявний документ який підтверджує лише першу частину вимоги, а саме - відповідність ст.44 Закону України "Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів".
Що стесується відповідності другої частини вимоги - Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року за №447 "Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування), вищезазначений Акт від 28 вересня 2020 року №65 «Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР», не відповідає нормативно-правовим актам формі затвердженого Наказом №447.;

2. Вимога відповідно до п.2 Додатку 1 до оголошення спрощеної закупівлі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника або комірника.
Як зазначає скаржник інформація про експедитора відсутня оскільки дана посада відсутня в штатному розписі. І такі обов'язки покладені на водія автотранспортних засобів (згідно посадової інструкції). Тому на думку Скаржника відсутність даної інформації стосовно експедитора транспортного не є порушенням та невідповідністю кваліфікації.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до п.9 статті 14 Спрощені закупівлі, пропозиції подаються учасником після закінчення стоку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та ІНШІ КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ (у разі їх встановлення замовником), ШЛЯХОМ ЗАВАНТАЖЕННЯ НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ ЗАМОВНИКОМ. Учасник, має право надавати будь-які інші документи, довідки, інформацію, тощо, що вважає за необхідним для підтвердження своєї пропозиції вимогам закупівлі, та при відсутності у Учасника необхідного підтвердного документу, надати обгрутнування, якщо учасник має право не надавати необхідний документ.
Учасником в складі пропозиції не надано підтвердного документу, про те, що обов’язки експедитора транспортного покладені на водія (наказ, посадова інструкція), та Замовником при розгляді на відповідність вимогам до спрощеної закупівлі встановлено не відповідності у цій частині.
Також слід зауважити, згідно п.7 статті 14 у період уточнення учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
У період уточнення до спрощеної закупівлі, звернень, щодо усунення вимоги стосовно експедитора транспортного, або будь-яких інших питань та зауважень через електронну систему закупівель до замовника не надходило.

3. Скаржник, вважає, що Замовником було порушено Закон України «Про публічні закупівлі» у частині відхилення пропозиції згідно з п.1 частини 13 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі." .
На думку Скаржника, Замовник вчинив порушення частини 16 статті 29 Закону, при розгляді пропозиції Скаржника відповідно не надавши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані Учасником в складі пропозиції.
У замовника НЕ МАЄ ЖОДНИХ ПІДСТАВ, для надання повідомлення Учаснику на виправлення невідповідностей, стосовно даної закупівлі, так, як ця закупівля являється СПРОЩЕНОЮ ЗАКУПІВЛЕЮ, і не відповідає статтям які зауважив Скаржник, а розгляд пропозиції ТОВ «МП МРІЯ» за даною закупівлею відбувалось за статтею 14 Закону, про що було вказано у вищезазначених рішеннях замовника.

Скаржник в вимозі вказав підстави для КОНКУРЕНТНИХ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ, що не стосується СПРОЩУНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ відповідно до:
• пп.13 п.1 статті 1 Закону - конкурента процедура закупівлі (далі – тендер) – здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.;
• пп.31 п.1 статті 1 Закону - тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
• пп.32 п.1 статі 1 Закону - тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
• відповідно до п.16 статті 29 – якщо замовником під час розгляду ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ та/або подання яких вимагалось ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду ТЕНДЕРНИХ ПРОПОПЗИЦІЙ, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Документи

24 грудня 2020 12:27
Протокол №127 від 24.12.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САВВА ГРУПП 66 432,00
UAH з ПДВ
59 519,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МП Мрія" 67 200,00
UAH з ПДВ
59 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 19:25
Електронний підпис

Публічні документи

16 грудня 2020 16:11
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:06
АКТ вик. робіт дезинф..PDF
16 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:40
Статут (Новий)..PDF
16 грудня 2020 15:40
Дм. С.Р. мол Ц.П..PDF
16 грудня 2020 14:02
Лист-подяка молоко..PDF
16 грудня 2020 14:02
Дм. С.Р. молоко Пр. дог..PDF
16 грудня 2020 14:02
АКТ Держпрод. слажби..PDF
16 грудня 2020 14:02
Дм. С.Р. молоко Т.Х...PDF
16 грудня 2020 14:02
СТАТУТ (новий).PDF
16 грудня 2020 14:02
Дм. С.Р. персоон.данні..PDF
16 грудня 2020 14:02
ЦРБ (сирки) заг..PDF
16 грудня 2020 14:02
Дм. с. р. МТБ.PDF
16 грудня 2020 14:02
Дм. С.Р. молоко Ц.П..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САВВА ГРУПП

ТОВ "МП Мрія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САВВА ГРУПП
#43094935
Рішення скасоване 59 519,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 12:27
ТОВ САВВА ГРУПП
#43094935
Відхилено 59 519,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 12:28
ТОВ "МП Мрія"
#24150945
Відхилено 59 520,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 13:01

Документи

22 грудня 2020 15:52
Електронний підпис

Документи

24 грудня 2020 12:28
Електронний підпис

Документи

24 грудня 2020 13:01
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій