Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Жовтневе трамвайне депо" |
Код ЄДРПОУ: | 37765988 |
Місцезнаходження: | 61157, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Москалівська, буд. 199 А |
Контактна особа: |
Кучеренко Марія Андріївна 380577352473 nmarkinovich@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2020 11:13 |
Очікувана вартість: | 4 310 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 554,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Підшипник 107А, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 1205, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 1311, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 1506, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 180201, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 180204, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 180205, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 180206, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 180308, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 180309, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 180501, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 180607 А, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 208 СХ , код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 209 СХ , код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 210 K, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 212, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 214, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 27313, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 2-17716Л, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 222, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 222 Л, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник FAG 6222М, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 2-697920Л, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 23220 CAW33 (3003220) KINEX, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 23220WC33 SKF, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник SKF QJ212N2MA, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 3003220 (3003220 Л), код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 3003220 СПЗ-4, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 30204, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 30206, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 307, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 308, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 32310, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 32312Л, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник NU 310 DKDF DDR, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 32212Л, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 32412Л (32412 Л), код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 32413 Л, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 32512 Л , код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 32615 Л, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 3620 Л (КТ осьовий), код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 36203Е, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 410, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 42210 , код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 42308 Л, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 42310, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 50210, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 50308, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 50310, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 6000, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 6001, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 6002, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 60209, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 608 zz CX, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 609 zz, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 626 zz, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 66408, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7000102, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7205, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7212, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7214 НА, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7215 K, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7310 К, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7312, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7511, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7512, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7613 SKF, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 7614 SKF, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 804805К1, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 8106, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 8111, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 8112, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 8210м, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник 8308, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник FERSA JW5549/JW5510, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці;
Підшипник СХ К 30Х42Х30 М, код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок здійснюється за фактично поставлену окрему партію Товару. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації) | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 10:57 |
перелік змін 18.12.docx | |
18 грудня 2020 10:57 |
ТД .docx | |
02 грудня 2020 16:41 |
додаток 4.docx | |
02 грудня 2020 16:39 |
додаток 3.docx | |
02 грудня 2020 16:37 |
додаток 2.docx | |
02 грудня 2020 16:36 |
додаток 1.docx |
18 грудня 2020 10:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 грудня 2020 10:57 |
перелік змін 18.12.docx
|
|||
18 грудня 2020 10:57 |
ТД .docx
|
|||
02 грудня 2020 16:41 |
додаток 4.docx
|
|||
02 грудня 2020 16:39 |
додаток 3.docx
|
|||
02 грудня 2020 16:37 |
додаток 2.docx
|
|||
02 грудня 2020 16:36 |
додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 9 Технічних вимог (Додаток 3 до Тендерної документації) Учасник торгів, пропозиція якого перебуває на розгляді, надає Замовнику зразки Товару по 1 шт. кожного найменування згідно технічної специфікації.
Повідомляємо, що перелік підшипників, зазначений в Специфікації є достатньо об'ємним, деякі підшипники є рідкісними, та відповідно не кожне инайменування з тех. специфікації наявне на складах Постачальників, що мають намір прийняти участь в закупівлі.
Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме передбачити вимогу щодо надання зразків Товару не по 1 шт. кожного найменування згідно технічної специфікації, а "не менше 25 найменувань з технічної специфікації, але не менше ніж по 1 шт. кожного запропонованого виробника".
Встановлення п. 9 Технічних вимог в редакціїї, з урахуванням зазначених вище змін, забезпечить усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, при цьому забезпечить Замовнику можливість перевірки відповідності товару встановленим вимогам з якості, оскільки під час постачання Замовник отримає решту підшипників виробників, якість яких вже перевірена на аналогічних товарах.
Сподіваємося на порозуміння та завчасно дякуємо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-08-000012 ● edf85f008ebb4f178598a2156c50df67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2023 22:11 |
НАКАЗ
08.02.2023 № 32
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.02.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 08.02.2023 № 32
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2020-12-02-006944-с 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-10 15:11:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Вальниці - код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці (підшипники до рухомого складу), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-02-006944-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Відповідно до вимог частини 6 ст. 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ФОП Гриценко Юлія Миколаївна, укладено Договір 09.03.2021 № 03/09-21 на суму 3 740 215,00 грн., строк дії Договору до 31.12.2021, та додаткову угоду від 31.12.2021 № 1 на суму 748 038,00 грн., строк дії додаткової угоди до 31.03.2022 року, але в будь-якому випадку до моменту остаточного виконання Сторонами своїх зобов’язань, що виникли під час дії цього Договору та продовжують існувати після його припинення.
За результатами аналізу питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення установлено, що Замовник уклав додаткову угоду від 31.12.2021 № 1 до договору від 09.03.2021 № 03/09-21 за відсутності умов, визначених частиною шостою статті 41 Закону, а саме: продовження строку дії Договору (до 31.03.2022) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року у відповідності до вимог пункту 8 частини 5 статті 41 Закону, при відсутності в електронній системі закупівель інформації щодо проведення Замовником процедури закупівлі за аналогічним предметом закупівлі ДК 021:2015 –44440000-6 Вальниці (підшипники до рухомого складу)
Прошу надати пояснення щодо причин внесення змін до умов договору при відсутності в електронній системі закупівель інформації щодо проведення Замовником процедури закупівлі за аналогічним предметом закупівлі ДК 021:2015 –44440000-6 Вальниці (підшипники до рухомого складу)?
3. Надати інформацію та підтвердні документи (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, тощо) щодо виконання Договору від 09.03.2021 № 03/09-21 та додаткової угоди від 31.12.2021 № 1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-них) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-15 22:15:56
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Відповідно до положень пункту 1.4 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» (далі за змістом Статуту, - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» створене відповідно до рішення 6 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 06.04.2011 № 261/11 «Про створення комунальних підприємств міського наземного електротранспорту», до Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» і інших законодавчих актів України (пункт 1.2 Статуту).
Відповідно до положень пункту 1.3 Статуту Засновником та власником Підприємства є територіальна громада міста Харкова в особі Харківської міської ради.
Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об’єктів для надання послуг з перевезення, задоволення потреб населення в пасажироперевезеннях, забезпечення виконання програми всіх видів рухомого складу Підприємства, одержання прибутку для розвитку Підприємства. Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму Підприємства: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Слід зауважити, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України).
З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України, за посиланням: http://www.spfu.gov.ua/ua/content/civil-access-data--Edinij-reestr-ob-ektiv-derzhavnoi-vlasnosti.html.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону). Відповідно до преамбули Закону, саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При цьому, відповідно до Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» не є ані головним розпорядникам бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України). Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» (далі – КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО»/Замовник) є одержувачем бюджетних коштів: суб'єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів (Департаментом інфраструктури Харківської міської ради) на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти місцевого бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради.
Згідно із Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та даних, які доступні на Державному веб-порталі бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/37765988/profile) КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» є одержувачем бюджетних коштів (місцевий бюджет).
З метою здійснення закупівлі за предметом: «код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці (підшипники до рухомого складу)» шляхом застосування основної конкурентної процедури закупівлі – відкритих торгів (частина 1 статті 13 Закону, частина 1 статті 20 Закону), яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник не планує використовувати і не використовує бюджетні кошти. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону.
Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (із змінами) (далі – Порядок), визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), (пункт 1 Порядку).
Згідно із пунктом 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Так, Замовником відповідно до Порядку під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому зазначено: «4 310 800,00 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», в якому вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)». Тобто, дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення власних виробничих потреб.
Щодо поставленого Вами питання 1, слід зауважити, що Законом не передбачено здійснення Замовником обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Поряд з тим, у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Наказ № 275), Замовником - КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» на першому етапі було визначено потребу у товарі: код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці (підшипники до рухомого складу), для забезпечення діяльності Замовника, з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, для формування річного плану закупівель.
На другому етапі відповідними фахівцями Замовника було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик.
Було встановлено, що предмет закупівлі: код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці (підшипники до рухомого складу) (далі – Товар) повинен відповідати вимогам НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ГОСТ 520:2014 Підшипники кочення. Загальні технічні умови (ГОСТ 520-2011, IDТ; ISO 492:2002, NEQ; ISO 199:2005, NEQ) (далі – ДСТУ ГОСТ 520:2014).
ДСТУ ГОСТ 520:2014 встановлює допуски на основні розміри (за винятком розмірів фасок), точність обертання підшипників та інші технічні вимоги, приймання, методи контролю, маркування, пакування, транспортування, зберігання, вказівки щодо застосування та експлуатації, гарантії виробника.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Наказу № 275, а саме на підставі даних ринку, в тому числі загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій.
З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій постачальникам.
У вказаних запитах цінових пропозицій було зазначено, що місце поставки товару: 61157, Україна, Харківська область, Харків, вул. Москалівська, буд. 199 А.
Також, було визначено технічні вимоги до поставки Товару, зокрема:
1. Товар повинен відповідати вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки.
2. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.
3. Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля.
4. Гарантійний термін експлуатації на Товар, який поставляється, складає 12 місяців з моменту отримання його Замовником, що підтверджується відповідними документами (акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні тощо). Учасник гарантує працездатність Товару відповідно до його технічних характеристик впродовж усього гарантійного терміну експлуатації, окрім випадків псування, пов'язаних з недотриманням умов зберігання і порушенням умов експлуатації.
5. Товар повинен бути новим.
6. Учасник гарантує надання, на вимогу Замовника (при необхідності), завірених копій документів які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики Товару.
Строк поставки товару: з дати укладення договору про закупівлю до 31 грудня 2021 року, на умовах відстрочення платежу до 180 (дев’яносто) банківських днів з моменту поставки відповідної партії товару. Валюта оплати: гривня. Обсяг поставки товару: 3 548 штук за номенклатурними позиціями.
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій від двох постачальників: лист ФОП Вдовін Олександр Григорович від 19.11.2020 № 5 (Додаток 1 до пояснень); лист ФОП Тодорова Юлія Павлівна від 24.11.2020 б/н (Додаток 2 до пояснень) та використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів в електронній системі закупівель «Prozorro», зокрема за наступними посиланнями:
– https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-16-005207-c;
– https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-28-002528-c;
– https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-30-003991-b.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком склало: 4 310 800,00 грн. з ПДВ.
Щодо питання 2: у відповідності до вимог пункту 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону, де встановлено що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, керуючись п. 12.5, пп. 8 п. 13.1, п. 13.2 Договору № 03/09-21 від 09.03.2021 (далі – Договір) Замовник КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» та Постачальник ФОП ГРИЦЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА дійшли згоди продовжити строк дії Договору на час, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, про що уклали додаткову угоду № 1 від 31.12.2021 до Договору.
Враховуючи, що кількість часу, яка згідно із Законом необхідна для дотримання строків проведення зазначених процедур закупівель, не дозволяє Замовнику забезпечити нагальну потребу, яка існує за зазначеним предметом закупівлі на початку 2022 року, Замовником було прийняте рішення про продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі.
У зв’язку із наявністю потреби та з метою безперервного функціонування підприємства 14.02.2022 інженером з комплектації КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» було сформовано заявку на проведення закупівлі за аналогічним предметом закупівлі: код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці (підшипники до рухомого складу) (Додаток 3 до пояснень).
З метою визначення очікуваної вартості та подальшого внесення потреби до річного плану закупівель 14.02.2022 Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій постачальникам.
Станом на 23.02.2022 КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» було отримано комерційну пропозицію ФОП БЄЛЕНЦОВА НАТАЛЯ ЮРІЇВНА від 23.02.2022 № 1 (Додаток № 4 до пояснень).
Станом на 24.02.2022 зазначеної інформації було недостатньо для визначення очікуваної вартості закупівлі за предметом: код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці (підшипники до рухомого складу).
У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України та введенням в дію Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), враховуючи надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, та у зв’язку із відсутністю тимчасової технічної можливості Замовником не було внесено до річного плану закупівель (зокрема через відсутність інформації) та не було оголошено закупівлю за предметом: код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці (підшипники до рухомого складу).
Щодо питання 3: відповідно до 4.1 Договору розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі належним чином оформлених документів, з відстрочкою платежу до 180 (сто вісімдесят) банківських днів з моменту поставки відповідної партії товару та підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками приймально-здавального документу (видаткової накладної).
КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» надає відповідні видаткові накладні щодо отриманого Товару (Додаток 5 до пояснень).
Додатки:
1. Додаток № 1 – лист ФОП Вдовін Олександр Григорович від 19.11.2020 № 5 – на 2 арк.
2. Додаток № 2 – лист ФОП Тодорова Юлія Павлівна від 24.11.2020 б/н – на 2 арк.
3. Додаток № 3 – Заявка на проведення закупівлі за поданням Інженера з комплектації «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» Мусієнко О.І. від 14.02.2022 – на 2 арк.
4. Додаток № 4 – Комерційна пропозиція ФОП БЄЛЕНЦОВА НАТАЛЯ ЮРІЇВНА від 23.02.2022 № 1 – на 2 арк.
5. Додаток № 5 – видаткові накладні до Договору № 03/09-21 від 09.03.2021 (архівовано).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-20 20:23:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Вальниці - код 44440000-6 CPV за ДК 021:2015 – Вальниці (підшипники до рухомого складу), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-02-006944-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Враховуючи що термін дії за договором від 09.03.2021 № 03/09-21 (з урахуванням внесених змін додатковою угодою від 31.12.2021 № 1) встановлено до 31.03.2022 року, але в будь-якому випадку до моменту остаточного виконання Сторонами своїх зобов’язань, що виникли під час дії цього Договору та продовжують існувати після його припинення, просимо надати інформацію та документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-них) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-23 11:48:50
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Частина 1 статті 631 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначає: строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої зобов’язання відповідно до договору.
Загальні умови припинення господарських зобов’язань визначаються статтею 202 Господарського кодексу України (далі – ГКУ).
Господарське зобов’язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов’язання; у разі поєднання управненої та зобов’язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених ГКУ або іншими законами.
Господарське зобов’язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду.
Зобов’язання припиняється частково або в повному обсязі на підставах, що встановлює договір або закон (частина 1 статті 598 ЦКУ).
Стаття 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XI (із змінами) характеризує зобов’язання так: це заборгованість підприємства, що виникла внаслідок минулих подій і погашення якої в майбутньому, як очікується, приведе до зменшення ресурсів підприємства, що втілюють у собі економічні вигоди.
При цьому, статтею 509 ЦКУ визначено, що зобов’язанням є правовідношення, у якому одна сторона (боржник) зобов’язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов’язку.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Згідно із пп. 12.1, 12.2 договору від 09.03.2021 № 03/09-21 (з урахуванням внесених змін додатковою угодою від 31.12.2021 № 1), укладеного між КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» (далі – КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО») та ФОП ГРИЦЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА, термін дії встановлено до 31.03.2022, але в будь-якому випадку до моменту остаточного виконання Сторонами своїх зобов’язань, що виникли під час дії цього Договору та продовжують існувати після його припинення.
Станом на 20.02.2023 кредиторська заборгованість КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» перед ФОП ГРИЦЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА за договором від 09.03.2021 № 03/09-21 склала 263 282,00 грн., що зокрема підтверджено актом звірки взаємних розрахунків за період 01.03.2021-20.02.2023 між та ФОП ГРИЦЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА за договором № 03/09-21 (Додаток 1 до пояснень).
Також, на Ваш запит «Про надання пояснень» КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» надає платіжні доручення за договором від 09.03.2021 № 03/09-21 (Додаток 2 до пояснень).
Додатки:
1. Додаток № 1 – акт звірки взаємних розрахунків за період 01.03.2021-20.02.2023 між КП «ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» та ФОП ГРИЦЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА за договором № 03/09-21 – на 5 арк.
2. Додаток № 2 – платіжні доручення за договором від 09.03.2021 № 03/09-21 – на 35 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-02-006944-c від 27.02.2023, проведеним Північно-східним офісом Держаудитслужби України, який опубліковано в електронній системі закупівель 27.02.2023 (далі – Висновок). Комунальне підприємство «Жовтневе трамвайне депо» (далі – Замовник) надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку органом державного фінансового контролю – Північно-східним офісом Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» Північно-східний офіс Держаудитслужби України зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо підтвердження виконання зазначеного у Висновку зобов’язання повідомляємо, що: – уповноваженими особами Замовника було здійснено детальне вивчення положень Висновку та було прийняте рішення про врахування відповідних положень Висновку стосовно оприлюднення необхідної інформації в електронній системі закупівель у подальшій роботі; – згідно з наказом директора комунального підприємства «Жовтневе трамвайне депо» від 03.03.2023 № 30 Максимову О.О. та Кучеренко М.А. винесено догану, позбавлено премії за березень 2023 року, та зобов’язано посилити контроль за недопущенням встановлених порушень у подальшому. Вважаємо за необхідне також повідомити, що уповноважені особи на постійній основі ознайомлюються з нормативно-правовими документами, що стосуються сфери публічних закупівель, з роз’ясненнями Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, проходять навчання на семінарах та вебінарах з питань публічних закупівель; проводиться робота щодо вивчення та аналізу досвіду інших закупівельників, що буде обов’язково здійснюватися і в подальшому.
2023-03-06 19:47:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета. За результатами аналізу питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення установлено порушення ч. 6 ст. 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 366 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТОДОРОВА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА |
3 304 360,00
UAH з ПДВ
|
1 366 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕСІНВЕСТ, ЛТД" |
3 430 291,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВДОВІН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ |
3 860 250,00
UAH з ПДВ
|
2 204 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГРИЦЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
4 300 215,00
UAH з ПДВ
|
3 740 215,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ" #38773958 |
Відхилено |
1 366 399,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2021 15:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 грудня 2020 00:00
|
ФОП ТОДОРОВА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА #3180523045 |
Відхилено |
1 366 400,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2021 15:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 січня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕСІНВЕСТ, ЛТД" #40049078 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 16:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 січня 2021 00:00
|
ФОП ВДОВІН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ #1954513257 |
Відхилено |
2 204 400,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2021 11:04
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 січня 2021 00:00
|
ФОП ГРИЦЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА #2981301746 |
Переможець |
3 740 215,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 17:07
|
ДУ1 Гриценко Ю.М..PDF | зміни до договору |
06 січня 2022 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 16:19
|
Договор Гриценко.PDF | укладений |
09 березня 2021 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року у відповідності до вимог пункту 8 частини 5 статті 41, частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись п. 12.5., пп. 8 п. 13.1., п. 13.2. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 03/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |