Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-12-02-006241-c 00ba75bfa6af446fb4e68add0f364a5c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилюк Анатолій Іванович

380974058155 1989.rodl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03067009
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60
Контактна особа: Кирилюк Анатолій Іванович
380974058155
1989.rodl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 15:17
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 60, 33027. 
Категорія - 3. Підприємства, установи, організації,
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 Гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії
(код ДК: 09323000-9 Централізоване опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 15:58
ТД КП РОДЛ теплова енер 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-006241-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс", Код ЄДРПОУ:39815181
Дата подання: 20 січня 2021 11:17
Порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині порушення строків оприлюднення інформації або розгляду тендерної пропозиції (ч.1-2 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення)
Замовником порушено строки оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції відповідно до ч.2 статті 31 Закону по тендеру для закупівлі теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, закупівля № UA-2020-12-02-006241-с

Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Переможця необхідно було оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення. Оскільки Рішення про відхилення прийнято 06.01.2021 року, наступний день, коли необхідно було оприлюднити зазначену інформацію припадав на 07.01.2021 року. Проте, Протокол відхилення тендерної пропозиції Переможця Приватного підприємства «Рівнетеплосервіс» оприлюднено в електронній системі закупівель лише 12.02.2021 року о 13:56год, чим порушено ч.2 статті 31 Закону

Просимо усунути порушення відповідно до вимог ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 січня 2021 12:58
Причина: допущена технічна помилка у формуванні тексту вимоги
Номер вимоги: UA-2020-12-02-006241-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс", Код ЄДРПОУ:39815181
Дата подання: 20 січня 2021 12:56
Порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині порушення строків оприлюднення інформації або розгляду тендерної пропозиції (ч.1-2 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення)
Замовником порушено строки оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції відповідно до ч.2 статті 31 Закону по тендеру для закупівлі теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, закупівля № UA-2020-12-02-006241-с.
Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Переможця необхідно було оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення. Оскільки Рішення про відхилення прийнято 06.01.2021 року, наступний день, коли необхідно було оприлюднити зазначену інформацію припадав на 07.01.2021 року. Проте, Протокол відхилення тендерної пропозиції Переможця Приватного підприємства «Рівнетеплосервіс» оприлюднено в електронній системі закупівель лише 12.01.2021 року о 13:56год, чим порушено ч.2 статті 31 Закону.
Просимо усунути порушення відповідно до вимог ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2021 10:17
Процедура відкритих торгів на закупівлю теплової енергії згідно ДК 021:2015 «ЄЗС» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, №UA-2020-12-02-00-6241-с проведена згідного ЗУ «Про публічні закупівлі». 23.12.2020 р. переможцем у процедурі відкритих торгів на закупівлю теплової енергії згідно ДК 021:2015 «ЄЗС» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, №UA-2020-12-02-00-6241-с було обрано Приватне підприємство «Рівнетеплосервіс». У зв’язку з тим, що Переможець Приватне підприємство «Рівнетеплосервіс» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, 06.01.2021 р. Тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Переможця Приватне підприємство «Рівнетеплосервіс». 06.01.2021 р. на майданчику E-Tender розпочато процедуру анулювання переможця, але враховуючи те, що Учасником було подано тендерну пропозицію з аномально низькою ціною, система майданчика повторно повертає учасника на стадію кваліфікації учасника. У зв’язку з цим, приєднати протокол рішення від 06.01.2021 р. можливо тільки 12.01.2021 р.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-02-006241-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс", Код ЄДРПОУ:39815181
Дата подання: 28 січня 2021 15:44
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
02.12.2020р. Рішенням тендерного комітету Комунальне підприємство «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (надалі - Замовник) розпочато процедуру відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (надалі - Процедура закупівлі). 12.01.2021 року на офіційному порталі Уповноваженого органу «ПроЗорро» опубліковано протокол тендерного комітету Комунальне підприємство «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради" (далі - Замовник) від 06.01.2021р., згідно якого відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Рівнетеплосервіс». Пропозицію ТОВ «Енергозбереження Рівне» протоколом №6 від 18.01.2021 року було визнано як таку що відповідає всім вимогам тендерної документації, визначено ТОВ «Енергозбереження Рівне» переможцем у процедурі відкритих торгів, для закупівлі послуги з постачання теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, на 2021 р., UA-2020-12-02-006241-c. ПП «Рівнетеплосервіс» вважає, що Замовником порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». 1. Щодо порушення строків оприлюднення інформації Рішенням тендерного комітету №1 анульовано Переможця Приватне підприємство «Рівнетеплосервіс» та відхилено його тендерну пропозицію, подану на участь у процедурі відкритих торгів для закупівлі теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, закупівля № UA-2020-12-02-006241-е на підставі п.З ч.І статті 31 Закону, оскільки він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідно до ч. 2 статті 31 Закону “Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.” Крім того, відповідно до ч.9 п.1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Переможця необхідно було оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення. Оскільки Рішення про відхилення прийнято 06.01.2021 року, наступний день, коли необхідно було оприлюднити зазначену інформацію припадав на 07.01.2021 року. Фактично протокол відхилення тендерної пропозиції Переможця Приватного підприємства «Рівнетеплосервіс» оприлюднено в електронній системі закупівель лише 12.01.2021 року о 13:56 год, чим порушено вимоги ч.2 статті 31 та ч.9 п.1 статті 10 Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відтак, з огляду на порушення строків у сфері публічних закупівель, наявні підстави для відміни процедури закупівлі. Тобто, вказані порушення є підставою для відміни процедури публічної закупівлі теплової енергії згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, закупівля № UA-2020-12-02-006241-е на підставі п.2 ч.І статті 32 Закону у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, через порушення строку оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції згідно із ч.2 ст.31 та ч.9 п.1 статті 10 Закону. Крім цього, Скаржник не погоджується з рішенням про визначення Переможця процедури закупівлі, виходячи з наступного: 2. Щодо неповного надання документів на підтвердження кваліфікаційного критерію Відповідно до п.1.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасником встановлені кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Перелік згідно форми (Додаток 5). На підтвердження зазначеного критерію Учасник має надати не менше однієї копії договору із переліку, вказаного у цьому додатку. У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у якій міститься інформація про два договори; (Файл 03.1 Додаток 5 Довідка про наявність досвіду.pdf); Договір №07/2019 про надання теплової енергії від 18.01.2019р. (файл 03.1 Договір Вище професійне училище №22 м.Сарни.pdf); Договір про закупівлю теплової енергії №41/2019 від 06.02.2019р. (файл 03.1 Договір Квасилівський проф ліцей.pdf) Невід'ємною частиною договору є його додатки та додаткові угоди (п.8.1. Договору №07/2019 про надання теплової енергії від 18.01.2019р.). На офіційному порталі Уповноваженого органу «ПроЗорро» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-29-001117-c) опубліковано аналогічний договір № 07/2019 від 18.01.2019 та інформацію про те, що до такого договору ТОВ «Ененргозбереження Рівне» уклало з із Вище професійне училище №22 м. Сарни щонайменше дев’ять додаткових угод та завантажено сканкопії цих документів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-29-001117-c). Під часу участі ТОВ «Ененргозбереження Рівне» в закупівлі UA-2020-12-02-006241-c до тендерної пропозиції учасника надано лише копію договору договір № 07/2019 від 18.01.2019 із додатками. Однак укладені додаткові угоди №№1-9 до договору № 07/2019 від 18.01.2019 учасником не надані. Отже учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію надано документ не в повному обсязі, що є порушенням встановлених замовником у тендерній документації та ст.ст.16, 22 Закону вимог. Час на усунення даної невідповідності Замовником не надавався. Тому пропозиція ТОВ «Енергозбереження Рівне» підлягала відхиленню Замовником. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції Переможця, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 3. Щодо відсутності листа-пояснення про надання нечинної довідки Додатком 8 п. 1 Тендерної документації встановлено, що для юридичних осіб подається копія довідки про взяття на облік платника податку. Учасник в складі пропозиції надав довідку про взяття на облік платника податків від 05.03.2012 №18-226/9415 форми №4-ОПП (файл - 04 Довідка про взяття на облік ПДВ.pdf). Відповідно до п. 4 наказу Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість»: з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом: - довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність); Відомості про учасника включаються до Єдиного державного реєстру, а тому по відношенню до них даний пункт має місце. Відтак, довідка про взяття на облік платника податків від 05.03.2012 №18-226/9415 форми №4-ОПП, яку надав учасник, втратила чинність. Натомість примітками до Додатку №8 Тендерної документації вказано, що у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно законодавства складати, якийсь з вказаних документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. В складі пропозиції не міститься листа-пояснення щодо надання нечинної довідки про взяття на облік платника податків. 4. Непідтвердження Переможцем наявності фінансової спроможності Пуктом 4 (I) розділу 5 Тендерної документації встановлено наступну вимогу для учасника: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, який відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини). В складі пропозиції учасником не була надана підтверджуюча інформація. Зважаючи на це, Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначив : «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, який відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини) – відсутня фінансова звітність за 2020 р». 14 січня 2021 учасник завантажив файл «Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва Енергозбереження Рівне.pdf». Однак, учасником була надана не річна звітність як того вимагав Замовник, а звітність за 9 місяців. Натомість примітками до Додатку №8 Тендерної документації вказано, що у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно законодавства складати, якийсь з вказаних документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. В складі пропозиції не міститься листа-пояснення щодо надання фінансової звітності за 9 місяців, а не річної. Отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та є такою, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель. 5. Щодо ненадання Учасником інформації про субпідрядників Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п. 8 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, у разі залучення субпідрядника/співвиконавця, учасник має зазначити повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В порушення вищезгаданих вимог учасник ТОВ «Енергозбереження Рівне» у складі тендерної документації не надав інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця якого планує залучати до постачання послуг, інформація щодо того, що Учасник не планує залучати до виконання договору третіх осіб, учасником також не надано. Відтак, дана вимога учасником проігнорована. ___________________________ Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні Закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Частиною 18 ст. 18 встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) або про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації-), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, відповідно до ст.31 Закону, керуючись ст. 18 Закону. ПРОСИМО: 1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі UA-2020-12-02-006241-c; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Комунальне підприємство «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (Замовником) норм Закону України «Про публічні закупівлі» в процесі здійснення процедури закупівлі UA-2020-12-02-006241-c (зокрема при розгляді тендерних пропозицій учасників), зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення ТОВ «Енергозбереження Рівне» переможцем процедури відкритих торгів та про намір укласти договір з ТОВ «Енергозбереження Рівне» за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги з постачання теплової енергії) за ідентифікатором UA-2020-12-02-006241-c та зобов’язати Замовника прийняти нове рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергозбереження Рівне»; 3. Зобов’язати Замовника відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (п. 2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2021 10:46
рішення від 01.02.2021 №1677.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 10:45
рішення від 10.02.2021 №2403.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 21:07

Документи подані скаржником

28 січня 2021 11:55
СКАРГА.pdf
28 січня 2021 12:03
Платіжне доручення.pdf
28 січня 2021 15:03
Доповнення до скарги.pdf

Документи подані замовником

04 лютого 2021 17:32
Пояснення на скаргу.pdf
04 лютого 2021 17:33
Скрін анулювання.pdf

Документи Органу Оскарження

02 лютого 2021 10:45
рішення від 01.02.2021 №1677.pdf
15 лютого 2021 21:07
рішення від 10.02.2021 №2403.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс" 2 376 000,00
UAH з ПДВ
2 376 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ РІВНЕ" 3 990 000,00
UAH з ПДВ
3 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ''ЕСКО-РІВНЕ'' 4 500 000,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2021 10:42
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:49
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:48
Електронний підпис
17 грудня 2020 18:00
Електронний підпис
17 грудня 2020 17:57
21 Копія Статуту.PDF
17 грудня 2020 17:57
10.4 Фінзвіт РТС 2019.PDF
17 грудня 2020 17:57
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 травня 2021 17:00
Електронний підпис
06 травня 2021 16:58
Лист з додатком.pdf
22 січня 2021 16:59
Електронний підпис
22 січня 2021 16:57
Довідка МВС 21.01.2021 р..pdf
19 січня 2021 14:16
Електронний підпис
19 січня 2021 14:14
07 Довідка ДФС.pdf
19 січня 2021 14:14
06 Довідка МВС.pdf
19 січня 2021 14:14
04 Витяг ЄДР.pdf
19 січня 2021 14:14
04 Виписка з ЄДР.pdf
14 січня 2021 17:13
Електронний підпис
17 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
17 грудня 2020 17:32
04.2 Дозвіл на викиди.pdf
17 грудня 2020 17:32
04.1 Декларація з ОП.pdf
17 грудня 2020 17:32
04 Статут ЕЗР 2019.pdf
17 грудня 2020 17:32
04 Свідоцтво ПДВ.pdf
17 грудня 2020 17:32
04 Довідка стаття 17.pdf
17 грудня 2020 17:32
04 Витяг ЄДР ЕЗР 2020-11-13.pdf
17 грудня 2020 17:32
04 Виписка з ЄДР 13.11.2020.pdf
17 грудня 2020 17:32
03.2 Фінансовий звіт.pdf
17 грудня 2020 17:32
03 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 11:31
протокол.pdf
16 грудня 2020 11:31
Ліцензія_виробництво.jpg
16 грудня 2020 11:31
Ліцензія_постачання.jpg
16 грудня 2020 11:31
про банкрут..PDF
16 грудня 2020 11:31
ліцензія.PDF
16 грудня 2020 11:31
про корупцію.PDF
16 грудня 2020 11:31
002.pdf
16 грудня 2020 11:31
Свідоцтво ПДВ.jpg
16 грудня 2020 11:31
наявність прац..PDF
16 грудня 2020 11:31
матер.техн.база.PDF
16 грудня 2020 11:31
договір по ЦМЛ.pdf
16 грудня 2020 11:31
про судимість.PDF
16 грудня 2020 11:31
дані ЄДР.PDF
16 грудня 2020 11:31
опис.pdf
16 грудня 2020 11:31
Тендерна пропоз 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс"

ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ РІВНЕ"

ПРАТ ''ЕСКО-РІВНЕ''

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс"
#39815181
Рішення скасоване
2 376 000,00
UAH з ПДВ
06 січня 2021 11:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 грудня 2020 00:00
Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс"
#39815181
Відхилено
2 376 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 14:36
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 січня 2021 00:00
ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ РІВНЕ"
#36007828
Рішення скасоване 3 990 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2021 10:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 16:00
ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ РІВНЕ"
#36007828
Відхилено 3 990 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2021 10:42
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ''ЕСКО-РІВНЕ''
#32744984
Відхилено 4 500 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2021 10:50

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

Прохання привести у відповідність документи подані з тендерною пропозицією, які підтверджують кваліфікаційні критерії встановлені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» до вимог, які передбачені Тендерною документацією, а саме: 1. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка, що містить інформацію про працівників, які будуть здійснювати поставку, з зазначенням їх кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації, затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (довільної форми за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою*, вказати дату довідки). Робочі місця виробничого персоналу, безпосередньо задіяного при виконанні договору мають бути атестовані в порядку передбаченому законодавством, на підтвердження чого учасник надає відповідні документи – відсутні документи на машиніста (кочегара) котельні. 2. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, який відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини) – відсутня фінансова звітність за 2020 р.

Документи

25 серпня 2021 10:42
Електронний підпис

Документи

25 серпня 2021 10:49
Електронний підпис

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 15:13
Кінець періоду оскарження: 02 березня 2021 00:00
Дата скасування відміни: 26 березня 2021 15:48
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: прийняття рішення про відміну процедури закупівлі, через неможливість технічно внести зміни в річний план закупівель та в оголошення у зв'язку із зміною очікуваного обсягу закупівлі
Документи:
19 лютого 2021 15:11
Електронний підпис
19 лютого 2021 15:07
Новый документ 2021-02-19 14.55.39.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-12-02-006241-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ РІВНЕ", Код ЄДРПОУ:36007828
Дата подання: 26 лютого 2021 12:36
Замовником безпідставно та неправомірно було відмінено Закупівлю
Вважаємо, що Замовником безпідставно та неправомірно було відмінено Закупівлю, чим грубо порушив норми закону, а також права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 17:45
рішення від 02.03.2020№3858+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 17:45
рішення від 12.03.2021№4884.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України №4884-р/пк-пз від 12.03.2021 року виконано (скасовано рішення про відміну процедури відкритих торгів на закупівлю послуги з постачання теплової енергії)
Дата виконання рішення замовником: 26 березня 2021 16:10

Документи подані скаржником

26 лютого 2021 11:20
Скарга_РОДЛ.doc
26 лютого 2021 11:20
Скарга РОДЛ.pdf

Документи подані замовником

05 березня 2021 13:41
Відповідь на скаргу.pdf
05 березня 2021 13:43
Відповідь на скаргу (3).docx
26 березня 2021 15:53
Протокол № 114.pdf
Дата відміни
25 серпня 2021 10:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі