Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для проведення гемодіалізу) у кількості 4 лотів
Очікувана вартість
4 404 500,00 UAH
UA-2020-12-02-006167-c 11607f5af4c043539f68eb2b7893ad3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бичова Людмила

066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993701
Вебсайт: http://kokl.com.ua/
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Бичова Людмила
066 155 17 97
BUCHOVA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 17:00
Очікувана вартість: 4 404 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


«НК 024:2019 код 35849 - Концентрат гемодіалізу»

Тендерна документація

02 грудня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 15:50
Додаток 4 діаліз 1.doc
02 грудня 2020 15:50
Додаток 3 діаліз 1.doc
02 грудня 2020 15:50
ТД діаліз 1.docx
02 грудня 2020 15:50
Додаток 5 діаліз 1.doc
02 грудня 2020 15:50
Додаток 2 діаліз 1.doc
02 грудня 2020 15:50
Додаток 1 діаліз 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-23-000072 ● 071b4eb763b8413b83d9150f71e5d55c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021 15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.04.2021 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-12-02-006167-c 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-28 16:52:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі апаратури для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для проведення гемодіалізу) у кількості 4 лотів очікуваною вартістю
4 404 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-02-006167-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-29 16:35:27

Відповідь на запит

Директору Департаменту фінансового контролю
у сфері закупівель Сергію ЧЕРНЕГІ


Щодо пояснень на запит ДАСУ
№ 2021-04-28 16:52:05

КНП КОР «Київської обласної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, отримало запит від Державної аудиторської служби України в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-04-23-000072 про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
З метою виконання завдань покладених на Центр діалізу в КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» було оголошено відкриті торги на закупівлю 33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму у кількості 4 лотів:
Лот №1: НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; код 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового використання; НК 024:2019 код 35849 - Концентрат для гемодіалізу; НК 024:2019 код 47739 - Фільтр для очистки діаліза та від пірогенів для системи гемодіалізу»;
Лот №2: НК 024:2019 код 32111 - Голка фістульна, одноразового використання;
Лот №3: НК 024:2019 код 58906 - Картридж з лимонною кислотою для очищення системи гемодіалізу; НК 024:2019 код 58905 - Картридж з карбонатом натрію для очищення системи гемодіалізу»;
Лот №4: НК 024:2019 код 35849 - Концентрат гемодіалізу.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проекту фінансового плану на 2021 рік, річного плану на 2021 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-12-23-006208-c. та згідно заяви - потреби що надає відділення ( копія потреби надається)
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 4 404 500,00 грн ( чотири мільйони чотириста чотири тисячі п’ятсот грн 00 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості, визначений відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та проведенням ринкових консультацій.
Таким чином, очікувану вартість визначено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель на аналогічну апаратуру для підтримування фізіологічних функцій організму.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»


Голова тендерного комітету А.М Турчин

Надання інформації про усунення порушення замовником

КНП КОР «Київської обласної клінічної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, згідно висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2021-04-23-000072 на закупівлю 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму щодо виявлених ознак порушення, а саме тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), а не 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надає повідомлення щодо вжитих заходів з недопущення встановлених порушень у подальшому: 24.05.2021 року відбулося засідання тендерного комітету лікарні, Заступником голови тендерного комітету Чертковою О.І проведено роз’яснювальну роботу з членами тендерного комітету щодо правильності складання тендерної документації та недопущення в подальшому зазначених порушень згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». 22.02.2021 року по 26.02.2021 року член тендерного комітету та відповідальний секретар пройдено навчальні курси та отримано відповідні сертифікати у сфері публічних закупівель в Академії Радник. В подальшому зобов’язуємось дотримуватись правильного складання тендерної документації та недопущення в подальшому зазначених порушень. Дякуємо за контроль та порозуміння.

2021-05-31 11:37:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; НК 024:2019 код 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового використання; НК 024:2019 код 35849 - Концентрат для гемодіалізу; НК 024:2019 код 47739 - Фільтр для очистки діаліза та від пірогенів для системи гемодіалізу»
Опис предмету закупівлі:
«НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; НК 024:2019 код 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового використання; НК 024:2019 код 35849 - Концентрат для гемодіалізу; НК 024:2019 код 47739 - Фільтр для очистки діаліза та від пірогенів для системи гемодіалізу»
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 962 408,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 19 812,04 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 грудня 2020 12:02
Закінчення: 21 грудня 2020 12:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9460 шт
«НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; НК 024:2019 код 35004 - Гемодіаліз діалізатор, порожнисте волокно; НК 024:2019 код 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового використання; НК 024:2019 код 35849 - Концентрат для гемодіалізу; НК 024:2019 код 47739 - Фільтр для очистки діаліза та від пірогенів для системи гемодіалізу»
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська,1
Дата доставки: 04 січня 2021  —  31 травня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.ст.48, 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, на умовах від термінування платежу до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІАВІТА 3 863 291,60
UAH з ПДВ
3 694 803,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 3 792 277,20
UAH з ПДВ
3 792 277,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 11:49
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:47
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:43
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:41
документи Переможця
18 грудня 2020 12:49
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:47
Установчі_ліцензія.PDF
18 грудня 2020 12:47
Проект договору.PDF
18 грудня 2020 12:47
МТВ_Лот 1.PDF
18 грудня 2020 12:47
Листи.PDF
18 грудня 2020 12:47
Кваліфікація_ст.16.PDF
18 грудня 2020 12:47
Довідка_ст.17.PDF
18 грудня 2020 12:47
Відомості_учасник.PDF

Публічні документи

18 грудня 2020 15:36
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:37
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 14:37
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІАВІТА

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДІАВІТА
#39246308
Переможець 3 694 803,20
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДІАВІТА
#39246308
3 694 803,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:34
Договір_1.pdf укладений
05 січня 2021 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 3 694 803,20
UAH (в тому числі ПДВ 241 716,10 UAH)