Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - на регіональних телеканалах)
Очікувана вартість
4 125 000,00 UAH
UA-2020-12-02-006023-c d7ac4dfc5e394932b13f0ba7f50c7f47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіданченко Тетяна Юріївна

380678139895 oas_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38360501
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75
Контактна особа: Сіданченко Тетяна Юріївна
380678139895
oas_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:47
Очікувана вартість: 4 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 123750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - на регіональних телеканалах. (Джерело фінансування - Міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 07 грудня 2020 12:26
Дата відповіді: 07 грудня 2020 17:23
Питання №1 Який тип документу вимагається по пункту 6 документу Тендерна документація: "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку2."? У Додатку 2 лише надаєтся опис завдання. Чи вірно ми розуміємо, що технічні умови мається на увазі п.1 та п.2 Додатку №1:Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Питання 2 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази - у таблиці є останній стовбець про статус наявного обладнання: власне чи орендоване. Який тип обладнання мається на увазі: компютери, тощо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Документи можуть надаватися в довільній формі.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – це кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, встановлені Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», які також подаються учасниками.
2. «Довідка (лист) згідно форми* про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити замовника про спроможність учасника надати необхідні послуги» повинна містити інформацію про все обладнання, яке використовуватиме учасник задля надання необхідних послуг, визначених тендерною документацію з додатками (у тому числі це може бути комп’ютер, принтер, тощо).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Олейников Олексій Олегович 4 000 000,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Михайленко Василь Григорович 4 070 000,00
UAH з ПДВ
4 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:35
28 Лист.pdf
25 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
25 грудня 2020 14:20
МВС.pdf
25 грудня 2020 14:20
27Лист.pdf
25 грудня 2020 14:20
26Лист.pdf
17 грудня 2020 19:17
Електронний підпис
17 грудня 2020 18:40
Електронний підпис
17 грудня 2020 18:27
Паспорт.pdf
17 грудня 2020 18:27
Нобель тв.pdf
17 грудня 2020 18:27
ДОДАТОК2.pdf
17 грудня 2020 18:27
ДОДАТОК4.pdf
17 грудня 2020 18:27
ИНН.pdf
17 грудня 2020 18:27
Выписка ФОП Олейник.pdf
17 грудня 2020 18:27
Витяг єдиного податку.pdf
17 грудня 2020 18:27
Видкритий.pdf
17 грудня 2020 18:26
Вытяг с ЕГР 09.12.20.pdf
17 грудня 2020 18:26
24Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
23Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
22Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
34 канал.pdf
17 грудня 2020 18:26
18Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
16Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
13Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
12Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
14Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
15Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
11Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
11 канал.pdf
17 грудня 2020 18:26
10Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
8Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
6Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
7Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
9Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
1Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
2Лист.pdf
17 грудня 2020 18:26
3Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
4Лист1.pdf
17 грудня 2020 18:26
6Лист.pdf
17 грудня 2020 18:26
5Лист1.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 17:46
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:45
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:26
Паспорт.pdf
16 грудня 2020 17:26
Виписка ЄДР.pdf
16 грудня 2020 17:26
ІПН.pdf
16 грудня 2020 17:26
Витяг податкова.pdf
16 грудня 2020 17:26
ДОДАТОК 5 Згода.pdf
16 грудня 2020 17:26
ДОДАТОК 7 не надається.pdf
16 грудня 2020 17:26
Витяг ЄДР.pdf
16 грудня 2020 17:26
23_Печатка.pdf
16 грудня 2020 17:26
14_Надійний учасник.pdf
16 грудня 2020 17:26
11_Без санкцій.pdf
16 грудня 2020 17:26
9_Не банкрут.pdf
16 грудня 2020 17:26
20_Істотні умови.pdf
16 грудня 2020 17:26
16_Підприємство.pdf
16 грудня 2020 17:26
18_Не платник ПДВ.pdf
16 грудня 2020 17:26
2_Працівники.pdf
16 грудня 2020 17:26
1_Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Олейников Олексій Олегович

ФОП Михайленко Василь Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олейников Олексій Олегович
#3389500490
Переможець 4 000 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Олейников Олексій Олегович
#3389500490
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 17:34
ДУ 3 до договору 01_01_01.pdf укладений
30 червня 2021 17:33
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 17:32
ДУ 3 до договору 01_01_01.pdf зміни до договору
30 червня 2021 17:31
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:51
ДУ2 від 21.01.2021.pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 14:41
ДУ1 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
18 січня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 13:31
Договір ТВ 01_01.01 від 01.01.pdf укладений
01 січня 2021 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 01/01.01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 01/01.01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 01/01.01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 4 000 000,00
UAH