Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)
Очікувана вартість
7 595 613,60 UAH
UA-2020-12-02-005353-b e10458ed639d485dbd2efd5aa1669de1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Трихліб

+380992927244 natashapruglo1606@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142655
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., Добропілля, вул. Саратовська, 31
Контактна особа: Наталя Трихліб
+380992927244
natashapruglo1606@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 11:10
Очікувана вартість: 7 595 613,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 978,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37978.07 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до абзацу першого пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1068 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 187)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85032, Україна, Донецька область, Добропільський район, село Доропілля, вулиця Шкільна, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2021  —  31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Підряднику спалчується попередня оплата (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати).У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 цього Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 15:37
Тендерна документація (зміни).docx
07 грудня 2020 15:37
перелік змін (від 07.12.20).doc
02 грудня 2020 12:43
Звіт про проведення експертизи проєкту.pdf
02 грудня 2020 12:43
Тендерна документація.docx
02 грудня 2020 12:43
Пояснювальна записка.rtf
07 грудня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 15:37
Тендерна документація (зміни).docx
07 грудня 2020 15:37
перелік змін (від 07.12.20).doc
02 грудня 2020 12:43
Звіт про проведення експертизи проєкту.pdf
02 грудня 2020 12:43
Тендерна документація.docx
02 грудня 2020 12:43
Пояснювальна записка.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-005353-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВЛЕН", Код ЄДРПОУ:37875055
Дата подання: 23 грудня 2020 14:26
оскарження відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВЛЕН"
За результатами розгляду тендерних пропозицій згідно з протоколом №37 від 19.12.2020 року тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЛЕН» у процедурі закупівлі:
UA-2020-12-02-005353-b "«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)" код ДК 021:2015 45450000-6-Iншi завершальні роботи на підставі пункту 1,2 частини 1 ст. 31 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЛЕН» не погоджується щодо зазначених підстав відхилення і реалізує своє право на оскарження рішення Замовника у встановлені законом строки, а саме:
- З першої підстави відхилення:
У п .3. розділу 3 Тендерної документації встановлена вимога надати свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво платника єдиного податку, витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів).
З огляду на те, що Замовник може перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку, зазначена підстава для відхилення з приводу ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ є надуманою і невиправданою.
На виконання даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» у складі пропозиції надало свідоцтво платника ПДВ, яким повністю підтвердило статус платника податку на додану вартість. Крім цього у складі пропозиції ТОВ «АВЛЕН» надай Гарантійний лист від 03.12.2020 року №7, в якому ТОВ «АВЛЕН» повідомляє про ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ.
Крім цього додатково наголошуємо, що відповідно до частини 4 статі 22 Закону України «Про публічні» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З огляду на те, що Замовник міг перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку, зазначена підстава для відхилення з приводу ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ є надуманою, невиправданою та незаконною

- З другої підстави відхилення:

У тендерній документації встановлена вимога , що «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції», а також надати копію фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки.
На виконання даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» надало фінансову звітність за попередні чотири роки (форма №2-м). ТОВ «АВЛЕН» не надало фінансову звітність за 9 місяці 2020 року у зв’язку з тим, що є суб’єктом малого підприємництва, а тому подає лише РІЧНУ звітність до відповідних контролюючих органів (кінцевим строком подання тендерної пропозиції є 18.12.2020 р., а значить 2020 рік ще не минув для складання фінансової звітності за 2020 рік), що підтверджується гарантійним листом №7 від 03.12.2020.

З приводу того, що середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції , повідомляємо, що відповідно до наданої фінансової звітності середнє арифметичне значення річних оборотів ТОВ «АВЛЕН» складає – 10391558,37 грн. з ПДВ 20%. А тому Замовником було допущені помилки про розрахунку середнього арифметичного значення річних оборотів ТОВ «АВЛЕН».
Крім цього, відповідно до статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 16 статі 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

Тобто, якщо на думку Замовника, у надання фінансової звітності ТОВ «АВЛЕН» була допущена помилка, то Замовник зобов’язаний був надати право (проте не надав) ТОВ «АВЛЕН» виправити дану помилку протягом 24 годин. У зв’язку з порушенням порядку розгляду тендерних пропозицій, пропозиція ТОВ «АВЛЕН» була відхилена.

- З третьої підстави відхилення:
У тендерній документації встановлена вимога, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам,встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіону України).

Звертаємо увагу, що тендерною документацією конкретно не визначено, що кошторисну документацію має підписувати особа, яка має кваліфікаційний сертифікат чи будь-яка інша особа. А тому зазначена підстава для відхилення є абсурдною та надумано. Крім цього, Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису. На всю пропозицію ТОВ «АВЛЕН» накладено КЕП, що додатково підтверджує автентичність всіх документів, що надані ТОВ «АВЛЕН» у складі тендерної пропозиції.


З огляду на вище зазначене, можна зробити висновок, що пропозиція ТОВ «АВЛЕН» відповідає всім вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" і визнати переможцем даної закупівлі ТОВ «АВЛЕН», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною . Додатково зазначаємо, що Єдиним критерієм оцінки пропозицій є «ціна» (питома вага цінового критерію – 100%). У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів. Крім цього, нагадуємо, що відповідно до ст.164-14 КУпАП встановлена адміністративна відповідальність за безпідставне відхилення тендерної пропозиції Учасника.


Директор ТОВ «АВЛЕН» Павленко О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2020 14:01
Повернення на перекваліфікацію
Номер вимоги: UA-2020-12-02-005353-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВЛЕН", Код ЄДРПОУ:37875055
Дата подання: 24 грудня 2020 13:31
Оскарження вибору переможця
Голові тендерного комітету
ВІДДІЛУ ОСВІТИ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ


За закупівлею: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)" код ДК 021:20|5 45450000-6-Iншi завершальні роботи», номер UA-2020-12-02-005353-b згідно з протоколом №39 від 19.12.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ".
Вважаємо, що дане рішення було прийнято тендерним комітетом з порушенням діючого законодавства України, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" не відповідаємо вимогам тендерної документації, а тому наявні підставі згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ", які Замовник проігнорував при прийнятті даного рішення.


1. Згідно Проекту договору, що наведений у тендерній документації пунктом 14.1. визначено, що Відносини Сторін, пов'язані із забезпеченням гарантійних строків якості робіт експлуатації об'єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), регулюються положеннями Загальних умов. Пункт 6.1 проекту договору визначає, що забезпечення робіт проектною документацією здійснюється із урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005р. Відповідно до абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ №668 від 01.08.2005р. визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить
десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший
гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом
(далі - гарантійний строк експлуатації).
Тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 10 (десять років).
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" у складі пропозиції надає цінову пропозиції, згідно якої встановлює, що гарантійний строк складає всього 3 (три роки), що є суттєвим порушенням загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, а також порушенням вимог тендерної документації. У зв’язку в вище наведеним, Замовник може в результаті отримати роботи неналежної якості.

Відповідно до пункту 5.3.2. Документації Замовник вимагає надати завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Відповідно до пункту 5.3.3. Замовник вимагає надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" у складі пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору надає акти виконаних робіт НЕ НА ВСЮ СУМУ договору, що є порушенням вимоги тендерної документації. Крім цього ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" не надало оригінали листів-відгуків із зазначенням саме того, що було здійснене введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
Таким чином, ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ взагалі не підтвердило кваліфікаційну вимогу Замовника про наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору.

3. Відповідно до пункту 5.5.5 Документації Замовником встановлена вимога надати довідку у довільній формі про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У такому випадку Учасник має надати офіційний документ, що підтверджує розстрочення і відстрочення заборгованості.
На порушення даної вимоги, ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" надало НЕДОСТОВІРНУ довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до інформації з ДФС на момент розкриття пропозиції, у ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" наявна заборгованості із сплати податків і зборів. Згідно даних офіційного ДПСУ tax.gov.ua ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" податковий номер 31563714 має податковий борг (Додаток 1). Таким чином, можна стверджувати, що ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Крім цього, Учасник НЕ НАДАВ офіційний документ, що підтверджує розстрочення і відстрочення заборгованості.
Підсумовуючи вище наведене можна запевнити, що пропозиція Переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" оформлена з порушенням вимог та не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям згідно ст.. 16, ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам Тендерної документації
Вважаємо, що Замовник про оцінці пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" порушив наступні принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ч.1.ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Крім цього, з огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються ознаки порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), за що встановлена відповідальність згідно статті 164-14 КУпАП, що в свою чергу є порушенням статті 19 Конституції України (Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України).
Враховуючи очевидні невідповідності пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" вимагаємо скасувати рішення щодо визначення Переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" В.С. - та керуючись п.1 ч.1 ст. 31 та п.1 ч.1 ст.5, ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” відхилити його пропозицію.
У випадку незадоволення даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» буде звертатись до органу оскарження , а також до правоохоронних органів та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства з метою перевірки Замовника на факт зловживання службовим становищем, а також порушення норм чинного законодавства України під час здійснення публічних закупівель.


Директор ТОВ «АВЛЕН» Павленко О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2020 13:57
Щодо оскарження визначення переможця

Документи подані скаржником

23 грудня 2020 14:26
вимога_д.pdf

Документи

28 грудня 2020 14:01
протокол 41 від 28.12.2020.PDF

Документи подані скаржником

24 грудня 2020 13:31
Вимога2 добропілля.pdf
24 грудня 2020 13:31
20201224_132653.jpg

Документи

28 грудня 2020 13:57
протокол 40 від 28.12.2020.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-02-005353-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВЛЕН", Код ЄДРПОУ:37875055
Дата подання: 29 грудня 2020 14:50
оскарження переможця
СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-02-005353-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЛЕН» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Очікувана вартість закупівлі - 7 595 613,6 грн з ПДВ. Тендерні пропозиції на участь в процедурі закупівлі було подано 3 наступними учасниками: ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" - 5 700 000 грн з ПДВ ТОВ "АВЛЕН" - 6 585 720 грн з ПДВ ТОВ "Моноліт-Центр" - 6 585 727 грн з ПДВ ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" - 7 498 043,35 грн з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" - 7 593 242,4 грн з ПДВ 18 грудня 2020 року по даній закупівлі відбувся аукціон. Відповідно до тендерної документації «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) . За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "АВЛЕН" (протокол засідання тендерного комітету № 37 від 19 грудня 2020 року). Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЛЕН» не погоджується щодо зазначених підстав відхилення і реалізує своє право на оскарження рішення Замовника у встановлені законом строки, а саме: - З першої підстави відхилення: У п .3. розділу 3 Тендерної документації встановлена вимога надати свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво платника єдиного податку, витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). З огляду на те, що Замовник може перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку, зазначена підстава для відхилення з приводу ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ є надуманою і невиправданою. На виконання даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» у складі пропозиції надало свідоцтво платника ПДВ, яким повністю підтвердило статус платника податку на додану вартість. Крім цього у складі пропозиції ТОВ «АВЛЕН» надало Гарантійний лист від 03.12.2020 року №7, в якому ТОВ «АВЛЕН» повідомляє про ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ. Крім цього додатково наголошуємо, що відповідно до частини 4 статі 22 Закону України «Про публічні» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на те, що Замовник міг перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку, зазначена підстава для відхилення з приводу ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ є надуманою, невиправданою та незаконною - З другої підстави відхилення: У тендерній документації встановлена вимога , що «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції», а також надати копію фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. На виконання даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» надало фінансову звітність за попередні чотири роки (форма №2-м). ТОВ «АВЛЕН» не надало фінансову звітність за 9 місяці 2020 року у зв’язку з тим, що є суб’єктом малого підприємництва, а тому подає лише РІЧНУ звітність до відповідних контролюючих органів (кінцевим строком подання тендерної пропозиції є 18.12.2020 р., а значить 2020 рік ще не минув для складання фінансової звітності за 2020 рік), що підтверджується гарантійним листом №7 від 03.12.2020. З приводу того, що середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції , повідомляємо, що відповідно до наданої фінансової звітності середнє арифметичне значення річних оборотів ТОВ «АВЛЕН» складає – 10391558,37 грн. з ПДВ 20%. А тому Замовником було допущені помилки про розрахунку середнього арифметичного значення річних оборотів ТОВ «АВЛЕН». Крім цього, відповідно до статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 16 статі 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тобто, якщо на думку Замовника, у надання фінансової звітності ТОВ «АВЛЕН» була допущена помилка, то Замовник зобов’язаний був надати право (проте не надав) ТОВ «АВЛЕН» виправити дану помилку протягом 24 годин. У зв’язку з порушенням порядку розгляду тендерних пропозицій, пропозиція ТОВ «АВЛЕН» була відхилена. - З третьої підстави відхилення: У тендерній документації встановлена вимога, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіону України). Звертаємо увагу, що тендерною документацією конкретно не визначено, що кошторисну документацію має підписувати особа, яка має кваліфікаційний сертифікат чи будь-яка інша особа. А тому зазначена підстава для відхилення є абсурдною та надумано. Крім цього, Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису. На всю пропозицію ТОВ «АВЛЕН» накладено КЕП, що додатково підтверджує автентичність всіх документів, що надані ТОВ «АВЛЕН» у складі тендерної пропозиції. З огляду на вище зазначене, можна зробити висновок, що пропозиція ТОВ «АВЛЕН» відповідає всім вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" і визнати переможцем даної закупівлі ТОВ «АВЛЕН», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною . Додатково зазначаємо, що Єдиним критерієм оцінки пропозицій є «ціна» (питома вага цінового критерію – 100%).. Крім цього, нагадуємо, що відповідно до ст.164-14 КУпАП встановлена адміністративна відповідальність за безпідставне відхилення тендерної пропозиції Учасника Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих ТОВ «АВЛЕН» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, які МОЖЛИВО були виявлені Замовником, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: - Стаття 31 Закону України “Про публічні закупівлі», на підставі якої була відхилена пропозиція ТОВ «АВЛЕН» - Стаття 164-14 КУпАП, зокрема відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку виконання будівельних робіт. Додатково зазначаємо, що згідно з протоколом №39 від 19.12.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ". Вважаємо, що дане рішення було прийнято тендерним комітетом з порушенням діючого законодавства України, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" не відповідаємо вимогам тендерної документації, а тому наявні підставі згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ", які Замовник проігнорував при прийнятті даного рішення. Згідно Проекту договору, що наведений у тендерній документації пунктом 14.1. визначено, що Відносини Сторін, пов'язані із забезпеченням гарантійних строків якості робіт експлуатації об'єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), регулюються положеннями Загальних умов. Пункт 6.1 проекту договору визначає, що забезпечення робіт проектною документацією здійснюється із урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005р. Відповідно до абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ №668 від 01.08.2005р. визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 10 (десять років). ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" у складі пропозиції надає цінову пропозиції, згідно якої встановлює, що гарантійний строк складає всього 3 (три роки), що є суттєвим порушенням загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, а також порушенням вимог тендерної документації. У зв’язку в вище наведеним, Замовник може в результаті отримати роботи неналежної якості. Відповідно до пункту 5.3.2. Документації Замовник вимагає надати завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Відповідно до пункту 5.3.3. Замовник вимагає надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" у складі пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору надає акти виконаних робіт НЕ НА ВСЮ СУМУ договору, що є порушенням вимоги тендерної документації. Крім цього ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" не надало оригінали листів-відгуків із зазначенням саме того, що було здійснене введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Таким чином, ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ взагалі не підтвердило кваліфікаційну вимогу Замовника про наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до пункту 5.5.5 Документації Замовником встановлена вимога надати довідку у довільній формі про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У такому випадку Учасник має надати офіційний документ, що підтверджує розстрочення і відстрочення заборгованості. На порушення даної вимоги, ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" надало НЕДОСТОВІРНУ довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до інформації з ДФС на момент розкриття пропозиції, у ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" наявна заборгованості із сплати податків і зборів. Згідно даних офіційного ДПСУ tax.gov.ua ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" податковий номер 31563714 має податковий борг (Додаток 1). Таким чином, можна стверджувати, що ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Крім цього, Учасник НЕ НАДАВ офіційний документ, що підтверджує розстрочення і відстрочення заборгованості. Підсумовуючи вище наведене можна запевнити, що пропозиція Переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" оформлена з порушенням вимог та не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям згідно ст.. 16, ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам Тендерної документації Вважаємо, що Замовник про оцінці пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" порушив наступні принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ч.1.ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Крім цього, з огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються ознаки порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), за що встановлена відповідальність згідно статті 164-14 КУпАП, що в свою чергу є порушенням статті 19 К
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 грудня 2020 17:14
рішення від 30.12.2020 № 24106 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 17:14
рішення від 14.01.2021 № 512 .pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скаргу задоволено, учасники повернуті на перекваліфікацію, визначений переможець згідно рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2021 10:21

Документи подані скаржником

29 грудня 2020 14:42
20201224_132653.jpg

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" 6 967 139,00
UAH з ПДВ
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЛЕН" 6 810 584,12
UAH з ПДВ
6 585 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Моноліт-Центр" 6 885 727,00
UAH з ПДВ
6 585 727,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 7 498 043,35
UAH з ПДВ
7 498 043,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" 7 593 242,40
UAH з ПДВ
7 593 242,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 17:59
Катрич_реквизиты(1).docx

Публічні документи

27 січня 2021 16:41
Електронний підпис
27 січня 2021 16:39
авлен_доброполье.pdf
21 січня 2021 14:09
Електронний підпис
21 січня 2021 14:04
смета скан.pdf
20 січня 2021 12:16
Електронний підпис
20 січня 2021 12:15
Стаття17 Переможець.pdf
16 грудня 2020 15:33
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:32
уставные_баланс.pdf
16 грудня 2020 15:32
Протокол Н1.7Z
16 грудня 2020 15:32
ПВР.pdf
16 грудня 2020 15:32
Наказ Фролова Ю.1.7Z
16 грудня 2020 15:32
ЛК 12-15.pdf
16 грудня 2020 15:32
ЛК 7-11.pdf
16 грудня 2020 15:32
ЛК 3-6.pdf
16 грудня 2020 15:32
ЛК 1-2.pdf
16 грудня 2020 15:32
лист-дов-д.pdf
16 грудня 2020 15:32
Лист для клієнті1.7z
16 грудня 2020 15:32
купянск.pdf
16 грудня 2020 15:32
красноград.pdf
16 грудня 2020 15:32
інше.pdf
16 грудня 2020 15:32
интербуд16год.pdf
16 грудня 2020 15:32
дц, поясн.записка, сср.pdf
16 грудня 2020 15:32
дснс_17.pdf
16 грудня 2020 15:32
дод4-8_д.pdf
16 грудня 2020 15:32
дод1-4_д.pdf
16 грудня 2020 15:32
Гарантія 12086-20.pdf
16 грудня 2020 15:32
Гарантія 12086-20.7z
16 грудня 2020 15:32
Витяг із Статут1.7z
16 грудня 2020 15:32
Банківська ліцензі1.7z
16 грудня 2020 15:32
oledata.mso

Публічні документи

17 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:05
ЦНАП додаткові угоди.pdf
17 грудня 2020 16:05
ЦНАП відгук.pdf
17 грудня 2020 16:05
Статту з кодом доступу.pdf
17 грудня 2020 16:05
Проект договору.pdf
17 грудня 2020 16:05
План фінансування.pdf
17 грудня 2020 16:05
Пакт.pdf
17 грудня 2020 16:05
Наявність працівників.pdf
17 грудня 2020 16:05
Договріна ціна.pdf
17 грудня 2020 16:05
Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2020 16:05
G8754.20.7z
17 грудня 2020 16:05
1109_1.imd

Публічні документи

29 грудня 2020 14:23
Електронний підпис
16 грудня 2020 18:51
Електронний підпис
16 грудня 2020 18:46
Рейтинг.pdf.p7s
16 грудня 2020 18:46
Рейтинг.pdf (1).p7s
16 грудня 2020 18:46
Рейтинг.pdf
16 грудня 2020 18:46
Довiренiсть_Рижий.pdf.p7s
16 грудня 2020 18:46
Довiренiсть_Рижий.pdf (1).p7s
16 грудня 2020 18:46
Довiренiсть_Рижий.pdf
16 грудня 2020 18:46
Лiцензiя.pdf.p7s
16 грудня 2020 18:46
Лiцензiя.pdf (1).p7s
16 грудня 2020 18:46
Лiцензiя.pdf
16 грудня 2020 18:46
Гарантия_8989.pdf.p7s
16 грудня 2020 18:46
Гарантия_8989.pdf (1).p7s
16 грудня 2020 18:46
Гарантия_8989.pdf
16 грудня 2020 18:46
11_Iнші_документи.pdf
16 грудня 2020 18:46
330.imd
16 грудня 2020 18:46
7_Koшторис_Ч2.pdf
16 грудня 2020 18:46
7_Koшторис_Ч1.pdf
16 грудня 2020 18:46
3_Свідоцтво_витяг_ПДВ.pdf
16 грудня 2020 18:46
2_Cтатут.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 18:05
гарантійні.rar
16 грудня 2020 18:05
Кваліфікаційні1.rar
16 грудня 2020 18:05
Кошториси.rar
16 грудня 2020 18:05
Досвід, фінанси.zip
16 грудня 2020 18:05
Реєстраційні.zip
16 грудня 2020 18:05
Пропозиція1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"

ТОВ "АВЛЕН"

ТОВ "Моноліт-Центр"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"
#43369270
Рішення скасоване 5 700 000,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 14:02
ТОВ "АВЛЕН"
#37875055
Рішення скасоване 6 585 720,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 14:02
ТОВ "Моноліт-Центр"
#34722653
Рішення скасоване 6 585 727,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 14:02
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Рішення скасоване 7 498 043,35
UAH з ПДВ
19 січня 2021 14:02
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"
#43369270
Відхилено 5 700 000,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 14:12
ТОВ "АВЛЕН"
#37875055
Переможець 6 585 720,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 14:14

Документи

18 грудня 2020 14:20
Електронний підпис

Документи

19 грудня 2020 14:13
Електронний підпис

Документи

19 грудня 2020 14:16
Електронний підпис

Документи

19 січня 2021 14:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЛЕН"
#37875055
6 585 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 13:33
дод.угода 3 від 28.09.21.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 13:32
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 11:05
дод.угода 2 від 13.09.2021.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 15:14
Рішення про зміну засновника.pdf зміни до договору
27 липня 2021 15:13
дод.угода 1 від 26.07.21 (роботи).pdf зміни до договору
27 липня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
30 січня 2021 10:23
Додатки 1-5 до договору 1 від 30.01.2021.PDF укладений
30 січня 2021 10:17
договір 1 від 30.01.2021.PDF укладений
30 січня 2021 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кінцевого бенефіцара проєкту
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пролонгація договору з розбивкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування 2021 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML