Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 71220000-6– Послуги з архітектурного проектування «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадії «Робоча документація» по об’єкту: «Будівництво житлового комплексу з об’єктами соціальної інфраструктури, в тому числі для учасників антитерористичної операції на сході України на просп. Відрадний, 42 у Солом`янському районі м. Києва»
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2020-12-02-005197-b 57cbb8065a9448a08d95219212830778
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віниченко Андрій Миколайович

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Віниченко Андрій Миколайович
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 13:06
Очікувана вартість: 11 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71220000-6: Послуги з архітектурного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код за ДК 021:2015 – 71220000-6– Послуги з архітектурного проектування «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадії «Робоча документація» по об’єкту: «Будівництво житлового комплексу з об’єктами соціальної інфраструктури, в тому числі для учасників антитерористичної операції на сході України на просп. Відрадний, 42 у Солом`янському районі м. Києва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м, Київ, вул. Володимирська 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Власний бюджет Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 12:34
ТД Проект Вiдрадний.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗЗБК №1" 6 538 350,00
UAH з ПДВ
6 538 350,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ" 8 999 100,00
UAH з ПДВ
8 899 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 14:28
Електронний підпис
28 грудня 2020 14:24
Документи переможця.pdf
22 грудня 2020 15:01
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:15
Забезпечення договору.pdf
17 грудня 2020 16:15
Банківська гарантія.rar
17 грудня 2020 16:15
Банківські довідки.pdf
17 грудня 2020 16:15
Довідки_ листи.pdf
17 грудня 2020 16:15
Проект договору.pdf
17 грудня 2020 16:15
Субпідрядники.pdf
17 грудня 2020 16:15
відгук.PDF
17 грудня 2020 16:15
Досвід.pdf
17 грудня 2020 16:15
Кадри.pdf
17 грудня 2020 16:15
Повноваження.pdf
17 грудня 2020 16:15
Відомості_ ліцензія.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 16:07
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:07
Відгук Долобецький.PDF
17 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
17 грудня 2020 12:35
Електронний підпис
16 грудня 2020 12:28
17. Лист конфіденційна.PDF
16 грудня 2020 12:18
Завірені сертифікати.PDF
16 грудня 2020 12:18
Тендерне забезпечення.zip
16 грудня 2020 12:18
2. Цінова пропозиція.PDF
16 грудня 2020 12:17
11. Довідка стаття 17.PDF
16 грудня 2020 12:17
6. Лист-згода.PDF
16 грудня 2020 12:17
статут МАКРОПРОЕКТ.pdf
16 грудня 2020 12:17
10. Довідка аналогічний.PDF
16 грудня 2020 12:17
3. Довідка санкції.PDF
16 грудня 2020 12:17
7. Лист-підтвердження.PDF
16 грудня 2020 12:17
Відгук Романенко.PDF
16 грудня 2020 12:17
Паспорт+код Глітін О.Б..PDF
16 грудня 2020 12:17
Кошторис.PDF
16 грудня 2020 12:16
20. Лист-згода.PDF
16 грудня 2020 12:16
5. Довідка печать.PDF
16 грудня 2020 12:15
8. Довідка МТБ.PDF
16 грудня 2020 12:15
23. Довідка банкрутство.PDF
16 грудня 2020 12:14
9. Довідка працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗЗБК №1"

Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗЗБК №1"
#38979107
Переможець 6 538 350,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 14:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 13:35

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно інформації та/або документів: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до п.5.1.1. ч. ІІІ тендерної документації необхідно надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (архітекторів, інженерів-проектувальників та інших), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням, з обов’язковим зазначенням у довідці фахівця - архітектора у частині архітектурне об’ємне проектування із зазначенням номеру та дати видачі кваліфікаційного сертифікату та його завіреної печаткою копії.Довідка має бути складена із зазначенням: 1) посади; 2) ПІБ працівника; 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку від 14.12.2020 року б/н, згідно якої Баров Микола Дмитрович та Іванов Олександр Володимирович працюють на постійній основі, проте згідно наказу від 10.07.2017 року № 159-К та 02.04.2014 року № 30-К, наданого в складі тендерної пропозиції,дані особи працюють за сумісництвом. На усунення даної невідповідності надати замовнику уточнені документи. Звертаємо увагу,що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗЗБК №1"
#38979107
6 538 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2023 15:02
ДУ 7-1-21 Відрадний.pdf зміни до договору
12 грудня 2023 15:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:13
дод угода Відрадний.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 11:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:35
Ду1.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 18:46
договір укладений
12 січня 2021 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування
Номер договору про закупівлю: 7/1-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування робіт, керуючись частиною 4 пункту 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони домовились про продовження термінів виконання робіт до грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 7/1-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 7/1-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML