Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція площі Двірцевої». Коригування. Додаткові роботи (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
72 486 605,00 UAH
UA-2020-12-02-005173-c a1d5826639634327a7d331925652412c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2018 році тендерним комітетом ЛКП «Львівавтодор», відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2018-08-14-001170-с, були проведені відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту Реконструкція площі Двірцевої (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
За результатами даних торгів, з учасником переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (код ЄДРПОУ 32851616) був укладений договір № 17/10/18-1 на загальну суму 165 505 100,10 грн. (сто шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот п’ять тисяч сто грн. 10 коп.) з ПДВ.
В ході виконання робіт вносилися зміни до договору, шляхом підписання додаткових угод, проте загальна вартість робіт при цьому не змінювалася. Тому на сьогоднішній день, загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за договором, становить 165 505 100,10 грн. (з ПДВ).
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва проектною організацією ЛКП «Інститут просторового розвитку», інженером з технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор» і підрядником Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення реконструкції об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція площі Двірцевої». Коригування», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом № 769.6272.20/7063 від 30.11.2020. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 72 486 605, 00 грн. (сімдесят два мільйони чотириста вісімдесят шість тисяч шістсот п’ять грн. 00 коп.) з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу. Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ».
Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи вищезазначене, в тендерного комітету ЛКП «Львівавтодор» існують законні підстави щодо проведення закупівлі по об’єкту «Реконструкція площі Двірцевої». Коригування. Додаткові роботи» за переговорною процедурою закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 15:19
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул.Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція площі Двірцевої». Коригування. Додаткові роботи (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника у зв’язку з затримкою оплати не застосовуються Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

02 грудня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 72 486 605,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 15:19

Документи

02 грудня 2020 15:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 15:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
72 486 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2020 15:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2023 12:29
ДУ № 7 від 13.04.2023.pdf укладений
14 квітня 2023 12:28
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2023 12:23
ДУ №6 від 24.03.23.pdf зміни до договору
24 березня 2023 12:22
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2022 10:30
ДУ № 5 від 30.12.2022.pdf зміни до договору
31 грудня 2022 10:28
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 12:51
№ 4 від 29.07.22.pdf зміни до договору
02 серпня 2022 12:48
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 17:05
Додатковий договір №2 Реконострукція площі Двірцевої .Коригування.Додаткові роботи.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:44
Договір Двірцева коригування. Додаткові роботи (1).pdf укладений
18 грудня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 18/12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 18/12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18/12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 13 квітня 2023
Сума оплати за договором: 55 082 175,20
UAH (в тому числі ПДВ 9 180 362,53 UAH)
Причини розірвання договору: Враховуючи те, що Підрядником у повному обсязі виконано будівельні роботи на об'єкті, а Замовником оплачено вартість цих робіт у повному обсязі, Сторони за взаємною згодою вирішили розірвати Договір підряду.