Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Очікувана вартість
175 500,00 UAH
UA-2020-12-02-005117-c 9c89f4a05d294b55b0d8976e0f83d7db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612247968 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://inter4.zp.ua
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612247968
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 13:11
Очікувана вартість: 175 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 878,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1755 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника документів, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою. Також допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника договорів, заключених з іншими суб’єктами господарювання або фізичними особами на російській мові
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13500 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:52
Додаток 8.docx
02 грудня 2020 14:52
Додаток 7.docx
02 грудня 2020 14:52
Додаток 6.docx
02 грудня 2020 14:52
Додаток 5.docx
02 грудня 2020 14:52
Додаток_4_Проект_договору.doc
02 грудня 2020 14:52
Додаток 3.docx
02 грудня 2020 14:52
Додаток 2 ст.17.docx
02 грудня 2020 14:52
Додаток_1_ст._16-.docx
02 грудня 2020 14:52
ТД до картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 10 грудня 2020 00:12
Дата відповіді: 11 грудня 2020 12:16
враховуючи те що картоплю ви будете покупити протяго 2021 року вимогащодо наданн - протокол випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками, не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (оргінал або копію завірену відповідно до умов тендерної документації) є дискримінаційною. Так як партії на яку вам нададуть сертифікат вже небуде. Це завідомо дискримінація яка ні нащо не вплине під час поставки картоплі.Просимо покищо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний користувач!Відповідно до пп.2 п.48 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом МРЕТСУ від 30.10.20 № 2208 Замовнику рекомендовано посилатись в тендерній документації на сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або в інший спосіб, визначений законодавством. Враховуючи вищезазначену норму Замовник вказав обов’язкове надання в тендерній документації протоколу випробувань (експертного висновоку), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками, не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (оргінал або копію завірену відповідно до умов тендерної документації), який підтвердить, що учасник має можливість постачання якісного товару до закладу освіти і не вбачає в цьому дискримінації, тому що даний документ може отримати кожний постачальник.З точки зору Замовника не має підстав для внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович" 132 300,00
UAH з ПДВ
132 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жулінська Олена Василівна 136 350,00
UAH з ПДВ
136 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД" 153 900,00
UAH з ПДВ
153 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧУК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" 171 990,00
UAH з ПДВ
171 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 14:58
Електронний підпис
21 грудня 2020 14:57
32.Відаткові накладні.pdf
21 грудня 2020 14:57
31.Витяг єдиний податок.pdf
21 грудня 2020 14:57
30.Виписка.pdf
21 грудня 2020 14:57
29.Документи ДСТУ ISO.pdf
21 грудня 2020 14:57
28.Довідка Банк.pdf
21 грудня 2020 14:57
24.Відгук картопля.PDF
21 грудня 2020 14:57
23.Договір Преслав.pdf
21 грудня 2020 14:57
21.Договір.pdf
21 грудня 2020 14:57
19.Довідка.pdf
21 грудня 2020 14:57
11.Лист - згода.pdf
21 грудня 2020 14:57
10.Лист - згода.pdf
21 грудня 2020 14:57
9.Довідка.pdf
21 грудня 2020 14:57
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 січня 2021 17:26
Електронний підпис
06 січня 2021 17:25
Документи переможця
28 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
28 грудня 2020 10:55
Додаткова угода
18 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
18 грудня 2020 15:33
Довідка банк.pdf
18 грудня 2020 15:33
сертифікати ISO.pdf
18 грудня 2020 15:33
лист-згода з проектом.pdf
18 грудня 2020 15:33
Додаток 6 Анкета.pdf
18 грудня 2020 15:33
Додаток 5.pdf
18 грудня 2020 15:33
Додаток 4.pdf
18 грудня 2020 15:33
Додаток 3.pdf
18 грудня 2020 15:33
ст.17.pdf
18 грудня 2020 15:33
Досвід.pdf
18 грудня 2020 15:33
Довідка працівники.pdf
18 грудня 2020 15:33
Довідка транспорт.pdf
18 грудня 2020 15:33
Довідка скл. прим..pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:36
Протокол Н1.7Z
18 грудня 2020 14:36
Наказ Фролова Ю.1.7Z
18 грудня 2020 14:36
Лист для клієнті1.7z
18 грудня 2020 14:36
Гарантія 12101-20.7z
18 грудня 2020 14:36
Витяг із Статут1.7z
18 грудня 2020 14:36
Банківська ліцензі1.7z
18 грудня 2020 14:36
oledata.mso
18 грудня 2020 14:36
44. Виписка з ЄДР.PDF
18 грудня 2020 14:36
41. Тендерна пропозиція.PDF
18 грудня 2020 14:36
39. Довідка з банку.pdf
18 грудня 2020 14:36
36. Статут.pdf
18 грудня 2020 14:36
35. Анкета учасника.PDF
18 грудня 2020 14:36
32. Ід. код директора.PDF
18 грудня 2020 14:36
30. Паспорт директора.PDF
18 грудня 2020 14:36
23. Технічне завдання.PDF

Публічні документи

17 грудня 2020 15:40
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Бован Олександр Іванович"

ФОП Жулінська Олена Василівна

ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД"

ФОП "ШЕВЧУК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
Відхилено 132 300,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 14:49
ФОП Жулінська Олена Василівна
#2588814009
Переможець 136 350,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 12:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 09:34

Документи

23 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
23 грудня 2020 14:41
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в складі пропозиції надано договір на поставку картоплі № 6 від 14.01.19 з КЗВО «ХННРА»ЗОР, строк виконання якого 31.03.19, а дата останньої поставки 01.04.2019, що означає ненадання додаткової угоди на продовження строку дії договору; 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вказані вимоги зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати додаткову угоду до договору № 6 від 14.01.19. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Уповноважена особа Ю.Ю. Третяк

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Жулінська Олена Василівна
#2588814009
136 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:25
звіт укладений
12 січня 2022 14:24
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 14:35
1 (19).pdf зміни до договору
19 травня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:03
договір укладений
13 січня 2021 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились підвищити ціни на товар, тому що відбулось коливання цін на ринку, що підтверджено спрравкою с ЗТПП.Ціна підвищилась до 11.00 грн. Сума договору складає 136340,00 грн. Кількість: 13000 кг
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 136 340,00
UAH