Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання трамвайних вагонів
Очікувана вартість
998 000,00 UAH
UA-2020-12-02-005106-c 4fe521828e3b418883cb3e16749efa80
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Король Сергій Іванович

kpvtk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія»
Код ЄДРПОУ: 03327925
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шоссе, 29
Контактна особа: Король Сергій Іванович
kpvtk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 11:50
Очікувана вартість: 998 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Послуги з прибирання трамвайних вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 штуки
Послуги з прибирання трамвайних вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницкое шоссе, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 14:51
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 07 грудня 2020 16:02
Прохання вказати періодичність надання послуг. Що означає 4200 умовних вагонів за місяць? Це 4200 раз потрібно надати послуги з прибирання по 1го вагону.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-005106-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУЗИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2801513507
Дата подання: 23 грудня 2020 11:30
Щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику! Наше підприємство виконувало роботи з професійного миття рухомих складів, автоцистерн та великогабаритних об"єктів. Договір не був наданий оскільки підприємство на якому ми виконували дані роботи небажало публічності. Ваша підства для відмови та дискваліфікації є необгрунтованою! Ми вважаємо що наша тендерна документація відповідає всім вашим вимогам. Нами були надані документи на сертифіковані миючі та дезінфікуючі препарати, які використовуються для професійного миття та дезінфекції, на професійне обладнання яке буде використовуватись для цих робіт. Всі наші працівники мають відповідну кваліфікацію щодо дезінфекції та миття, що підтверджено посвідченнями. Наше підприємство має сертифікати ІSO, що говорить про те, що ми маємо відповідний рівень кваліфікації за міжнародними стандартами.
А наступний Участник-підприємство, яке проводило у вас дані послуги на основі попереднього тендеру, у складі своєї документації надало документи на миючі засіби для прання, що не відповідає даному класу робіт та не є професійними засобами для використання для даного виду робіт. Вони мають пральним порошком мити вагони? Якими дезінфікуючими засобами вони будуть проводити дезінфекцію? Теж пральним порошком?! Документацію по дезінфекції взагалі не надано у складі тендерної пропозиції. У складі їхньої документації не надано МТЗ. Не вказанє ніяке обладнання яке буде використовуватись для миття та дезінфекції. А де довідка про їхній досвід виконання аналогічних робіт? Минулорічний договір з вами?! Це весь їх досвід?
Ми також хочемо звернути вашу увагу на те, що ні попередні ні наступні учасники даного тендеру не мають професійного досвіду та кваліфікації у виконанні робіт по дезінфекції, що в даний час і з огляду на умови тендеру згідно законодавства є необхідними для зупинення розповсюдження одного з найнебезпечніших вірусів COVID-19!
Шановний замовнику, ми розуміємо ваші переживання з приводу сумнівів у нашій компетенції та бажання продовжити співпрацю з підприємством що виконувало у вас дані роботи, але ми маємо професійний підхід до роботи! Отже, вище вказані факти дають нам право звернутися в контролюючі органи та Антимонопольний комітет щодо необгрунтованої дискваліфікації нас як Учасника! До нашої вимоги додаємо договір про виконання аналогічних робіт, але з прихованою інформацією замовника так як від проти висвітлення своєї інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2020 12:38
Правові та організаційні засади проведення спрощеної закупівлі регулюються ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон).
У відповідності до ч.4 ст. 14 замовником було встановлено вимоги, щодо наявності досвіду виконання аналогічних послуг на об'єктах громадського транспорту.
У разі невідповідності пропозиції учасника встановленим вимогам, його пропозиція підлягає безумовному відхиленню (ч.13 ст.14 Закону).
Положеннями ч.9. ст.14 Закону встановлено порядок подання пропозиції учасникам шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Таким чином, існуючим порядком не передбачено подання документів пропозиції після проведення аукціону, в тому числі із матеріалами Вимоги (скарги).
Разом з тим звертаємо увагу, що наданий Вами договір на миття пожежних резервуарів не може вважатися підтвердженням досвіду прибирання об'єктів громадського транспорту з огляду на специфічність його предмету.
В решті наведене Учасником в якості обґрунтування, Уповноваженою особою залишається без реагування оскільки містить виключні суб'єктивні оціночні судження Учасника про події які мали місце у минулому, та не мають жодного стосунку стосовно порядку проведення оцінки та розгляду його пропозиції на предмет відповідності вимогам визначеним в оголошені при проведенні спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-02-005106-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУЗИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2801513507
Дата подання: 23 грудня 2020 15:47
щодо відповіді на нашу вимогу
Шановний Замовник! Ви вважаєте що наступний Учасник має відповідну до ваших умов тендерну пропозицію? Навіть якщо в нього наявний досвід миття вагонів громадського транспорту то в нього відсітнє матеріально-технічне забезпечення, засоби для миття та дезінфекції, а також відсутній досвід проведення дезінфікуючих робіт. Отже згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а це відсутність документального підтвердження матеріально-технічного забезпечення; відсутність документів на засоби для професійного миття (надані учасником документи належать до засобів для прання), а також документів на засоби для дезінфекції; відсутність документально підтвердженого досвіду проведення дезінфекції. В нашій тендерній пропозиції було надано лист-пояснення щодо виконання аналогічних договорів.Отже ми вважаємо, що нашу пропозицію було відхилено упереджено тому ми змушені звернутися з відповідними заявами до правоохоронних органів, Міністерства транспорту України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 12:11
У зверненні не сформульовано вимоги до Замовника, а лишень викладено суб'єктивні оціночні судження Учасника. За таких обставин розгляд Вимоги по суті неможливий, а тому Вимога підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

23 грудня 2020 11:30
Договір миття2.pdf
23 грудня 2020 11:30
Договір миття.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЗИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА" 980 000,00
UAH з ПДВ
858 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІН" 997 710,00
UAH з ПДВ
860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 18:11
MV_Sanifekt_2019.pdf
10 грудня 2020 17:57
лист-пояснення.pdf
10 грудня 2020 17:57
договір (2).pdf
10 грудня 2020 17:57
пропозиція (3).pdf
10 грудня 2020 17:57
тех завдання.pdf
10 грудня 2020 17:57
СЕС Керхер.pdf
10 грудня 2020 17:57
СЕС Керхер пилосос.pdf
10 грудня 2020 17:57
СЕС Керхер для чистки.pdf
10 грудня 2020 17:57
СЕС Виндез ЧАС-С.pdf
10 грудня 2020 17:57
MV_Sanikon_2019.pdf
10 грудня 2020 17:57
Vysnovok_Sanicon_2016.pdf
10 грудня 2020 17:57
Vysnovok_Sanifect_Interdez_2016.pdf
10 грудня 2020 17:57
Віндез Час-с методичка.pdf
10 грудня 2020 17:57
віндез час.pdf
10 грудня 2020 17:57
санікон серт.pdf
10 грудня 2020 17:57
саніфект серт.pdf
10 грудня 2020 17:57
установчі документи.pdf
10 грудня 2020 17:57
Сертифікати ISO.pdf
10 грудня 2020 17:57
санкції.pdf
10 грудня 2020 17:57
працівники.pdf
10 грудня 2020 17:57
право підпису.pdf
10 грудня 2020 17:57
МТБ.pdf
10 грудня 2020 17:57
ліцензія.pdf
10 грудня 2020 17:57
загальні відомості.pdf
10 грудня 2020 17:57
досвід.pdf
10 грудня 2020 17:57
гарантійний лист.pdf
10 грудня 2020 17:57
Відгук ТульчинМясо.pdf
10 грудня 2020 17:57
cт17.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 13:38
Акти Дог-ра.pdf.p7s
09 грудня 2020 13:38
Сертиф.pdf.p7s
09 грудня 2020 13:38
Устан-чі.pdf.p7s
09 грудня 2020 13:38
Ком пропоз_.pdf.p7s
09 грудня 2020 13:37
Акти Дог-ра.pdf
09 грудня 2020 13:37
Сертиф.pdf
09 грудня 2020 13:37
Устан-чі.pdf
09 грудня 2020 13:37
Ком пропоз_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЗИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЗИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА"
#2801513507
Відхилено 858 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 20:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІН"
#30744186
Переможець 860 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 14:25

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІН"
#30744186
860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Енвін.pdf укладений
05 січня 2021 15:33