Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання трамвайних вагонів
Очікувана вартість
998 000,00 UAH
UA-2020-12-02-005106-c ● 4fe521828e3b418883cb3e16749efa80
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія» |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шоссе, 29 |
Контактна особа: |
Король Сергій Іванович kpvtk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 998 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Послуги з прибирання трамвайних вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 штуки
Послуги з прибирання трамвайних вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницкое шоссе, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2020 14:51 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 07 грудня 2020 16:02
Прохання вказати періодичність надання послуг. Що означає 4200 умовних вагонів за місяць? Це 4200 раз потрібно надати послуги з прибирання по 1го вагону.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-02-005106-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУЗИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2801513507
Дата подання: 23 грудня 2020 11:30
Щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику! Наше підприємство виконувало роботи з професійного миття рухомих складів, автоцистерн та великогабаритних об"єктів. Договір не був наданий оскільки підприємство на якому ми виконували дані роботи небажало публічності. Ваша підства для відмови та дискваліфікації є необгрунтованою! Ми вважаємо що наша тендерна документація відповідає всім вашим вимогам. Нами були надані документи на сертифіковані миючі та дезінфікуючі препарати, які використовуються для професійного миття та дезінфекції, на професійне обладнання яке буде використовуватись для цих робіт. Всі наші працівники мають відповідну кваліфікацію щодо дезінфекції та миття, що підтверджено посвідченнями. Наше підприємство має сертифікати ІSO, що говорить про те, що ми маємо відповідний рівень кваліфікації за міжнародними стандартами.
А наступний Участник-підприємство, яке проводило у вас дані послуги на основі попереднього тендеру, у складі своєї документації надало документи на миючі засіби для прання, що не відповідає даному класу робіт та не є професійними засобами для використання для даного виду робіт. Вони мають пральним порошком мити вагони? Якими дезінфікуючими засобами вони будуть проводити дезінфекцію? Теж пральним порошком?! Документацію по дезінфекції взагалі не надано у складі тендерної пропозиції. У складі їхньої документації не надано МТЗ. Не вказанє ніяке обладнання яке буде використовуватись для миття та дезінфекції. А де довідка про їхній досвід виконання аналогічних робіт? Минулорічний договір з вами?! Це весь їх досвід?
Ми також хочемо звернути вашу увагу на те, що ні попередні ні наступні учасники даного тендеру не мають професійного досвіду та кваліфікації у виконанні робіт по дезінфекції, що в даний час і з огляду на умови тендеру згідно законодавства є необхідними для зупинення розповсюдження одного з найнебезпечніших вірусів COVID-19!
Шановний замовнику, ми розуміємо ваші переживання з приводу сумнівів у нашій компетенції та бажання продовжити співпрацю з підприємством що виконувало у вас дані роботи, але ми маємо професійний підхід до роботи! Отже, вище вказані факти дають нам право звернутися в контролюючі органи та Антимонопольний комітет щодо необгрунтованої дискваліфікації нас як Учасника! До нашої вимоги додаємо договір про виконання аналогічних робіт, але з прихованою інформацією замовника так як від проти висвітлення своєї інформації.
Розгорнути
Згорнути
А наступний Участник-підприємство, яке проводило у вас дані послуги на основі попереднього тендеру, у складі своєї документації надало документи на миючі засіби для прання, що не відповідає даному класу робіт та не є професійними засобами для використання для даного виду робіт. Вони мають пральним порошком мити вагони? Якими дезінфікуючими засобами вони будуть проводити дезінфекцію? Теж пральним порошком?! Документацію по дезінфекції взагалі не надано у складі тендерної пропозиції. У складі їхньої документації не надано МТЗ. Не вказанє ніяке обладнання яке буде використовуватись для миття та дезінфекції. А де довідка про їхній досвід виконання аналогічних робіт? Минулорічний договір з вами?! Це весь їх досвід?
Ми також хочемо звернути вашу увагу на те, що ні попередні ні наступні учасники даного тендеру не мають професійного досвіду та кваліфікації у виконанні робіт по дезінфекції, що в даний час і з огляду на умови тендеру згідно законодавства є необхідними для зупинення розповсюдження одного з найнебезпечніших вірусів COVID-19!
Шановний замовнику, ми розуміємо ваші переживання з приводу сумнівів у нашій компетенції та бажання продовжити співпрацю з підприємством що виконувало у вас дані роботи, але ми маємо професійний підхід до роботи! Отже, вище вказані факти дають нам право звернутися в контролюючі органи та Антимонопольний комітет щодо необгрунтованої дискваліфікації нас як Учасника! До нашої вимоги додаємо договір про виконання аналогічних робіт, але з прихованою інформацією замовника так як від проти висвітлення своєї інформації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2020 12:38
Правові та організаційні засади проведення спрощеної закупівлі регулюються ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон).
У відповідності до ч.4 ст. 14 замовником було встановлено вимоги, щодо наявності досвіду виконання аналогічних послуг на об'єктах громадського транспорту.
У разі невідповідності пропозиції учасника встановленим вимогам, його пропозиція підлягає безумовному відхиленню (ч.13 ст.14 Закону).
Положеннями ч.9. ст.14 Закону встановлено порядок подання пропозиції учасникам шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Таким чином, існуючим порядком не передбачено подання документів пропозиції після проведення аукціону, в тому числі із матеріалами Вимоги (скарги).
Разом з тим звертаємо увагу, що наданий Вами договір на миття пожежних резервуарів не може вважатися підтвердженням досвіду прибирання об'єктів громадського транспорту з огляду на специфічність його предмету.
В решті наведене Учасником в якості обґрунтування, Уповноваженою особою залишається без реагування оскільки містить виключні суб'єктивні оціночні судження Учасника про події які мали місце у минулому, та не мають жодного стосунку стосовно порядку проведення оцінки та розгляду його пропозиції на предмет відповідності вимогам визначеним в оголошені при проведенні спрощеної закупівлі.
У відповідності до ч.4 ст. 14 замовником було встановлено вимоги, щодо наявності досвіду виконання аналогічних послуг на об'єктах громадського транспорту.
У разі невідповідності пропозиції учасника встановленим вимогам, його пропозиція підлягає безумовному відхиленню (ч.13 ст.14 Закону).
Положеннями ч.9. ст.14 Закону встановлено порядок подання пропозиції учасникам шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Таким чином, існуючим порядком не передбачено подання документів пропозиції після проведення аукціону, в тому числі із матеріалами Вимоги (скарги).
Разом з тим звертаємо увагу, що наданий Вами договір на миття пожежних резервуарів не може вважатися підтвердженням досвіду прибирання об'єктів громадського транспорту з огляду на специфічність його предмету.
В решті наведене Учасником в якості обґрунтування, Уповноваженою особою залишається без реагування оскільки містить виключні суб'єктивні оціночні судження Учасника про події які мали місце у минулому, та не мають жодного стосунку стосовно порядку проведення оцінки та розгляду його пропозиції на предмет відповідності вимогам визначеним в оголошені при проведенні спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-02-005106-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУЗИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2801513507
Дата подання: 23 грудня 2020 15:47
щодо відповіді на нашу вимогу
Шановний Замовник! Ви вважаєте що наступний Учасник має відповідну до ваших умов тендерну пропозицію? Навіть якщо в нього наявний досвід миття вагонів громадського транспорту то в нього відсітнє матеріально-технічне забезпечення, засоби для миття та дезінфекції, а також відсутній досвід проведення дезінфікуючих робіт. Отже згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а це відсутність документального підтвердження матеріально-технічного забезпечення; відсутність документів на засоби для професійного миття (надані учасником документи належать до засобів для прання), а також документів на засоби для дезінфекції; відсутність документально підтвердженого досвіду проведення дезінфекції. В нашій тендерній пропозиції було надано лист-пояснення щодо виконання аналогічних договорів.Отже ми вважаємо, що нашу пропозицію було відхилено упереджено тому ми змушені звернутися з відповідними заявами до правоохоронних органів, Міністерства транспорту України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 12:11
У зверненні не сформульовано вимоги до Замовника, а лишень викладено суб'єктивні оціночні судження Учасника. За таких обставин розгляд Вимоги по суті неможливий, а тому Вимога підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЗИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА" #2801513507 |
Відхилено |
858 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 20:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІН" #30744186 |
Переможець |
860 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Енвін.pdf | укладений |
05 січня 2021 15:33
|