Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15612100-2 - «Борошно пшеничне» - борошно пшеничне, в/г.
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-12-02-005023-b 36946d6db6c2406aa0c060bc726a957e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Окунєва

+380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16
Контактна особа: Ольга Окунєва
+380961617413
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 12:19
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограми
борошно пшеничне, в/г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявності бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 15:10
ТД-борошно-ЗМІНИ.docx
09 грудня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:24
Перелік змін-08.12.2020-борошно.docx
08 грудня 2020 16:24
ЗМІНИ до п.1.1. Додатку 1.docx
02 грудня 2020 12:24
ТД-борошно.docx
02 грудня 2020 12:24
Додаток 8 - проект договору.docx
09 грудня 2020 15:10
ТД-борошно-ЗМІНИ.docx
09 грудня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:24
Перелік змін-08.12.2020-борошно.docx
08 грудня 2020 16:24
ЗМІНИ до п.1.1. Додатку 1.docx
02 грудня 2020 12:24
ТД-борошно.docx
02 грудня 2020 12:24
Додаток 8 - проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна 259 200,00
UAH з ПДВ
259 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГРОНОМ - КР 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
30 грудня 2020 10:11
Довідки переможця
30 грудня 2020 10:11
Довідки переможця
30 грудня 2020 10:11
Довідки переможця
24 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:36
УТОЧНЕНА ІНФОРМАЦІЯ
24 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
24 грудня 2020 10:31
УТОЧНЕНА ІНФОРМАЦІЯ
18 грудня 2020 06:03
Електронний підпис
18 грудня 2020 06:02
Вимоги кваліфікації.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:13
санобробка.pdf
17 грудня 2020 14:13
про санкції.pdf
17 грудня 2020 14:13
захист довкілля.pdf
17 грудня 2020 14:13
Копия акт на склад.pdf
17 грудня 2020 14:13
Скан_ИСО_22000-2018.pdf
17 грудня 2020 14:13
Скан_ИСО_14001_акр.pdf
17 грудня 2020 14:13
Скан_ИСО_9001_акр.pdf
17 грудня 2020 14:13
Копия акт на склад.pdf
17 грудня 2020 14:13
Статут Агроном-КР.pdf
17 грудня 2020 14:13
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 14:13
Витяг зЄДР.pdf
17 грудня 2020 14:13
Виписка Агроном-КР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудь Алла Миколаївна

ТОВ АГРОНОМ - КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Рудь Алла Миколаївна
#2493307962
Переможець 259 200,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 16:20

Вимога про усунення невідповідностей

1. В листах-відгуках від 27.11.2018 №1374/04 та №785, що підтверджують успішне виконання умов договору, відсутня інформація про обсяги (кількість) закупівлі по договору та код за ДК 021:2015, згідно вимог абз.3 п.3 Додатку 3 тендерної документації (далі - ТД). 2. Надана податкова декларація за три квартали 2020 року, що суперечить вимогам п.4 Додатку 3 ТД. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) В листах -відгуках від Комунального закладу «Криворізький спеціалізований будинок дитини» Дніпропетровської обласної ради та Державного навчального закладу «Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівельної галузі» вказати інформацію про обсяги (кількість) та код за ДК 021:2015 по договору. 2) Надати податкову декларацію платника податку за 2019 рік.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна
#2493307962
259 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:16
допугода3кдоговору7.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:15
Повідомлення про2812.doc зміни до договору
28 грудня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 11:42
Повідомлення борошно підв.doc зміни до договору
22 вересня 2021 11:41
дод.уг.№2 до дог.№7 від 13.01.21-зміна ціни-борошно-ФОП Рудь.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 10:07
дод.уг.№1 до дог.№7 від 13.01.21-підвищ.цін-борошно-ФОП Рудь.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 10:06
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:45
дог.№7 від 13.01.2021-борошно-ФОП Рудь.pdf укладений
13 січня 2021 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю згідно пп.2 п.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.3.8 Договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фактично використана сума Договору – 174 525,25 (сто сімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять п’ять грн. 25 коп.). 2. Керуючись пп.2 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.8. Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару – борошно пшеничне, в/г до 10% відсотків, з ціни 13,40 грн./кг до 13,77 грн./кг, у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо. 3. У зв’язку із застосуванням п.2 цієї Додаткової угоди, Сторони домовились викласти Специфікацію до Договору у новій редакції (додаток 1 до договору).
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фактично використана сума Договору – 256 600,25 грн. (двісті п’ятдесят шість тисяч шістсот грн. 25 коп.) 2. Зменшити суму постачання по договору на 2 599,75 грн. (дві тисячі п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 75 коп.) та припинити дію договору №7 від 13.01.2021 р. 3. Ця додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 256 600,25
UAH