Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги ( послуги по наданню харчування хворим, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях Замовника).
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2020-12-02-003257-a 6064365859ba4b74b98b9289701a3b30
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

+380444971032 ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01994037
Місцезнаходження: 03126, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
+380444971032
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 19:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 15:47
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Місцезнаходження Замовника: Україна, 03126, м.Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3. Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги ( послуги по наданню харчування хворим, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях Замовника).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна 353 102,24
UAH
353 102,24
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд" 374 999,60
UAH
374 999,60
UAH
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 13:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 січня 2021 10:26
Електронний підпис
06 січня 2021 10:21
Акт.pdf
06 січня 2021 10:21
ДУ на продовження.pdf
21 грудня 2020 18:46
Електронний підпис
21 грудня 2020 18:44
30. Меню.pdf
21 грудня 2020 18:44
29. Проект договору.pdf
21 грудня 2020 18:44
33. ISO.pdf
21 грудня 2020 18:44
22. Трудові книги.pdf
21 грудня 2020 18:44
23. Медичні книги.pdf
21 грудня 2020 18:44
27. Довкілля.pdf
21 грудня 2020 18:44
25. Відгук ДКЛ 9.pdf
21 грудня 2020 18:44
20. Акти надання послуг.pdf
21 грудня 2020 18:44
13. Обладнання.pdf
21 грудня 2020 18:44
6. Статут.pdf
21 грудня 2020 18:44
7. Протокол.pdf
21 грудня 2020 18:44
17. Тех паспорти.pdf
21 грудня 2020 18:44
12. Довідка МТБ.pdf
21 грудня 2020 18:44
9. ПДВ.pdf
21 грудня 2020 18:44
8. Наказ.pdf
21 грудня 2020 18:44
5. Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2020 18:44
3. Стаття 17-3.pdf
21 грудня 2020 18:44
2. Стаття 17-2.pdf
21 грудня 2020 18:44
4. Стаття 17-4.pdf
21 грудня 2020 18:44
1. Стаття 17-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна
#1911905927
Відхилено 353 102,24
UAH
05 січня 2021 18:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 17:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"
#41744424
Відхилено 374 999,60
UAH
14 січня 2021 18:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 січня 2021 18:28

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав наступні документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: - довідку учасника, надану в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази з обов’язковим зазначенням наявності власного або орендованого(-их) нежитлового(-их) приміщення(-ь), опис їх технічних можливостей (повинна містити інформацію про конкретне обладнання учасника (назву, модель/марку обладнання) з обов’язковою наявністю обладнання для охолодження, необхідне для приготування їжі та інформацію про автотранспорт, необхідний для перевезення готової їжі). На підтвердження зазначеного в довідці надати: - копії документів, що підтверджують наявність в Учасника обладнання необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг надається по кожній одиниці зазначеній у довідці. У разі використання орендованого (в користуванні) обладнання учасник має надати договори, шо підтверджують право користування — відповідним обладнанням. - копію(-ї) документу(-ів), що підтверджують наявність власного або орендованого(-их) нежитлового(-их) приміщення(-ь) (документ на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування, діючий не менше ніж до кінця 2021 року); - надати довідку в довільній формі щодо внесення до реєстру операторів ринку та потужностей із зазначенням реєстраційного номеру з державного реєстру згідно Наказу №39 від 10.02.2016 року відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року. - копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих автотранспортних засобів (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір оренди, або договір на транспортне обслуговування, або договір про надання транспортних послуг, діючий не менше ніж до кінця 2021 року); - копію (-ї) договору(-ів) на санітарну обробку нежитлового (-их) приміщення(-ь) з актом надання послуг з дезінфекції; - копію (-ї) договору(-ів) на санобробку автотранспортних засобів з актом надання послуг з дезінфекції автомобілів. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: - Довідка в довільній формі до тендерної документації, яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікацій, та мають необхідні знання та досвід, яких планується залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням П.І.П., посади, досвіду роботи та інформації про освіту щодо кожної особи, яку Учасник планує залучити до надання послуг в межах вказаної закупівлі. - Обов’язкова наявність в Учасника: Кухонного робітника; Кухаря (не менше двох працівників); Сестри медичної з дієтичного (лікувального) харчування. Наявність вищеперерахованих працівників повинна бути підтверджена: копіями наказів або трудових книжок та/або копіями повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №413 від 17.06.2015, що надаються у складі пропозиції - копії особових медичних книжок співробітників підприємства зазначених у довідці. Не подання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації або відсутність таких працівників буде вважатись підставою для відхилення. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): *Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір по наданню послуг харчування. - надати копії договорів (не менше двох), які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, а також довідку про виконання аналогічних договорів за формою наведеною у Додатку № 3 до тендерної документації. - надати оригінали відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника стосовного кожного договору зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів (відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), його ціну та бути з підписом та печаткою даного замовника). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності відображені в тендерній документації Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: - довідку учасника, надану в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази з обов’язковим зазначенням наявності власного або орендованого(-их) нежитлового(-их) приміщення(-ь), опис їх технічних можливостей (повинна містити інформацію про конкретне обладнання учасника (назву, модель/марку обладнання) з обов’язковою наявністю обладнання для охолодження, необхідне для приготування їжі та інформацію про автотранспорт, необхідний для перевезення готової їжі). На підтвердження зазначеного в довідці надати: - копії документів, що підтверджують наявність в Учасника обладнання необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг надається по кожній одиниці зазначеній у довідці. У разі використання орендованого (в користуванні) обладнання учасник має надати договори, шо підтверджують право користування — відповідним обладнанням. - копію(-ї) документу(-ів), що підтверджують наявність власного або орендованого(-их) нежитлового(-их) приміщення(-ь) (документ на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування, діючий не менше ніж до кінця 2021 року); - надати довідку в довільній формі щодо внесення до реєстру операторів ринку та потужностей із зазначенням реєстраційного номеру з державного реєстру згідно Наказу №39 від 10.02.2016 року відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року. - копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих автотранспортних засобів (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір оренди, або договір на транспортне обслуговування, або договір про надання транспортних послуг, діючий не менше ніж до кінця 2021 року); - копію (-ї) договору(-ів) на санітарну обробку нежитлового (-их) приміщення(-ь) з актом надання послуг з дезінфекції; - копію (-ї) договору(-ів) на санобробку автотранспортних засобів з актом надання послуг з дезінфекції автомобілів. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: - Довідка в довільній формі до тендерної документації, яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікацій, та мають необхідні знання та досвід, яких планується залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням П.І.П., посади, досвіду роботи та інформації про освіту щодо кожної особи, яку Учасник планує залучити до надання послуг в межах вказаної закупівлі. - Обов’язкова наявність в Учасника: Кухонного робітника; Кухаря (не менше двох працівників); Сестри медичної з дієтичного (лікувального) харчування. Наявність вищеперерахованих працівників повинна бути підтверджена: копіями наказів або трудових книжок та/або копіями повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №413 від 17.06.2015, що надаються у складі пропозиції - копії особових медичних книжок співробітників підприємства зазначених у довідці. Не подання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації або відсутність таких працівників буде вважатись підставою для відхилення. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): *Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір по наданню послуг харчування. - надати копії договорів (не менше двох), які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, а також довідку про виконання аналогічних договорів за формою наведеною у Додатку № 3 до тендерної документації. - надати оригінали відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника стосовного кожного договору зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів (відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), його ціну та бути з підписом та печаткою даного замовника).

Документи

05 січня 2021 18:26
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник не надав на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:- копію (-ї) актів надання послуг з дезінфекції на підтвердження виконання договору(-ів) на санітарну обробку нежитлового (-их) приміщення(-ь). 2. Учасник надав Договір про надання транспортних послуг від 01.11.2018 року, укладений з ФОП Забожук Т.І., в якому відсутня інформація про його дію до кінця 2021 року. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності відображені в тендерній документації Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону пункті 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати - копію (-ї) актів надання послуг з дезінфекції на підтвердження виконання договору(-ів) на санітарну обробку нежитлового (-их) приміщення(-ь). 2. Учасник повинен надати документ, що підтверджує термін дії договору про надання транспортних послуг від 01.11.2018 року, укладеного з ФОП Забожук Т.І., до кінця 2021 року.

Документи

14 січня 2021 18:14
Електронний підпис
14 січня 2021 18:12
Протокол № 5, 13.01.2021

Інформація про відміну

Дата відміни
14 січня 2021 18:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі