Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт спортивного корпусу військового містечка №35 за генпланом №16 навчально-спортивної бази зимових видів спорту “Тисовець” по вул. А. Акентьєва, 2 у с. Тисовець, Сколівського р-н, Львівської обл.» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
DSTU BD.1.1-1: 2013 Overhaul of the sports building of the military town №35 according to the general plan №16 of the training and sports base of winter sports "Tysovets" on the street. A. Akentieva, 2 in the village of Tysovets, Skole district, Lviv region» (DK 021: 2015: 45453000-7 – Overhaul and restoration)
Очікувана вартість
27 416 073,00 UAH
UA-2020-12-02-002954-a 888febaee332491ebf4938f92eb9fe9b
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павліш Іван Петрович

+380678124596 tenderkew@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Львова
Код ЄДРПОУ: 07638027
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Львівська обл., місто Львів, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАТУРИНСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Павліш Іван Петрович
+380678124596
tenderkew@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 07638027
Contact point:
+380678124596
tenderkew@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 грудня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 27 416 073,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 137 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 274 160,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 02 грудня 2020 16:59
Enquiries until: 08 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 27 416 073 UAH including VAT
Minimal lowering step: 274 161 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 137 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт спортивного корпусу військового містечка №35 за генпланом №16 навчально-спортивної бази зимових видів спорту “Тисовець” по вул. А. Акентьєва, 2 у с. Тисовець, Сколівського р-н, Львівської обл.» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82631, Україна, Львівська область, с. Тисовець, Сколівський район, вул. Акентьєва, 2, військове містечко № 35
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Період постачання: по 01 липня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 17:01
Електронний цифровий підпис
02 грудня 2020 16:59
Оголошення.docx
02 грудня 2020 16:59
Відомість обсягу робіт.rtf
02 грудня 2020 16:59
Експертний звіт.PDF
02 грудня 2020 16:59
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 грудня 2020 18:45
Дата відповіді: 04 грудня 2020 12:59
Згідно п2.3 таблиці 1 Додатку1 для підтвердження наявності працівників учасник повинен надати довідку 1-ДФ за останній звітній квартал 2020 р. Облікова кількість працівників повиння бути не менше 40 чоловік. Вважаємо вимогу стосовно кількості працівників дискримінаційною. Надаємо по суті наступне пояснення. Потенційний учасник може мати за підсумком третього кварталу за звітом 1-ДФ меншу кількість працівників та при цьому мати достатній досвід у виконанні аналогічних договорів. При винекненні потреби у залученні додаткових працівників потенційний учасник торгів може залучити необхідну кількість кваліфікованих робітників. Також можна використовувати субпідрядні організації та укладати цивільно - правові угоди. Враховуючи наведене вище просимо внести відповідні зміни до кваліфікаційних критеріїв тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та надаємо наступне роз’яснення:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Дійсно, Згідно п. 2.3 таблиці 1 Додатку1 для підтвердження наявності працівників учасник повинен надати довідку 1-ДФ за останній звітній квартал 2020 р. Облікова кількість працівників повинна бути не менше 40 чоловік. Така кількість працівників є необхідною для виконання робіт у визначені тендерною документацією терміни.
Підставою проведення цієї процедури закупівлі є гарантоване забезпечення потреб оборони. Саме тому задля впевненості в належному виконанні робіт по предмету закупівлі, Замовник встановив умову щодо мінімально-необхідної кількості працівників.
Відповідно до ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, потенційні Учасники мають право підтвердити наявність необхідної кількості працівників також за допомогою інших суб’єктів господарювання - субпідрядників/співвиконавців у спосіб визначений п. 2.3 таблиці 1 Додатку 1.
Порушення принципів Прозоро
Дата подання: 05 грудня 2020 13:41
Дата відповіді: 07 грудня 2020 11:00
Тендерною документацією передбачено подання довідки про ознайомлення з Проектною документацією та довідки про ознайомлення з об'єктом. Довідки повинні бути підписані та скріплені печаткою Замовника. Дана вимога порушує принципи прозорості участі потенційних учасників закупівлі. Замовник ще до початку проведення тендеру володіє інформацією про кількість учасників, їх потенці можливості та може використати дану інформацію для спотворення результатів торгів. Також інформуємо Вас що є практика АМКУ щодо подібних випадків. Тож просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом видалення даних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та надаємо наступну інформацію.
Наявність вищевказаних вимог щодо ознайомлення із проектною документацією, а також ознайомлення із самим Об’єктом зумовлена наявністю специфічних характеристик Об’єкту. Замовником визначену такі вимоги для максимально якісної підготовки тендерних пропозицій потенційних учасників, що матиме результат – якісне виконання робіт за предметом Закупівлі.
Разом з тим, Замовник не має можливості спотворювати результати торгів, оскільки пропозиції усіх потенційних учасників будуть у відкритому доступі та крім самого Замовника зможуть бути оцінені за бажанням усіма учасниками закупівлі, контролюючими органами та громадськістю. Якісна підготовка пропозиції Учасника згідно вимог Оголошення – прерогатива виключно потенційного Учасника. Таким чином внесення відповідних змін до Оголошення є неможливим.
Щодо умов оголошення про проведення відбору
Дата подання: 06 грудня 2020 21:25
Дата відповіді: 07 грудня 2020 10:45
Доброго вечора. Просимо надати роз'яснення щодо аналогічного договору, а саме: 1. зв'язку із відсутністю повного фінансування у Замовника, підприємство впродовж 2017-2019 рр, виконували будівельні роботи на об'єктах. Договори укладено у 2017-2018 роках, останні акти виконаних робіт у 2019 році. Чи буде це вважатися аналогічними договорами. Згідно оголошення подається інформація про досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції) та капітального ремонту об’єктів, незалежно від форми власності та джерел фінансування, який виконаний повністю у 2019 та/або 2020 роках. Підприємством дотримано дану вимогу, адже об'єкт виконаний повністю у 2019 році. Дякую за відповідь.. 2. Внести зміни у оголошення, а саме надання банківської гарантії у формі забезпечення виконання договору: 2.1. Просимо в оголошення внести зміни та замінити на 1% відсоток внесення забезпечення виконання договору. Згідно проекту договору IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕНЯ ОПЛАТИ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ 4.1. Порядок здійснення оплати за виконані роботи. 4.1.1. Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3 шляхом перерахування коштів на рахунок Генпідрядника з відтермінуванням оплати до 20 банківських днів з дати виконання робіт. Зважаючи на вищенаведене, згідно проекту догоовру, авансування не передбачено, тому дані обігові кошти будуть необхідні при закупівлі матеріалів та виконання робіт на об'єкті. Надіємося на розуміння!!!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та надаємо наступну інформацію.
1. Так. У випадку підписання актів виконаних робіт у 2019 році вказані Вами договори буду вважатися аналогічними. Однак, зважте на те, що у відповідному пункті Оголошення зазначено і інші вимоги, якими необхідно підтвердити такий кваліфікаційний критерій, як наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
2. Квартирно-експлуатаційний відділ м. Львова – Замовник, який здійснює закупівлі для потреб оборони. Розмір банківської гарантії для подачі тендерної пропозиції, розмір забезпечення виконання договору, а також можливість передбачення у проекті договору про Закупівлю авансових платежів для таких Замовників визначається вищестоящим органом у структурі Міністерства Оборони України. Таким чином внесення відповідних змін до Оголошення є неможливим.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-02-002954-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "ІВАСИКІВ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3190207672
Скарга щодо неправомірних кваліфікаційних критеріїв
При ознайомленні з тендерною документацією встановлено наступні порушення: 1) Тендерною документацією «Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю робіт для гарантованого забезпечення потреб оборони» Пункт 6.2 Розділу 3 «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасник в період уточнень обов’язково має ознайомитися з проектною документацією на капітальний ремонт об’єкту, та подати в складі пропозиції довідку про ознайомлення з проектною документацією, за підписом та печаткою керівника Замовника, з вказанням дати ознайомлення з проектною документацією. З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасник в період уточнень обов’язково має обстежити об’єкт, на якому будуть виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою керівника Замовника, з вказанням дати відвідування об`єкта» передбачено подання довідки про ознайомлення з проектною документацією, за підписом та печаткою керівника Замовника та довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою керівника Замовника. Дані Довідки повинні бути підписані та скріплені печаткою Замовника. Ця вимога порушує принципи забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник ще до початку проведення тендеру володіє інформацією про кількість учасників, їх потенці можливості та може використати дану інформацію для спотворення результатів торгів. 2) Згідно п2.3 таблиці 1 Додатку1 «Для підтвердження наявності працівників учасник повинен надати довідку за формою 1-ДФ за останній звітній квартал 2020 року. Облікова кількість працівників повинна бути не менше ніж 40 чоловік.» для підтвердження наявності працівників учасник повинен надати довідку 1-ДФ за останній звітній квартал 2020 р. Облікова кількість працівників повинна бути не менше 40 чоловік. Вважаємо вимогу стосовно кількості працівників дискримінаційною. Надаємо по суті наступне пояснення. Потенційний учасник може мати за підсумком третього кварталу за звітом 1-ДФ меншу кількість працівників та при цьому мати достатній досвід у виконанні аналогічних договорів. При винекненні потреби у залученні додаткових працівників потенційний учасник торгів може залучити необхідну кількість кваліфікованих робітників. Також можна використовувати субпідрядні організації та укладати цивільно - правові угоди. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень. 3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

08 грудня 2020 20:20
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 26 740 442,21
UAH з ПДВ
26 740 442,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 14:26
sign.p7s
15 грудня 2020 11:54
Документи переможця
15 грудня 2020 11:54
Документи переможця
15 грудня 2020 11:54
Документи переможця
15 грудня 2020 11:54
Документи переможця
15 грудня 2020 11:54
довідка ДФС
15 грудня 2020 11:54
Документи переможця
15 грудня 2020 11:54
Документи переможця
15 грудня 2020 11:54
Документи переможця
15 грудня 2020 11:54
Документи переможця
10 грудня 2020 17:58
sign.p7s
10 грудня 2020 17:54
1. реєстр документів.pdf
10 грудня 2020 17:54
42. Проект договору.pdf
10 грудня 2020 17:54
38. Витяг з ЕДР.pdf
10 грудня 2020 17:54
36. Довідки з банків.pdf
10 грудня 2020 17:54
35.1.Рух коштів 2019.pdf
10 грудня 2020 17:54
34. Аналогічний договір.pdf
10 грудня 2020 17:54
33. Аналогічний договір.pdf
10 грудня 2020 17:54
31.1. квитанция 1ДФ.rtf
10 грудня 2020 17:54
31. Звіт за формою 1ДФ.pdf
10 грудня 2020 17:54
29. Дипломи.rar
10 грудня 2020 17:54
18. Ліцензія та Дозвіл.pdf
10 грудня 2020 17:54
10.2. Довідка.pdf
10 грудня 2020 17:54
10.1. виписка.pdf
10 грудня 2020 17:54
10. Забезпечення.7z
10 грудня 2020 17:54
7. КОШТОРИСНА ЧАСТИНА.rar
10 грудня 2020 17:54
3. Цінова пропозиція.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
Переможець 26 740 442,21
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
26 740 442,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2020 20:56
Договір укладений
24 грудня 2020 20:55

Актуальні тендери

До пошуку