Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Table of contents of cemeteries
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 13:00 |
Очікувана вартість: | 20 231 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 159,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 101159.7 UAH |
Publication date: | 02 грудня 2020 16:16 |
Enquiries until: | 25 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 січня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 20 231 940 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 101 160 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ; Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська; Забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у вигляді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі, який є доступним для перегляду, без необхідності використання окремого програмного продукту, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі-КЕП) банка – гаранта.Умови банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк.Розмір забезпечення тендерної пропозиції 101159.70 гривень. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2020 15:17 |
Лист ЗдТД.docx | |
14 грудня 2020 15:17 |
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
02 грудня 2020 16:17 |
Додаток 2.docx | |
02 грудня 2020 16:17 |
Додаток 1.docx | |
02 грудня 2020 16:17 |
ТД.docx |
14 грудня 2020 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2020 15:17 |
Лист ЗдТД.docx
|
|||
14 грудня 2020 15:17 |
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
02 грудня 2020 16:17 |
Додаток 2.docx
|
|||
02 грудня 2020 16:17 |
Додаток 1.docx
|
|||
02 грудня 2020 16:17 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-13-000025 ● d77f59fa312340a7b069ce39b96125c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 16:50 |
13.05.2021 № 244
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 12.05.2021р. № 003100-18/5769-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.05.2021 № 244
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2020-12-02-002712-a 02.12.2020 Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (код за ЄДРПОУ 03364234) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-26 16:07:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за процедурою 45110000-1 руйнування та знесення будівель і земляні роботи (утримання кладовищ), очікуваною вартістю 20 231 940,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-02-002712-а), яку проведено Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. У пункті 1 розділу 4 тендерної документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.01.2021 року до 09.00 год. Вимогами пункту 2 розділу 3 тендерної документації встановлено надання учасниками торгів забезпечення тендерної пропозиції. Чому строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) (з 04.01.2021 по 05.04.2021 включно, що становить 92 дні), наданої учасниками відкритих торгів ТОВ «АНУБІС-КР» та ТОВ "КЛІНТАУН" у складі своєї тендерної пропозиції, не відповідає вимогам пунктів 2 та 4 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме: строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) становить 90 днів (з 04.01.2021) та має відповідати строку дії пропозиції учасника - протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
2. Чому інформація про вищезазначену закупівлю містить розбіжності щодо строку надання послуг: в електронному вигляді та оголошенні про закупівлю – по (до) 31 грудня 2021, у підпункті 4.4 розділу 1 тендерної документації та у підпункті 5.1 Проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) – протягом 2021 року (по 31.12.2021)?
3. Чому тендерні пропозиції ТОВ «АНУБІС-КР» та ТОВ "КЛІНТАУН" щодо інформації про ціну та розрахунок договірної ціни завантажені учасниками торгів мають різний тип документів: «калькуляція», «калькуляція з розрахунком ДЦ», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме: «Інформація про ціну та розрахунок договірної ціни має бути завантажена Учасником окремо з визначенням типу документу «цінова пропозиція»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-31 16:17:00
Пояснення на запит
З приводу першого питання повідомляємо наступне. Згідно з пунктом 2 розділу 3 тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) становить 90 днів з 04.01.2021 та має відповідати строку дії пропозицій Учасника. Тобто, строк дії банківської гарантії повинен становити щонайменше до 03.04.2021. Учасники процедури закупівлі ТОВ «АНУБІС-КР» та ТОВ «КЛІНТАУН» у складі своєї тендерної пропозиції надали банківську гарантію № G1220/7755, яка набуває чинності 04.01.2021 р. і діє по 05.04.2021 р. (включно) та банківську гарантію № G1220/7841, яка набуває чинності 04.01.2021 р. і діє по 05.04.2021 р. (включно). Тобто, строк банківської гарантії складає 92 дні, у зв’язку із чим вимога щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції (90 днів з 04.01.2021)-виконана. Строк дії банківської гарантії, наданої Учасниками у своїй пропозиції, включає 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутні положення, якими б було встановлено обмеження щодо перевищення строку дії банківської гарантії. Крім того, аналогічна позиція застосована в практиці постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у 2019,2020 роках.
Щодо другого питання повідомляємо. Під час оголошення процедури закупівлі, при заповненні електронних полів на електронному майданчику Замовника «Держзакупівлі Онлайн», зокрема поля «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг», відсутня технічна можливість прописувати слова, лише зазначається кінцева дата. Крім того, формулювання назви електронного поля «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» вимагає зазначення саме конкретної дати, а не проміжку часу (період/термін надання послуг). На підтвердження надаємо скріншот оголошення закупівлі. Строк надання послуг, який зазначений у підпункті 4.4 розділу 1 тендерної документації та у п. 5.1. Додатку 2 тендерної документації, а саме: протягом 2021 року (по 31.12.2021) вказує на те, що послуги мають надаватися у визначений проміжок часу постійно/безперервно до кінцевого строку.
З приводу третього питання зазначаємо. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації: у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ), у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Інформація про ціну та розрахунок договірної ціни має бути завантажена Учасником окремо з визначенням типу документу «цінова пропозиція».
Вимога щодо завантаження Учасником інформації про ціну окремо з визначенням типу документу «цінова пропозиція» встановлена задля того, щоб на етапі преквалфікації не було розкрито ціну Учасника, бо така тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Учасники виконали вимогу Замовника і завантажили інформацію про ціну з визначенням типу документу «цінова пропозиція», про що свідчать скріншоти з електронного майданчика «Держзакупівлі Онлайн». Учасником ТОВ «АНУБІС-КР» було завантажено файл «калькуляція.pdf» у складі пропозиції 29.12.2020, а розкрито 18.01.2021 після оцінки тендерних пропозицій (аукціону). Учасником ТОВ «КЛІНТАУН» було завантажено файл «КАЛЬКУЛЯЦІЯ З РОЗРАХ. ДЦ.pdf» 30.12.2020, а розкрито 18.01.2021 після оцінки тендерних пропозицій (аукціону). Тобто, на етапі прекваліфікації вищезазначені файли не були доступні для розгляду. Виходячи з викладеного, файл «калькуляція.pdf» та файл «КАЛЬКУЛЯЦІЯ З РОЗРАХ. ДЦ.pdf» були завантажені з визначенням типу «цінова пропозиція», що повністю відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Також зазначаємо, що «калькуляція.pdf» та «КАЛЬКУЛЯЦІЯ З РОЗРАХ. ДЦ.pdf» є назвою файлу, а ніяк не типом документу. До того ж тендерна документація не містила жодних вимог чи обмежень щодо назви файлів пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі 45110000-1 руйнування та знесення будівель і земляні роботи (утримання кладовищ) UA-2020-12-02-002712-a, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Предмет закупівлі Замовник визначає самостійно відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (далі-Порядок), розробленого та затвердженого Наказом Уповноваженого органу №708 від 15.04.2020, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 зі змінами. Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Пунктом 3 Порядку передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (відповідно до пункту 21 послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт;) Порядком визначено особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів та послуг (поточний ремонт, послуги виконання науково-технічних робіт, послуги з оцінки майна тощо), яких має дотримуватись замовник при визначенні предмета закупівлі. Разом з тим для визначення предмета закупівлі послуг з утримання кладовищ будь-які особливості Порядком не передбачено. Відповідно до загальних положень Єдиного закупівельного словника основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет договору. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев’ята цифра — контрольна. Відповідно до статтей 1,13 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» кладовища належать до об’єктів благоустрою населених пунктів. Утримання об’єктів благоустрою, здійснюється відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 року № 154, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.02.2004 року за № 189/8788. Згідно Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, роботи з утримання об’єктів благоустрою населених пунктів полягають у регулярному проведенні заходів щодо запобігання передчасному зносу об’єктів, забезпечення нормальних умов їх функціонування, серед них: - Догляд за намогильними спорудами; - Усі види робіт з утримання зелених насаджень (догляд за газонами, квітниками, деревами і кущами, видалення аварійних дерев, косіння трав, згрібання та вивезення опалого листя, згрібання та вивезення опалого листя, згрібання та вивезення стовбурів та гілля); - Утримання проїздів та пішохідних доріжок (очищення покриттів від пилу, сміття, ґрунтових та інших наносів шляхом їх підмітання та миття, очищення вулиць та доріг від снігу); - Систематичне очищення урн та контейнерів від сміття, періодичне їх миття та дезінфекція. Зважаючи на те, що утримання кладовищ є послугою в розумінні Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), що також підтверджується Вашим висновком та здійснюється на підставі вищезазначених законодавчих актів у сфері благоустрою, відповідно до загальних положень Єдиного закупівельного словника та положень Порядку визначення предмета закупівлі, Замовником було обрано код за показником четвертої цифри основного словника: ДК 021:2015: 45110000-1 руйнування та знесення будівель і земляні роботи, так як у даному класі за 8 цифрою присутній код, який більш конкретизований та відповідає предмету закупівлі, а саме: 45112714-3 благоустрій кладовищ. Код ДК 021:2015: 98370000-7 - Поховальні та супутні послуги у своєму класі не містить коду, який би відповідав предмету закупівлі та переліку послуг, що визначені у технічному завданні Замовника (Додаток 1 до тендерної документації). Наголошуємо, що Порядок визначення предмета закупівлі (далі-Порядок), розробленого та затвердженого Наказом Уповноваженого органу №708 від 15.04.2020 встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Цей Порядок не регламентує правила визначення безпосередньо назви коду закупівлі, а лише визначає за яким показником цифри, в залежності від предмету закупівлі (роботи, послуги, товари), обрати код ДК 021-2015. Крім того, жодним чинним нормативно-правовим актом у сфері закупівель не передбачено спеціальних суб’єктів владних повноважень, до компетенції яких належить визначення правильності віднесення тих чи інших товарів, робіт чи послуг до відповідних класифікаційних угруповань (кодів) Єдиного закупівельного словника. Рішення Замовника про обрання коду 45110000-1 руйнування та знесення будівель і земляні роботи є обґрунтованим та повністю відповідає Порядку та не суперечить частині 10 статті 3 Закону «Про публічні закупівлі». Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
2021-06-08 15:20:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Дніпропетровським окружним адміністративним судом відкрито провадження в адміністративній справі №160/9759/21 від 22 червня 2021 року. |
Дата публікації: | 30 червня 2021 |
Документи:
30 червня 2021 08:31
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АНУБІС-КР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КЛІНТАУН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІНТАУН" |
20 013 248,22
UAH з ПДВ
|
19 911 123,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНУБІС-КР" |
20 231 940,00
UAH з ПДВ
|
20 012 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІНТАУН" #43819132 |
Переможець |
19 911 123,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 14:32
|
ДУ _ 6 до Д.9-Т.PDF | зміни до договору |
09 березня 2022 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:31
|
ДУ 5 Д 9-Т від 01.02.2021.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 13:46
|
ДУ 4 до Д 9-Т від 01.02.2021.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 09:18
|
ДУ 3 до Д 9-Т.PDF | зміни до договору |
12 липня 2021 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 09:00
|
ДУ 1 до 9-Т.PDF | зміни до договору |
02 лютого 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 09:23
|
9-Т | укладений |
02 лютого 2021 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |