Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 15530000-2-Вершкове масло (вершкове масло)
Очікувана вартість
304 000,00 UAH
UA-2020-12-02-002675-a 615cc870d87b44c7a7a97572725fdf38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612247968 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://inter4.zp.ua
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612247968
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 13:17
Очікувана вартість: 304 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3040 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника документів, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою. Також допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника договорів, заключених з іншими суб’єктами господарювання або фізичними особами на російській мові.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1520 кг
вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:11
Додаток 8.docx
02 грудня 2020 16:11
Додаток 7.docx
02 грудня 2020 16:11
Додаток 6.docx
02 грудня 2020 16:11
Додаток 5.docx
02 грудня 2020 16:11
Додаток_4_Проект_договору.doc
02 грудня 2020 16:11
Додаток 3.docx
02 грудня 2020 16:11
Додаток 2 ст.17.docx
02 грудня 2020 16:11
Додаток_1_ст._16-.docx
02 грудня 2020 16:11
ТД до масло.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 250 800,00
UAH з ПДВ
250 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД" 272 688,00
UAH з ПДВ
272 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧУК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" 297 920,00
UAH з ПДВ
297 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 13:10
Електронний підпис
22 грудня 2020 18:03
Електронний підпис
22 грудня 2020 18:00
Лист-згода Додаток5.PDF
22 грудня 2020 18:00
Довідка.PDF
22 грудня 2020 18:00
Декларація виробника.PDF
22 грудня 2020 18:00
АН 80-16 ІХ.PDF
22 грудня 2020 18:00
АН 74-09 ІР.PDF
22 грудня 2020 18:00
АН 18-68 НН.PDF
22 грудня 2020 18:00
4.7 Довідки банка 21.12.20.pdf

Публічні документи

04 січня 2021 12:46
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:07
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:06
Протокол Н1.7Z
22 грудня 2020 16:06
Наказ Фролова Ю.1.7Z
22 грудня 2020 16:06
Лист для клієнті1.7z
22 грудня 2020 16:06
Гарантія 12102-20.7z
22 грудня 2020 16:06
Витяг із Статут1.7z
22 грудня 2020 16:06
Банківська ліцензі1.7z
22 грудня 2020 16:06
oledata.mso
22 грудня 2020 16:06
44. Виписка з ЄДР.PDF
22 грудня 2020 16:06
41. Тендерна пропозиція.PDF
22 грудня 2020 16:06
39. Довідка з банку.pdf
22 грудня 2020 16:06
36. Статут.pdf
22 грудня 2020 16:06
35. Анкета учасника.PDF
22 грудня 2020 16:06
32. Ід. код директора.PDF
22 грудня 2020 16:06
30. Паспорт директора.PDF
22 грудня 2020 16:06
23. Технічне завдання.PDF

Публічні документи

17 грудня 2020 16:10
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД"

ФОП "ШЕВЧУК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 250 800,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 14:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 16:09
ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД"
#43076937
Переможець 272 688,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 09:43

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в складі пропозиції довідка про наявність складських приміщень для зберігання продуктів харчування, складена не за наведеною в Додатку 1 формою; - в складі пропозиції довідка про наявність транспортних засобів для постачання продуктів харчування, складена не за наведеною в Додатку 1 формою - в складі пропозиції довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена не за наведеною в Додатку 1 формою - в складі пропозиції інформаційна довідка про наявність в Учасника досвіду виконання 2 (двох) аналогічних договорів в повному обсязі складена не за формою вказаною в Додатку 1. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вказані вимоги зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати оновлені довідки за встановленими формами. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Уповноважена особа Ю.Ю. Третяк

Документи

30 грудня 2020 14:23
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:21
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД"
#43076937
272 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:49
звіт укладений
12 січня 2022 14:35
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 13:22
додат.уг.pdf зміни до договору
13 січня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:23
договір укладений
13 січня 2021 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація учасника як платника податку на додану вартість
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 272 688,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 448,00 UAH)