Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарський суд міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05379487 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Б.Хмельницького, 44-В |
Контактна особа: |
Федорченко Ігор Олександрович +380442881696 inbox@ki.arbitr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 11:16 |
Очікувана вартість: | 88 170 989,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 440 854,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2020 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2020 15:41 |
Додаток 4_грудень.docx | |
02 грудня 2020 15:41 |
Додаток 3_грудень.docx | |
02 грудня 2020 15:41 |
Додаток 2_грудень.docx | |
02 грудня 2020 15:41 |
Додаток 1_грудень.docx | |
02 грудня 2020 15:41 |
ТД_грудень.docx |
04 грудня 2020 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2020 15:41 |
Додаток 4_грудень.docx
|
|||
02 грудня 2020 15:41 |
Додаток 3_грудень.docx
|
|||
02 грудня 2020 15:41 |
Додаток 2_грудень.docx
|
|||
02 грудня 2020 15:41 |
Додаток 1_грудень.docx
|
|||
02 грудня 2020 15:41 |
ТД_грудень.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000108 ● f89e5d6414704f36974de77f51422c65
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 19:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-12-02-002463-a 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 17:32:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-02-002463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 15:48:29
Про надання пояснень
13.01.2021 в електронній системі закупівель Господарському суду міста Києва (далі – замовнику) надійшло повідомлення про прийняття Державною аудиторською службою України рішення про початок моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-02-002463-a).
19.01.2021 в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів) стосовно того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, надаємо копію експертного звіту (з додатком) Державного підприємства «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 10.11.2020 № 1239/е/20 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за проєктом роботи «Будинок прибутковий» - пам’ятка архітектури та містобудування кін. XIX ст., щойно виявлений об'єкт культурної спадщини (Наказ Головного управління охорони культурної спадщини від 10.06.2011 №10/34-11) Науково-проектні роботи з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини - Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва.
Відповідно до вказаного звіту зазначену документацію затверджено в установленому порядку з техніко-економічними показниками, зокрема, загальна кошторисна вартість будівництва (реставрації) складає 94 207 386,00 грн.
При цьому повідомляємо, що очікувану вартість предмету закупівлі було визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (копія додається) за вирахуванням:
- коштів на здійснення технічного нагляду;
- коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію;
- вартості вишукувальних робіт;
- вартості проектних робіт;
- вартості експертизи проектної документації;
- авторського нагляду.
Надання інформації про усунення порушення замовником
04.02.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (ID моніторингу UA-M-2021-01-13-000108) «Роботи з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва» (ID закупівлі UA-2020-12-02-002463-a) із зобов’язанням усунути порушення у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку. У зв’язку з тим, що Господарський суд міста Києва не погоджується з висновком, викладеним за результатами моніторингу закупівлі, повідомляємо про намір оскаржити його у судовому порядку. Інформацію про дату оскарження, про відкриття провадження у справі та номер такого провадження буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до вимог частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-02-10 15:37:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | До Окружного адміністративного суду міста Києва подано адміністративний позов від 17.02.2021 вих. №04-11/110/21 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель. Номер справи (провадження): 640/3886/21 Відомості щодо відкриття провадження відсутні. |
Дата публікації: | 18 лютого 2021 |
Документи:
18 лютого 2021 17:54
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МК МЕГАБУД |
87 666 667,00
UAH з ПДВ
|
87 666 667,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬБУДІЗОЛ" |
88 134 876,00
UAH з ПДВ
|
88 134 876,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БРФ Відродження |
88 158 528,00
UAH з ПДВ
|
88 158 528,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МК МЕГАБУД #38945018 |
Переможець |
87 666 667,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 17:10
|
Додаткова угода №5 | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:07
|
Додаткова угода №4 | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:07
|
Додаткова угода №3 | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:07
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:07
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2022 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:11
|
Д 218 Мегабуд.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в календарний план фінансування та календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в календарний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в календарний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в календарний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |