Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for modification of electrohydraulic and electronic parts of systems of automatic regulation and protection of K-1000-60/3000 turbines
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Т. Котеньова Т. (Економіст ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 t.koteneva@ak.atom.gov.ua О. Бодяківський (Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС) +38(03636) 62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua О. Остапчук (Заступник начальника ВКУ УВТК ВП РАЕС) +38(03636) 64-469 OstAN@gw.rnpp.rv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Т. Котеньова Т. (Економіст ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 t.koteneva@ak.atom.gov.ua О. Бодяківський (Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС) +38(03636) 62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua О. Остапчук (Заступник начальника ВКУ УВТК ВП РАЕС) +38(03636) 64-469 OstAN@gw.rnpp.rv.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 11:07 |
Очікувана вартість: | 59 706 223,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 298 531,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59706223.2 UAH |
Publication date: | 02 грудня 2020 15:28 |
Enquiries until: | 25 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 лютого 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 59 706 223 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 298 531 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38810000-6: Обладнання для керування виробничими процесами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
We kindly ask you to duplicate published Documents 4 and 7 in Word. That will enable us for computer recognition of files and translation. Actually published files are not providing such possibility as they are of low quality of multiply faxed/scanned PDF.
Without that we are not able to take part in this tender.
Thank you,
----------------------------------
Шановний покупце,
Ми просимо Вас дублювати опубліковані Документи 4 та 7 у програмі Word. Це дасть нам змогу комп’ютерно розпізнавати файли та перекладати. Фактично опубліковані файли не надають такої можливості, оскільки вони низької якості багатофакторного / сканованого PDF-файлу.
Без цього ми не можемо взяти участь у цьому тендері.
Дякую,
Але, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст.5 Закона України «Про публічні закупівлі», додатково оприлюднюємо Додаток 4 до ТД в більш високій якості.
Not only you are providing such unworkable files. About 10-15% of other buyers too. But 99% of them are saying Sorry and publishing text. Only some woodpeckers are reluctant. Or maybe they are not woodpeckers, but simply corruptioners, selecting tenders for friends? Anyway we are not going to step into your swamp and I just said my people even not to consider any your tenders unless documents will be published in normal readable form.
Take care.
----------------------------------
Шановний покупце,
Ви не тільки надаєте такі непрацездатні файли. Приблизно 10-15% інших покупців теж. Але 99% з них кажуть «Вибачте» та публікують текст. Лише деякі дятли неохоче. А може, це не дятли, а просто корупціонери, відбираючи тендери для друзів? У будь-якому разі ми не збираємось вступати у ваше болото, і я просто сказав своїм людям, навіть не розглядати жодних ваших тендерів, якщо документи не будуть опубліковані в нормальній для читання формі.
Піклуватися.
Дякуємо за увагу до закупівлі!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000022 ● 11730bc662e24f1985b531d4ba5d2dfb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-12-02-002332-a 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-19 12:17:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока № 4 ВП РАЕС (ДК 021:2015: 38810000-6 — Обладнання для керування виробничими процесами CPV: 38810000-6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-02-002332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-24 16:32:10
Пояснення на запит ДАСУ від 19.03.2021 (процедура закупівлі № UA-2020-12-02-002332-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 16.03.2021 № 78 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 38810000-6 Обладнання для керування виробничими процесами (Обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока № 4 ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-02-002332-a] через електронну систему закупівель 19.03.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання «пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, … здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока № 4 ВП РАЕС. За інформацією, наданою відповідними технічними службами Замовника, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які містяться у «Технічній специфікації до предмета закупівлі. Обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбіни К-1000-60/3000 енергоблока № 4 ВП РАЕС для участі у нормованому первинному регулюванні частоти та потужності при паралельній роботі в складі ОЕС України» 152-11-ТС-ЦТАВ» (Додаток 4 до тендерної документації), були встановлені відповідно до нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, які є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
- Закон України від 15.01.2015 № 124-VІІІ «Про технічні регламенти і оцінку відповідності»;
- Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. № 1067;
- Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1077;
- НП 306.2.106-2005 Вимоги до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки;
- НП 306.2.141 2008 Загальні положення безпеки атомних станцій;
- НП 306.2.202-2015 Вимоги з ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних та керуючих систем, важливих для безпеки атомних станцій;
- НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій;
- ДСТУ EN 61386-23:2018 (EN 61386-23:2004, A11:2010, AC:2004, IDT; IEC 61386-23:2002, IDT Системи кабельних трубопроводів. Частина 23. Додаткові вимоги до еластичних труб для кабелепроводів;
- ДСТУ 2709-94 Метрологія. Автоматизовані системи керування технологічними процесами. Метрологічне забезпечення. Основні положення;
- ДСТУ 8828:2019 Пожежна безпека. Загальні положення;
- ДСТУ Б В.1.1-28:2010 Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожежі. Шкала сейсмічної інтенсивності;
- ДСТУ EN 55022:2017 (EN 55022:2010; EN 55022:2010/АС:2011, IDT) Обладнання інформаційних технологій. Характеристики радіозавад. Норми та методи вимірювання;
- ДСТУ IEC 62138:2008 Атомні електростанції. Інформаційні та керувальні системи, важливі для безпеки. Програмні аспекти комп’ютерних систем, які виконують функції категорії В або С (IEC 62138:2004, IDT);
- ДСТУ EN 60529:2018 (EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT; ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) Ступені захисту, що забезпечують кожухи (Код ІР);
- ДСТУ HD 604 S1:2018 (HD 604 S1:1994; А1:1997; A2:2002; А3:2005, IDT) Кабелі силові на напругу 0,6/1,0 кВ та 1,9/3,3 кВ зі спеціальними показниками пожежної небезпеки для використання на електричних станціях;
- ДСТУ EN 45510-2-8:2018 (EN 45510-2-8:2004, IDT) Обладнання для електростанцій. Настанова щодо комплектування. Частина 2-8. Електрообладнання. Кабелі силові;
- ДСТУ EN 45510-2-9:2018 (EN 45510-2-9:2008, IDT) Обладнання для електростанцій. Настанова щодо комплектування. Частина 2-9. Електрообладнання. Системи кабельні;
- ДСТУ EN 50565-1:2015 Електричні кабелі . Настанова щодо використання для кабелів з номінальною напругою, що не перевищує 450/750 (U0/U). Частина 1. Загальні рекомендації;
- ДСТУ ГОСТ 17216:2004 Чистота промислова. Класи чистоти рідин (ГОСТ 17216-2001, IDT);
- ГОСТ 12.2.007.1-75 ССБТ. Машины электрические вращающиеся. Требования безопасности;
- ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов (ГОСТ 14192-96, IDT);
- ГОСТ 15150-69 Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды;
- ГОСТ 30546.1-98 Общие требования к машинам, приборам и другим техническим изделиям и методы расчета их сложных конструкций в части сейсмостойкости (ГОСТ 30546.1-98, IDT);
- ГОСТ 30546.2-98 Испытания на сейсмостойкость машин, приборов и других технических изделий. Общие положения и методы испытаний;
- РД 50-34.698-90 Методические указания. Информационная технология. Комплекс стандартов и руководящих документов на автоматизированные системы. Автоматизированные системы. Требования к содержанию документов;
- НПАОП 40.1-1.01-97 Правила безпечної експлуатації електроустановок (Вид. 2 із змінами та доповненнями 2000 р.);
- ВБН В.1.1-034-03.307-2003 Захист від пожежі. Протипожежні норми проектування атомних електростанцій з водо-водяними енергетичними реакторами;
- СОУ НАЕК 038:2017 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС;
- СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
- СОУ НАЕК 077:2015 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження;
- СОУ НАЕК 081:2015 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для АЕС;
- СОУ НАЕК 100:2016 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Інформаційні та керуючі системи, важливі для безпеки атомних станцій. Загальні технічні вимоги;
- СОУ-Н ЕЕ ЯЕК 04.156:2009 Основні вимоги щодо регулювання частоти та потужності в ОЕС України;
- СОУ-Н ЕЕ ЯЕК 04.159:2009 Методики і рекомендації щодо організації первинного та вторинного регулювання частоти та потужності на енергоблоках АЕС;
- СОУ-Н ЕЕ ЯЕК 04.160:2009 Методики і рекомендації щодо перевірки готовності ТЕС, ГЕС і АЕС до участі у регулюванні частоти та потужності в ОЕС України;
- 191-10-ПЕ-08 ПЕРЕЧЕНЬ исходных событий, в результате которых возникают «жесткие» условия окружения. Квалификация оборудования. Энергоблок № 4.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: ТОВ «Програмно-технічні системи», ТОВ «НВП «Моноліт Енерго»;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу очікувана вартість закупівлі була визначена з урахуванням найнижчої комерційної пропозиції компанії-виробника продукції – ТОВ «Програмно-технічні системи».
Також Замовник вважає за необхідне звернути вашу увагу на те, що відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим визначення ОВЗ, якісних і технічних характеристик предмета закупівлі передують проведенню закупівлі і, відповідно не можуть бути предметом дослідження в рамках моніторингу.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 16:54
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS" |
59 670 000,00
UAH з ПДВ
|
59 371 468,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "СНВО"Імпульс" |
59 640 000,00
UAH з ПДВ
|
59 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS" #255969520 |
Переможець |
59 371 468,88
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 15:22
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 14:49 |
Кінець періоду оскарження: | 06 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 06 червня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Тендер відмінено відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Атомкомплект» не укладено договір у встановлений законом строк) |
26 травня 2021 14:49
|
Електронний підпис |
26 травня 2021 14:14
|
6741_Витяг з протоколу засідання ТК_25.05.2021.pdf |