Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока №4 ВП РАЕС
Equipment for modification of electrohydraulic and electronic parts of systems of automatic regulation and protection of K-1000-60/3000 turbines
Очікувана вартість
59 706 223,20 UAH
UA-2020-12-02-002332-a 8cb90b82d66c4a8aac38cb31fb8ed922
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скубрій Наталія Вікторівна

206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Скубрій Наталія Вікторівна
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Т. Котеньова Т. (Економіст ВП «Атомкомплект»)
+38(044) 201-09-62
t.koteneva@ak.atom.gov.ua
О. Бодяківський (Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС)
+38(03636) 62-314
BodAN@rnpp.atom.gov.ua
О. Остапчук (Заступник начальника ВКУ УВТК ВП РАЕС)
+38(03636) 64-469
OstAN@gw.rnpp.rv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Skubrii Nataliia
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Т. Котеньова Т. (Економіст ВП «Атомкомплект»)
+38(044) 201-09-62
t.koteneva@ak.atom.gov.ua
О. Бодяківський (Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС)
+38(03636) 62-314
BodAN@rnpp.atom.gov.ua
О. Остапчук (Заступник начальника ВКУ УВТК ВП РАЕС)
+38(03636) 64-469
OstAN@gw.rnpp.rv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 11:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 11:07
Очікувана вартість: 59 706 223,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 298 531,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59706223.2 UAH
Publication date: 02 грудня 2020 15:28
Enquiries until: 25 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 31 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 лютого 2021 11:00

Information

Estimated total value: 59 706 223 UAH including VAT
Minimal lowering step: 298 531 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38810000-6: Обладнання для керування виробничими процесами


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38810000-6 — Обладнання для керування виробничими процесами

Equipment for modification of electrohydraulic and electronic parts of systems of automatic regulation and protection of K-1000-60/3000 turbines
CPV: 38810000-6
Період постачання: по 30 вересня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2021 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 20:02
Додаток 4 до ТД - тех специфікація - 4.pdf
26 січня 2021 20:02
6641 - ТД - 4.doc
26 січня 2021 20:02
6641-перелік ЗТД - 4.doc
19 січня 2021 14:16
6641-перелік ЗТД - 3.doc
12 січня 2021 15:46
6641-перелік ЗТД - 2.doc
29 грудня 2020 14:43
6641-перелік ЗТД - 1.doc
02 грудня 2020 15:25
Додаток 7 до ТД- проект договору.pdf
02 грудня 2020 15:25
6641- procurement notice.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 11 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
02 грудня 2020 15:25
Додаток 10 до ТД - митні платежі.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 9 до ТД- довідка відсутність підстав ст.17.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 5 до ТД - порівняльна таблиця.doc
02 грудня 2020 15:25
Додаток 8 до ТД- лист-згода.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 6 до ТД - досвід виконання.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 2 до ТД - інформація про тех характеристика (форма).docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 3 до ТД - інформація про тех характеристики.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 1 до ТД - цінова пропозиція.docx
26 січня 2021 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 20:02
Додаток 4 до ТД - тех специфікація - 4.pdf
19 січня 2021 14:16
Додаток 4 до ТД - тех специфікація - 3.pdf
02 грудня 2020 15:25
Додаток 4 до ТД - тех специфікація.pdf
26 січня 2021 20:02
6641 - ТД - 4.doc
19 січня 2021 14:16
6641 - ТД - 3.doc
12 січня 2021 15:46
6641 - ТД - 2.doc
29 грудня 2020 14:43
6641 - ТД - 1.doc
02 грудня 2020 15:25
6641 - ТД.doc
26 січня 2021 20:02
6641-перелік ЗТД - 4.doc
19 січня 2021 14:16
6641-перелік ЗТД - 3.doc
12 січня 2021 15:46
6641-перелік ЗТД - 2.doc
29 грудня 2020 14:43
6641-перелік ЗТД - 1.doc
02 грудня 2020 15:25
Додаток 7 до ТД- проект договору.pdf
02 грудня 2020 15:25
6641- procurement notice.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 11 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
02 грудня 2020 15:25
Додаток 10 до ТД - митні платежі.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 9 до ТД- довідка відсутність підстав ст.17.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 5 до ТД - порівняльна таблиця.doc
02 грудня 2020 15:25
Додаток 8 до ТД- лист-згода.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 6 до ТД - досвід виконання.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 2 до ТД - інформація про тех характеристика (форма).docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 3 до ТД - інформація про тех характеристики.docx
02 грудня 2020 15:25
Додаток 1 до ТД - цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо роз’яснення технічної специфікації (Додаток 4 до ТД)
Дата подання: 16 грудня 2020 11:25
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:50
В п.3.1.1.5 таблицы 1 ТС для ШУ СРТ приведено требование о том, что количество сигналов от датчиков частоты вращения турбины должно быть не менее девяти штук. Просим уточнить количество вышеуказанных сигналов, поскольку в п.3.1.3.3 таблицы 1 ТС для ШУ ЭАБ данные сигналы указаны в количестве не менее 3 шт., что в сумме с количеством сигналов для ШУ СРТ будет составлять 12 штук, тогда как в п.3.1.14 таблицы 1 ТС указаны датчики в количестве девяти штук (общем для ШУ СРТ и ШУ ЭАБ). Примечание: В аналогичном пункте 152-10-ТС-ЦТАВ для энергоблока №3 ОП РАЭС для ШУ СРТ указаны сигналы от датчиков частоты вращения турбины в количестве не менее шести штук.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена профільною технічною дирекцією ДП "НАЕК "Енергоатом": Ваше звернення опрацьовується. У разі доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Щодо роз’яснення технічної специфікації (Додаток 4 до ТД)
Дата подання: 16 грудня 2020 11:26
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:51
В п.2.3 подраздела А.4 ТС приведено требование о том, что габаритные размеры шкафов ПТК должны быть (ШхГхВ): 600(±10 %)х800(±10 %)х2000(±5 %) мм, тогда как в п.3.1.1.15, 3.1.2.1, 3.1.3.8 таблицы 1 ТС для шкафов ШУ СРТ, шкафной компьютерной станции СРТ и ШУ ЭАБ приведены требования о том, что габаритные размеры шкафов должны быть не более 610х900х2010 мм. Просим привести требование п.2.3 подраздела А.4 ТС в соответствие с требованиями п.3.1.1.15, п.3.1.2.1, п.3.1.3.8 таблицы 1 ТС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена профільною технічною дирекцією ДП "НАЕК "Енергоатом": Ваше звернення опрацьовується. У разі доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Щодо роз’яснення технічної специфікації (Додаток 4 до ТД)
Дата подання: 16 грудня 2020 11:27
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:51
Просим уточнить требование п.3.1.3.3 таблицы 1 ТС для ШУ ЭАБ в части характеристик сигналов от датчиков частоты вращения турбины «Амплитудой (24±2) В …». Считаем требования к характеристикам этих сигналов устаревшими, если сравнивать их с аналогичными требова-ниями 152-10-ТС-ЦТАВ для энергоблока №3 ОП РАЭС.
Відповідь: Відповідь підготовлена профільною технічною дирекцією ДП "НАЕК "Енергоатом": Ваше звернення опрацьовується. У разі доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Your answer to demand
Дата подання: 18 грудня 2020 22:03
Дата відповіді: 21 грудня 2020 15:00
Dear Buyer, Are you really joking? You said: Повідомляємо, що додатки 4, 7 до тендерної документації було викладено у більш високій якості (у т.ч. додаток 7 до ТД у форматі Word) під час надання відповіді на попередні звернення UA-2020-12-02-002332-a.c1 від 11.12.2020 та UA-2020-12-02-002332-a.c2 від 14.12.2020. Дякуємо за увагу до закупівлі! But THERE ARE NO ANNEXES 4 AND 7 IN WORD PUBLISHED!. Who needs to see your multiple signatures? All that is your internal deal. We need clear texts, suitable for machine OCR. For the time being we stay aside of this tender until improvement of your documentation as have more than enough of other business with reliable buyers. Thank you,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Вашу увагу до нашого тендеру.
Конечный срок подачи предложений
Дата подання: 21 грудня 2020 14:44
Дата відповіді: 24 грудня 2020 15:59
Уважаемые господа! На момент подачи данной просьбы, конечная дата подачи тендерных предложений назначена на 4 января 2021 г. Во многих европейских странах, включая Украину, данному сроку предшествует большое количество праздничных дней. Учитывая также карантинные ограничения и межпраздничные отпуска работников, в данный период будет затруднительно получить обеспечения и акцепты от финансовых институций, а также авторизационные и технические документы от контрагентов. Беря во внимание значительный объём закупки, а также учитывая вышесказанное, для предоставления Вам конкурентных и полноценных тендерных предложений, просим Вас перенести крайний срок подачи предложений на 2 недели.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується. У разі доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Относительно документов, предоставляемых участником торгов
Дата подання: 22 грудня 2020 09:56
Дата відповіді: 24 грудня 2020 09:56
В соответствии с разделом 3 ТС участник торгов в составе тендерного предложения должен предоставить: «- проект плана качества (не позднее, чем через месяц после заключения договора);». Этим пунктом предусмотрено, что проект Плана качества предоставляется не позднее, чем через месяц после заключения договора, а также что участник торгов должен предоставить его в составе тендерного предложения, что противоречит друг другу. Проект плана качества не может быть предоставлен на момент подачи тендерного предложения, поскольку он разрабатывается не позднее чем через месяц после подписания договора поставки, регламентируются пунктом 7.1.1, подраздела 7.1, раздела 7 СОУ НАЭК 039:2013. В связи с этим, просим исключить данный пункт из раздела 3, поскольку требования относительно предоставления Плана качества после заключения договора присутствуют в таблице раздела А.14 Приложения 4 к ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни до технічної специфікації (Додаток 4 до ТД) будуть внесені в установленому порядку.
Щодо роз’яснення технічної специфікації (Додаток 4 до ТД)
Дата подання: 23 грудня 2020 13:20
Дата відповіді: 29 грудня 2020 15:35
Просим уточнить состав СКЗТМВ: п. 3.1.5.2 таблицы 1 «Комплект датчиков подсистемы СКЗТМВ», далее в пунктах 3.1.5.3 – 3.1.5.39 таблицы 1 идет перечень датчиков, это дополнительно к комплекту 3.1.5.2 или состав данного комплекта? В таблице 2 «Комплектность поставки» эти датчики идут отдельно. В таблице 2 «Комплектность поставки» лист 36 строки 4, 12, 17 сверху «табло аналогово-цифровое» это соответствует п. 3.15.5.42 таблицы 1 или дополнительно? В таблице 1 п. 3.1.8 «Удаленное рабочее место оператора» - 2 шт. и п. 3.1.5.40 «Удаленное рабочее место оператора СКЗТМВ» - 3 шт. Какие из них соответствуют таблице 2 «Комплектность поставки» лист 35 строки 8-10 снизу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднене додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Относительно разъяснения технической спецификации (Приложение 4 к ТД)
Дата подання: 24 грудня 2020 07:51
Дата відповіді: 30 грудня 2020 18:12
Согласно п.2.1 раздела А.4 приложения А ТСдоПЗ №152-11-ТС-ЦТАВ САРЗТ должен обеспечивать обработку «команд управления, которые поступили от пульта управления турбиной БЩУ, АРМ БЩУ, пульта управления по месту;». В составе поставке САРЗТ в таблице 2 раздела 2 отсутствует пульт управления по месту. Текст ТСдоПЗ в дальнейшем не содержит требований к пульту управления по месту. Просим внести в таблицу 2 в поставку «пульт управления по месту» если он необходим или ввести в п.2.1 раздела А.4 приложения А информацию, что данный пульт уже существующий на объекте эксплуатации.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами ДП "НАЕК "Енергоатом". У разі доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Относительно разъяснения технической спецификации (Приложение 4 к ТД)
Дата подання: 24 грудня 2020 07:52
Дата відповіді: 30 грудня 2020 18:13
В таблице 2 раздела 2 ТСдоПЗ №152-11-ТС-ЦТАВ для состава САРЗТ с использованием ЭМП в п.1.1 и п.4 присутствует комплект ЗИП. Необходимы требования к составу каждого комплекта ЗИП.
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами ДП "НАЕК "Енергоатом". У разі доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-002332-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 11 грудня 2020 14:46
Documents 4 & 7
Dear Buyer,

We kindly ask you to duplicate published Documents 4 and 7 in Word. That will enable us for computer recognition of files and translation. Actually published files are not providing such possibility as they are of low quality of multiply faxed/scanned PDF.

Without that we are not able to take part in this tender.

Thank you,
----------------------------------

Шановний покупце,

Ми просимо Вас дублювати опубліковані Документи 4 та 7 у програмі Word. Це дасть нам змогу комп’ютерно розпізнавати файли та перекладати. Фактично опубліковані файли не надають такої можливості, оскільки вони низької якості багатофакторного / сканованого PDF-файлу.

Без цього ми не можемо взяти участь у цьому тендері.

Дякую,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 16:39
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 не встановлено вимоги до формату інформації про закупівлю, яку замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Тому, підстави для викладення інформації про закупівлю (у даному випадку Додатку 4 до ТД) в іншому форматі відсутні, адже формат викладення ТС не впливає на можливість підготувати технічну пропозицію потенційним учасником торгів.
Але, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст.5 Закона України «Про публічні закупівлі», додатково оприлюднюємо Додаток 4 до ТД в більш високій якості.
Номер вимоги: UA-2020-12-02-002332-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 14 грудня 2020 17:50
Reminder
Is it so big deal to publish 2 workable documents???
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2020 16:43
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Додаток 7 до ТД «Проект договору» оприлюднюємо в форматі Word.
Номер вимоги: UA-2020-12-02-002332-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 16 грудня 2020 17:21
Your answer is not satisfactory. Goodbye.
Dear Buyer,

Not only you are providing such unworkable files. About 10-15% of other buyers too. But 99% of them are saying Sorry and publishing text. Only some woodpeckers are reluctant. Or maybe they are not woodpeckers, but simply corruptioners, selecting tenders for friends? Anyway we are not going to step into your swamp and I just said my people even not to consider any your tenders unless documents will be published in normal readable form.

Take care.
----------------------------------
Шановний покупце,

Ви не тільки надаєте такі непрацездатні файли. Приблизно 10-15% інших покупців теж. Але 99% з них кажуть «Вибачте» та публікують текст. Лише деякі дятли неохоче. А може, це не дятли, а просто корупціонери, відбираючи тендери для друзів? У будь-якому разі ми не збираємось вступати у ваше болото, і я просто сказав своїм людям, навіть не розглядати жодних ваших тендерів, якщо документи не будуть опубліковані в нормальній для читання формі.

Піклуватися.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 грудня 2020 10:38
Повідомляємо, що додатки 4, 7 до тендерної документації було викладено у більш високій якості (у т.ч. додаток 7 до ТД у форматі Word) під час надання відповіді на попередні звернення UA-2020-12-02-002332-a.c1 від 11.12.2020 та UA-2020-12-02-002332-a.c2 від 14.12.2020.

Дякуємо за увагу до закупівлі!

Документи

16 грудня 2020 16:39
152-11-ТС-ЦТАВ Додаток 4.pdf

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-16-000022 ● 11730bc662e24f1985b531d4ba5d2dfb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.03.2021 № 78

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-12-02-002332-a 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-19 12:17:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока № 4 ВП РАЕС (ДК 021:2015: 38810000-6 — Обладнання для керування виробничими процесами CPV: 38810000-6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-02-002332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-24 16:32:10

Пояснення на запит ДАСУ від 19.03.2021 (процедура закупівлі № UA-2020-12-02-002332-a)

Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 16.03.2021 № 78 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 38810000-6 Обладнання для керування виробничими процесами (Обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока № 4 ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-02-002332-a] через електронну систему закупівель 19.03.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання «пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, … здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.

ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока № 4 ВП РАЕС. За інформацією, наданою відповідними технічними службами Замовника, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які містяться у «Технічній специфікації до предмета закупівлі. Обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбіни К-1000-60/3000 енергоблока № 4 ВП РАЕС для участі у нормованому первинному регулюванні частоти та потужності при паралельній роботі в складі ОЕС України» 152-11-ТС-ЦТАВ» (Додаток 4 до тендерної документації), були встановлені відповідно до нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, які є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
- Закон України від 15.01.2015 № 124-VІІІ «Про технічні регламенти і оцінку відповідності»;
- Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. № 1067;
- Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1077;
- НП 306.2.106-2005 Вимоги до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки;
- НП 306.2.141 2008 Загальні положення безпеки атомних станцій;
- НП 306.2.202-2015 Вимоги з ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних та керуючих систем, важливих для безпеки атомних станцій;
- НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій;
- ДСТУ EN 61386-23:2018 (EN 61386-23:2004, A11:2010, AC:2004, IDT; IEC 61386-23:2002, IDT Системи кабельних трубопроводів. Частина 23. Додаткові вимоги до еластичних труб для кабелепроводів;
- ДСТУ 2709-94 Метрологія. Автоматизовані системи керування технологічними процесами. Метрологічне забезпечення. Основні положення;
- ДСТУ 8828:2019 Пожежна безпека. Загальні положення;
- ДСТУ Б В.1.1-28:2010 Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожежі. Шкала сейсмічної інтенсивності;
- ДСТУ EN 55022:2017 (EN 55022:2010; EN 55022:2010/АС:2011, IDT) Обладнання інформаційних технологій. Характеристики радіозавад. Норми та методи вимірювання;
- ДСТУ IEC 62138:2008 Атомні електростанції. Інформаційні та керувальні системи, важливі для безпеки. Програмні аспекти комп’ютерних систем, які виконують функції категорії В або С (IEC 62138:2004, IDT);
- ДСТУ EN 60529:2018 (EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT; ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) Ступені захисту, що забезпечують кожухи (Код ІР);
- ДСТУ HD 604 S1:2018 (HD 604 S1:1994; А1:1997; A2:2002; А3:2005, IDT) Кабелі силові на напругу 0,6/1,0 кВ та 1,9/3,3 кВ зі спеціальними показниками пожежної небезпеки для використання на електричних станціях;
- ДСТУ EN 45510-2-8:2018 (EN 45510-2-8:2004, IDT) Обладнання для електростанцій. Настанова щодо комплектування. Частина 2-8. Електрообладнання. Кабелі силові;
- ДСТУ EN 45510-2-9:2018 (EN 45510-2-9:2008, IDT) Обладнання для електростанцій. Настанова щодо комплектування. Частина 2-9. Електрообладнання. Системи кабельні;
- ДСТУ EN 50565-1:2015 Електричні кабелі . Настанова щодо використання для кабелів з номінальною напругою, що не перевищує 450/750 (U0/U). Частина 1. Загальні рекомендації;
- ДСТУ ГОСТ 17216:2004 Чистота промислова. Класи чистоти рідин (ГОСТ 17216-2001, IDT);
- ГОСТ 12.2.007.1-75 ССБТ. Машины электрические вращающиеся. Требования безопасности;
- ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов (ГОСТ 14192-96, IDT);
- ГОСТ 15150-69 Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды;
- ГОСТ 30546.1-98 Общие требования к машинам, приборам и другим техническим изделиям и методы расчета их сложных конструкций в части сейсмостойкости (ГОСТ 30546.1-98, IDT);
- ГОСТ 30546.2-98 Испытания на сейсмостойкость машин, приборов и других технических изделий. Общие положения и методы испытаний;
- РД 50-34.698-90 Методические указания. Информационная технология. Комплекс стандартов и руководящих документов на автоматизированные системы. Автоматизированные системы. Требования к содержанию документов;
- НПАОП 40.1-1.01-97 Правила безпечної експлуатації електроустановок (Вид. 2 із змінами та доповненнями 2000 р.);
- ВБН В.1.1-034-03.307-2003 Захист від пожежі. Протипожежні норми проектування атомних електростанцій з водо-водяними енергетичними реакторами;
- СОУ НАЕК 038:2017 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС;
- СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
- СОУ НАЕК 077:2015 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження;
- СОУ НАЕК 081:2015 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для АЕС;
- СОУ НАЕК 100:2016 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Інформаційні та керуючі системи, важливі для безпеки атомних станцій. Загальні технічні вимоги;
- СОУ-Н ЕЕ ЯЕК 04.156:2009 Основні вимоги щодо регулювання частоти та потужності в ОЕС України;
- СОУ-Н ЕЕ ЯЕК 04.159:2009 Методики і рекомендації щодо організації первинного та вторинного регулювання частоти та потужності на енергоблоках АЕС;
- СОУ-Н ЕЕ ЯЕК 04.160:2009 Методики і рекомендації щодо перевірки готовності ТЕС, ГЕС і АЕС до участі у регулюванні частоти та потужності в ОЕС України;
- 191-10-ПЕ-08 ПЕРЕЧЕНЬ исходных событий, в результате которых возникают «жесткие» условия окружения. Квалификация оборудования. Энергоблок № 4.

Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: ТОВ «Програмно-технічні системи», ТОВ «НВП «Моноліт Енерго»;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу очікувана вартість закупівлі була визначена з урахуванням найнижчої комерційної пропозиції компанії-виробника продукції – ТОВ «Програмно-технічні системи».
Також Замовник вважає за необхідне звернути вашу увагу на те, що відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим визначення ОВЗ, якісних і технічних характеристик предмета закупівлі передують проведенню закупівлі і, відповідно не можуть бути предметом дослідження в рамках моніторингу.

Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 березня 2021
UA-2020-12-02-002332-a8cb90b82d66c4a8aac38cb31fb8ed922
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення Додатково
ПрАТ "СНВО"Імпульс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 16:54

Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 13:36
Електронний підпис
03 лютого 2021 13:36
Електронний підпис
03 лютого 2021 13:35
Турбоатом.rar
03 лютого 2021 13:35
Проект_ТЗ_СРТ_РАЕС_4.pdf
03 лютого 2021 13:35
Платіжне доруч_СРТ.pdf
03 лютого 2021 13:35
Зразок Формуляра.pdf
03 лютого 2021 13:35
Договори.rar
03 лютого 2021 13:35
Довідка_МТБ_18_01_21.pdf
03 лютого 2021 13:35
Довідка щодо ст_17ЗУ.pdf
03 лютого 2021 13:35
Відгук_СРТ_ЗАЕС.pdf
03 лютого 2021 13:35
ISO 9001 russisch Zertifikat.pdf
03 лютого 2021 13:35
Certificates DEKRA_ISO14001_rus_eng.pdf
03 лютого 2021 13:35
Anticorruption_policy.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо постачання товару, надання послуг, виконання робіт (Додаток № 6 до ТД) договори з усіма додатками завантажено в електронній системі закупівель як «Конфіденційні документи». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 частини ІІ розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток № 6 до ТД), учасник повинен надати: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; - документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або - лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Документи надаються у сканованому вигляді в форматі PDF та доступні у публічному доступі. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

04 лютого 2021 11:03

код ЄДРПОУ 255969520 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

04 лютого 2021 10:08
12.5 Сертифікат ISO 9001_PONAR.pdf
04 лютого 2021 10:08
8.2 ТЗ ЕЧ САРЗТ.pdf
04 лютого 2021 10:08
8.1 ТЗ ЕГЧ САРЗТ.pdf
04 лютого 2021 10:08
3 BIS UAB Досвід виконання.pdf

Конфіденційні документи

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 5.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 6.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 7.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 7.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 6.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 5.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "СНВО"Імпульс"

Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS" 59 670 000,00
UAH з ПДВ
59 371 468,88
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "СНВО"Імпульс" 59 640 000,00
UAH з ПДВ
59 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 10:08
12.5 Сертифікат ISO 9001_PONAR.pdf
04 лютого 2021 10:08
8.2 ТЗ ЕЧ САРЗТ.pdf
04 лютого 2021 10:08
8.1 ТЗ ЕГЧ САРЗТ.pdf
04 лютого 2021 10:08
3 BIS UAB Досвід виконання.pdf

Конфіденційні документи

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 5.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 6.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 7.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

23 лютого 2021 13:32
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 7.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 6.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 5.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

04 лютого 2021 10:08
4 BIS UAB Досвід виконання Подтверждение 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи містять комерційну таємницю

Публічні документи

03 лютого 2021 13:36
Електронний підпис
03 лютого 2021 13:36
Електронний підпис
03 лютого 2021 13:35
Турбоатом.rar
03 лютого 2021 13:35
Проект_ТЗ_СРТ_РАЕС_4.pdf
03 лютого 2021 13:35
Платіжне доруч_СРТ.pdf
03 лютого 2021 13:35
Зразок Формуляра.pdf
03 лютого 2021 13:35
Договори.rar
03 лютого 2021 13:35
Довідка_МТБ_18_01_21.pdf
03 лютого 2021 13:35
Довідка щодо ст_17ЗУ.pdf
03 лютого 2021 13:35
Відгук_СРТ_ЗАЕС.pdf
03 лютого 2021 13:35
ISO 9001 russisch Zertifikat.pdf
03 лютого 2021 13:35
Certificates DEKRA_ISO14001_rus_eng.pdf
03 лютого 2021 13:35
Anticorruption_policy.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS"

ПрАТ "СНВО"Імпульс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS"
#255969520
Переможець 59 371 468,88
UAH з ПДВ
17 березня 2021 15:22

Документи

17 березня 2021 15:22
Електронний підпис
12 березня 2021 11:28

код ЄДРПОУ 255969520 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS"
#255969520
59 371 468,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 15:22
Електронний підпис
12 березня 2021 11:28

код ЄДРПОУ 255969520 у ЄДР не знайдено.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 травня 2021 14:49
Кінець періоду оскарження: 06 червня 2021 00:00
Дата відміни: 06 червня 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Тендер відмінено відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Атомкомплект» не укладено договір у встановлений законом строк)
Документи:
26 травня 2021 14:49
Електронний підпис
26 травня 2021 14:14
6741_Витяг з протоколу засідання ТК_25.05.2021.pdf