Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дератизація, дезінсекція за кодом ДК 021:2015 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
5 009,00 UAH
UA-2020-12-02-001630-b 7fc9b16020fd42b791beb068f3d6008d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Адамова

+380979277995 salkov-shkola19@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031693
Місцезнаходження: 87527, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Первомайська , будинок 68
Контактна особа: Ганна Адамова
+380979277995
salkov-shkola19@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 09:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 09:56
Початок аукціону: 15 грудня 2020 13:40
Очікувана вартість: 5 009,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Дератизація, дезінсекція за кодом ДК 021:2015 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87527, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Первомайська, буд. 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 10:01
Тендерна документація (санітарно-гігієнічні послуги 2020 школы.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ 3 400,00
UAH з ПДВ
2 389,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНПРОФ" 3 450,00
UAH з ПДВ
2 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мартлет 4 730,40
UAH з ПДВ
4 730,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 17:04
Довідка-гарантія.PDF
14 грудня 2020 09:28
Уставні документи.rar
14 грудня 2020 09:28
Довідка про ліцензію.JPG

Публічні документи

08 грудня 2020 11:28
топ 2019.jpg
08 грудня 2020 11:28
ТОП.jpg
08 грудня 2020 11:28
сертификат.jpg
08 грудня 2020 11:28
медком.pdf
08 грудня 2020 11:28
лицензия.jpg
08 грудня 2020 11:28
комерческое_0001.jpg
08 грудня 2020 11:28
квалификация.pdf
08 грудня 2020 11:28
кв.jpg
08 грудня 2020 11:28
информация.pdf
08 грудня 2020 11:28
док.pdf
08 грудня 2020 11:28
договор_0001.jpg
08 грудня 2020 11:28
договор.jpg
08 грудня 2020 11:28
гар.письмо.pdf
08 грудня 2020 11:28
Высновок_2018_Бромавит.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ

ТОВ "САНПРОФ"

ТОВ Мартлет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2726709310
Переможець 2 389,80
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 15:27

Документи

23 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:25
Протокол.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2726709310
2 389,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:25
Протокол.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 14:01
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 13:59
Повідомлення.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 13:59
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 17:35
Договір дезінсекції та дератизації.pdf укладений
06 січня 2021 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку зі зміною реквізитів «Замовник» і «Платник», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 5. «Юридичні адреси та банківські реквізити сторін» Договору і викласти їх в наступній редакції: «Замовник» Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Маріупольської міської ради Донецької області» 87527, м. Маріуполь, вул. Первомайська, б.68 р/р UA898201720344210016000023675 Держказначейська служба України , м. Київ ЄДРПОУ 23031693 «Платник» Комунальний заклад департаменту освіти міської ради «Централізована бухгалтерія департаменту освіти» Україна, Донецька обл., 87515, м. Маріуполь, вул. Казанцева, 27 а UA 898201720344210016000023675 Держказначейська служба України м. Київ ЄДРПОУ 26319242 «Виконавець» Фізична особа-підприємець Кузнецов Сергій Станіславович 87549 м. Маріуполь, пр..-т Металургів 121/97 р/р UA973206270000026001013035578 в АТ «СБЕРБАНК» м. Маріуполь, МФО 320627 ЄДРПОУ: 2726709310 Тел. 097-731-71-17 e-mail: kss28@ukr.net 2. Всі наступні умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов'язання. 3. Додаткова угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін. 4. Дана додаткова угода є невід'ємною частиною до договору № 24/21 від 06.01.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 24/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML