Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ, код ДК 021:2015 - 09120000-6: Газове паливо
Очікувана вартість
1 595 000,00 UAH
UA-2020-12-02-000249-c a8971f7832bb4fb28f1fe5e2f741a272
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Наталія

380535458542 petrivka.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Петрівсько-Роменської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04381950
Місцезнаходження: 37333, Україна , Полтавська обл., Гадяцький р-н, с. Петрівка-Роменська , вул. Соборна, буд. 35
Контактна особа: Зінченко Наталія
380535458542
petrivka.buh@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:41
Очікувана вартість: 1 595 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, виданих іншими установами і підприємствами, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою.
Код товару, згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 09123000-7: Природний газ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
159500 метри кубічні
Природний газ, код ДК 021:2015 - 09120000-6: Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Споживача за поставлений природний газ здійснюються після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та Акту приймання-передачі газу для оплати. Оплата вартості спожитого природного газу за актом прийому-передачі природного газу здійснюється протягом семи банківських днів з дня його отримання. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 09:42
Додаток 2 - Інформація щодо відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав по ст.17 - зі змінами від 03.12.docx
02 грудня 2020 09:03
Додаток 2 - Інформація щодо відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав по ст.17.docx
03 грудня 2020 09:40
Тендерна документація - природний газ 2021 -зі змінами 03.12.docx
02 грудня 2020 09:01
Тендерна документація - природний газ 2021.docx
03 грудня 2020 09:40
Перелік змін 03.12.doc
02 грудня 2020 09:08
Додаток 7 - Інші вимоги.docx
02 грудня 2020 09:07
Додаток 5, 6 - Проєкт договору, лист-згода з проєктом договору.docx
02 грудня 2020 09:05
Додаток 4 - Перелік документів переможця для підтвердження відсутності підстав по ст.17.docx
02 грудня 2020 09:04
Додаток 3 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
02 грудня 2020 09:02
Додаток 1 - Форма Тендерна пропозиція.docx
02 грудня 2020 08:58
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-06-000072 ● 97a3f10a286142069b194a2bd03f5229
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
06.04.2021 № 153
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 06.04.2021 № 153

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-12-02-000249-c, 02.12.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-21 15:39:27

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Природний газ» (ДК 021:2015: 09120000-6 - Газове паливо), очікуваною вартістю 1595000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-02-000249-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступного питання:
1. За даними електронної системи закупівель замовником внесені зміни до договору від 04.01.2021 № 72/21 (далі договір) шляхом укладання додаткових угод від 04.01.2021 № 1, від 25.01.2021№ 2, від 27.01.2021 № 4 та від 29.01.2021 № 5.
Чи укладено замовником додаткову угоду № 3 до договору, якщо так, з яких причин вказану додаткову угоду та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель?
Прошу до пояснення надати вказану додаткову угоду, в разі її укладення.
2. На підставі яких документів збільшено ціну за одиницю товару - 1000 куб м з 6081,00 грн (з ПДВ) до 6688,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 25.01.2021 № 2, до 7355,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 27.01.2021 № 4 та до 8090,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 29.01.2021 № 5?
3. Чим керувався замовник передбачивши в пункті 11.1 договору постачання природного газу з 01.01.2021, а саме до укладання договору (04.01.2021)?

Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-23 13:42:02

Пояснення на запит

Доброго дня! На Ваш запит надаємо наступні пояснення:
По першому питанню «За даними електронної системи закупівель замовником внесені зміни до договору від 04.01.2021 № 72/21 (далі договір) шляхом укладання додаткових угод від 04.01.2021 № 1, від 25.01.2021№ 2, від 27.01.2021 № 4 та від 29.01.2021 № 5. Чи укладено замовником додаткову угоду № 3 до договору, якщо так, з яких причин вказану додаткову угоду та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель? Прошу до пояснення надати вказану додаткову угоду, в разі її укладення.» повідомляємо наступне: між замовником та постачальником була підписана Додаткова угода №3 до договору (скан-копія додається) про зміну реквізитів замовника, а саме: зміну одного розрахункового рахунку. Відповідно до п.11 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до ч.7 ст.41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Зміна реквізитів замовника не є істотною умовою договору та не підпадає під частину п'яту статті 41 Закону, тому дана Додаткова угода не була опублікована в електронній системі закупівель.
По другому питанню «На підставі яких документів збільшено ціну за одиницю товару - 1000 куб м з 6081,00 грн (з ПДВ) до 6688,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 25.01.2021 № 2, до 7355,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 27.01.2021 № 4 та до 8090,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 29.01.2021 № 5?» повідомляємо, що ціну за одиницю товару було збільшено на підставі таких документів (скан-копії додаються): цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 29.12.2020 № 1732/20, цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 04.01.2021 № 1767/20, цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 18.01.2021 № 114/21, цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 22.01.2021 № 154/21, які були надані постачальником природного газу в якості підтвердження коливання ціни газу на ринку.
На третє питання «Чим керувався замовник передбачивши в пункті 11.1 договору постачання природного газу з 01.01.2021, а саме до укладання договору (04.01.2021)?» повідомляємо наступне: відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно ч. 3 ст.631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Відповідно до ч.5 ст.33 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковане замовником 21.12.2020, відповідно період оскарження закінчився 31.12.2020. Скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю подані не були. З 01.01.2021 року замовник мав право укласти договір. Та у зв’язку з тим, що з 01.01.2021 по 03.01.2021 були святкові та вихідні дні, технічно це не стало можливим. Але потреба у безперебійному постачанні природного газу для об’єктів замовника залишилась (так як на балансі виконавчого комітету знаходяться заклади освіти (дитячі садки, школи), заклади культури (клуби, сільські будинки культури, бібліотеки), фельдшерсько-акушерські пункти та АЗПСМ). Тому з метою недопущення припинення постачання природного газу на об’єкти, попередження аварійних ситуацій в системах газопостачання та системах опалювання приміщень виконання зобов’язань за договором розпочалось з 01.01.2021 до його підписання сторонами, а договір було укладено в перший робочий день після святкових та вихідних, тобто 04.01.2021.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-06-04 10:05:52

Усунення порушення

Договір про закупівлю природного газу №72/21 від 04.01.2021 року розірвано у зв'язку з неможливістю усунути порушення, виявлені за результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. Додаткова угода №8 про розірвання договору від №72/21 про закупівлю природного газу від 04.01.2021 року оприлюднена в електронній системі закупівель (системний номер закупівлі UA-2020-12-02-000249-c)

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня! У зв’язку з встановленням порушення законодавства у сфері закупівель Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, а саме: порушення частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та порушення пункту 2 частини 5 статті 41 Закону та з метою їх усунення шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради був надісланий лист до постачальника природного газу ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» з проханням розірвати договір від 04.01.2021 №72/21 (далі – Договір) (скан-копія листа додається). Також слід зазначити, що відповідно до частин 1,2,3 статті 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором; сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором; Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Відповідно до п. 12.2 Розділу 12 Договору, дія Договору припиняється у зв’язку із повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, за згодою Сторін, з інших підстав, передбачених чинним законодавством та цим Договором. Відповідно до п. 12.3 Розділу 12 Договору, зміни, доповнення та розірвання Договору здійснюються за взаємною згодою Сторін шляхом укладання додаткових угод, за виключенням випадків, визначених п. 5.3.8 цього Договору. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 30.04.2021 року до виконавчого комітету Петрівсько-Роменської сільської ради надійшло Повідомлення про розірвання Договору на постачання природного газу №72/21 від 04.01.2021 року за вих.№3062/21 від 29.04.2021 від ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» (скан-копія додається), в якому постачальник природного газу пропонує Споживачу припинити Договір на постачання природного газу №72/21 від 04.01.2021 на підставі пунктів 12.2 та 12.3 Договору, статті 188 Господарського кодексу України. Виходячи з вище викладеного, за згодою сторін Договір № 72/21 від 04.01.2021, укладений між виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради та ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», буде розірвано відповідно до чинного законодавства.

2021-04-30 18:26:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні договору встановлено порушення частини першої статті 41 Закону в частині застосування частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 969 919,50
UAH з ПДВ
969 919,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кременчукгаз-Трейдінг" 1 004 850,00
UAH з ПДВ
1 004 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 070 245,00
UAH з ПДВ
1 070 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2020 09:22
Електронний підпис
25 грудня 2020 09:21
МВС.pdf
25 грудня 2020 09:21
ДФС (1).pdf
25 грудня 2020 09:21
Довідка.pdf.p7s
25 грудня 2020 09:21
Довідка.pdf
25 грудня 2020 09:21
Довідка ч.2 ст 17.pdf
25 грудня 2020 09:21
Довідка п.12 ч.1 ст 17.pdf
25 грудня 2020 09:21
Довідка (5).zip
25 грудня 2020 09:21
Довідка (4).zip
25 грудня 2020 09:21
директор Довідка.pdf.p7s
25 грудня 2020 09:21
директор Довідка.pdf
25 грудня 2020 09:21
Банкрут ЛТД.pdf
17 грудня 2020 20:00
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:01
Протокол якості газу.pdf
15 грудня 2020 15:01
проект договору.pdf
15 грудня 2020 15:01
6Протокол призначення.pdf
15 грудня 2020 15:01
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 грудня 2020 15:01
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 грудня 2020 15:01
27Сертифікати ISO (20р)ЛТД.pdf
15 грудня 2020 15:01
25 Лист з СБУ.pdf
15 грудня 2020 15:01
2 Витяг ЄДР.pdf
15 грудня 2020 15:01
19 Походження газу ЛТД.pdf
15 грудня 2020 15:01
11 довідка про ліцензію.pdf
15 грудня 2020 15:01
1 Копія Статут.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 15:18
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:18
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:14
аналогічні договогра 3.pdf
17 грудня 2020 15:14
аналогічні договора 1.pdf
17 грудня 2020 15:14
аналогічні договора 2.pdf
17 грудня 2020 15:13
виписка з ЄДРП.pdf
17 грудня 2020 15:12
Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2020 15:10
Відгук Ялинці.pdf
17 грудня 2020 15:10
Відомості про уч-ка.pdf
17 грудня 2020 15:00
Г.Л.лаб.досл..pdf
17 грудня 2020 14:59
Договір.pdf
17 грудня 2020 14:19
І.Л. щодо додатків.pdf
17 грудня 2020 14:16
Л.Г. по ст.17.pdf
17 грудня 2020 14:15
Ліцензія.pdf
17 грудня 2020 13:43
Опис до статуту.pdf
17 грудня 2020 13:35
Санкції.pdf
17 грудня 2020 13:19
Ст. 17.pdf
17 грудня 2020 13:15
Статут.pdf
17 грудня 2020 13:11
Тендерна пропозиц.pdf
17 грудня 2020 13:10
Тех. х-ки.pdf
17 грудня 2020 12:47
Точки контакту.pdf
17 грудня 2020 12:43
щодо додатків інформц.pdf
17 грудня 2020 12:39
Відомості про уч-ка.pdf
17 грудня 2020 12:33
Відгук ТЦСОК.JPG

Публічні документи

17 грудня 2020 23:12
Електронний підпис
17 грудня 2020 23:10
1_тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2020 23:10
17_Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2020 23:10
25_ захист довкілля.pdf
17 грудня 2020 23:10
27_Установчі документи.PDF
17 грудня 2020 23:10
26_Статут.pdf
17 грудня 2020 23:10
ЗВІТ ЕкоАудит_УГР.pdf
17 грудня 2020 23:10
ISO Сертификаты.pdf
17 грудня 2020 23:10
паспорти якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "Кременчукгаз-Трейдінг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Переможець 969 919,50
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 15:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
969 919,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 09:50
Додаткова угода №8.pdf укладений
04 червня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 09:43
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
04 червня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 09:17
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
25 травня 2021 09:13
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 09:59
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 09:03
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
28 січня 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 09:36
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
27 січня 2021 09:32
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:27
Додаткова угода №1 газ.pdf укладений
06 січня 2021 09:21
Договір №72-21.pdf укладений
06 січня 2021 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 1 п. 1.2. та викладення його в наступній редакції: 1.2 Плановий обсяг постачання газу – 145419,651 куб.м., в т.ч. по місяцях: січень з 01.01 - 04.01.2021 - 4,361 тис.м.куб., січень з 05.01-31.01.2021 - 29,439 тис.м.куб., лютий - 30,315 тис.м.куб., березень - 19,550 тис.м.куб., квітень - 8,580 тис.м.куб., травень - 0,429 тис.м.куб., червень - 0,072 тис.м.куб., липень - 0,072 тис.м.куб, серпень - 0,072 тис.м.куб., вересень - 0,075 тис.м.куб, жовтень - 8,344 тис.м.куб., листопад - 22,486 тис.м.куб, грудень - 21,624651 тис.м.куб. Внесення змін до п.3.2. Розділу 3 Договору, викладення в такій редакції: 3.2. Ціна газу за 1000 куб.м. становить 5 573,33 грн. (п'ять тисяч п’ятсот сімдесят три гривні 33 копійки), крім того ПДВ - 1 114,67 грн., ціна газу з ПДВ - 6 688,00 грн. (шість тисяч шістсот вісімдесят вісім гривня 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 72/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 1 п. 1.2. та викладення його в наступній редакції: 1.2 Плановий обсяг постачання газу – 133912,913 куб.м., в т.ч. по місяцях: січень з 01.01 - 04.01.2021 - 4,361 тис.м.куб., січень з 05.01-17.01.2021 - 14,174 тис.м.куб., січень з 18.01 - 31.01.2021 - 15,265 тис.м.куб., лютий - 30,315 тис.м.куб., березень - 19,550 тис.м.куб., квітень - 8,580 тис.м.куб., травень - 0,429 тис.м.куб., червень - 0,072 тис.м.куб., липень - 0,072 тис.м.куб, серпень - 0,072 тис.м.куб., вересень - 0,075 тис.м.куб, жовтень - 8,344 тис.м.куб., листопад - 22,486 тис.м.куб, грудень - 10,117913 тис.м.куб. Внесення змін до п.3.2. Розділу 3 Договору, викладення в такій редакції: 3.2. Ціна газу за 1000 куб.м. становить 6129,17 грн. (шість тисяч сто двадцять дев'ять гривень 17 копійок), крім того ПДВ -1225,83грн., ціна газу з ПДВ - 7355,00 грн. (сім тисяч триста п'ятдесят п'ять гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 72/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 1 п. 1.2. та викладення його в наступній редакції: 1.2 Плановий обсяг постачання газу – 123827,521 куб.м., в т.ч. по місяцях: січень з 01.01 - 04.01.2021 - 4,361 тис.м.куб., січень з 05.01-17.01.2021 - 14,174 тис.м.куб., січень з 18.01 - 21.01.2021 - 4,370 тис.м.куб., січень з 22.01 - 31.01.2021 - 10,895 тис.м.куб, лютий - 30,315 тис.м.куб., березень - 19,550 тис.м.куб., квітень - 8,580 тис.м.куб., травень - 0,429 тис.м.куб., червень - 0,072 тис.м.куб., липень - 0,072 тис.м.куб, серпень - 0,072 тис.м.куб., вересень - 0,075 тис.м.куб, жовтень - 8,344 тис.м.куб., листопад - 22,486 тис.м.куб, грудень - 0,032521 тис.м.куб. Внесення змін до п.3.2. Розділу 3 Договору, викладення в такій редакції: 3.2. Ціна газу за 1000 куб.м. становить 6741,67 грн. (шість тисяч сімсот сорок одна гривня 67 копійок), крім того ПДВ - 1348,33грн., ціна газу з ПДВ - 8090,00 грн. (вісім тисяч дев'яносто гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 72/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строку постачання природного газу до 21.05.2021 включно.
Номер договору про закупівлю: 72/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з припиненням дії Договору №72/21 про закупівлю природного газу від 04.01.2021 (далі – Договір), керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі та відповідно суму Договору на 178734,43 грн. і внести зміни до Договору наступним чином: 1.Внести зміни до п. 1.2. Розділу 1 Договору та викласти в наступній редакції: «1.2 Постачальник передав Споживачу газ обсягом – 101 415 куб.м, в т.ч. по місяцях: січень -32559 куб.м., лютий - 33939 куб.м., березень - 25224 куб.м., квітень 9222 куб.м., травень - 471 куб.м."; 2.Внести зміни до п.3.6 Розділу 3 Договору та викласти в такій редакції: «3.6. Загальна сума Договору складається із місячних сум вартості газу, поставленого Споживачеві за даним Договором, і становить 791 185,07 грн. (сімсот дев’яносто одна тисяча сто вісімдесят п’ять гривень 07 копійок), в тому числі ПДВ – 131 864,18 грн.»
Номер договору про закупівлю: 72/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 791 185,07
UAH (в тому числі ПДВ 131 864,18 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з тим, що Постачальник не може виконати свої зобов’язання на умовах, передбачених Договором, через значне зростання ціни на природний газ на ринку та на вимогу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, що викладено у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-02-000249-c від 26.04.2021, Сторони дійшли згоди розірвати договір про закупівлю природного газу №72/21 від 04.01.2021 року.