Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Петрівсько-Роменської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04381950 |
Місцезнаходження: | 37333, Україна , Полтавська обл., Гадяцький р-н, с. Петрівка-Роменська , вул. Соборна, буд. 35 |
Контактна особа: |
Зінченко Наталія 380535458542 petrivka.buh@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 08:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 1 595 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, виданих іншими установами і підприємствами, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою.
Код товару, згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 09123000-7: Природний газ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки Споживача за поставлений природний газ здійснюються після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та Акту приймання-передачі газу для оплати. Оплата вартості спожитого природного газу за актом прийому-передачі природного газу здійснюється протягом семи банківських днів з дня його отримання. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 09:42 |
Додаток 2 - Інформація щодо відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав по ст.17 - зі змінами від 03.12.docx | |
03 грудня 2020 09:40 |
Тендерна документація - природний газ 2021 -зі змінами 03.12.docx | |
03 грудня 2020 09:40 |
Перелік змін 03.12.doc | |
02 грудня 2020 09:08 |
Додаток 7 - Інші вимоги.docx | |
02 грудня 2020 09:07 |
Додаток 5, 6 - Проєкт договору, лист-згода з проєктом договору.docx | |
02 грудня 2020 09:05 |
Додаток 4 - Перелік документів переможця для підтвердження відсутності підстав по ст.17.docx | |
02 грудня 2020 09:04 |
Додаток 3 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
02 грудня 2020 09:02 |
Додаток 1 - Форма Тендерна пропозиція.docx | |
02 грудня 2020 08:58 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-06-000072 ● 97a3f10a286142069b194a2bd03f5229
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 153
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 06.04.2021 № 153
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-12-02-000249-c, 02.12.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-21 15:39:27
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Природний газ» (ДК 021:2015: 09120000-6 - Газове паливо), очікуваною вартістю 1595000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-02-000249-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступного питання:
1. За даними електронної системи закупівель замовником внесені зміни до договору від 04.01.2021 № 72/21 (далі договір) шляхом укладання додаткових угод від 04.01.2021 № 1, від 25.01.2021№ 2, від 27.01.2021 № 4 та від 29.01.2021 № 5.
Чи укладено замовником додаткову угоду № 3 до договору, якщо так, з яких причин вказану додаткову угоду та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель?
Прошу до пояснення надати вказану додаткову угоду, в разі її укладення.
2. На підставі яких документів збільшено ціну за одиницю товару - 1000 куб м з 6081,00 грн (з ПДВ) до 6688,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 25.01.2021 № 2, до 7355,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 27.01.2021 № 4 та до 8090,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 29.01.2021 № 5?
3. Чим керувався замовник передбачивши в пункті 11.1 договору постачання природного газу з 01.01.2021, а саме до укладання договору (04.01.2021)?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-23 13:42:02
Пояснення на запит
Доброго дня! На Ваш запит надаємо наступні пояснення:
По першому питанню «За даними електронної системи закупівель замовником внесені зміни до договору від 04.01.2021 № 72/21 (далі договір) шляхом укладання додаткових угод від 04.01.2021 № 1, від 25.01.2021№ 2, від 27.01.2021 № 4 та від 29.01.2021 № 5. Чи укладено замовником додаткову угоду № 3 до договору, якщо так, з яких причин вказану додаткову угоду та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель? Прошу до пояснення надати вказану додаткову угоду, в разі її укладення.» повідомляємо наступне: між замовником та постачальником була підписана Додаткова угода №3 до договору (скан-копія додається) про зміну реквізитів замовника, а саме: зміну одного розрахункового рахунку. Відповідно до п.11 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до ч.7 ст.41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Зміна реквізитів замовника не є істотною умовою договору та не підпадає під частину п'яту статті 41 Закону, тому дана Додаткова угода не була опублікована в електронній системі закупівель.
По другому питанню «На підставі яких документів збільшено ціну за одиницю товару - 1000 куб м з 6081,00 грн (з ПДВ) до 6688,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 25.01.2021 № 2, до 7355,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 27.01.2021 № 4 та до 8090,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 29.01.2021 № 5?» повідомляємо, що ціну за одиницю товару було збільшено на підставі таких документів (скан-копії додаються): цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 29.12.2020 № 1732/20, цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 04.01.2021 № 1767/20, цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 18.01.2021 № 114/21, цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 22.01.2021 № 154/21, які були надані постачальником природного газу в якості підтвердження коливання ціни газу на ринку.
На третє питання «Чим керувався замовник передбачивши в пункті 11.1 договору постачання природного газу з 01.01.2021, а саме до укладання договору (04.01.2021)?» повідомляємо наступне: відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно ч. 3 ст.631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Відповідно до ч.5 ст.33 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковане замовником 21.12.2020, відповідно період оскарження закінчився 31.12.2020. Скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю подані не були. З 01.01.2021 року замовник мав право укласти договір. Та у зв’язку з тим, що з 01.01.2021 по 03.01.2021 були святкові та вихідні дні, технічно це не стало можливим. Але потреба у безперебійному постачанні природного газу для об’єктів замовника залишилась (так як на балансі виконавчого комітету знаходяться заклади освіти (дитячі садки, школи), заклади культури (клуби, сільські будинки культури, бібліотеки), фельдшерсько-акушерські пункти та АЗПСМ). Тому з метою недопущення припинення постачання природного газу на об’єкти, попередження аварійних ситуацій в системах газопостачання та системах опалювання приміщень виконання зобов’язань за договором розпочалось з 01.01.2021 до його підписання сторонами, а договір було укладено в перший робочий день після святкових та вихідних, тобто 04.01.2021.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-04 10:05:52
Усунення порушення
Договір про закупівлю природного газу №72/21 від 04.01.2021 року розірвано у зв'язку з неможливістю усунути порушення, виявлені за результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. Додаткова угода №8 про розірвання договору від №72/21 про закупівлю природного газу від 04.01.2021 року оприлюднена в електронній системі закупівель (системний номер закупівлі UA-2020-12-02-000249-c)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! У зв’язку з встановленням порушення законодавства у сфері закупівель Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, а саме: порушення частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та порушення пункту 2 частини 5 статті 41 Закону та з метою їх усунення шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради був надісланий лист до постачальника природного газу ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» з проханням розірвати договір від 04.01.2021 №72/21 (далі – Договір) (скан-копія листа додається). Також слід зазначити, що відповідно до частин 1,2,3 статті 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором; сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором; Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Відповідно до п. 12.2 Розділу 12 Договору, дія Договору припиняється у зв’язку із повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, за згодою Сторін, з інших підстав, передбачених чинним законодавством та цим Договором. Відповідно до п. 12.3 Розділу 12 Договору, зміни, доповнення та розірвання Договору здійснюються за взаємною згодою Сторін шляхом укладання додаткових угод, за виключенням випадків, визначених п. 5.3.8 цього Договору. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 30.04.2021 року до виконавчого комітету Петрівсько-Роменської сільської ради надійшло Повідомлення про розірвання Договору на постачання природного газу №72/21 від 04.01.2021 року за вих.№3062/21 від 29.04.2021 від ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» (скан-копія додається), в якому постачальник природного газу пропонує Споживачу припинити Договір на постачання природного газу №72/21 від 04.01.2021 на підставі пунктів 12.2 та 12.3 Договору, статті 188 Господарського кодексу України. Виходячи з вище викладеного, за згодою сторін Договір № 72/21 від 04.01.2021, укладений між виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради та ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», буде розірвано відповідно до чинного законодавства.
2021-04-30 18:26:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні договору встановлено порушення частини першої статті 41 Закону в частині застосування частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
969 919,50
UAH з ПДВ
|
969 919,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Кременчукгаз-Трейдінг" |
1 004 850,00
UAH з ПДВ
|
1 004 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 070 245,00
UAH з ПДВ
|
1 070 245,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Переможець |
969 919,50
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2020 15:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 09:50
|
Додаткова угода №8.pdf | укладений |
04 червня 2021 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 09:43
|
Додаткова угода №7.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 09:17
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 09:59
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 09:03
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 09:36
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:27
|
Додаткова угода №1 газ.pdf | укладений |
06 січня 2021 09:21
|
Договір №72-21.pdf | укладений |
06 січня 2021 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Розділу 1 п. 1.2. та викладення його в наступній редакції: 1.2 Плановий обсяг постачання газу – 145419,651 куб.м., в т.ч. по місяцях: січень з 01.01 - 04.01.2021 - 4,361 тис.м.куб., січень з 05.01-31.01.2021 - 29,439 тис.м.куб., лютий - 30,315 тис.м.куб., березень - 19,550 тис.м.куб., квітень - 8,580 тис.м.куб., травень - 0,429 тис.м.куб., червень - 0,072 тис.м.куб., липень - 0,072 тис.м.куб, серпень - 0,072 тис.м.куб., вересень - 0,075 тис.м.куб, жовтень - 8,344 тис.м.куб., листопад - 22,486 тис.м.куб, грудень - 21,624651 тис.м.куб. Внесення змін до п.3.2. Розділу 3 Договору, викладення в такій редакції: 3.2. Ціна газу за 1000 куб.м. становить 5 573,33 грн. (п'ять тисяч п’ятсот сімдесят три гривні 33 копійки), крім того ПДВ - 1 114,67 грн., ціна газу з ПДВ - 6 688,00 грн. (шість тисяч шістсот вісімдесят вісім гривня 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 72/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Розділу 1 п. 1.2. та викладення його в наступній редакції: 1.2 Плановий обсяг постачання газу – 133912,913 куб.м., в т.ч. по місяцях: січень з 01.01 - 04.01.2021 - 4,361 тис.м.куб., січень з 05.01-17.01.2021 - 14,174 тис.м.куб., січень з 18.01 - 31.01.2021 - 15,265 тис.м.куб., лютий - 30,315 тис.м.куб., березень - 19,550 тис.м.куб., квітень - 8,580 тис.м.куб., травень - 0,429 тис.м.куб., червень - 0,072 тис.м.куб., липень - 0,072 тис.м.куб, серпень - 0,072 тис.м.куб., вересень - 0,075 тис.м.куб, жовтень - 8,344 тис.м.куб., листопад - 22,486 тис.м.куб, грудень - 10,117913 тис.м.куб. Внесення змін до п.3.2. Розділу 3 Договору, викладення в такій редакції: 3.2. Ціна газу за 1000 куб.м. становить 6129,17 грн. (шість тисяч сто двадцять дев'ять гривень 17 копійок), крім того ПДВ -1225,83грн., ціна газу з ПДВ - 7355,00 грн. (сім тисяч триста п'ятдесят п'ять гривень 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 72/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Розділу 1 п. 1.2. та викладення його в наступній редакції: 1.2 Плановий обсяг постачання газу – 123827,521 куб.м., в т.ч. по місяцях: січень з 01.01 - 04.01.2021 - 4,361 тис.м.куб., січень з 05.01-17.01.2021 - 14,174 тис.м.куб., січень з 18.01 - 21.01.2021 - 4,370 тис.м.куб., січень з 22.01 - 31.01.2021 - 10,895 тис.м.куб, лютий - 30,315 тис.м.куб., березень - 19,550 тис.м.куб., квітень - 8,580 тис.м.куб., травень - 0,429 тис.м.куб., червень - 0,072 тис.м.куб., липень - 0,072 тис.м.куб, серпень - 0,072 тис.м.куб., вересень - 0,075 тис.м.куб, жовтень - 8,344 тис.м.куб., листопад - 22,486 тис.м.куб, грудень - 0,032521 тис.м.куб. Внесення змін до п.3.2. Розділу 3 Договору, викладення в такій редакції: 3.2. Ціна газу за 1000 куб.м. становить 6741,67 грн. (шість тисяч сімсот сорок одна гривня 67 копійок), крім того ПДВ - 1348,33грн., ціна газу з ПДВ - 8090,00 грн. (вісім тисяч дев'яносто гривень 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 72/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скорочення строку постачання природного газу до 21.05.2021 включно. |
Номер договору про закупівлю: | 72/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з припиненням дії Договору №72/21 про закупівлю природного газу від 04.01.2021 (далі – Договір), керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі та відповідно суму Договору на 178734,43 грн. і внести зміни до Договору наступним чином: 1.Внести зміни до п. 1.2. Розділу 1 Договору та викласти в наступній редакції: «1.2 Постачальник передав Споживачу газ обсягом – 101 415 куб.м, в т.ч. по місяцях: січень -32559 куб.м., лютий - 33939 куб.м., березень - 25224 куб.м., квітень 9222 куб.м., травень - 471 куб.м."; 2.Внести зміни до п.3.6 Розділу 3 Договору та викласти в такій редакції: «3.6. Загальна сума Договору складається із місячних сум вартості газу, поставленого Споживачеві за даним Договором, і становить 791 185,07 грн. (сімсот дев’яносто одна тисяча сто вісімдесят п’ять гривень 07 копійок), в тому числі ПДВ – 131 864,18 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 72/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
791 185,07
UAH (в тому числі ПДВ 131 864,18 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з тим, що Постачальник не може виконати свої зобов’язання на умовах, передбачених Договором, через значне зростання ціни на природний газ на ринку та на вимогу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, що викладено у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-02-000249-c від 26.04.2021, Сторони дійшли згоди розірвати договір про закупівлю природного газу №72/21 від 04.01.2021 року. |