Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 1 - Електрична енергія для закладів освіти; Лот 2 - Електрична енергія для закладів культури)
Очікувана вартість
1 461 660,00 UAH
UA-2020-12-02-000041-b 7531ea53952f4589a0bb9d0a26cb0bef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миколаєвич Мар'яна Михайлівна

+380323441341 vommrlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41064044
Місцезнаходження: 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3
Контактна особа: Миколаєвич Мар'яна Михайлівна
+380323441341
vommrlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 05:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 461 660,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

17 грудня 2020 23:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 22:36
3-Перелік змін_що вносяться.doc
17 грудня 2020 22:36
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД- ЕЛЕКТРИКА.doc
02 грудня 2020 05:40
2-ТД- ЕЛЕКТРИКА.doc
17 грудня 2020 23:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 22:36
3-Перелік змін_що вносяться.doc
17 грудня 2020 22:36
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД- ЕЛЕКТРИКА.doc
02 грудня 2020 05:40
2-ТД- ЕЛЕКТРИКА.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-02-000041-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ", Код ЄДРПОУ:42092130
Дата подання: 21 січня 2021 15:34
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Безпідставне визнання переможцем
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 січня 2021 21:35
Рішення від 22.01.2021 № 1096 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 21:35
Рішення від 01.02.2021 № 1746.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2021 21:34

Документи подані скаржником

21 січня 2021 13:21
Довіреність 905-5004-1.pdf

Документи подані замовником

28 січня 2021 17:51
Додаток 1 до відповіді

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 1 - Електрична енергія для закладів освіти)
Опис предмету закупівлі:
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 433 865,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 169,33 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 грудня 2020 13:09
Закінчення: 29 грудня 2020 13:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

562300 кВт⋅год
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 1 - Електрична енергія для закладів освіти)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, межа балансової належності підпорядкованих Замовнику закладів освіти.
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-12-02-000041-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ", Код ЄДРПОУ:42092130
Дата подання: 21 січня 2021 15:34
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Безпідставне визнання переможцем
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 січня 2021 21:35
Рішення від 22.01.2021 № 1096 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 21:35
Рішення від 01.02.2021 № 1746.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2021 21:34

Документи подані скаржником

21 січня 2021 13:21
Довіреність 905-5004-1.pdf

Документи подані замовником

28 січня 2021 17:51
Додаток 1 до відповіді

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АС" 1 428 242,00
UAH з ПДВ
1 428 242,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" 1 349 520,00
UAH з ПДВ
1 349 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" 1 433 865,00
UAH з ПДВ
1 433 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 15:36
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:35
4. Довідки по ст.17.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 17:31
Електронний підпис
15 січня 2021 17:29
Dovidka_20364533040140192350.pdf
15 січня 2021 17:29
public_doc (1).pdf
15 січня 2021 17:29
public_doc (1).p7s
15 січня 2021 17:29
Dovidka_20364533040140192350.pdf.p7s
13 січня 2021 13:28
Електронний підпис
13 січня 2021 09:59
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:53
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:47
штатний розпи наказ.pdf.p7s
24 грудня 2020 13:45
штатний розпи наказ.pdf
24 грудня 2020 13:45
КВ1.pdf.p7s
24 грудня 2020 13:45
КВ2.pdf.p7s
24 грудня 2020 13:45
КВ1.pdf
24 грудня 2020 13:45
КВ2.pdf
24 грудня 2020 13:45
звіт 12 постанова 374.pdf
24 грудня 2020 13:45
Дотримання стандартів.pdf
24 грудня 2020 13:44
Дажбог Жовтень Досвід.pdf
24 грудня 2020 13:44
Дажбог відгук Досвід.pdf
24 грудня 2020 13:44
КВ2.pdf.p7s
24 грудня 2020 13:44
КВ1.pdf.p7s
24 грудня 2020 13:44
КВ2.pdf
24 грудня 2020 13:44
КВ1.pdf
24 грудня 2020 13:44
КВ2.pdf.p7s
24 грудня 2020 13:44
КВ1.pdf.p7s
24 грудня 2020 13:44
Статут.pdf
24 грудня 2020 13:44
СТАУС ЕНЕРГО 9001 укр.pdf
24 грудня 2020 13:44
Екоаудит новий.pdf
24 грудня 2020 13:44
трудова марія комія.pdf
24 грудня 2020 13:44
Трудова Андрій.pdf
24 грудня 2020 13:44
субпідрядник.pdf
24 грудня 2020 13:44
Технічна специфікація.pdf
24 грудня 2020 13:44
РІШЕННЯ.pdf
24 грудня 2020 13:44
РІШЕННЯ повноваження.pdf
24 грудня 2020 13:44
Наказ Паньків 3К.pdf
24 грудня 2020 13:44
Львівметрологія.pdf
24 грудня 2020 13:44
Лист згода на обробку.pdf
24 грудня 2020 13:43
лист код доступу.pdf
24 грудня 2020 13:43
звіт 12 постанова 374.pdf
24 грудня 2020 13:43
Заява згода на обробку.pdf
24 грудня 2020 13:43
довыдка рвс 16.12.PDF
24 грудня 2020 13:43
Довідка ст. 17.pdf
24 грудня 2020 13:43
ДовідкаКолцентр.pdf
24 грудня 2020 13:43
Довідка ст 17.pdf
24 грудня 2020 13:43
Довідка санкції.pdf
24 грудня 2020 13:43
Довідка ЦОС.pdf
24 грудня 2020 13:43
Довідка з банку.pdf
24 грудня 2020 13:43
Довідка кредо 16.12.pdf
24 грудня 2020 13:43
Довідка ліцензія.pdf
24 грудня 2020 13:43
Довідка бенефіціар.pdf
24 грудня 2020 13:43
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 грудня 2020 13:43
Відомості за формою.pdf
24 грудня 2020 13:43
Гарант лист ДСТУ.pdf
24 грудня 2020 13:43
Витяг ПДВ Копія.pdf
24 грудня 2020 13:43
Витяг ЄДР 01.12.pdf.p7s
24 грудня 2020 13:43
11. РІШЕННЯ 50% активів.pdf
24 грудня 2020 13:43
Витяг ЄДР 01.12.pdf
24 грудня 2020 13:43
14 Довідка кол-центр.pdf
24 грудня 2020 13:43
9. Довідка кол-центр.pdf
24 грудня 2020 13:43
2.3. Наказ Попчук.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 23:00
Електронний підпис
24 грудня 2020 23:00
Цінова проаозиція.pdf
24 грудня 2020 23:00
Лист-пояснення.pdf
24 грудня 2020 23:00
Витяг ЄДР 27.08.20.pdf
24 грудня 2020 23:00
довідка( санкції).pdf
24 грудня 2020 23:00
Кол-центр 3 квартал.pdf
24 грудня 2020 23:00
Опис документів 21.02.19.pdf
24 грудня 2020 23:00
Статут_ЛЕЗ.pdf
24 грудня 2020 23:00
Ф2.2019.pdf
24 грудня 2020 23:00
Довідка Ощадбанк 18.11..pdf
24 грудня 2020 23:00
Опис документів 24.04.19.pdf
24 грудня 2020 23:00
Наказ Сайко І.Ф. 02.01.19р..pdf
24 грудня 2020 23:00
Постанова_НКРЕКП_ЛЕЗ.PDF
24 грудня 2020 23:00
Виписка.pdf
24 грудня 2020 23:00
Технічна специфікація.pdf
24 грудня 2020 23:00
Ф1.2019.pdf
24 грудня 2020 23:00
Наказ Сайко І.Ф..pdf
24 грудня 2020 23:00
Сертифікат ISO.pdf
24 грудня 2020 23:00
Наказ Фляк_2019.pdf
24 грудня 2020 23:00
Довідка щодо вім.ст.17.pdf
24 грудня 2020 23:00
Витяг ПДВ 07.02.pdf
24 грудня 2020 23:00
Наказ на Ющака-2018.pdf
24 грудня 2020 23:00
Лист-гарантія.pdf
24 грудня 2020 23:00
Довіреність.pdf
24 грудня 2020 23:00
Лист-погодження.pdf
24 грудня 2020 23:00
Опис документів 26.12.19.pdf
24 грудня 2020 23:00
Лист-розяснення.pdf
24 грудня 2020 23:00
Проект договору.pdf
24 грудня 2020 23:00
Опис документів 17.06.20.pdf
24 грудня 2020 23:00
Наказ Ющак_2019.pdf
24 грудня 2020 23:00
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО"
#42892355
Переможець 1 349 520,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 22:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 14:00

Вимога про усунення невідповідностей

Кому: Учасник відкритих торгів ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 1 - Електрична енергія для закладів освіти; Лот 2 - Електрична енергія для закладів культури) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-02-000041-b) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: - відсутня інформаційна довідка, щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1.1. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації: «1.1. Інформаційна довідка, щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. ». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - інформаційну довідку, щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не зазначена інформація про кількість (обсяг) постачання електричної енергії. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (електрична енергія, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 Електрична енергія) договору (договорів) (не менше двох договорів), з зазначенням найменування предмету договору, номеру та дати договору, кількість (обсяг) постачання, сума договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти…» 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Відкориговану довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (електрична енергія, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 Електрична енергія) договору (договорів) (не менше двох договорів), з зазначенням найменування предмету договору, номеру та дати договору, КІЛЬКІСТЬ (ОБСЯГ) ПОСТАЧАННЯ, сума договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. ІІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: - у поданому у складі пропозиції договорі, що укладений із ДП «Адміністрація морських портів України» в особі Миколаївської філії (адміністрація Миколаївського морського порту) НЕ ЗАЗНАЧЕНО НОМЕРУ ТА ДАТИ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (електрична енергія, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 Електрична енергія) договору (договорів) (не менше двох договорів), з зазначенням найменування предмету договору, НОМЕРУ ТА ДАТИ ДОГОВОРУ, кількість (обсяг) постачання, сума договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 2-х договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) - позитивні/ий відгук/и від контрагентів/а за договорами, вказаними в довідці (не менше 2-х відгуків) із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання постачальником електричної енергії своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору.».». 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - АБО договір, що укладений із ДП «Адміністрація морських портів України» в особі Миколаївської філії (адміністрація Миколаївського морського порту) із ЗАЗНАЧЕННЯМ НОМЕРУ ТА ДАТИ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ. - АБО інший договір, який містить усю необхідну інформацію, згідно вимог тендерної документації (у випадку завантаження іншого договору, учасник також завантажує оновлену довідку про аналогічні договори та відгук до даного договору) ІV. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: - виявлено невідповідність суми договору, що зазначена безпосередньо у договорі та відгуку від ДП «Адміністрація морських портів України» в особі Миколаївської філії (адміністрація Миколаївського морського порту) та суми, яка зазначена у поданих актах прийому-передачі. 4.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (електрична енергія, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 Електрична енергія) договору (договорів) (не менше двох договорів), з зазначенням найменування предмету договору, номеру та дати договору, кількість (обсяг) постачання, СУМА ДОГОВОРУ, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 2-х договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (З УСІМА УКЛАДЕНИМИ ДОДАТКОВИМИ УГОДАМИ, ДОДАТКАМИ ТА СПЕЦИФІКАЦІЯМИ до договору) - позитивні/ий відгук/и від контрагентів/а за договорами, вказаними в довідці (не менше 2-х відгуків) із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання постачальником електричної енергії своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору.». 4.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): АБО - пояснення з приводу невідповідності сум договору та актів прийому-передачі / АБО - додаткові документи, що пояснюють таку невідповідність / АБО - АБО інший договір з усіма додатками (додатковими угодами тощо), який містить усю необхідну інформацію, згідно вимог тендерної документації (у випадку завантаження іншого договору, учасник також завантажує оновлену довідку про аналогічні договори та відгуки до таких договорів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 22:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО"
#42892355
1 349 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 13:54
Додаткова про розірвання укладений
06 жовтня 2021 13:39
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 18:40
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 18:38
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 17:02
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 23:41
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 23:37
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 16:25
Договір укладений
12 лютого 2021 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (із змінами) та пп. 5.4.1 п. 5.4 розділу 5 Договору про постачання електричної енергії споживачу №Z-4 від 12 лютого 2021 року: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції: 1.1. Додаток №1 до Договору: Договірні обсяги закупівлі електричної енергії. Постачальник зобов’язується поставити Споживачеві на протязі 2021 року електричну енергію в обсязі 398 000 кВт*год, в тому числі по місяцях: Місяць / Обсяги споживання, кВт*год / Січень ⸻ / Лютий – 30 000 / Березень – 70 000 / Квітень – 50 000 / Травень – 40 000 / Червень – 10 000 /Липень – 10 000 / Серпень – 10 000 / Вересень – 30 000 / Жовтень – 40 000 / Листопад – 57 300 / Грудень – 50 700. Зобов’язання Сторін по даному Договору, в частині постачання електричної енергії, виникають з моменту погодження оператором системи розподілу (ОСР) зміни електропостачальника. 1.2. п 5.1. розділу 5. Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії, порядок зміни ціни: «5.1. Загальна вартість цього Договору становить: Лот 1 - 796 000,00 грн., крім того ПДВ – 159 200,00 грн., разом з ПДВ – 955 200,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч двісті гривень 00 копійок).»
Номер договору про закупівлю: Z-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (із змінами) та пп. 5.4.2 п. 5.4 розділу 5 Договору про постачання електричної енергії споживачу №Z-4 від 12 лютого 2021 року Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції: 1.1. Додаток №1 до Договору: Договірні обсяги закупівлі електричної енергії. Постачальник зобов’язується поставити Споживачеві на протязі 2021 року електричну енергію в обсязі 386 742 кВт*год, в тому числі по місяцях: Місяць / Обсяги споживання, кВт*год / Січень ⸻ / Лютий – 25 378 / Березень – 69 590 / Квітень – 48 363 / Травень – 45 136 / Червень – 34 533/ Липень – 23 027 / Серпень – 10 000 / Вересень – 40 000 / Жовтень – 60 715 / Листопад – 15 000 / Грудень – 15 000. Зобов’язання Сторін по даному Договору, в частині постачання електричної енергії, виникають з моменту погодження оператором системи розподілу (ОСР) зміни електропостачальника. 1.2. п 5.1. розділу 5. Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії, порядок зміни ціни: «5.1. Загальна вартість цього Договору становить: Лот 1 - 795 998,40 грн., крім того ПДВ – 159 199,68 грн., разом з ПДВ – 955 198,08 грн. (дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 08 копійок).» 1.3. З 12.02.2021р. по 31.07.2021р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії за цим договором становить 2,00 грн. без ПДВ, ПДВ - 0,40 грн., разом з ПДВ – 2,40 грн. та складається з: - закупівельної ціни на ринку електричної енергії; - регульованого тарифу на передачу електричної енергії, затвердженого у встановленому порядку; тарифу (маржі) постачальника електричної енергії. З 01.08.2021р. по 31.12.2021р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії за цим договором становить 2,16 грн. без ПДВ, ПДВ - 0,432 грн., разом з ПДВ – 2,592 грн. та складається з: - закупівельної ціни на ринку електричної енергії; - регульованого тарифу на передачу електричної енергії, затвердженого у встановленому порядку; тарифу (маржі) постачальника електричної енергії. Ціна за 1 кВт*год не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії, які оплачуються Споживачем самостійно Оператору системи розподілу. Постачальник є стороною, відповідальною за баланс своїх споживачів відповідно до положень «Правил ринку», витрати на врегулювання небалансів на балансуючому ринку електричної енергії покладаються на Постачальника та окремо Споживачем не оплачуються.
Номер договору про закупівлю: Z-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (із змінами) та пп. 5.4.2 п. 5.4 розділу 5 Договору про постачання електричної енергії споживачу №Z-4 від 12 лютого 2021 року Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції: 1.1. Додаток №1 до Договору: Договірні обсяги закупівлі електричної енергії. Постачальник зобов’язується поставити Споживачеві на протязі 2021 року електричну енергію в обсязі 376 165 кВт*год, в тому числі по місяцях: Місяць / Обсяги споживання, кВт*год / Січень ⸻ / Лютий – 25 378 / Березень – 69 590 / Квітень – 48 363 / Травень – 45 136 / Червень – 34 533/ Липень – 23 027 / Серпень – 10 000 / Вересень – 40 000 / Жовтень – 50 138 / Листопад – 15 000 / Грудень – 15 000. Зобов’язання Сторін по даному Договору, в частині постачання електричної енергії, виникають з моменту погодження оператором системи розподілу (ОСР) зміни електропостачальника. 1.2. п 5.1. розділу 5. Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії, порядок зміни ціни: «5.1. Загальна вартість цього Договору становить: Лот 1 - 795 996,42 грн., крім того ПДВ – 159 199,28 грн., разом з ПДВ – 955 195,70 грн. (дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч сто дев’яносто п’ять гривень 70 копійок)» 1.3. З 12.02.2021р. по 31.07.2021р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії за цим договором становить 2,00 грн. без ПДВ, ПДВ - 0,40 грн., разом з ПДВ – 2,40 грн. та складається з: - закупівельної ціни на ринку електричної енергії; - регульованого тарифу на передачу електричної енергії, затвердженого у встановленому порядку; тарифу (маржі) постачальника електричної енергії. З 01.08.2021р. по 31.12.2021р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії за цим договором становить 2,16 грн. без ПДВ, ПДВ - 0,432 грн., разом з ПДВ – 2,592 грн. та складається з: - закупівельної ціни на ринку електричної енергії; - регульованого тарифу на передачу електричної енергії, затвердженого у встановленому порядку; тарифу (маржі) постачальника електричної енергії. З 11.08.2021р. по 31.12.2021р. (включно) Ціна за 1 кВт*год. електричної енергії за цим договором становить 2,34 грн. без ПДВ, ПДВ 0,468 грн., разом з ПДВ 2,808 грн. та складається: - закупівельної ціни на ринку електричної енергії; - регульованого тарифу на передачу електричної енергії, затвердженого у встановленому порядку; - тарифу (маржі) постачальника електричної енергії. Ціна за 1 кВт*год не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії, які оплачуються Споживачем самостійно Оператору системи розподілу. Постачальник є стороною, відповідальною за баланс своїх споживачів відповідно до положень «Правил ринку», витрати на врегулювання небалансів на балансуючому ринку електричної енергії покладаються на Постачальника та окремо Споживачем не оплачуються.
Номер договору про закупівлю: Z-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 726 730,56
UAH (в тому числі ПДВ 121 121,76 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю виконання Постачальником умов Договору, а саме постачання електричної енергії за ціною 2,808 за 1 кВт*год Сторони вирішили розірвати Договір з вини Постачальника з 1 жовтня 2021 року. Постачання електричної енергії здійснюється Постачальником по 30 вересня 2021 року включно.