Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Марганецька центральна міська лікарня” Марганецької міської ради” за адресою: м. Марганець, вул. Паркова, 15 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
16 029 132,00 UAH
UA-2020-12-01-011131-b c0c4dae2fa5a4d7f92bc09afad9d81a4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 14:06
Очікувана вартість: 16 029 132,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 145,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Марганецька центральна міська лікарня” Марганецької міської ради” за адресою: м. Марганець, вул. Паркова, 15 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, вул. Паркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 17:28
Документи для переможця Додаток 4.doc
01 грудня 2020 17:28
стаття 17 Додаток 2.doc
01 грудня 2020 17:28
Інші документи Додаток 3.doc
01 грудня 2020 17:28
Форма пропозиції Додаток 5.doc
01 грудня 2020 17:28
Тендерна документація.doc
01 грудня 2020 17:28
стаття 16 Додаток 1.doc
01 грудня 2020 17:28
Проект договору Додаток 6.doc
01 грудня 2020 17:28
Додаток 7 Технічна специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оформлення тендерної пропозиції.
Дата подання: 03 грудня 2020 13:40
Дата відповіді: 07 грудня 2020 10:04
В складі Тендерної прпозиції необхідно надати Графік виконання робіт. Прошу уточнити з якої дати зазначати початок робіт, якщо аукціон з цієї закупівлі відбудеться 18.12.2020р., то враховуючи положення законодавства (договір укладається не раніше 10 днів з дати оголошення переможця) - початок робіт повинен бути не раніше 01 січня 2021 року.
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, поміж іншого графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм. Вказаний графік виконання робіт повинен бути складений відповідно до умов тендерної документації та з урахуванням п.1.4 Додатку 6 до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" 15 948 925,80
UAH з ПДВ
15 948 925,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРІФІТ 15 990 254,39
UAH з ПДВ
15 990 254,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 08:36
Електронний підпис
16 грудня 2020 20:52
Електронний підпис
16 грудня 2020 20:50
Копія ліцензії.pdf
16 грудня 2020 20:50
Копії дозволів.pdf
16 грудня 2020 20:50
Акти травень_ч. 2.pdf
16 грудня 2020 20:50
Акти травень_ч. 1.pdf
16 грудня 2020 20:50
Акти січень.pdf
16 грудня 2020 20:50
Акти лютий-березень.pdf
16 грудня 2020 20:50
Акти грудень.pdf
16 грудня 2020 20:50
4. Лист-погодження.pdf
16 грудня 2020 20:50
Підписаний_G1220-7602-GL_tender.pdf
16 грудня 2020 20:50
Статут.pdf
16 грудня 2020 20:50
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 12:12
8 Гарантія.rar
08 грудня 2020 12:12
7 Кошторис.rar
08 грудня 2020 12:12
6 довідки.rar
08 грудня 2020 12:12
5 ст 17.rar
08 грудня 2020 12:12
3 Установчі документи.rar
08 грудня 2020 12:12
2 уповноважена особа.rar
08 грудня 2020 12:12
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС"

ТОВ ГРІФІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС"
#32887470
Відхилено 15 948 925,80
UAH з ПДВ
06 січня 2021 12:02
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
Відхилено 15 990 254,39
UAH з ПДВ
06 січня 2021 12:07

Документи

06 січня 2021 12:02
Електронний підпис
06 січня 2021 11:32
ТОВ ЕКСПРЕС ПЛЮС.pdf
21 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:50
Марганець.pdf

Документи

06 січня 2021 12:07
Електронний підпис
06 січня 2021 12:06
ТОВ ГРІФІТ.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 січня 2021 12:07
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі