Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги по обслуговуванню басейну за адресою, вул. Турівська, 26).
Очікувана вартість
189 780,00 UAH
UA-2020-12-01-010829-b 2dd6080bc62442b19ad22e786d056dcf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Томіленко

+380444683391 tomilenkoknp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня № 9 Подільського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Копилівська, буд. 1/7
Контактна особа: Андрій Томіленко
+380444683391
tomilenkoknp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 189 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 897,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги по обслуговуванню басейну за адресою, вул. Турівська, 26).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Копилівська, 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Вельчева Мирослава Модестівна " 189 180,00
UAH з ПДВ
189 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 12:33
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:44
Наявність працівників.zip
08 грудня 2020 17:44
Кваліфікаційні вимоги.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Вельчева Мирослава Модестівна "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Вельчева Мирослава Модестівна "
#2472106263
Переможець 189 180,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 10:44

Документи

14 грудня 2020 10:44
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:43
басейн протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Вельчева Мирослава Модестівна "
#2472106263
189 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2020 10:44
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:43
басейн протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 12:45
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 16:16
ДУ №3 від 07.02.2022 до Договору №СЗ-0829 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 16:14
скан ДУ №2 від 31.01.2022 до договору №СЗ-0829 від 08.12.2020.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 17:09
скан ДУ №2 від 31.01.2022 до договору №СЗ-0829 від 08.12.2020.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 17:05
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 14:41
ДУ № 1 до договору № СЗ-0829 від 28.12.2020_31.03.2022.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:35
договір.pdf укладений
28 грудня 2020 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: СЗ-0829
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, юридичні зобов'язання на 2022 рік становлять 35560,00 грн.
Номер договору про закупівлю: СЗ-0829
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із внесенням змін у джерело фінансування внесено зміни в розділі 11 Договору "Юридичні, поштові адреси та платіжні реквізити сторін".
Номер договору про закупівлю: СЗ-0829
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 206 270,00
UAH