Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний дисплей (панель) -1шт., документ-камера – 1 шт., інтерактивна дошка – 4 шт., мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та монтажним комплектом – 5 шт.
Очікувана вартість
303 802,00 UAH
UA-2020-12-01-009398-b 33e6a52effd54ca59d3378d9ad1124fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Анатоліївна Серемова

+380967299437
+380972470378
divnensk-sovet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04353801
Місцезнаходження: 72445, Україна , Запорізька обл., с.Олександрівка, вул. Центральна, 90
Контактна особа: Галина Анатоліївна Серемова
+380967299437,+380972470378
divnensk-sovet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 13:02
Очікувана вартість: 303 802,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 519,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Інтерактивний дисплей (панель) -1шт., , інтерактивна дошка – 2 шт., мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та монтажним комплектом – 3 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72445, Україна, Запорізька область, с.Олександрівка, вул.Центральна, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
3 найменувань
документ-камера – 1 шт., інтерактивна дошка – 2 шт., мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та монтажним комплектом – 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72442, Україна, Запорізька область, с.Дівнинське, Шкільна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:02
ТД.docx
01 грудня 2020 16:02
Додаток 4 Загальні відомості про учасника.docx
01 грудня 2020 16:02
Додаток 3 Проект Договору.docx
01 грудня 2020 16:02
Додаток 2 Технічні та якісні вимоги.docx
01 грудня 2020 16:02
Додаток 1 Форма пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-009398-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 02 грудня 2020 16:19
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Ми, учасник, який має намір прийняти участь у Вашій закупівлі, так як на законних підставах володіємо можливістю постачання обладнання, що є предметом закупівлі.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними характеристиками:

1. Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів.

Пояснення: даною вимогою Ви обмежуєте конкуренцію, так як лище один учасник (виробник ПЗ) має таку функцію.  Нами були виконані звернення до двох вибіркових видавництв з запитом стосовно умов надання даних документів (договорів або авторизаційних листів) та отримано дві відповіді: або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю, або це неможливо тому, що це потребує укладання договорів з авторами відповідних підручників, які укласти неможливо. Тобто, можна зробити висновок, що в даній закупівлі можуть приймати участь тільки обрані компанії, в яких вже є відповідні права та договори на використання та розповсюдження підручників. При цьому предметом закупівлі є придбання засобів навчання (інтерактивної панелі), а не придбання підручників. Так як згідно зі ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відтак наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.

2.Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Окрім того, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Проте додатком 7 до тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо технології проектора «3LCD» без обґрунтування визначення саме даної технології. При цьому технічна специфікація не містить посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються. Просимо розширити вимоги до предмету закупівлі, а саме до проекційного обладнання, адже за зазначеними характеристиками товару, який вказує замовник, існує лише обмежена кількість моделей лише одного виробника. Якісне та чітке зображення може бути досягнене не лише за використання технології 3LCD, а також за допомогою технології DLP, яка теж є всесвітньо відомою та поширеною, крім того на якість зображення впливають формат зображення, вживана потужність, коригування зображення, коефіцієнт оптичної трансфокації, проекційне співвідношення, фокусування (вимоги до них не зазначені) та інші. Також для проведення якісного та продуктивного навчального процесу потрібно орієнтуватися на допустиму шумність у приміщенні, чого теж у вимогах замовника не прописано, хоча це також важливий чинник для формування навчального процесу. Отже, враховуючи усе вище перелічене, вимагаємо дати рівні шанси постачальникам з аналогічною за властивостями технікою та зазначити у технічному завданні «3LCD або DLP» замість «3LCD».

З метою уникнення дискримінації учасників вимагаємо виключити вищезазначені вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 11:53
Доброго дня!
Щодо Вашого тезису який стосується Спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення,
Ви пишете, цитуємо - «Нами були виконані звернення до двох вибіркових видавництв з запитом стосовно умов надання даних документів (договорів або авторизаційних листів).» Тобто Ви звернулися вибірково, пропонуємо більш детально проаналізувати ринок та звернутися до тих представництв які мають відповідні документи.
Далі – «та отримано дві відповіді: або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю, або це неможливо тому, що це потребує укладання договорів з авторами відповідних підручників, які укласти неможливо.» Чому укласти дані договори неможливо? Виходячи з того що як Ви самі вказуєте «або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю», то це можливо.
Також Замовник вважає доцільним зауважити, що дана Вимога сформована з єдиною метою, а саме з метою підтвердження права на використання навчальних видань(підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Вимога щодо наявності таких договорів саме з виробником /або офіційним дистриб’ютором програмного забезпечення, то дана вимога сформована з міркувань того, що оскільки дані електронні підручники мають бути інтегровані в програмне забезпечення, та мати відповідну функціональність, яка в свою чергу гарантується виробником програмного забезпечення, чи його офіційним представником. Також дана вимога сформована для забезпечення використання авторських прав на електронні підручники, які закуповуються.
Щодо відповідної практики АМКУ яку Ви наводите як аргумент, то слід зазначити що АМКУ та рішення які він приймає Стосуються суто тої закупівлі щодо до якої прийняте дане рішення. Також на підтвердження недискримінаційності даної вимоги (Щодо Авторизаційних листів) надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Щодо інших зауважень: - цитуємо «Проте додатком 7 до тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо технології проектора «3LCD» без обґрунтування визначення саме даної технології»
По перше Додатку 7, не має в тенденрій документації Замовника. (В тендерній документації всого 4 додатка. )
По друге технологія 3LCD вибрана з наступних міркувань:
1 – три основних кольори забезпечують більш високу яскравість і контрастність зображення. У таких проекторах можливість монтажу є практично необмеженою за рахунок великого діапазону оптики об'єктива. Так як світлофільтри не обертаються, як у DLP-проекторів, робота LCD-пристрої майже безшумна.
2.У приміщеннях з хорошою освітленістю даний проектор має більш насичені кольори, ніж DLP.
3. І крім вище перерахованих плюсів проектора- LCD дозволяють істотно заощадити: вони споживають дуже мало енергії, так як і тепла виробляють в рази менше DLP-агрегатів.
4. Не має і «ефекту веселки» за рахунок різних матриць.

Також в тендерній документації Замовника зазначено що технічна специфікація не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».

Зважаючи на все вищевикладене, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" 299 100,00
UAH з ПДВ
299 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 302 990,00
UAH з ПДВ
302 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 11:10
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:08
Переможець.rar
16 грудня 2020 20:33
Електронний підпис
16 грудня 2020 20:32
Електронний підпис
16 грудня 2020 20:31
40. Відсутність підстав.pdf
16 грудня 2020 20:31
38. Про ліцензію.pdf
16 грудня 2020 20:31
36. Лист по Mozaik.pdf
16 грудня 2020 20:31
35. Проект Договору.pdf
16 грудня 2020 20:31
32. 10 днів.pdf
16 грудня 2020 20:31
30. СЕС Документ камера.pdf
16 грудня 2020 20:31
29. Про субпідрядників.pdf
16 грудня 2020 20:31
28. ст. 17 повна.pdf
16 грудня 2020 20:31
24. СЕС панель.pdf
16 грудня 2020 20:31
23. Кваліфікація (ст. 16).pdf
16 грудня 2020 20:31
20. Істотні Умови.pdf
16 грудня 2020 20:31
19. Сервісні центри.pdf
16 грудня 2020 20:31
17. Зразки.pdf
16 грудня 2020 20:31
16. Доставка, монтаж.pdf
16 грудня 2020 20:31
15. Транспортні послуги.pdf
16 грудня 2020 20:31
14. Гарантія 12 місяців.pdf
16 грудня 2020 20:31
12. Код доступу.pdf
16 грудня 2020 20:31
11. Паспорт.pdf
16 грудня 2020 20:31
6. Право підпису.pdf
16 грудня 2020 20:31
3. Авторизація панель.pdf
16 грудня 2020 20:31
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 22:12
Електронний підпис
16 грудня 2020 22:10
12. Істотні умови.pdf
16 грудня 2020 22:10
10. ст.17 Заєць.pdf
16 грудня 2020 22:10
9. захист довкілля.pdf
16 грудня 2020 22:10
8. працює без печатки.pdf
16 грудня 2020 22:10
7. щодо підпису.pdf
16 грудня 2020 22:10
5. Гарантія.pdf
16 грудня 2020 22:10
4. Транспортні послуги.pdf
16 грудня 2020 22:10
3. Новий товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"

ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Переможець 299 100,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
299 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:58
Договір №341.pdf укладений
28 грудня 2020 10:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 299 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 850,00 UAH)