Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад № 4 "Малятко" Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: вул. Лиманська (Куйбишева), 71, м. Кремінна, Луганської області
Очікувана вартість
18 057 048,00 UAH
UA-2020-12-01-009125-b cf2e674ad11f43a79bacb4a9cff4d250
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 15:56
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:48
Очікувана вартість: 18 057 048,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 286,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад № 4 "Малятко" Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: вул. Лиманська (Куйбишева), 71, м. Кремінна, Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92901, Україна, Луганська область, м. Кремінна, вул. Лиманська (Куйбишева), 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт оплата за виконані роботи Аванс 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 15:52
ДОдаток 6.docx
01 грудня 2020 15:52
Відомість обємів робіт (1).rtf
01 грудня 2020 15:52
Документація конкурсних торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 02 грудня 2020 14:31
Дата відповіді: 07 грудня 2020 14:49
У зв'язку з не стабильним економічним станом в країні та постійним коливанням національної валюти, яка впливає на вартість будівельних матеріалів, просимо Вас надати інформацію про те, коли був видан експертний звіт по предмету закупівлі, для того, щоб коректно сформувати Договірну ціну враховуючи всі ризики. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію.
Для підготовки тендерної пропозиції по об’єкту, замовником опубліковано в системі «PROZORRO» відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів до неї без кошторисних цін Додаток 5 до Тендерної документації.
Враховуючи наведене, в учасників мається необхідна інформація, передбачена нормативними актами, для підготовки тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-009125-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮФ "Каррал"", Код ЄДРПОУ:37904405
Дата подання: 07 січня 2021 14:48
Вимога-скарга
28 гудня 2020 року Департаментом будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування на електронному майданчику zakupki.prom.ua проведено тендер на предмет закупівлі: Капітальний ремонт комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад № 4 "Малятко" Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: вул. Лиманська (Куйбишева), 71, м. Кремінна, Луганської області
За результатами аукціону переможцем стало ПП «Строй-Клуб Плюс». Протоколом від 28.12.2020 №193 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації було прийнято рішення одноголосно про можливість визнання переможцем закупівлі ПП «Строй-Клуб Плюс» (Код ЄДРПОУ 34672524) та відповідності його пропозиції кваліфікаційним вимогам замовника , та тендерної документації. ПП «ЮФ «Каррал» наголошує, що вказане підприємство не може бути визнано переможцем з огляду на наступне:

1. Відповідно до п. 7 Інструкція з підготовки учасник зазначає в тендерній Пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або повідомляє про незалучення субпідрядних організацій.
ПП «Строй-Клуб Плюс» проігнорувало цю вимогу.
2. В графіку виконання робіт відсутній поетапний термін виконання робіт. Замість цього лише вказано, що початок робіт є датою укладення договору, датою закінчення робіт є дата закінчення договору. Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Доданий Графік ПП «Строй-Клуб Плюс» взагалі не відповідає функції та завданню графіку , та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт які були вже зазначені замовником в тендерній документації.
3. Довідка про відповідність ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» наведеному учасником формулюванні не відповідає вимогам ч. 5,6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Наданий у файлі «Договір 98 КБ2 2» акт приймання виконаних робіт №2 за листопад 2018 року «обривається» на 17 пункті і не містить підпису жодної із Сторін.
5. У розрахунку кошторисної заробітної плати допущена помилка. Учасник узяв за основу показник розміру мінімального прожиткового мінімуму для працездатної людини на початок року, але з 1 грудня 2020 він уже становить 2270грн. З цього випливає що весь розрахунок виконаний неправильно, а отже і в кошторисну документацію була закладена зарплата з порушенням.
6. Слід також звернути увагу, що згідно даних довідки №2 від 15.12.2020 року Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Строй-Клуб Плюс» не виконало вимогу Тендерної документації стосовно додержання форми додатка №1 . Також багато обладнання було додано у розділ №1 Транспортні засоби , що також є невиконанням умов даної форми.

Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 16, 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо від Управління житлово-комунального господарства прийняти рішення про визнання пропозиції ПП «Строй-Клуб Плюс» такою ще не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника згідно п11 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2021 17:20
Відповідь на вимогу ПП "ЮФ "Каррал" в рамках оголошення Капітальний ремонт комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад № 4 "Малятко" Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: вул. Лиманська (Куйбишева), 71, м. Кремінна, Луганської області

ID: cf2e674ad11f43a79bacb4a9cff4d250
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-01-009125-b
07.01.2021, 14:48. ID: UA-2020-12-01-009125-b.b1

1. Відповідно до п. 7 Інструкція з підготовки учасник зазначає в тендерній Пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або повідомляє про незалучення субпідрядних організацій. ПП «Строй-Клуб Плюс» проігнорувало цю вимогу.

Відповідь.
Довідка про субпідрядників надана учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінка 10.)


2. В графіку виконання робіт відсутній поетапний термін виконання робіт. Замість цього лише вказано, що початок робіт є датою укладення договору, датою закінчення робіт є дата закінчення договору. Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Доданий Графік ПП «Строй-Клуб Плюс» взагалі не відповідає функції та завданню графіку , та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт які були вже зазначені замовником в тендерній документації.

Відповідь.
Календарний графік виконання робіт, в якому визначено початок та закінчення робіт, наданий учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінка 18.).
Крім того, тендерною документацією не встановлено вимоги подання у складі тендерної пропозиції Календарного графіку виконання робіт певної встановленої форми, його надання має наметі лише визначення кінцевих строків виконання робіт, який не повинен перевищувати встановлений у тендерній документації.


3. Довідка про відповідність ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» наведеному учасником формулюванні не відповідає вимогам ч. 5,6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповідь.
Довідка про відповідність учасника пункту 5, 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», надана учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінка 36), яка чітко вказує на те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

4. Наданий у файлі «Договір 98 КБ2 2» акт приймання виконаних робіт №2 за листопад 2018 року «обривається» на 17 пункті і не містить підпису жодної із Сторін.

Відповідь.
Продовження файлу «Договір 98 КБ2 2» акт приймання виконаних робіт №2 за листопад 2018 року наданий учасником у складі тендерної пропозиції у наступному файлі (файл «Договір 98 КБ2 3» сторінки 4-6).


5. У розрахунку кошторисної заробітної плати допущена помилка. Учасник узяв за основу показник розміру мінімального прожиткового мінімуму для працездатної людини на початок року, але з 1 грудня 2020 він уже становить 2270грн. З цього випливає що весь розрахунок виконаний неправильно, а отже і в кошторисну документацію була закладена зарплата з порушенням.

Відповідь.
Учасником у складі пропозиції надано розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, який не суперечить вимогам Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. У зв’язку з цим, у Замовника не має підстав відхилити подану пропозицію учасника.


6. Слід також звернути увагу, що згідно даних довідки №2 від 15.12.2020 року Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Строй-Клуб Плюс» не виконало вимогу Тендерної документації стосовно додержання форми додатка №1 . Також багато обладнання було додано у розділ №1 Транспортні засоби , що також є невиконанням умов даної форми.

Відповідь.
Довідка про Наявність обладнання та матеріально-технічної бази надана учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінки 2-6), яка має всі передбачені тендерною документацією стовбці, зокрема: «№ п/п», «Власне чи орендоване», «Тип моделей», «Найменування», «Кількість шт», та відображає все обладнання, машини та механізми, необхідні для виконання робіт по предмету закупівлі.

Документи подані скаржником

07 січня 2021 14:48
Вимога малятко.pdf

Документи

12 січня 2021 17:20
відповідь

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-23-000006 ● 68c84096c9064877bc57bfd364e617d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021 09:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

22.04.2021 179
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 22.04.2021 № 179
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-12-01-009125-b 01.12.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Проведеним моніторингом встановлено, що пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерною документацією визначено, що учасник обов’язково подає для участі в закупівлі копію ліцензії на право виконання робіт передбачених тендерною документацією, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Крім того, пунктом 5 відповідного розділу тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, а саме підпунктом 7 у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. При цьому учасник відповідає за отримання та наявність в нього всіх необхідних дозволів, декларацій, ліцензій, сертифікатів та інших документів, які необхідні для виконання робіт. Так, у технічному завданні Замовник визначив обсяги робіт за предметом закупівлі, які належать до протипожежного призначення та підлягають ліцензуванню, згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VІІІ від 02.03.2015, зокрема, роботи визначені локальними кошторисами: 2-1-4 на вогнезахист та 2-1-13 на пожежну сигналізацію (Додаток № 5 до тендерної документації). Однак, ПП «Строй-Клуб Плюс» у складі тендерної пропозиції надано власну сканкопію ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України № 46-Л від 07.08.2018 щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками але не надано ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31, Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Строй-Клуб Плюс» та уклав договір про закупівлю робіт від 13.01.2021 № 2 на загальну суму 14 890 999,00 гривень. Відповідь. Відповідно до частини 1 «Порядок подання тендерних пропозицій» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Учасник подає для участі в закупівлі: «… копію ліцензії на право виконання робіт передбачених тендерною документацією, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України». На виконання цієї умови, учасником ПП «Строй-Клуб Плюс» у складі своєї тендерної пропозиції надано Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (файл «38.Ліцензія з додатком.PDF»). Що стосується виконання робіт, передбачених локальним кошторисом 2-1-4 на вогнезахист та 2-1-13 на пожежну сигналізацію, то ці роботи виконуються спеціалізованою організацією з відповідною ліцензією, шляхом укладання учасником договору субпідряду. Вартість названих робіт, відповідно до кошторису учасника, складає 336448,37 грн. з ПДВ, що становить 2,25 % від пропозиції учасника. Враховуючи об’єм спеціалізованих робіт, учасник у складі своєї тендерної пропозиції не повинен був зазначати субпідрядну організацію, яка буде виконувати роботи з монтажу пожежної сигналізації, адже вимога про зазначення субпідрядних організацій у тендерній пропозиції діє лише для тих субпідрядних організацій, які будуть виконувати роботи в обсязі не менше 20%. Виходячи з наведеного, Департамент не мав жодних правових підстав на відхилення тендерної пропозиції ПП «Строй-Клуб Плюс» у процедурі (UA-P-2020-11-20-004323-c). Крім того, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 31 цього Закону, а саме під час укладання договору про закупівлю. Так, ПП «Строй-Клуб Плюс», на виконання цієї вимоги, під час укладання Договору будівельного генпідряду, надало копію будівельної ліцензії свого підприємства, та копію ліцензії Підприємства, яке буде здійснювати роботи протипожежного призначення по об’єкту. Отже, законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «Строй-Клуб Плюс» по закупівлі (UA-P-2020-11-20-004323-c) у Замовника не було. 2. Частиною четвертою статті 41 Закону № 922 визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Аналізом договору про закупівлю робіт від 13.01.2021 № 2 встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ПП «Строй-Клуб Плюс». А саме, розділ 2. "Строки виконання робіт (будівництва об’єкта)" містить пункт 2.1. Початок виконання робіт – «__»___2021 року, але не раніше оформлення дозвільних документів на початок виконання будівельних робіт, в той час як умовами проекту договору та відповідно тендерною пропозицією ПП «Строй-Клуб Плюс» визначено пункт 2.1. Початок виконання робіт – «__»___2020 року, але не раніше оформлення дозвільних документів на початок виконання будівельних робі. Відповідь. Що стосується Дати початку робіт, у зв’язку із тим, що Договір № 2 від 13.01.2021 року укладався вже в 2021 році, в ньому не можливо було зазначити дату початку виконання робіт 2020 рік, яка значилась у проекті договору, оскільки він вже минув. 3. Розділ 22. "Інші умови Договору" договору про закупівлю робіт від 13.01.2021 № 2 містить пункт 22.4 Договір укладено у двох примірниках по одному для кожної Сторони, в той час як умовами проекту договору та відповідно тендерною пропозицією ПП «Строй-Клуб Плюс» визначено пункт 22.4 Договір укладено у двох примірниках по одному для кожної Сторони. Договір містить______пронумерованих сторінок, завізованих Сторонами. Невідповідність умов договору про закупівлю робіт від 13.01.2021 № 2 умовам проекту договору, та відповідно, змісту тендерної пропозиції переможця ПП «Строй-Клуб Плюс», є порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону. Відповідно до пункту 2 статті 43 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. Відповідь. Відповідно до п.8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що і було зроблено Замовником. «Проект документа», відповідно до «Словника термінів документознавства» - це попередній варіант документа, призначений для розгляду, тобто це не остаточний документ, який не можливо коригувати, а це документ який набуде статусу юридичного документу після узгодження сторонами всіх його умов та підписання, відповідно до вимог законодавства. За Вашою думкою, зазначення у договорі реквізитів Замовника, які не були зазначені у проекті договору в Тендерній документації теж є порушенням Закону і може слугувати причиною його розторгнення, чи відсутність крапок та ком у ньому? Разом з тим, частина 4 статті 41 Закону, на яку Ви посилаєтесь, передбачає: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі /спрощеної закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Тобто, в цій частині статті 41 мова йде про заборону під час укладання договору змінювати ціну тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару), яка склалась за результатом аукціону, окрім деяких випадків, коли це можливо. Що стосується закупівлі, то ціна, яка склалася за результатами аукціону повністю відповідає ціні, яка вказана в договорі генерального підряду № 2 від 13.01.2021 року, а саме 14890999,00 грн. Враховуючи наведене, вважаємо ваші міркування з цього питання надуманими та не підкріпленими жодною нормою закону та такими що свідчать про формальний підхід до моніторингу закупівель та небажання розбиратися у тлумаченні термінів та норм законодавства України.

2021-05-07 08:19:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" 15 594 800,04
UAH з ПДВ
14 890 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮФ "Каррал"" 15 857 874,05
UAH з ПДВ
14 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2021 13:40
Електронний підпис
06 січня 2021 13:36
Довідки.PDF
06 січня 2021 13:36
Довідка МВС України.PDF
06 січня 2021 13:36
Довідка ГУ ДПС.pdf
29 грудня 2020 12:17
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:15
Локальний кошторис 5.PDF
29 грудня 2020 12:15
Локальний кошторис 1.PDF
29 грудня 2020 12:15
Локальний кошторис 2.PDF
29 грудня 2020 12:15
Локальний кошторис 3.PDF
29 грудня 2020 12:15
Локальний кошторис 4.PDF
29 грудня 2020 12:14
Договірна ціна.PDF
29 грудня 2020 12:14
План фінансування.PDF
29 грудня 2020 12:14
106 М алятко.imd
16 грудня 2020 16:41
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:34
Договір 98 КБ3 КБ2.PDF
16 грудня 2020 16:34
Тендерна документація.PDF
16 грудня 2020 16:34
41.Статут 2020.PDF
16 грудня 2020 16:34
40.Рішення.PDF
16 грудня 2020 16:34
38.Ліцензія з додатком.PDF
16 грудня 2020 16:34
35.Виписка.PDF
16 грудня 2020 16:34
36.Витяг з реєстру ПДВ.PDF
16 грудня 2020 16:34
Договір 06.11-17.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 06.11-17 4.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 06.11-17 2.PDF
16 грудня 2020 16:34
Договір 98 КБ2 6.PDF
16 грудня 2020 16:34
Договір 98 КБ2 4.PDF
16 грудня 2020 16:34
Договір 98 КБ2 5.PDF
16 грудня 2020 16:34
Договір 98 КБ2 3.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 08.11.2017.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 23.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 26.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 25.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 27.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 24.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 21.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 20.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 18.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 15.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 19.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 16.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 17.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 10.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 14.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 8.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 9.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 13.1.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 11.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 7.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 12.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 2.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 1.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 6.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 3.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 5.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 77 4.PDF
16 грудня 2020 16:34
Локальний кошторис 4.PDF
16 грудня 2020 16:34
Локальний кошторис 5.PDF
16 грудня 2020 16:34
Локальний кошторис 2.PDF
16 грудня 2020 16:34
Локальний кошторис 1.PDF
16 грудня 2020 16:34
Локальний кошторис 3.PDF
16 грудня 2020 16:34
Договірна ціна.PDF
16 грудня 2020 16:34
101.imd
16 грудня 2020 16:34
37.Дозвіли.PDF
16 грудня 2020 16:34
додаткова угода 10.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 06.11-17 3.PDF
16 грудня 2020 16:34
№ 06.11-17 1.PDF
16 грудня 2020 16:33
9.КБ-3 Новотошківка.PDF
16 грудня 2020 16:33
Відгук ДФС.PDF
16 грудня 2020 16:33
Договір 98 КБ2 2.PDF
16 грудня 2020 16:33
КБ-3 № 77.PDF
16 грудня 2020 16:33
Відгук Договір 77.PDF
16 грудня 2020 16:33
№ 77 22.PDF
16 грудня 2020 16:33
№ 77 13.PDF
16 грудня 2020 16:33
№ 77 6.1.PDF
16 грудня 2020 16:33
ОПР АР.PDF

Публічні документи

17 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
17 грудня 2020 11:31
Статут.PDF.p7s
17 грудня 2020 11:31
Розрахунок ЗВР_.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
Рішення засновника.PDF.p7s
17 грудня 2020 11:31
Паспорт Калабкін_.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
Ліцензія_Каррал.PDF.p7s
17 грудня 2020 11:31
лист відгук.PDF.p7s
17 грудня 2020 11:31
КОШТОРИС.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
Колядовка форма 1_.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
колдяовка 6 форм_.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
КБ3КБ2_маяковского ч1.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
Додатк Угода.PDF.p7s
17 грудня 2020 11:31
Договор+КБ2_Малюк.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
договор Гунп (2).pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
ГУНП частина 1 (акти).pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
Витяг_20.08.2019_.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
Витяг.PDF.p7s
17 грудня 2020 11:31
Витяг ПДВ.PDF.p7s
17 грудня 2020 11:31
Виписка.PDF.p7s
17 грудня 2020 11:31
Антикоруп програм.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
Акт Будів№6 травень_.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
286.imd.p7s
17 грудня 2020 11:31
5.13. Про відстутність.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
5.7 Про банкрутство.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
5.6 Про не судимість.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
5.4 Про бенефіціара.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
5. По ст. 17.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
2. Дов. про досвід.pdf.p7s
17 грудня 2020 11:31
1. Пропозиція_.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"

ПП "ЮФ "Каррал""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"
#34672524
Переможець 14 890 999,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"
#34672524
14 890 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 14:15
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 08:44
6 к 2_0001.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 08:43
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 11:07
5 к 2_0001.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 11:05
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 16:41
4 к 2_0001.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 15:10
3 к 2_0001.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 08:14
2 к 2_0001.pdf зміни до договору
25 червня 2021 08:13
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 08:12
1 к 2_0001.pdf зміни до договору
12 травня 2021 08:11
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 08:14
Договір укладений
14 січня 2021 08:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження фінансування на 2021 рік. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 890 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 481 833,17 UAH)