Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 08506791 |
Вебсайт: | http://cska.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 10 |
Контактна особа: |
Владислав Тараско +380507410495 vladtarasko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 35 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 175000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2020 19:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2020 19:47 |
Перелік змін2.pdf | |
10 грудня 2020 19:47 |
ТД роботи кап. рем. Ігровий зал (зміни)2.pdf | |
01 грудня 2020 15:50 |
Деф.акт 2.pdf | |
01 грудня 2020 15:50 |
ИВР.pdf |
10 грудня 2020 19:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 грудня 2020 19:47 |
Перелік змін2.pdf
|
||||||
10 грудня 2020 19:47 |
ТД роботи кап. рем. Ігровий зал (зміни)2.pdf
|
||||||
01 грудня 2020 15:50 |
Деф.акт 2.pdf
|
||||||
01 грудня 2020 15:50 |
ИВР.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір на виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд чи виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції житлового будинку, чи інших будівель та споруд. Більше того, технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами незалежно від призначення будівлі та найменування робіт.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору предметом яких є виконання робіт: з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів, але не з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору предметом яких є виконання робіт: з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд та внести відповідні зміни до тендерної документації вказавши наступне: надання договорів на виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції житлових будинків, чи інших будівель та споруд.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІПМ» приймало участь у відкритих торгах «Виконання робіт по об’єкту: «Проектування та капітальний ремонт будівлі Ігрового залу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України за адресою: м. Київ, вул. Стадіонна, 10», UA-2020-12-01-009079-b.
Переможцем даних торгів визначено ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" (код ЄДРПОУ 37868399).
Тендерна пропозиція переможця не відповідає тендерній документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до Розділу 3 п. 2 Тендерної документації на закупівлю, Гарантія має містити: умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”.
В Розділі 5 п. 3 п.п. 1 Тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
У складі пропозиції надано банківську гарантію № 24314/20-ТГ від «17» грудня 2020 року, яка не містить умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”.
2. Розділом 3 п. 7 Тендерної документації на закупівлю передбачено, що до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»:
- договірна ціна;
- зведений кошторис;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок вартості проектних робіт;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат за даними бухгалтерського обліку за 2019 рік;
- розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, який буде враховуватись при визначенні вартості будівництва об’єкта згідно чинного законодавства та порядку розрахунку;
- копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
- копії дозвільних документів на використання/ застосування техніки підвищеної небезпеки, зазначеної у таблиці згідно п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до переліку, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
У складі пропозиції подано договір оренди стрілового крану КС-5363БМ № 0105/19 від 01.04.2019 року та копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Додатком 6 Постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107 визначений Перелік
видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Пунктом 10 Додатку 7 Постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107 встановлено, що
що вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників є устаткованням підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
У складі пропозиції учасника відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази (або інший дозвільний документ) щодо використання/застосування даної техніки підвищеної небезпеки.
3. Відповідно до п. 1 Розділу «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 2 до Тендерної документації, учасник повинен надати лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до пропозиції / договору.
В довідці, наданій ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" відсутня інформація про повноваження посадових осіб або представників учасника, які мають право підписати договір.
4. В п. 2.3. Додатку 2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» зазначено що, документами, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям є, зокрема, копії документів, що підтверджують відповідну освіту та копії документів, що підтверджують працевлаштування кожного працівника вказаного у таблиці відповідно до п. 2.1 Додатку 2.
В довідці, поданій ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" зазначений працівник Трибо Роман Вікторович, але відсутні документи про його освіту, в довідці № 687 від 17 грудня 2020 року не заповнено кваліфікацію диплому.
5. В п. 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» зазначено, що у разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно таблиці пункту 1.1.
В довідці, яка була подана ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" наявний лише один екскаватор та відсутній договір надання послуг № 27 від 01.10.2020 р.
6. Відповідно до п. 1.4 Додатку 2 Тендерної документації, за відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2020 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником.
У складі пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" надано договір оренди будівельної битовки № 53-08/18 від 15.08.2018 року, в якому відсутній Додаток № 2, який є невід’ємною частиною Договору про що зазначено в п. 1.2.9.
7. В пункті 1.7 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що на транспортний(і) засіб(оби), вказаний(і) в таблиці, підготовленій відповідно до п.1.1. Додатку 2, учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). За відсутністю в учасника власного(их) транспортного(их) засобу(ів), необхідно надати підтверджуючий(і) документ(и) щодо його оренди, лізингу, тощо, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2020 року. Договір оренди транспортного(их) засобу(ів) повинен містити відмітку про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством.
В складі пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" відсутнє свідоцтво про реєстрацію ТЗ на кран на автомобільному ходу/автокран, вантажопідйомність не менше 25 т (стрілковий кран на пневмоколісному ходу вантажопідйомність 25 тон КС-5363БМ згідно договору оренди).
8. Пунктом 3.2.4 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що учасником надається довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, що підтверджує виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) в повному обсязі та копія паперової форми електронної податкової накладної (податкових накладних) з квитанцією про її (їх) реєстрацію в ЄРПН на повний обсяг робіт по договору (договорів), наданого (наданих) відповідно до вимог п. 3.1.
Учасником ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" подано Договір № 1/12-15 від 10.12.2015 року, укладений з Центральним спортивним клубом Збройних Сил України щодо кап. ремонту даху кінно – спортивної бази. Учасником не надано довідка (-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3.
9. Відповідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації, інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається згідно додатку №2.1 до тендерної документації.
Учасником ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" надано інформацію за ст. 17 за формою, яка встановлена Додатком 2.1, але в гарантійному листі п. 5 та п. 6 ст. 17 Закону в старій редакції.
Аналізуючи вищенаведене, Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію Учасника ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" (код ЄДРПОУ 37868399), як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації про закупівлю.
На підставі наведеного, керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
- Дискваліфікувати Учасника ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" (код ЄДРПОУ 37868399).
Скарги до процедури
Дата подання: 05 січня 2021 12:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000090 ● bd79020ad12a45e5aa702d730fc4071c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2020-12-01-009079-b 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 15:54:07
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виконання робіт по об’єкту: «Проектування та капітальний ремонт будівлі Ігрового залу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України за адресою: м. Київ, вул. Стадіонна, 10» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-01-009079-b) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-18 17:06:23
Інформація на звернення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Обстеження об’єкту капітального ремонту здійснюється нашим штатним співробітником – інженером з технічного нагляду, за результатами якого складається дефектний акт та відомість ресурсів. Дефектний акт містить в собі весь перелік видів та об’ємів робіт, які необхідно виконати, відомість ресурсів містить в собі перелік матеріалів та обладнання, яке необхідне для закупівлі. Очікувана вартість визначається Замовником шляхом запиту цінових пропозицій від будівельних організацій. Так, Замовником було надіслано дефектний акт та відомість ресурсів до ТОВ "БК "АТТІС-УКРАЇНА" та ТОВ «Астал» та у відповідь було отримано відповідні договірні ціни, що додаються. Остаточна очікувана вартість визначена на основі цінових пропозицій, отриманими від ТОВ "БК "АТТІС-УКРАЇНА" та ТОВ «Астал».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІПМ" #37061493 |
Рішення скасоване |
32 944 719,68
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 16:55
|
ТОВ "ІПМ" #37061493 |
Відхилено |
32 944 719,68
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 17:26
|
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" #37868399 |
Переможець |
34 757 933,48
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 15:34
|
ДУ 1.pdf | укладений |
04 березня 2021 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 14:47
|
ПВР.pdf | укладений |
26 лютого 2021 14:46
|
ЛК_3.pdf | укладений |
26 лютого 2021 14:46
|
ЛК_2.pdf | укладений |
26 лютого 2021 14:46
|
ЛК_1.pdf | укладений |
26 лютого 2021 14:46
|
Договір.pdf | укладений |
26 лютого 2021 14:46
|