Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об’єкту: «Проектування та капітальний ремонт будівлі Ігрового залу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України за адресою: м. Київ, вул. Стадіонна, 10»
Очікувана вартість
35 000 000,00 UAH
UA-2020-12-01-009079-b 4de4266e824246cfbfa9861adad97430
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Тараско

+380507410495 vladtarasko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 08506791
Вебсайт: http://cska.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 10
Контактна особа: Владислав Тараско
+380507410495
vladtarasko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 14:40
Очікувана вартість: 35 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 175000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектування та капітальний ремонт будівлі Ігрового залу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України за адресою: м. Київ, вул. Стадіонна, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська область, Київ, вул. Стадіонна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 19:48
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:47
Перелік змін2.pdf
10 грудня 2020 19:47
ТД роботи кап. рем. Ігровий зал (зміни)2.pdf
01 грудня 2020 15:50
Деф.акт 2.pdf
01 грудня 2020 15:50
ИВР.pdf
10 грудня 2020 19:48
Електронний підпис
06 грудня 2020 22:54
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:47
Перелік змін2.pdf
06 грудня 2020 22:52
Перелік змін.pdf
10 грудня 2020 19:47
ТД роботи кап. рем. Ігровий зал (зміни)2.pdf
06 грудня 2020 22:52
ТД роботи кап. рем. Ігровий зал (зміни).pdf
01 грудня 2020 15:50
ТД.pdf
01 грудня 2020 15:50
Деф.акт 2.pdf
01 грудня 2020 15:50
ИВР.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо фінансової звітності
Дата подання: 03 грудня 2020 14:37
Дата відповіді: 10 грудня 2020 19:49
Згідно ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» було встановлено карантин з 12 березня 2020 р. до 22 травня 2020 р. по всій території України, що призвело до припинення господарської діяльності всіх підприємств. Тому, Товариство не має можливості підтвердити свій дохід що дорівнює або є більшим за очікувану вартість предмета закупівлі, а саме 35 000 000,00 грн. Просимо переглянути допустимо можливу вартісну межу та встановити її на рівні 50-ти відсотків від очікуваної вартості
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянуто та внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-009079-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Черкасизалізобетонстрой, Код ЄДРПОУ:31701672
Дата подання: 03 грудня 2020 15:14
Дискримінаційна вимога тендерної документації
Відповідно до п. 3.1 Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, що виконувалися в період з 2015 по 2020 включно та відповідно до п. 3.2.1. надати Копію вказаного у довідці договору.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір на виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд чи виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції житлового будинку, чи інших будівель та споруд. Більше того, технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами незалежно від призначення будівлі та найменування робіт.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору предметом яких є виконання робіт: з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів, але не з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору предметом яких є виконання робіт: з капітального ремонту або будівництва або реконструкції спортивних об’єктів чи споруд та внести відповідні зміни до тендерної документації вказавши наступне: надання договорів на виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції житлових будинків, чи інших будівель та споруд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2020 19:49
Доброго дня! Ваше звернення розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-01-009079-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІПМ", Код ЄДРПОУ:37061493
Дата подання: 05 лютого 2021 14:58
Невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Вимога

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІПМ» приймало участь у відкритих торгах «Виконання робіт по об’єкту: «Проектування та капітальний ремонт будівлі Ігрового залу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України за адресою: м. Київ, вул. Стадіонна, 10», UA-2020-12-01-009079-b.
Переможцем даних торгів визначено ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" (код ЄДРПОУ 37868399).
Тендерна пропозиція переможця не відповідає тендерній документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до Розділу 3 п. 2 Тендерної документації на закупівлю, Гарантія має містити: умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”.
В Розділі 5 п. 3 п.п. 1 Тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
У складі пропозиції надано банківську гарантію № 24314/20-ТГ від «17» грудня 2020 року, яка не містить умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”.

2. Розділом 3 п. 7 Тендерної документації на закупівлю передбачено, що до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»:
- договірна ціна;
- зведений кошторис;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок вартості проектних робіт;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат за даними бухгалтерського обліку за 2019 рік;
- розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, який буде враховуватись при визначенні вартості будівництва об’єкта згідно чинного законодавства та порядку розрахунку;
- копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
- копії дозвільних документів на використання/ застосування техніки підвищеної небезпеки, зазначеної у таблиці згідно п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до переліку, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
У складі пропозиції подано договір оренди стрілового крану КС-5363БМ № 0105/19 від 01.04.2019 року та копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Додатком 6 Постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107 визначений Перелік
видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Пунктом 10 Додатку 7 Постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107 встановлено, що
що вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників є устаткованням підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
У складі пропозиції учасника відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази (або інший дозвільний документ) щодо використання/застосування даної техніки підвищеної небезпеки.

3. Відповідно до п. 1 Розділу «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 2 до Тендерної документації, учасник повинен надати лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до пропозиції / договору.
В довідці, наданій ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" відсутня інформація про повноваження посадових осіб або представників учасника, які мають право підписати договір.

4. В п. 2.3. Додатку 2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» зазначено що, документами, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям є, зокрема, копії документів, що підтверджують відповідну освіту та копії документів, що підтверджують працевлаштування кожного працівника вказаного у таблиці відповідно до п. 2.1 Додатку 2.
В довідці, поданій ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" зазначений працівник Трибо Роман Вікторович, але відсутні документи про його освіту, в довідці № 687 від 17 грудня 2020 року не заповнено кваліфікацію диплому.

5. В п. 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» зазначено, що у разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно таблиці пункту 1.1.
В довідці, яка була подана ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" наявний лише один екскаватор та відсутній договір надання послуг № 27 від 01.10.2020 р.

6. Відповідно до п. 1.4 Додатку 2 Тендерної документації, за відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2020 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником.
У складі пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" надано договір оренди будівельної битовки № 53-08/18 від 15.08.2018 року, в якому відсутній Додаток № 2, який є невід’ємною частиною Договору про що зазначено в п. 1.2.9.

7. В пункті 1.7 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що на транспортний(і) засіб(оби), вказаний(і) в таблиці, підготовленій відповідно до п.1.1. Додатку 2, учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). За відсутністю в учасника власного(их) транспортного(их) засобу(ів), необхідно надати підтверджуючий(і) документ(и) щодо його оренди, лізингу, тощо, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2020 року. Договір оренди транспортного(их) засобу(ів) повинен містити відмітку про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством.
В складі пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" відсутнє свідоцтво про реєстрацію ТЗ на кран на автомобільному ходу/автокран, вантажопідйомність не менше 25 т (стрілковий кран на пневмоколісному ходу вантажопідйомність 25 тон КС-5363БМ згідно договору оренди).

8. Пунктом 3.2.4 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що учасником надається довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, що підтверджує виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) в повному обсязі та копія паперової форми електронної податкової накладної (податкових накладних) з квитанцією про її (їх) реєстрацію в ЄРПН на повний обсяг робіт по договору (договорів), наданого (наданих) відповідно до вимог п. 3.1.
Учасником ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" подано Договір № 1/12-15 від 10.12.2015 року, укладений з Центральним спортивним клубом Збройних Сил України щодо кап. ремонту даху кінно – спортивної бази. Учасником не надано довідка (-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3.

9. Відповідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації, інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається згідно додатку №2.1 до тендерної документації.
Учасником ТОВ «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" надано інформацію за ст. 17 за формою, яка встановлена Додатком 2.1, але в гарантійному листі п. 5 та п. 6 ст. 17 Закону в старій редакції.

Аналізуючи вищенаведене, Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію Учасника ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" (код ЄДРПОУ 37868399), як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації про закупівлю.
На підставі наведеного, керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,

вимагаємо:

- Дискваліфікувати Учасника ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" (код ЄДРПОУ 37868399).

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

05 лютого 2021 14:58
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-01-009079-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД", Код ЄДРПОУ:37868399
Дата подання: 05 січня 2021 12:48
Скарга про неправомірне визначення ТОВ «ІПМ» переможцем процедури закупівлі
Центральним спортивним клубом збройних сил України (далі - Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю Виконання робіт по об’єкту: «Проектування та капітальний ремонт будівлі Ігрового залу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України за адресою: м. Київ, вул. Стадіонна, 10». ID: UA-2020-12-01-009079-b. ТОВ «Торгово-будівельна фірма Севенбуд» (далі - Скаржник), як учасник даної процедури закупівлі, повідомляє про порушення своїх законних прав та інтересів з огляду на наступне. Рішенням Замовника (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2020 року) тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІПМ» визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації та сформовано повідомлення про намір укласти договір. Разом з тим, пунктом 7 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника вимагається надання учасниками в складі тендерних пропозицій розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат за даними бухгалтерського обліку за 2019 рік. Вказаний розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат за даними бухгалтерського обліку за 2019 рік в складі тендерної пропозиції ТОВ «ІПМ» відсутній, а отже пропозиція ТОВ «ІПМ» повинна бути відхилена Замовником на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на все вищенаведене, повідомляємо про порушення наших прав та законних інтересів в частині невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІПМ» та ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в діях тендерного комітету Замовника. 2. Зобов’язати тендерний комітет Центрального спортивного клубу збройних сил України скасувати рішення про визначення ТОВ «ІПМ» переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 18:39
рішення від 06.01.2021 № 168 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 18:39
рішення від 20.01.2021 № 989.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 21:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо про виконання рішення #989-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Дата виконання рішення замовником: 29 січня 2021 17:09

Документи подані скаржником

05 січня 2021 11:15
Скарга Севенбуд.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000090 ● bd79020ad12a45e5aa702d730fc4071c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2020-12-01-009079-b 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 15:54:07

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виконання робіт по об’єкту: «Проектування та капітальний ремонт будівлі Ігрового залу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України за адресою: м. Київ, вул. Стадіонна, 10» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-01-009079-b) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-18 17:06:23

Інформація на звернення

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Обстеження об’єкту капітального ремонту здійснюється нашим штатним співробітником – інженером з технічного нагляду, за результатами якого складається дефектний акт та відомість ресурсів. Дефектний акт містить в собі весь перелік видів та об’ємів робіт, які необхідно виконати, відомість ресурсів містить в собі перелік матеріалів та обладнання, яке необхідне для закупівлі. Очікувана вартість визначається Замовником шляхом запиту цінових пропозицій від будівельних організацій. Так, Замовником було надіслано дефектний акт та відомість ресурсів до ТОВ "БК "АТТІС-УКРАЇНА" та ТОВ «Астал» та у відповідь було отримано відповідні договірні ціни, що додаються. Остаточна очікувана вартість визначена на основі цінових пропозицій, отриманими від ТОВ "БК "АТТІС-УКРАЇНА" та ТОВ «Астал».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІПМ" 32 944 719,68
UAH з ПДВ
32 944 719,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД" 34 757 933,48
UAH з ПДВ
34 757 933,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2021 10:17
Електронний підпис
05 січня 2021 16:15
Електронний підпис
05 січня 2021 16:13
Статут оновл.pdf
05 січня 2021 16:13
ст. 17 оновл.pdf
05 січня 2021 16:13
Опис оновл.pdf
05 січня 2021 16:13
Ліцензія та дозвіл.pdf
05 січня 2021 16:12
Довідка.zip
05 січня 2021 16:12
Довідка МВС.pdf
05 січня 2021 16:12
Довідка (1).zip
05 січня 2021 16:12
Виписка оновл.pdf
05 січня 2021 16:12
Банкрутство 05.01.21 pdf.pdf
17 грудня 2020 20:23
Електронний підпис
17 грудня 2020 20:21
Штатний розпис.pdf
17 грудня 2020 20:21
ЦСК ЗСУ КБ 3 частина.pdf
17 грудня 2020 20:21
ЦСК ЗСУ КБ 2 частина.pdf
17 грудня 2020 20:21
ЦСК ЗСУ КБ 1 частина.pdf
17 грудня 2020 20:21
Фінансова звітність.pdf
17 грудня 2020 20:21
Установчі.pdf
17 грудня 2020 20:21
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2020 20:21
Розрахунок.pdf
17 грудня 2020 20:21
Паспорти на техніку.pdf
17 грудня 2020 20:21
Накази та Дипломи.pdf
17 грудня 2020 20:21
Ліцензія та дозвіл.pdf
17 грудня 2020 20:21
Ліцензія АВК.pdf
17 грудня 2020 20:21
Кваліфікація.pdf
17 грудня 2020 20:21
Додаток 4 до Дог 5 ч.pdf
17 грудня 2020 20:21
Додаток 4 до Дог 4 ч.pdf
17 грудня 2020 20:21
Додаток 4 до Дог 3 ч.pdf
17 грудня 2020 20:21
Додаток 4 до Дог 2 ч.pdf
17 грудня 2020 20:21
Додаток 4 до Дог 1 ч.pdf
17 грудня 2020 20:21
Додаток 2 і 3 до Дог.pdf
17 грудня 2020 20:21
Договір ЦСК ЗСУ.pdf
17 грудня 2020 20:21
Договір з додатками.pdf
17 грудня 2020 20:21
Дефектний акт.pdf
17 грудня 2020 20:21
Відгуки.pdf
17 грудня 2020 20:21
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

08 лютого 2021 19:59
Електронний підпис
02 лютого 2021 13:22
Електронний підпис
02 лютого 2021 13:20
Dovidka_МВС на Хоменко В І.pdf
17 грудня 2020 18:50
Електронний підпис
17 грудня 2020 18:38
Локальні кошториси 2.rar
17 грудня 2020 18:38
Локальні кошториси 1.rar
17 грудня 2020 18:38
Розрахунок зарплати.pdf
17 грудня 2020 18:38
Пояснювальна записка.pdf
17 грудня 2020 18:38
Договірна ціна.pdf
17 грудня 2020 18:38
штатний розпис.pdf
17 грудня 2020 18:38
тех паспорта.rar
17 грудня 2020 18:38
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2020 18:38
статут.pdf
17 грудня 2020 18:38
Проект договору.pdf
17 грудня 2020 18:38
Податкові ЦСК.rar
17 грудня 2020 18:38
Ліцензія АВК.pdf
17 грудня 2020 18:38
Лист ст 17 розширений.pdf
17 грудня 2020 18:38
Лист гарантія ТБ та ОП.pdf
17 грудня 2020 18:38
Копії ЦПХ.rar
17 грудня 2020 18:38
Копії трудових.rar
17 грудня 2020 18:38
Досвід_виконання.rar
17 грудня 2020 18:38
Графік.pdf
17 грудня 2020 18:38
банківська гарантія.rar
17 грудня 2020 18:38
new статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІПМ"

ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІПМ"
#37061493
Рішення скасоване 32 944 719,68
UAH з ПДВ
29 січня 2021 16:55
ТОВ "ІПМ"
#37061493
Відхилено 32 944 719,68
UAH з ПДВ
29 січня 2021 17:26
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД"
#37868399
Переможець 34 757 933,48
UAH з ПДВ
29 січня 2021 17:31

Документи

29 січня 2021 17:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СЕВЕНБУД"
#37868399
34 757 933,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 14:47
ПВР.pdf укладений
26 лютого 2021 14:46
ЛК_3.pdf укладений
26 лютого 2021 14:46
ЛК_2.pdf укладений
26 лютого 2021 14:46
ЛК_1.pdf укладений
26 лютого 2021 14:46
Договір.pdf укладений
26 лютого 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 15:34
ДУ 1.pdf укладений
04 березня 2021 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 04 березня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На виконання рішення Державної аудиторської служби України