Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 401 626,46 UAH
UA-2020-12-01-008865-b f08ecb48ea0d4ecba46503a8880f6be6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пташинська Вікторія Вікторівна

+380487717263 osvita.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40212110
Місцезнаходження: 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський район село Красносілка, вулиця Шкільна, 1В
Контактна особа: Пташинська Вікторія Вікторівна
+380487717263
osvita.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 13 Закону визначено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. При цьому, відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Проведення закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) було організовано шляхом застосування процедури відкритих торгів. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі 19.10.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-19-001969-а). Торги були відмінені 04.11.2020. Причини: на підставі частини другої статті 32 Закону, а саме у зв’язку поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Проведення закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) було повторно організовано шляхом застосування процедури відкритих торгів. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель 06.11.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-06-002673-а). Торги були відмінені 24.11.2020. Причини: на підставі частини другої статті 32 Закону, а саме у зв’язку поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Згідно з частиною першою статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту першого частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи відсутність достатньої кількості учасників, що підтверджується відмінами торгів двічі по закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) на підставі частини другої статті 32 Закону, а саме у зв’язку поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, можливим постачальником робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) може бути ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Укрмежбуд" (код ЄДРПОУ 33313546, місцезнаходження: 65000, Одеська обл., м. Одеса, у Пішонівська, буд. 20/1, кв.40). Отже, наявні підстави для проведення закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту першого частини другої статті 40 Закону. Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»; - роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України – лист «Щодо надання методологічної допомоги з питань застосування переговорної процедурою закупівлі» від 08.08.2014 №3302-05/27478-03; - Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо застосування переговорної процедури» від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06; - оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-19-001969-а; - звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-10-19-001969-а (Дата формування звіту: 04.11.2020); - оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-06-002673-а; - звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-06-002673-а (Дата формування звіту: 24.11.2020); - протокол уповноваженої особи Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 30.11.2020 № б/н; - протокол проведення попередніх переговорів від 30.11.2020 № б/н; - протокол проведення остаточних переговорів від 30.11.2020 № б/н; - протокол уповноваженої особи Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 30.11.2020 № б/н. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 12 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


головний розпорядник - Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67560, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Красносілка, вулиця Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться відповідно Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Генпідрядника. Оплата здійснюється з урахуванням вимог ст. ст. 47-49 Бюджетного кодексу України в межах фактично отриманого Замовником фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 грудня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМЕЖБУД"
#33313546
Переможець 7 401 626,46
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 15:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМЕЖБУД" #33313546

№ рішення у справі

65/9-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

01 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:52
обгрунтування
01 грудня 2020 15:52
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМЕЖБУД"
#33313546
7 401 626,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:52
обгрунтування
01 грудня 2020 15:52
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 18:24
ДУ 6 від 29.12.2023.PDF зміни до договору
03 січня 2024 16:21
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 15:21
ДУ 5.PDF зміни до договору
02 січня 2023 15:19
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 14:54
ДУ 5.PDF зміни до договору
02 січня 2023 14:52
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 14:42
ДУ 5.PDF зміни до договору
02 січня 2023 13:00
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:57
ДУ 4.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 15:24
ДУ 3.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 10:19
ДУ 2 від 17.05.2021.PDF зміни до договору
18 травня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:04
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 17:06
договор укладений
14 грудня 2020 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт через документально підтверджені об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору продовжується у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, винекнення обставин непереборної сили
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору продовжується у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, винекнення обставин непереборної сили
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору продовжується у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, винекнення обставин непереборної сили
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору продовжується у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, винекнення обставин непереборної сили.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML