Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ларингоскоп (рукоятка середня, клинок №3 типу Макинтош, клинок №4, виробництва KaWe або еквівалент),
Очікувана вартість
25 423,00 UAH
UA-2020-12-01-007683-c ● 0b214ee6e87546f2affd94fad6650d98
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР» ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02009896 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, смт. Антонівка, шосе В’ячеслава Чорновола , 26-б |
Контактна особа: |
Білявська Валентина Феофанівна +380552357450 onko2020ks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 20:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 19:30 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 12:22 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 25 423,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Документації спрощеної закупівлі
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Документації спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Ларингоскоп (рукоятка середня, клинок №3 типу Макинтош, клинок №4, виробництва KaWe або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 15076 — Жорсткий інтубаційний, багаторазовий ларингоскоп
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту передачі Товару Постачальником на підставі видаткових накладних та рахунку, наданого Постачальником | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2020 20:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2020 20:43 |
Додаток 6 Проект Договору.doc | |
01 грудня 2020 20:43 |
Документація до спрощеної закупівлі.docx | |
01 грудня 2020 20:43 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання надати пояснення
Дата подання: 02 грудня 2020 10:15
Дата відповіді: 02 грудня 2020 20:04
Доброго дня, прошу замовника надати чіткі посясненя стосовно кількості товару. У п. 4.3 тендерної документації прописано "кількість товару - 6 штук". 6 штук чого ? Взагалі 6 ОДИНИЦЬ товару ( 2 ручки + 2 клинки № 3 + 2 клинки № 4) ? Чі 6 НАБОРІВ, кожен з яких складається із 1ї ручки та 2х клинків ? Дякую.
Відповідь: Добрий вечір. Дякуємо за запитання. Кількість товару - 6 наборів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-01-007683-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2585613891
Дата подання: 18 грудня 2020 13:31
Оскарження вибору переможця
Цим листом ФОП Шевченко Б.П. вимагає від Замовника надати пояснення стосовно визначення переможцем ТОВ "ПОЛЮС АГРО". Оскільки усі надані переможцем документи не доступні для перегляду ні Замовнику ні іншим учасникам. В такому разі невідомо, на яких саме підставах Замовник обрав переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2020 19:16
Частиною чотирнадцятою статті 14 Закону передбачено що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Протокол №118 від 22.12.2020 і листи додаються.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ" #2585613891 |
Відхилено |
14 940,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 19:52
|
ТОВ "ПОЛЮС АГРО" #40449562 |
Переможець |
25 102,20
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 19:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 20:41
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 17:07
|
Договір 20.68.pdf | укладений |
31 грудня 2020 17:06
|