Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення аналізу активів станцій філії "Центр транспортного сервісу "Ліски" АТ "Укрзалізниця" із включенням послуг з дослідження ринкового середовища, аналізу фінансових показників всіх станцій (з деталізацією за напрямками діяльності)
Очікувана вартість
816 667,00 UAH
UA-2020-12-01-007387-c 77184ed777534606933a7049122ed85a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цвіркун Микола Григорович

380931366097 oz3@liski.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081373
Вебсайт: http://www.liski.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22
Контактна особа: Цвіркун Микола Григорович
380931366097
oz3@liski.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 14:43
Очікувана вартість: 816 667,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 083,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66150000-6: Послуги з управління фінансовими ринками


Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з проведення аналізу активів станцій філії "Центр транспортного сервісу "Ліски" АТ "Укрзалізниця" із включенням послуг з дослідження ринкового середовища, аналізу фінансових показників всіх станцій (з деталізацією за напрямками діяльності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66150000-6 — Послуги з управління фінансовими ринками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 13:00
_ТД _Аналіз активів Філії Ліски_.doc
02 грудня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 13:00
_ТД _Аналіз активів Філії Ліски_.doc
01 грудня 2020 18:19
_ТД _Аналіз активів Ліски_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порядок надання послуг
Дата подання: 04 грудня 2020 16:01
Дата відповіді: 04 грудня 2020 19:19
Доброго дня! Яким чином і в якому порядку виконавець отримує інформацію від замовника, необхідну для проведення аналізу? Який порядок підготовки та надання звітів за результатами аналізу та досліджень? Чи матиме виконавець можливість доступу до об’єктів замовника, щодо яких проводиться аналіз?
Відповідь: У відповідності до Додатку №6 до Документації по закупівлі, Виконавець надає Замовнику інформаційний запит про надання відомостей та документів, необхідних для надання послуг, включених до предмету закупівлі. Звіт про результати аналізу та досліджень має бути підготовлений Виконавцем протягом 3 місяців з дня надання Замовником відповіді на інформаційний запит Виконавця, але не пізніше ніж за 5 місяців з дня укладання договору
Виконавцю буде за необхідності наданий доступ до активів Замовника, щодо яких проводиться аналіз.
Юридичний аналіз
Дата подання: 04 грудня 2020 16:26
Дата відповіді: 04 грудня 2020 20:53
1. Какой объем документов? Есть ли требования к выборке? 2. Надання рекомендацій щодо необхідних змін до номативно-правових актів з метою удосконалення існуючого порядку залучення приватних інвестицій в розвиток активів - о чем тут идет речь? О локальных нормативных актах или нужно разработать инициативы для внесения изменений в законодательство? 3. аналіз усіх судових спорів, пов’язаних з активами Філії. Визначення усіх юридичних ризиків, які випливають із таких судових спорів, та надати рекомендації щодо їх мінімізації - пожалуйста, уточните суть вопроса
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Обсяг документів, щодо яких здійснюється аналіз в межах надання послуг є можливо максимально великим з метою отримання найбільш достовірного результату аналізу.
2. Мається на увазі надання рекомендацій щодо внесення змін як до локальних нормативно-правових актів, так і до законодавства.
3. Мається на увазі аналіз судових справ, предметом спору по яких є або можуть виступати активи філії. Також необхідно провести аналіз потенційно можливих судових спорів щодо активів філії у разі залучення приватних інвестицій або втілення інших рекомендованих виконавцем шляхів розвитку філії з урахуванням потенційного розвитку мережі контейнерних терміналів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР МОНІТОРИНГУ ЗОВНІШНІХ ТОВАРНИХ РИНКІВ" 750 000,00
UAH
550 000,00
UAH
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА КОНСАЛТИНГ" 720 000,00
UAH
560 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СПІЛЬНО" 816 600,00
UAH
699 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 18:13
Електронний підпис
08 грудня 2020 18:05
Технічна специфікація.pdf
08 грудня 2020 18:05
Проект Договору.pdf
08 грудня 2020 18:05
2.1.Довідка_ст.17_п.12_ч.1.pdf
08 грудня 2020 18:05
1_4.Резюме-Студенцов.pdf
08 грудня 2020 18:05
1_3.Резюме-Єна.pdf
08 грудня 2020 18:05
1_2.Резюме-Шепетько.pdf
08 грудня 2020 18:05
1_1.Резюме-Мельник.pdf
08 грудня 2020 18:05
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 22:44
Електронний підпис
08 грудня 2020 22:35
06 SPILNO Статут 1-10.pdf.p7s
08 грудня 2020 22:35
06 SPILNO Статут 11-20.pdf.p7s
08 грудня 2020 22:35
06 SPILNO Статут 21-27.pdf.p7s
08 грудня 2020 22:35
02.5 CFTS CV_SHKLIAR_UKR.PDF.p7s
08 грудня 2020 22:35
02.6 CFTS CV_ISAIEV_UKR.PDF.p7s
08 грудня 2020 22:35
02.7 CFTS CV_RUDENKO_UKR.PDF.p7s
08 грудня 2020 22:35
05.1 SPILNO Витяг ЄДР.pdf.p7s
08 грудня 2020 22:35
04.1 SPILNO Витяг ПДВ.pdf.p7s
08 грудня 2020 22:35
10 SPILNO Договір.pdf.p7s
08 грудня 2020 22:35
13.1 SPILNO Протокол №2-1.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР МОНІТОРИНГУ ЗОВНІШНІХ ТОВАРНИХ РИНКІВ"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА КОНСАЛТИНГ"

ТОВ "СПІЛЬНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР МОНІТОРИНГУ ЗОВНІШНІХ ТОВАРНИХ РИНКІВ"
#20062351
Переможець 550 000,00
UAH
14 грудня 2020 11:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР МОНІТОРИНГУ ЗОВНІШНІХ ТОВАРНИХ РИНКІВ"
#20062351
550 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:45
Додаткова угода 1 (1).PDF зміни до договору
06 січня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:50
Договір 321-ЮІ 17.12.20.pdf укладений
17 грудня 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язання щодо виконання робіт за умовами Договору від 17.12.2020 № 321-ЮІ, Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди п. 10.2. Договору від 17.12.2020 № 321-ЮІ викласти в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 321-ЮІ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML