Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло для залів; крісло підвищеного комфорту)
Очікувана вартість
651 900,00 UAH
UA-2020-12-01-007058-c fa5de35b8e28412684faef8cc95ea8ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зелена Олена Олексіївна

+380984564156 ukrainabuh21@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Кінотеатр "Україна" ЧМР
Код ЄДРПОУ: 21380113
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Смілянська, 21
Контактна особа: Зелена Олена Олексіївна
+380984564156
ukrainabuh21@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 11:46
Очікувана вартість: 651 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 259,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:  відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;  непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;  ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;  ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Реквізити банку замовника: р/р UA053204780000000026002265554 в ПАТ АБ «Укргазбанк», Комунальне підприємство «Кінотеатр «Україна» Черкаської міської ради», код ЄДРПОУ: 21380113.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
259 шт
крісло для залів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
20 шт
крісло підвищеного комфорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Грант інтитуційної підтрики від Українського культурного фонду. Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту і на підставі підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника усіх товаросупровідних документів (рахунок, накладна, тощо). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 17:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 17:11
ДОДАТОК_2_проект_договору_крісла.docx
01 грудня 2020 17:11
ТД крісла Кінотеатр (01.12.2020).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЧЕРНЄЙ ЄВГЕН СІЛЬВЕСТРОВИЧ 651 900,00
UAH з ПДВ
648 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОЙЧЕНКО ПАВЛО ВІТАЛІЙОВИЧ 648 811,00
UAH з ПДВ
648 811,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:57
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:34
довідка ГУ ДПС.pdf
24 грудня 2020 13:34
довідка ст 17 (МВС).pdf
15 грудня 2020 14:19
Електронний підпис
15 грудня 2020 14:05
Відповідність ст. 17.pdf
15 грудня 2020 14:05
Висновок СЕС ДСП.pdf
15 грудня 2020 14:05
Висновок СЕС Фанера.pdf
15 грудня 2020 14:05
Дов_пок_гарант.pdf
15 грудня 2020 14:05
Витяг СЕС наповнювач.pdf
15 грудня 2020 14:05
Згода договір.pdf
15 грудня 2020 14:05
Податкова декларація.pdf
15 грудня 2020 14:05
Комерційна пропозиція.pdf
15 грудня 2020 14:05
Витяг з ЕДР.pdf
15 грудня 2020 14:05
Висновок СЕС ППУ.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
15 грудня 2020 23:55
Довідка про покриття.pdf
15 грудня 2020 23:55
СЕС поролон.pdf
15 грудня 2020 23:55
СЕС наповнювач.pdf
15 грудня 2020 23:55
Сес фанера.pdf
15 грудня 2020 23:55
Довідка.pdf
15 грудня 2020 23:55
СЕС тканина.pdf
15 грудня 2020 23:55
Виписка.pdf
15 грудня 2020 23:55
СЕС кж.pdf
15 грудня 2020 23:55
Витяг.pdf
15 грудня 2020 23:55
Ком. пропозиція.pdf
15 грудня 2020 23:55
СЄС ДСП.pdf
15 грудня 2020 23:55
Тех. частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЧЕРНЄЙ ЄВГЕН СІЛЬВЕСТРОВИЧ

ФОП БОЙЧЕНКО ПАВЛО ВІТАЛІЙОВИЧ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЧЕРНЄЙ ЄВГЕН СІЛЬВЕСТРОВИЧ
#2693917694
648 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:10
договір крісла.pdf укладений
29 грудня 2020 13:57