Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні №4, вул. Солом'янська, 17 у Солом'янському районі.
Очікувана вартість
2 066 662,80 UAH
UA-2020-12-01-006796-b aed567a81f1d4a3a8cbd60e1c015b0a2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Іванівна Петренко

+380442703021 antonina.ivanivna56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 30212155
Вебсайт: http://kmkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., Киев, вул. Солом'янська, 17
Контактна особа: Антоніна Іванівна Петренко
+380442703021
antonina.ivanivna56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) у редакції, що діє з 19.04.2020, переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток зокрема у разі, якщо після укладання договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Ураховуючи зазначене, між Комунальним некомерційним підприємством «Київська міська клінічна лікарня №4» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за результатами відкритих торгів на закупівлю: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 4, вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі» («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) було укладено договір від 24.06.2019 № 188 з ТОВ «Джет Альанс». Під час виконання робіт виникла необхідність в проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Додаткові роботи було внесено до проектної документації, отримано позитивний висновок (Експертний звіт від 16 грудня 2019 за № V-0529-19/ПРОЕКСП). Так як вартість додаткових робіт не перевищувала 50% вартості основного договору про закупівлю було проведено переговорну процедуру з попереднім виконавцем робіт та укладено договір від 28 лютого 2020 №23 в якому не було ВНЕСЕНО повного обсягу додаткових робіт, а саме: .
-розділ 5. Оздоблення ганків, вхідних груп, приямків
-розділ 7. Ганки №5, №7, №8 (опорядження)
-розділ 8. Приямки-ганки по вісі «В/1» -2шт. (виготовлення сходів, огорожі, навісів)
-розділ 9. Приямок евакуаційного виходу з підвалу по вісі «10» (загально будівельні роботи)
-розділ 10. Приямки підвалу (загально будівельні роботи)
-розділ 11. Навіси (улаштування покриттів)
-розділ 13. МАФи
Наразі виконано коригування проектної документації та усі зазначені додаткові роботи враховані. Проектна документація перевірена експертною організацією Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКСП» та отримано експертний звіт від 16 грудня 2019 за № V-0529-19/ПРОЕКСП.
Враховуючи вищевикладене, та те що роботи по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 4, вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі» («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015), виконувалися за договором на виконання робіт № 188 від 24.06.2019р. Товариством з обмеженою відповідальністю «Джет Альянс», а додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, тому зазначені роботи мають виконуватися попереднім виконавцем робіт (Товариством з обмеженою відповідальністю «Джет Альянс»).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 14:31
Оскарження наміру укласти договір: 12 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні №4, вул. Солом'янська, 17 у Солом'янському районі. (Будівельні роботи та поточний ремонт- код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська область, Київ, вул .Солом'янська 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 грудня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖЕТ АЛЬЯНС"
#40826385
Переможець 2 066 662,80
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 14:31

Документи

01 грудня 2020 14:31
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:29
31 від 30.11.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 14:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖЕТ АЛЬЯНС"
#40826385
2 066 662,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 14:31
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:29
31 від 30.11.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:51
ДУ 2 від 30.12.2020 ТОВ Джет Альянс.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 12:07
Ду 1 від 17.12.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 14:00
399 від 14.12.2020.pdf укладений
14 грудня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п. 10 статті "Договірна ціна" договору № 399 від 14.12.2020, а саме "... 10. Ціна Договору може змінюватись у випадках визначених статтею 41 Закону України "Про публічні закупівлі..."
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, сторонами було вирішено зменшити суму договору до 1921936,80
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 921 936,80
UAH (в тому числі ПДВ 320 322,80 UAH)