Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове селянське 72,5-79,9% (моноліт по 5-20 кг)
Очікувана вартість
1 238 493,00 UAH
UA-2020-12-01-005152-b 02c84fd5ab30425ebf49ae5b16d32e76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маруня Ірина Михайлівна

(032) 233-15-11 i.marunja@ldubgd.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Код ЄДРПОУ: 08571340
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Контактна особа: Маруня Ірина Михайлівна
(032) 233-15-11
i.marunja@ldubgd.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:52
Очікувана вартість: 1 238 493,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 192,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9050 кг.
Масло вершкове селянське 72,5-79,9% (моноліт по 5-20 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, Клепарівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови наявності відповідного бюджетного фінансування, протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 13:06
Тендерна документація Масло.doc
01 грудня 2020 13:06
Проєкт договору.docx
01 грудня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 13:06
Тендерна документація Масло.doc
01 грудня 2020 13:06
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ціна
Дата подання: 02 грудня 2020 18:54
Дата відповіді: 03 грудня 2020 14:18
Шановний Замовнику! Просимо переглянути ціну за одиницю продукції,так як за таку ціну яку ви заклали даний продукт не може бути. Просимо з повною відповідальністю віднестись до формування вартості 1 кг продукції та вчасно внести зміни.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 для визначення очікуваної вартості закупівлі використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, а саме в електронній системі закупівель «Prozorro» Дякуємо!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-01-005152-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ", Код ЄДРПОУ:43213142
Дата подання: 30 грудня 2020 17:17
неправомірне рішення замовника
неправомірне рішення замовника щодо вибору переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 31.12.2020 № 24228.pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 11:30

Документи подані скаржником

30 грудня 2020 16:20
файл.docx

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 968 350,00
UAH з ПДВ
968 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АХМЕДШИН РАШИД ЯКУБОВИЧ" 1 140 300,00
UAH з ПДВ
999 844,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСІКС ГРУП" 1 158 219,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ" 1 220 664,00
UAH з ПДВ
1 220 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "ЮРГ Галичина" 1 238 492,50
UAH з ПДВ
1 238 492,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 21:13
Електронний підпис
30 грудня 2020 21:12
Ст. 17.pdf
17 грудня 2020 23:48
Електронний підпис
17 грудня 2020 23:48
21. Довідка з банку.pdf
17 грудня 2020 23:48
19. Витяг з ПЄП.pdf
17 грудня 2020 23:48
17. Паспорт та ІПН.pdf
17 грудня 2020 23:48
16. Витяг з ЄДР.pdf
17 грудня 2020 23:48
15. Лист-відгук.pdf
17 грудня 2020 23:48
14. Видаткові накладні.pdf
17 грудня 2020 23:48
12. Медична книжка.pdf
17 грудня 2020 23:48
10. Договір оренди авто.pdf
17 грудня 2020 23:48
5. Проект договору.pdf
17 грудня 2020 23:48
4. Цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2020 23:48
2. Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 21:08
Електронний підпис
17 грудня 2020 21:07
Цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2020 21:07
Технічна специфікація.pdf
17 грудня 2020 21:07
Проект договору.pdf
17 грудня 2020 21:07
Опис товару.pdf
17 грудня 2020 21:07
Наказ печатка.pdf
17 грудня 2020 21:07
Лист гарантія ст 17.pdf
17 грудня 2020 21:07
Договір оренди складу.pdf
17 грудня 2020 21:07
Довідка ст17.pdf
17 грудня 2020 21:07
Довідка рахунок Банк.pdf
17 грудня 2020 21:07
Довідка працівники.pdf
17 грудня 2020 21:07
Декларація виробника.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 18:14
Електронний підпис
17 грудня 2020 18:12
2.1_Довіреність Білий.pdf
17 грудня 2020 18:12
3.4_Санпаспорта_авто.pdf
17 грудня 2020 18:12
4.2_Мед_книжки_осн_прац.pdf
17 грудня 2020 18:12
4.3_Мед._книжки_водіїї.pdf
17 грудня 2020 18:12
5.2_Договір 15 ПС- 31.03.2020.pdf
17 грудня 2020 18:12
5.3_Видаткова накладна.pdf
17 грудня 2020 18:12
5.4_3014 Лист відгук.pdf
17 грудня 2020 18:12
9_СТАТУТ Асікс Груп.pdf
17 грудня 2020 18:12
10_Інформація_Ліцензія.pdf
17 грудня 2020 18:12
13_Довідки банків.pdf
17 грудня 2020 18:12
15.2_Опис хар-к товару.pdf
17 грудня 2020 18:12
17_Проєкт договору.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 19:51
Електронний підпис
17 грудня 2020 19:50
Техпаспорт Merc ВС6973ІІ.PDF
17 грудня 2020 19:50
Опис до статуту.pdf
17 грудня 2020 19:50
Лист-гарантія до ст. 17.PDF
17 грудня 2020 19:50
Копія статуту.PDF
17 грудня 2020 19:50
Копія платника ПДВ.PDF
17 грудня 2020 19:50
Копія паспорту та ІПН.PDF
17 грудня 2020 19:50
Копія виписки.PDF

Публічні документи

15 грудня 2020 18:10
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:50
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "АХМЕДШИН РАШИД ЯКУБОВИЧ"

ТОВ "АСІКС ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"

ТОВ фірма "ЮРГ Галичина"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2338913481
Переможець 968 350,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2338913481
968 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 17:15
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 17:12
Повідомлення про розірвання договору (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 17:12
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 09:37
ДУ_2 до дог ВМ_11 (1).pdf зміни до договору
25 березня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 09:25
ДУ_1 до дог ВМ_11 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2021 09:24
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:14
Договір ВМ_11.pdf укладений
11 січня 2021 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору передбачену п.3.1 Договору на 107 000,00 грн та внести зміни до п.3.1. Договору і викласти його в новій редакції. Загальна вартість цього Договору становить 861 350,00 грн без ПДВ... Внести зміни до Специфікації №1 (Додаток 1) та викласти в новій редакції Специфікація №2 (Додаток 1). Всі інші умови залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: ВМ/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи встановлені бюджетні призначення на 2021 рік Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору передбачену п. 3.1. Договору на 219 350,00 грн. та внести зміни до п.3.1. Договору і викласти його в такій редакції: «3.1. Загальна вартість цього Договору становить 642 000,00 грн. (шістсот сорок дві тисячі грн. 00 коп.) без ПДВ . До вартості договору включена вартість тари, упаковки та перевезення.» 2. Внести зміни до Специфікації №1 (Додаток 1) та викласти в новій редакції Специфікація №2 (Додаток 1). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору, складена українською мовою в двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін.
Номер договору про закупівлю: ВМ/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПОВІДОМЛЕННЯ про розірвання Договору про закупівлю № ВМ/11 від 11.01.2021. Між Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності (надалі - Замовник), та фізичною особою-підприємцем Васильців Іриною Володимирівною (надалі - Постачальник) укладено Договір про закупівлю № ВМ/11 від 11.01.2021 (далі – Договір). Згідно пп. 6.3.4. п. 6.3. Договору, Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам, установленим розділом 2 Договору. У відповідності з п. 2.1. Договору, якість товару, що постачається Постачальником, за своїми якісними характеристиками повинна відповідати Державному стандарту ДСТУ 4399:2005. Замовником 15.04.2021 при отриманні Товару в кількості 300 кг, на суму 32 100,00 грн, відповідно до видаткової накладної № РН-04-15001 від 15.04.2021, було виявлено, що поставлений Товар не відповідає ДСТУ 4399:2005, що підтверджується результатами незалежної експертизи проведених випробувань (копія протоколу випробувань зразків продукції № 965 від 20.04.2021 було Вам надіслано разом з претензією вих. № 90 01-1134/90 12 від 21.04.2021 р.). Відповідно пп. 6.2.1. п. 6.2. Договору, Замовник має право в односторонньому порядку розірвати договір з Постачальником у разі постачання Товару, який не відповідає технічним умовам передбаченим тендерною документацією. На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 651 ЦК України, 188 ГК України та пп. 6.2.1. п. 6.2. Договору про закупівлю № ВМ/11 від 11.01.2021, повідомляємо про розірвання Договору про закупівлю № ВМ/11 від 11.01.2021 з 22.04.2021 року.
Номер договору про закупівлю: ВМ/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1152
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 123 050,00
UAH
Причини розірвання договору: Між Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності (надалі - Замовник), та фізичною особою-підприємцем Васильців Іриною Володимирівною (надалі - Постачальник) укладено Договір про закупівлю № ВМ/11 від 11.01.2021 (далі – Договір). Згідно пп. 6.3.4. п. 6.3. Договору, Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам, установленим розділом 2 Договору. У відповідності з п. 2.1. Договору, якість товару, що постачається Постачальником, за своїми якісними характеристиками повинна відповідати Державному стандарту ДСТУ 4399:2005. Замовником 15.04.2021 при отриманні Товару в кількості 300 кг, на суму 32 100,00 грн, відповідно до видаткової накладної № РН-04-15001 від 15.04.2021, було виявлено, що поставлений Товар не відповідає ДСТУ 4399:2005, що підтверджується результатами незалежної експертизи проведених випробувань (копія протоколу випробувань зразків продукції № 965 від 20.04.2021 було Вам надіслано разом з претензією вих. № 90 01-1134/90 12 від 21.04.2021 р.). Відповідно пп. 6.2.1. п. 6.2. Договору, Замовник має право в односторонньому порядку розірвати договір з Постачальником у разі постачання Товару, який не відповідає технічним умовам передбаченим тендерною документацією. На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 651 ЦК України, 188 ГК України та пп. 6.2.1. п. 6.2. Договору про закупівлю № ВМ/11 від 11.01.2021, повідомляємо про розірвання Договору про закупівлю № ВМ/11 від 11.01.2021 з 22.04.2021 року.