Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання об’єктів зеленого господарства)
CPV 021:2015: 90610000-6 - street cleaning and sweeping services (cleaning of green facilities)
Очікувана вартість
62 000 000,00 UAH
UA-2020-12-01-004970-c 3902907e5d834bff8377856272f7fb31
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Municipal Economy of Kharkiv City Council
National ID: 34393088
Contact point: Cherviakova Kateryna
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 11:38
Очікувана вартість: 62 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH
Publication date: 01 грудня 2020 14:55
Enquiries until: 25 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 31 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 січня 2021 09:00

Information

Estimated total value: 62 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 310 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (більш детально у тендерній документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (more details in the tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
прибирання об’єктів зеленого господарства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, -
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

cleaning of green facilities
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі акта здачі-приймання наданих Послуг протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати Послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 14:52
Додаток № 2.doc
01 грудня 2020 14:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
01 грудня 2020 14:52
ОГОЛОШЕННЯ.docx
01 грудня 2020 14:52
Додаток № 1.doc
01 грудня 2020 14:52
ОГОЛОШЕННЯ на англ.docx
01 грудня 2020 14:52
Додаток № 4.docx
01 грудня 2020 14:52
Додаток № 3.docx
01 грудня 2020 14:52
Додаток № 1.1..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000084 ● a27d50ed9c2e4f94925892ade6cd62cf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-12-01-004970-c 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 січня 2021
UA-2020-12-01-004970-c3902907e5d834bff8377856272f7fb31
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:29
07,08,09,10,11 ст.17.PDF
30 грудня 2020 11:29
26 санкції.PDF
30 грудня 2020 11:29
01 Працівникі.PDF

Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 10:07
Електронний підпис
02 лютого 2021 10:05
Ст. 17 ч. 2.pdf
02 лютого 2021 10:05
Ст. 17 ч. 1 п. 12.pdf
02 лютого 2021 10:05
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 10:05
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 січня 2021 13:55
Електронний підпис
02 січня 2021 13:55
Електронний підпис
02 січня 2021 13:54
Статут і опис.pdf
02 січня 2021 13:54
Ст. 17.pdf
02 січня 2021 13:54
Співвиконавець.pdf
02 січня 2021 13:54
Довідки і листи.pdf
02 січня 2021 13:54
Працівники.pdf
02 січня 2021 13:54
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 61 350 000,00
UAH з ПДВ
58 590 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" 61 950 000,00
UAH з ПДВ
58 691 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 10:07
Електронний підпис
02 лютого 2021 10:05
Ст. 17 ч. 2.pdf
02 лютого 2021 10:05
Ст. 17 ч. 1 п. 12.pdf
02 лютого 2021 10:05
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 10:05
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 січня 2021 13:55
Електронний підпис
02 січня 2021 13:55
Електронний підпис
02 січня 2021 13:54
Статут і опис.pdf
02 січня 2021 13:54
Ст. 17.pdf
02 січня 2021 13:54
Співвиконавець.pdf
02 січня 2021 13:54
Довідки і листи.pdf
02 січня 2021 13:54
Працівники.pdf
02 січня 2021 13:54
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:29
07,08,09,10,11 ст.17.PDF
30 грудня 2020 11:29
26 санкції.PDF
30 грудня 2020 11:29
01 Працівникі.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03362152
Переможець 58 590 270,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03362152
58 590 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 19:20
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 13:22
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
28 березня 2022 13:21
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 13:40
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
20 січня 2022 13:40
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 15:47
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
14 січня 2022 15:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:59
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 14:19
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 10:04
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:04
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 10:44
Договір.pdf укладений
16 лютого 2021 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.2. Найменування послуги – ДК 021:2015: 90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання об’єктів зеленого господарства) (далі – Послуги). Кількість Послуг – 1 послуга. Послуги надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 53 385 909 грн. 58 коп. (п’ятдесят три мільйони триста вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот дев’ять грн. 58 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 8 897 651 грн. 60 коп.». 3. Пункт 3.4. розділу III. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.4. Джерело фінансування – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади.». 4. Пункт 4.2. розділу ІV. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.2. Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати Послуг.». 5. Підпункт 6.4.3.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.3.2. Виконавець має право залучати до надання послуг співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, погодивши це питання з Замовником.». 6. Викласти в новій редакції калькуляцію (Додаток № 5).
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.2. Найменування послуги – ДК 021:2015: 90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання об’єктів зеленого господарства) (далі – Послуги). Кількість Послуг – 1 послуга. Послуги надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 6).». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 53 377 400 грн. 58 коп. (п’ятдесят три мільйони триста сімдесят сім тисяч чотириста грн. 58 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 8 896 233 грн. 43 коп.». 3. Викласти в новій редакції калькуляцію (Додаток № 7).
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити ціну цього Договору на суму 10 675 480 грн. 00 коп. (десять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 779 246 грн. 67 коп., що не перевищує 20% від остаточної суми цього Договору. 2. ДК 021:2015: 90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання об’єктів зеленого господарства) надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 8) та калькуляцією (Додаток № 9). 3. Остаточна сума Договору № 29 від 16.02.2021р. складала 53 377 400 грн. 58 коп. (п’ятдесят три мільйони триста сімдесят сім тисяч чотириста грн. 58 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 8 896 233 грн. 43 коп. 4. Дію цього Договору продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році до 31.03.2022р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради, який є правонаступником Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради згідно з пунктом 1.3. Положення про Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради (нова редакція) у зв’язку з реорганізацією згідно з рішенням 7 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 12.10.2021 № 199/21 «Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання», в особі начальника Управління комунального господарства та благоустрою Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі довіреності від 11.01.2022 № 75/0/90-22 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради в особі директора Суховєя Олександра Сергійовича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Виконавець), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):». 2. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» ЗАМОВНИК: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43927048 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 (057) 760-73-22 р/р UA398201720344230011000113955 Державна казначейська служба України, м. Київ ВИКОНАВЕЦЬ: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради ЄДРПОУ 03362152 61145, м. Харків, вул. Клочківська, 195-А (057) 725-02-83 р/р UA563204780000026001924888707 АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради, який є правонаступником Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради згідно з пунктом 1.3. Положення про Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради (нова редакція) у зв’язку з реорганізацією шляхом приєднання згідно з рішенням 7 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 12.10.2021 № 199/21 «Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання», в особі начальника Управління комунального господарства та благоустрою Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі довіреності від 11.01.2022 № 75/0/90-22 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради в особі директора Суховєя Олександра Сергійовича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Виконавець), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):». 2. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Виконавець зобов'язується у 2021-2022 роках надати Замовнику послуги, зазначені в Переліку (Додаток № 1), а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги.». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 31.03.2022 року.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.03.2022 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.2. Найменування послуги – ДК 021:2015: 90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання об’єктів зеленого господарства) (далі – Послуги). Кількість Послуг – 1 послуга. Послуги надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 10).». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 62 315 140 грн. 58 коп. (шістдесят два мільйони триста п'ятнадцять тисяч сто сорок грн. 58 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 10 385 856 грн. 77 коп.». 3. Пункт 5.1. розділу V. «НАДАННЯ ПОСЛУГ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 28.02.2022р.». 4. Викласти в новій редакції калькуляцію (Додаток № 11).
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 62 315 140,58
UAH (в тому числі ПДВ 10 385 856,77 UAH)