Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт двухстороннього каналізаційного стояка з 1-го по 9-й поверхи в гурт. №4, вул.. Келецька,100, м. Вінниця
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-12-01-004937-c bc6976871d2f4634bcbeee569bf7b704
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпилюк Леся

0432513245 prozorovntu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070693
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Контактна особа: Шпилюк Леся
0432513245
prozorovntu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 12:00
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт двухстороннього каналізаційного стояка з 1-го по 9-й поверхи в гурт. №4, вул.. Келецька,100, м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 14:52
Додаток №4 Проект Договору.docx
01 грудня 2020 14:52
Додаток №1 Форма пропозиції.docx
01 грудня 2020 14:51
Додаток №3 Дефектний акт.doc
01 грудня 2020 14:51
Додаток №2 Технічне завдання.doc
01 грудня 2020 14:51
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шеремета Сергій Григорович 69 476,66
UAH з ПДВ
69 476,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 14:24
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:23
сертифікати.pdf
08 грудня 2020 14:23
пропозиція.pdf
08 грудня 2020 14:23
показники ЗВВ.pdf
08 грудня 2020 14:23
позитивний відгук ДМГ.pdf
08 грудня 2020 14:23
позитивний відгук ДЖГ.pdf
08 грудня 2020 14:23
копія паспорта код.pdf
08 грудня 2020 14:23
договірна келецька 100.pdf
08 грудня 2020 14:23
дефектний акт.pdf
08 грудня 2020 14:23
гарантійний лист.pdf
08 грудня 2020 14:23
98.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шеремета Сергій Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шеремета Сергій Григорович
#2717503472
Переможець 69 476,66
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 12:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шеремета Сергій Григорович
#2717503472
69 476,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 11:15
Додаткова угода №3 від 05.05.2021 до Договору №386 від 16.12.2020 р..pdf зміни до договору
05 травня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 14:40
Додаткова угода №2-2 від 26.02.2021 р. (до Договору №386 від 16.12.2020 р.).pdf зміни до договору
09 березня 2021 14:39
Додаткова угода №1-1 від 30.12.2020 р. (до Договору №386 від 16.12.2020 р.).pdf зміни до договору
09 березня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:45
Додаткова угода №2 до Дог. №386 від 16.12.2020р..pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:23
Додаткова угода (до Дог. № 386 від 16.12.2020) від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:23
Додаток до договору №386 від 16.12.2020.pdf укладений
16 грудня 2020 11:22
Договір № 386 від 16.12.2020.pdf укладений
16 грудня 2020 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 част.5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (погодження продовження дії договору), у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором.
Номер договору про закупівлю: № 386
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 част.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "погодження продовження дії договору", у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором. Пункт 6 (Строки виконання робіт) Договору № 386 від 16.12.2020р. викласти в новій редакції:"Строки виконання робіт до 01 червня 2021р."
Номер договору про закупівлю: № 386
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №386 від 16.12.2020 до 04 червня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: № 386
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5, частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно до п.37, п.49, п.55 Договору погодили зміни ціни.
Номер договору про закупівлю: № 386
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 04 червня 2021
Сума оплати за договором: 68 008,47
UAH