Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервер Dell PE R540 (або еквівалент) з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-12-01-004907-c ● 6bd948df300e4c7f9323bc85a78f3297
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04059958 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37 |
Контактна особа: |
Наталя Борисівна Сурма +380552223404 v_tender@city.kherson.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2020 14:39 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
1 одиниця
Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Сервер Dell PE R540 (або еквівалент) з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника по факту поставки товару, по мірі надходження коштів на рахунок Замовника на відповідні цілі на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. Термін оплати - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання накладної, за умови отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2020 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2020 17:24 |
Документація до СП - п. 29 - 2020 нова редакція.docx | |
09 грудня 2020 17:23 |
Оголошення до СП - п. 29 - 2020 нова редакція.docx | |
09 грудня 2020 17:22 |
Додаток 3 до СП - п. 29 - 2020 нова редакція.docx | |
09 грудня 2020 17:21 |
Додаток 1 до СП - п. 29 - 2020 нова редакція.docx | |
02 грудня 2020 14:43 |
Додаток 6 до СП - п. 29 - 2020 нова редакція.docx | |
02 грудня 2020 14:42 |
Додаток 4 до СП - п. 29 - 2020 нова редакція.docx | |
01 грудня 2020 15:01 |
Додаток 5 до СП - п.29 - 2020.docx | |
01 грудня 2020 15:00 |
Додаток 2 до СП - п. 29 - 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по накопичувача SSD
Дата подання: 09 грудня 2020 14:36
Дата відповіді: 09 грудня 2020 16:58
Шановний замовник
Не буває серверних накопичувачів SSD 512GB. Якщо потрібен серверний накопичувач, то буває 480GB або 960GB. Накопичувач 512GB не розрахований на роботу в серверах, у нього немає тієї надійності, яка потрібна в серверних рішеннях. Просимо внести зміни до технічних вимог і або прибрати вимоги "Серверного" накопичувача до 512GB, або вказати не менше 480GB серверний накопичувач.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, беручи до уваги Ваше уточнення, в технічне завдання внесені відповідні зміни. Змінено «Жорсткий диск для серверу типу SSD (не менше 512 Гб)» на «Жорсткий диск для серверу типу SSD (не менше 480 Гб)».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-01-004907-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3165610857
Дата подання: 01 грудня 2020 17:59
порушення закону
Ви відмінили минулий тендер UA-2020-10-29-004613-b і навіть не розглянули нашу пропозицію
Як ви вказали у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі (виникла необхідність в уточнені технічних характеристик та вимог до предмету закупівлі)
А зараз ви створили нову закупівлю UA-2020-12-01-004907-c
Однак
Додаток 3 до СП - п. 29 - 2020.docx
повністю відповідаю вимогам минулого тендеру
Додаток 3 до СП - п. 26 - 2020.docx
По факту ви відмінили минулу закупіплю, не внесли жодних змін до технічних вимог та об'явили нову таку ж.
Ви взагалі розумієте яка відповідальність за це порушення буде ?
Ми напишемо звернення до відповідних органів
Розгорнути
Згорнути
Як ви вказали у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі (виникла необхідність в уточнені технічних характеристик та вимог до предмету закупівлі)
А зараз ви створили нову закупівлю UA-2020-12-01-004907-c
Однак
Додаток 3 до СП - п. 29 - 2020.docx
повністю відповідаю вимогам минулого тендеру
Додаток 3 до СП - п. 26 - 2020.docx
По факту ви відмінили минулу закупіплю, не внесли жодних змін до технічних вимог та об'явили нову таку ж.
Ви взагалі розумієте яка відповідальність за це порушення буде ?
Ми напишемо звернення до відповідних органів
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 грудня 2020 14:02
Розглянувши вимогу, уповноважена особа виконавчого комітету Херсонської міської ради інформує про наступне:
До документації спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
До документації спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-01-004907-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 02 грудня 2020 16:58
порушення
Нова редакція не відрізняється від попередньої та від тендеру який ви відмінили ! Скільки можна порушувати ?
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 13:12
Технічні характеристики необхідного сервера заявлені у технічному завданні на даний предмет закупівлі. Внесено зміни і уточнення до назви предмету закупівлі, з метою уточнення, що нам потрібен саме Сервер Dell PE R540 (або еквівалент R540) з програмним забезпеченням.
Номер вимоги: UA-2020-12-01-004907-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3165610857
Дата подання: 06 грудня 2020 18:37
порушення закону
Було
Сервер Dell PE R540 (або еквівалент) з програмним забезпеченням
Стало
Сервер Dell PE R540 (або еквівалент R540) з програмним забезпеченням
А в чому різниця, де зміни?
Ви не змінили жодного технічного параметру, процесору, об'єма пам'яті, кількості або об'єму накопичувачів, нічого не змінено
Ми не бачимо і не розуміємо суть ваших маніпуляцій
Суть технічних вимог залишається абсолютно однаковою
Додавання моделі R540 у фразу або еквівалент безглуздо, це абсолютно нічого не міняє
+
Ви відмінили минулий тендер UA-2020-10-29-004613-b
наша пропозиція, яку ви не розлянули повністю відповідає останній редакції технічних вимог
Додаток 3 до СП - п. 29 - 2020 нова редакція.docx
Чоми ви відмінили тендер і не розглянули нашу пропозицію ?
Розгорнути
Згорнути
Сервер Dell PE R540 (або еквівалент) з програмним забезпеченням
Стало
Сервер Dell PE R540 (або еквівалент R540) з програмним забезпеченням
А в чому різниця, де зміни?
Ви не змінили жодного технічного параметру, процесору, об'єма пам'яті, кількості або об'єму накопичувачів, нічого не змінено
Ми не бачимо і не розуміємо суть ваших маніпуляцій
Суть технічних вимог залишається абсолютно однаковою
Додавання моделі R540 у фразу або еквівалент безглуздо, це абсолютно нічого не міняє
+
Ви відмінили минулий тендер UA-2020-10-29-004613-b
наша пропозиція, яку ви не розлянули повністю відповідає останній редакції технічних вимог
Додаток 3 до СП - п. 29 - 2020 нова редакція.docx
Чоми ви відмінили тендер і не розглянули нашу пропозицію ?
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2020 11:06
Шановний запитувач, підстави відхилення пропозицій перших трьох учасників попереднього тендеру (ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІТ", ТОВ "КОМЕЛ", ТОВ "ВІ ДІ АЙ ГРУП") обґрунтовані та викладені у протоколі № 90 щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Херсонської міської ради, який оприлюднено в електронній системі закупівель.
Що стосується інших двох учасників спрощеної процедури (ТОВ «Компьютерм» , ФОП БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ), то вони у складі пропозиції запропонували сервер не фірми DELL, а еквівалент, який не відповідає за технічними характеристиками Замовника.
Саме тому попередня спрощена процедура була відмінена та оголошена нова спрощена процедура з метою деталізації, а саме: замовнику потрібен саме сервер фірми DELL PE R540 (або еквівалент R540) з програмним забезпеченням.
Що стосується інших двох учасників спрощеної процедури (ТОВ «Компьютерм» , ФОП БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ), то вони у складі пропозиції запропонували сервер не фірми DELL, а еквівалент, який не відповідає за технічними характеристиками Замовника.
Саме тому попередня спрощена процедура була відмінена та оголошена нова спрощена процедура з метою деталізації, а саме: замовнику потрібен саме сервер фірми DELL PE R540 (або еквівалент R540) з програмним забезпеченням.
Номер вимоги: UA-2020-12-01-004907-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 07 грудня 2020 12:08
вимоги
Відповідно до минулої процедури та цієї останньої редакції не вказано, що це має бути сервер виключно DELL, тому що вказано слово еквівалент
У інших виробників є багато еквівалентів DELL R540
та додатково
У разі якщо учасником пропонується еквівалент товару, його технічні та якісні характеристики повинні бути не гіршими ніж ті, що вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею, яку учасник надає у складі пропозиції.
Яким технічним параметрам не відповідала пропозиція ФОП, як ви це можете стверджувати якщо ви її навіть не розглянули ?
Розгорнути
Згорнути
У інших виробників є багато еквівалентів DELL R540
та додатково
У разі якщо учасником пропонується еквівалент товару, його технічні та якісні характеристики повинні бути не гіршими ніж ті, що вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею, яку учасник надає у складі пропозиції.
Яким технічним параметрам не відповідала пропозиція ФОП, як ви це можете стверджувати якщо ви її навіть не розглянули ?
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 грудня 2020 10:43
Шановний запитувач, попередня спрощена процедура була відмінена та оголошена нова спрощена процедура з метою деталізації технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: Замовнику потрібен саме сервер фірми DELL PE R540 (або еквівалент R540) з програмним забезпеченням.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-01-004907-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 08 грудня 2020 18:30
порушення
1. Відповідно до оголошення вказано
У разі якщо учасником пропонується еквівалент товару, його технічні та якісні характеристики повинні бути не гіршими ніж ті, що вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею, яку учасник надає у складі пропозиції.
2. Відповідно до закону
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тому ми маємо право пропонувати сервер іншого виробника, який буде аналогом DELL R540.
Розгорнути
Згорнути
У разі якщо учасником пропонується еквівалент товару, його технічні та якісні характеристики повинні бути не гіршими ніж ті, що вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею, яку учасник надає у складі пропозиції.
2. Відповідно до закону
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тому ми маємо право пропонувати сервер іншого виробника, який буде аналогом DELL R540.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2020 17:00
Шановний запитувач, Ви маєте право пропонувати сервер іншого виробника, який буде аналогом DELL PE R540.
Номер вимоги: UA-2020-12-01-004907-c.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 08 грудня 2020 18:37
дискримінація
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі»
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2020 17:01
Шановний запитувач, беручи до уваги Ваше зауваження, дана вимога буде виключена із технічної документації спрощеної закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015: 48820000-2 Сервер Сервер Dell PE R540 (або еквівалент R540) з програмним забезпеченням
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІ ДІ АЙ ГРУП" |
134 885,70
UAH з ПДВ
|
119 999,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
141 999,60
UAH з ПДВ
|
119 999,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІ ДІ АЙ ГРУП" #43521756 |
Переможець |
119 999,38
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2020 13:51
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 31 грудня 2020 13:28 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити спрощену закупівлю ДК 021:2015: 48820000-2 — Серверів (Сервер Dell PE R540 (або еквівалент) з програмним забезпеченням) у 2020 році – у зв’язку з скороченням видатків на закупівлю товарів, робіт і послуг. |
Документи:
31 грудня 2020 13:28
|
Протокол від 31.12.20 №122.PDF |