Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни" Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21312761 |
Місцезнаходження: | 29001, Україна , Хмельницька обл., Ружичанка, вулиця Визволителів, 3 |
Контактна особа: |
Горностай Сергій Вікторович +380382672445 ogivov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2020 12:44 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюється після пред’явлення Постачальником Акту. Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акта наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2020 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2020 11:21 |
ТД (лабораторні дослідження) _ зі змінами.doc | |
11 грудня 2020 11:20 |
ТД (лабораторні дослідження).doc | |
01 грудня 2020 12:40 |
ТД (лабораторні дослідження).doc |
11 грудня 2020 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 грудня 2020 11:21 |
ТД (лабораторні дослідження) _ зі змінами.doc
|
|||
11 грудня 2020 11:20 |
ТД (лабораторні дослідження).doc
|
|||
01 грудня 2020 12:40 |
ТД (лабораторні дослідження).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000011 ● 1635e11c4fd0420a85bfe40ff49aafaa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 21.01.2021 № 14
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 21.01.2021 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 Ua-2020-12-01-004689-b 01.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-22 14:29:15
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення лабораторних досліджень) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-12-01-004689-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
1.Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника або уповноваженою особою відповідно до пункту 1 частини четвертої Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та частини десятої статті 11 Закону.
Оскільки закупівля здійснюється відповідно до річного плану, а згідно із пунктом 4.4 Розділу І тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовником визначено протягом 2021 року ( з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021):
- чому в порушення частини першої статті 4 Закону, опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2020-12-01-003844-b на 2020 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги за номером ID: UA-2020-12-01-004689-b b на 2021 рік?
2. Відповідно до пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
- чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 - послуги у сфері охорони здоров’я різні в оголошення не дотримано Наказу №1082 щодо коду товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі які має намір придбати Замовник?
3. Відповідно до частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
- чому в порушення частини другої статті 24 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-27 18:59:22
Відповідь
Пояснення додається у вигляді окремого файлу
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-27 19:04:45
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення у файлі Відповідь.pdf на 5 аркушах
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-27 19:08:55
Пояснення з власної ініціативи
долучаємо відповідь на запит моніторингу черезе відсутність у попередній версії електроннгго підпису з технічних питань
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник, на виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які містяться у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-01-004689-b, прийняв рішення щодо приведення у відповідність умов Договору до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом викладення пункту 3.3 розділу 3 укладеного Договору у редакції яка відповідає вимогам статті 41 Закону. Додаткова угода оприлюднена у відповідному розділі закупівлі . Щодо інших виявлених у ході моніторингу порушень - Замовник зобов’язується не допускати таких порушень в подальшому, уповноважений особі та іншим працівниками закладу що мають відношення до планування та проведення закупівель наголошено на необхідності неухильного дотримання вимог законодавства щодо порядку проведення відкритих торгів та інших процедур закупівлеь.
2021-02-04 17:48:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі. 2. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення не дотримано пункту 14 наказу №1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 3.Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 4.Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив в окремому документі перелік змін. 5.Порядок зміни істотних умов Договору не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. 6. Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додатки 1,2,3,4,5,6,7) до тендерної документації окремими файлами.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі. 2. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення не дотримано пункту 14 наказу №1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 3.Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 4.Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив в окремому документі перелік змін. 5.Порядок зміни істотних умов Договору не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. 6. Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додатки 1,2,3,4,5,6,7) до тендерної документації окремими файлами.) • усунуто
Замовник, на виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які містяться у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-01-004689-b, прийняв рішення щодо приведення у відповідність умов Договору до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом укладання додаткової угоди №1 від 03.02.2021 та викладення пункту 3.3 розділу 3 укладеного Договору у редакції яка відповідає вимогам статті 41 Закону
2021-02-05 10:19:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ" |
3 180 850,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЮНА" |
3 449 415,00
UAH з ПДВ
|
3 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НОВА ЛАБОРАТОРІЯ" |
3 499 950,00
UAH з ПДВ
|
3 499 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ" #42992137 |
Відхилено |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2020 13:18
|
ТОВ "СЮНА" #42571221 |
Переможець |
3 130 000,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2020 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 00:31
|
Центролаб(сюна) ДУ до договору 1Т.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 00:23
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 18:11
|
ДУ 2 дог 1 Зміна назви.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 17:42
|
Додаткова угода 1 до дог 1 ТО.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2021 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 09:37
|
Договір _ 1 Т.pdf | укладений |
12 січня 2021 09:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник, на виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які містяться у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-01-004689-b, прийняв рішення щодо приведення у відповідність умов Договору до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом викладення пункту 3.3 розділу 3 укладеного Договору у редакції яка відповідає вимогам пункту другого частини п’ятої статті 41 Закону. |
Номер договору про закупівлю: | 1 Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 1 Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 1 Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |