Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги перезарядки картриджів
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-12-01-003615-c 20ac6b27caa9464f94085ca4f0fd7f7b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашков Олександр

380965719937 pashkov11_03@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611747
Місцезнаходження: 75800, Україна , Херсонська обл., Каланчацький район, автомобільна дорога Херсон-Красноперекопськ-Сімферополь, 83 км
Контактна особа: Пашков Олександр
380965719937
pashkov11_03@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 16:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Перезарядка картриджів для копіювальних апаратів та друкуючих пристроїв
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Послуги перезарядки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75800, Україна, Херсонська область, Каланчацький район, автомобільна дорога Херсон-Красноперекопськ-Сімферополь, 83 км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Вартість послуг, що обумовлені в Акті приймання-передачі наданих послуг, оплачується Замовником протягом тридцяти календарних днів з дня отримання акту наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
17 грудня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку