Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Постачання оновлень програмної продукції комп’ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів»)
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2020-12-01-003327-c b2566f54d010413c87295a7e326bc0e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Листрова Тетяна Володимирівна

khanenkomuseum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Код ЄДРПОУ: 02224301
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Контактна особа: Листрова Тетяна Володимирівна
khanenkomuseum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Покупець замовляє, а Постачальник приймає на себе зобов’язання щодо постачання оновлень програмної продукції комп’ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів» (надалі – ліцензійне програмне забезпечення КП «ІВК») (2 ліцензії). Згідно ДК 021:2015 код закупки 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Постачання оновлень програмної продукції комп’ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Терещенківська, 15-17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за цим Договором здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів у сумі вартості Товару, визначеної в специфікації та накладній, на рахунок Постачальника, згідно з бюджетними зобов’язаннями Покупця, у відповідності до плану асигнувань розпорядника бюджетних коштів в термін 10 (десяти) банківських днів після отримання бюджетного фінансування згідно з пунктом 2 статті 49 Бюджетного кодексу України № 2456-VI від 08.07.2010 року зі змінами та доповненнями. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 грудня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ "Інпроект"
#21559964
Переможець 3 200,00
UAH
01 грудня 2020 13:04

Документи

01 грудня 2020 13:04
Електронний підпис

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 200,00
UAH