Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Молоко та вершки" (пастеризоване молоко 3,2%, ультрапастеризоване молоко 3,2%, сметана 20%, згущені вершки)
Очікувана вартість
1 463 783,84 UAH
UA-2020-12-01-003102-a b3ad94c363c444e6bbe579fda229097b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малашенко Аліна Олександрівна

+380457924501 slavosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 23568683
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Славутич, Бакинський квартал, буд.15
Контактна особа: Малашенко Аліна Олександрівна
+380457924501
slavosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 20:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 15:09
Очікувана вартість: 1 463 783,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 318,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46387.4 кг
ДК 021:2015: 15510000-6 "Молоко та вершки" (пастеризоване молоко 3,2%, ультрапастеризоване молоко 3,2%, сметана 20%, згущені вершки) для закладів освіти та дитячого будинку «Центр захисту дітей» міста Славутича Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, Славутич, Рижский кв-л, д.9, кв.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Товар постачається частинами (не рідше двох раз на тиждень) протягом дії Договору, згідно з поданою Замовником заявкою, протягом одного дня з дня отримання заявки, яка містить інформацію щодо дати, місця та обсягу постачання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-003102-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 24 грудня 2020 10:46
Оскарження переможця
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №189 від 23.12.2020 року тендерним комітетом Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області, було прийняте рішення про визнання переможцем ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА" за процедурою відкриті торги та про намір укласти з ним договір , але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав - в вище зазначеному протоколі встановлена відповідність тендерної пропозиції ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Учасник ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА" не надав всіх документів на підтвердження вимог Замовника по підготовці тендерної документації та підтвердження відповідності згідно Додатку 1. п. 1,2 не надав підтвердження транспортних засобів, а саме акт прийому передачі щодо виконання (або технічні посвідчення транспортних засобів) договору на оренду транспортних засобів; часник ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА не надав документи відповідно Додатку 1 протокол випробувань або експертний висновок на товар (Вершки згущені з цукром 15% 350г ) а саме: фізико-хімічні показники, вміст токсичних елементів і мікотоксинів, вміст пестицидів, мікробіологічні показники, вміст радіонуклідів тощо), (дата видачі не пізніше 2020 року).Таким чином прийняте замовником рішенні за протоколом №189 від 23.12.2020року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». Дії Замовника порушують порядок проведення процедури закупівлі, принципи публічних закупівель, а також, права ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЮРІЯ". Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник, в разі виявлення невідповідності пропозиції ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА кваліфікаційним критеріям тендерної документації, зобов’язаний повернути учасника-переможця на етап «кваліфікація» та відхилити таку пропозицію (на підставі статті 30 Закону України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 17:54
Обраний тендерним комітетом учасник повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та критеріям оцінки

Документи

28 грудня 2020 17:54
Протокол 196

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-26-000006 ● a1e918bf1d6e4ab48f218ecc2ba2ee36
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.02.2021 № 170
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-12-01-003102-a 01.12.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-05 10:34:44

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Київської області здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-10 18:01:48

Щодо надання пояснень

1. Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Київської області для планування закупівлі "Молоко та вершки" (пастеризоване молоко 3,2%, ультрапастеризоване молоко 3,2%, сметана 20%, згущені вершки) (UA-2020-12-01-003102-a) для обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі були використані нормативно-правові акти та для кількісних характеристик враховувалася кількість дітей, яку подають за списком кожен заклад.
2. Норми харчування, згідно яких проводиться розрахунок містяться в Постанові КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №1591 від 22.11.2004 року.
3.При підготовці бюджетного запиту на 2021 рік при розрахунку показників видатків було враховано основні показники прогнозу макропоказників економічного і соціального розвитку України у 2021 – 2023 роках, затвердженими постановою Кабінету міністрів України від 29.07.2020 року № 671 – індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року, відсотки) 107,3%. А також використано Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Більш детальні роз'яснення надано в прикріпленому файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Викладена в даному запереченні інформація є цілком об’єктивною, ґрунтується на вимогах чинного законодавства та документах викладених у системі електронних закупівель і повністю спростовує твердження щодо виявлених недоліків, які містяться у висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-01-003102-a. Більш детально інформація наведена у вкладеному документі.

2021-03-31 14:46:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII) • усунуто

-

2021-04-30 15:19:45

Оскарження в суді

Опис: Ухвала про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання за №320/4415/21 від 20.04.2021 надійшла на електронну пошту Управління освіти і науки 30.04.2021 о 17:20 (після закінчення робочого дня)
Дата публікації: 05 травня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА" 1 196 887,50
UAH з ПДВ
1 189 568,58
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 1 218 526,52
UAH з ПДВ
1 196 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 16:11
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:09
24. Довідка працівники.pdf
16 грудня 2020 16:09
23. Лист пояснення ПМКК.pdf
16 грудня 2020 16:09
23. ДФ 3 кв 2020.pdf
16 грудня 2020 16:09
21. Документи ПМКК.pdf
16 грудня 2020 16:09
20. Лист пояснення.pdf
16 грудня 2020 16:09
15. Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2020 16:09
13. Гарантійні листи.pdf
16 грудня 2020 16:09
12. Витяг ПДВ (3).pdf
16 грудня 2020 16:09
11. Виписка ЄДРПОУ.pdf
16 грудня 2020 16:09
10. Витяг ЄДРОУ.pdf
16 грудня 2020 16:09
7. Інформація Ст. 17.pdf
16 грудня 2020 16:09
5.2 Опис.pdf
16 грудня 2020 16:09
5. Статут 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА"
#31877099
Переможець 1 189 568,58
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА"
#31877099
1 189 568,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 14:34
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 11:03
Дод.уг.4 від 19.11.2021 до Дог.05 від 04.01.2021.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 10:58
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 15:52
Дод.уг.3 від 22.09.2021 до Дог.05 від 04.01.2021.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 15:28
Дод.уг.2 до Дог.5 від 04.01.2021.pdf зміни до договору
14 травня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 20:14
Договір укладений
05 січня 2021 20:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% без зміни суми, визначеної в договорі відповідно до п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підвищення ціни за одиницю товару (згідно довідки держстатистики)
Номер договору про закупівлю: 05
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з запровадженням карантинних заходів, пов'язаних з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19, використання бюджетних призначень на придбання продуктів харчування зменшилось
Номер договору про закупівлю: 05
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 946 503,47
UAH (в тому числі ПДВ 157 750,58 UAH)