Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт». «Система блискавкозахисту» будівлі Одеської спеціалізованої школи № 111 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області, за адресою: м. Одеса, площа Молоді, 17». Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 45340000-2 «Зведення огорож, монтаж поручнів та захисних засобів».
Очікувана вартість
276 110,00 UAH
UA-2020-12-01-002995-a 5cf6eb6c850a4e2aa61cf825bb8da9ef
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стефурак Олена Михайлівна

+380487008906 stefurak300@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська спеціалізована школа №111 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 25428153
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., Одеса, площа Молоді, 17
Контактна особа: Стефурак Олена Михайлівна
+380487008906
stefurak300@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 276 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 761,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт». «Система блискавкозахисту» будівлі Одеської спеціалізованої школи № 111 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області, за адресою: м. Одеса, площа Молоді, 17». Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 45340000-2 «Зведення огорож, монтаж поручнів та захисних засобів».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, площа Молоді, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 12 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 18:30
Оголошення Капітальний ремонт Система блискавкозахисту.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Квалфікаційні критерії
Дата подання: 02 грудня 2020 15:32
Дата відповіді: 07 грудня 2020 14:57
Шановний замовник процедури спрощеної закупівлі. В поданій вами тендерній пропозиції відсутні чіткі кваліфікаційні вимоги щодо керівника робіт та виконавців робіт, згідно вимог статті 16 п.2. пп.2 Закону України України "Про публічні закупівлі". Також просимо надати розяснення, згідно вимог якого нормативного акту з охорони праці вимагається надання сканкопії дозволу на проведення верхолазних робіт. І як бути з даним дозволом в разі залучення для виконання даних видів робіт субпядрядної організації або фізичних осіб які мають дозвола на виконання верхолазних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено надання учасниками закупівлі підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід . У переліку документів, які повинен надати учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» присутній пункт щодо наявності працівників, що повністю відповідає чинному законодавству.
2. Будівля, на якій планується виконувати роботи за предметом закупівлі має висоту більше 1,3м. Таким чином, згідно з п.3 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Додаток 6 до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207), учасник повинен мати документи вказані в Технічних вимогах до предмету закупівлі.
3. У разі залучення субпідрядної організації, необхідні дозвільні документи потрібно надавати як учаснику так і субпідряднику.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 грудня 2020 15:51
Шановний замовник процедури спрощеної закупівлі, він скоріш за все не зрозуміли суть запитання. В поданій вами тендерній документації в п.2.1 цитую дослівно - "Довідку в довільній формі про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, де зазначається посада, П.І.Б., досвід роботи на займаній посаді, освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність; штатний/цивільно-правова угода за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання)" Згідно прописаної вами інформації не зрозуміло, хто саме ці виконавці робіт. Мається на увазі чи це електромонтери, електромонтажники, веррхолази, просто монтажники. В статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" відстуня чітка інформація хто саме ці виконавці робіт, які повиннні бути в них посади. В даній сатті зазначено наступне - про обовязкову наявність працівників, для виконання робіт загальною фразою. Мається на увазі, щоб ви чітко зазначили хто дані працівники. Тому що трактувати можна по-різному, яке вже завідома ставить учамників проведення проведури закупівлі в нерівні. неконкуретні умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ 276 000,00
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 18:21
Електронний підпис
09 грудня 2020 18:16
субпідрядник.pdf
09 грудня 2020 18:16
Статут нова редакція.pdf
09 грудня 2020 18:16
Сертіфикат ISO.pdf
09 грудня 2020 18:16
Рішення засновників.pdf
09 грудня 2020 18:16
пропозиція.pdf
09 грудня 2020 18:16
працівники.pdf
09 грудня 2020 18:16
печатка.pdf
09 грудня 2020 18:16
обробка.pdf
09 грудня 2020 18:16
наказ диреткор.pdf
09 грудня 2020 18:16
МИТРОФАНСЬКИЙ.pdf
09 грудня 2020 18:16
Ліцензія.pdf
09 грудня 2020 18:16
КУРТЄВ.pdf
09 грудня 2020 18:16
Кошторис.pdf
09 грудня 2020 18:16
інформ.про підпр.pdf
09 грудня 2020 18:16
зміст пропозиції.pdf
09 грудня 2020 18:16
ДИМОВЧИ.pdf
09 грудня 2020 18:16
Гарантійний лист.PDF
09 грудня 2020 18:16
Г.Л.підроблення.pdf
09 грудня 2020 18:16
Г.Л.захист довкілля.pdf
09 грудня 2020 18:16
Відгук.pdf
09 грудня 2020 18:16
Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2020 18:16
Виписка ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 18:16
банківська гарантія.zip
09 грудня 2020 18:16
БАДРЕТДИНОВ.pdf
09 грудня 2020 18:16
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ
#39356318
Переможець 276 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 15:55

Документи

10 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ
#39356318
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:29
Договір укладений
15 грудня 2020 12:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 276 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 000,00 UAH)